Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 
  Štampa

Kraj za Lancia-u
Autoru Poruka
 Tema posta: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 09, 2009 8:38 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Juce je Sergio Marchionne objavio da ce se Lancia utopiti u Chrysler, sto je prakticno kraj za tu firmu. Najvise sto ce ostati od Lancia je sto ce se na nekim trzistima Chrysleri nazivati Lancia-nim imenom - Italija, Francuska i jos ponegde...

Nekako slucajno u isto vreme, ljudi iz Top Gear-a su ove sezone napravili lep omaz Lancia-i.

http://www.youtube.com/watch?v=gMQZeVNKzw8

http://www.youtube.com/watch?v=hFGG6l6s3eM


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 09, 2009 9:04 pm 
Drug Član
Drug Član
Ovo je očekivano, ja se već godinama pitam kada će da satru lanciu.


Vrh
  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 09, 2009 9:14 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 11:06 am
Postovi: 4380
Lokacija: Sutomore
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Ford Fiesta 1.3 Pro
Sad sam pogledao oba.... :cray: ....Ne mogu da vjerujem da se to desava....Meni su Lancia i Alfa uvjek bile slicne,samo su Lancijini inzinjeri nekako uvjek bili ludji i ispred vremena cini mi se :scratch: ....cccc...katastrofa.. :cray: :bye:


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 09, 2009 9:22 pm 
Drug Član
Drug Član
Planovi Sergia Marchionnea u vezi sa Lanciom su da kroz marku poveća globalni uticaj Chryslera. Tokom nedavnog intervjua, šef Fiat Grupe je izjavio: „Nema sumnje da će Chrysler van ograničenog evropskog tržišta biti globalna marka Chrysler/Fiata. Potrebno je da budemo veoma obazrivi da ne uništimo Lancijine korene, i pronađemo način da sačuvamo identitet Lancije putem saglasnosti o ujedinjenju portfolia sa Chryslerom.“
Kako bi to moglo da izgleda u praksi? Lancia je cenjena marka na nekim evropskim tržištima, a posebno domaćem, italijanskom. Iz tog razloga će neki kompromisi biti potrebni.
Najjednostavnija opcija bi mogla biti da se Lancijin bedž zadrži u zemljama gde se ona dobro prodaje – Belgiji, Francuskoj i Italiji. Chryslerovi modeli poput 300C bi bili prodavani paralelno. Druga opcija podrazumeva da se od Lancije napravi sub-brend Chryslera.
Šta god da se preduzme, nikakvih konačnih odluka neće biti pre nego što se vidi kako će nove verzije Chryslerovih modela, 300C, Sebringa i Voyagera biti prihvaćene u Evropi. Konačna odluka o budućnosti Lancije će biti doneta do kraja 2010.
Što se tiče Alfa Romea, Marchionne je naredio kompletnu procenu poslovanja. Jedan od razloga je pad prodaje od gotovo 50 procenata od prošle godine. U zavisnosti od rezultata procene, Alfa bi mogla da nastavi da funkcioniše po starom, integriše se u većoj meri sa Chryslerom, ili da bude naterana da sama sebe izdržava.


Vrh
  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 09, 2009 9:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 11:06 am
Postovi: 4380
Lokacija: Sutomore
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Ford Fiesta 1.3 Pro
I bolje sama sebe da izdrzava...visi je uspjha imala i bolje je automobile pravila dok je bila sama!!! :arflag :beee:


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 09, 2009 9:47 pm 
OffLine

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 10:04 pm
Postovi: 1367
Lokacija: Bgd
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
mislis progresivni pad tokom 80-ih :) ne moze alfa sama da se stara o sebi... za to su potrebne sumanute pare koje ni da im padnu sa neba nece imati uspeha zbog loseg glasa koji je nakupila godinama...

tj. ako i nesto uspe to nikada nece biti u klasama i nacinu koji je nekada bio... najbolje cemu moze da se nada da bude profitabilna i jeftinijim malim automobilima uzme deo trzista od (zao mi je da poredim svoj auto sa..., ali tako je) hyundai i daewoo i slicnih koreanaca... nijedan kupac nemaca je nikada nece uzeti alfu, mozda neki ljubitelj francuza ali tesko... dakle moze da preotme neke kupce koji ne zele fiat, nemaju pare za nemce ali im se japanci i koreanci ne svidjaju...

ja bar tako vidim stvari...

a i dalje mislim da u tom segmentu onda predstavlja opasnost za fiat... tako da verujem da ce se lagano utopiti u neku kompaniju pod fiatom... uradili bi oni to odavno da se alfino ime u italiji jos uvek ne izgovara sa postovanjem i ljubavlju... mislim da osim domaceg trzista i sentimentalne vrednosti nista drugo ne drzi na aparatima... ne mogu reci u zivotu... umrla je kada je pocela da prepakuje fiate i vozi prednju vucu... do sada su aparati... a od sada... :this:


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Čet Dec 10, 2009 11:39 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 19, 2009 10:51 pm
Postovi: 479
Lokacija: G.Milanovac
Garaža: Alfa Romeo 156 JTS
Lokacija: G.Milanovac
markione, crko dabogda!! :( :bye: :bye: :cry: :cry:


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sub Dec 19, 2009 1:16 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 3:08 am
Postovi: 42
...naslov kao da je iz Kurira...
Jedno u naslovu, a drugo u tekstu... :D
Lancia se ne gasi, niti joj se bliži kraj.

Prodaja u Evropi zaključno sa septembrom ove godine:
Fiat - 779.499 automobila
Lancia - 91.186
Alfa Romeo - 78.502

Septembar 2009. godine, na evropskom tržištu (zemlje EU plus EFTA):
Fiat - 88.858 automobila (+12.6 % )
Lancia - 10.827 vozila (+16.5%)
Alfa Romeo - 10.442 ( +20.9% )
Poređenje ( u zagradi ) je sa septembrom 2008. godine.
Lancia je već godinama bolja po prodaji od Alfe...

4. novembra 2009. godine saopšteni su planovi Chryslera i Fiata za narednih pet godina na američkom tržištu. Tu se ne pominje nikakvo gašenje brenda Lancia.

Nova Lancia Y će se praviti u Tychy fabrici u Poljskoj. Nov model izlazi krajem 2010. godine.
Ono što se isto može pročitati ( ne u tom planu, već po nekim novinskim
člancima ) je da će novi Thesis koristiti platformu 300C...

U svakom slučaju, korišćenje, tj. deljenje istih platformi je odavno uobičajena stvar. To svi znamo...
Različito brendiranje istog auta ( zavisno od tržišta ), takođe nije gašenje brenda.
Potrebno je da budemo veoma obazrivi da ne uništimo Lancijine korene, i pronađemo način da sačuvamo identitet Lancije putem saglasnosti o ujedinjenju portfolia sa Chryslerom.
Čuvanje identiteta Lancie nikako ne ide sa njenim gašenjem. Jedino ako se gašenjem ne čuva identitet. :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sub Dec 19, 2009 4:02 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
@Nesha
Mogao bih da kazem "bolje Kurir nego TV Bastilja", tj. bolje jedno u naslovu, a drugo u tekstu, nego objavljivanje onog sto zelim, a nema veze sa stvarnoscu...Ali, necu reci to, nego cu reci da sam svojim postom rekao sta ce biti prakticno na kraju, kada se razgrne gomila uvijenih izjava i "hladnih obloga" i "knedli koje treba da se progutaju".

Da vidimo sta je doslovno rekao i sta je mislio Marchionne kada je dao izjavu Automotive News-u i cenjenom i starom novinaru Luci Ciferriju koji je "dvorski novinar" Fiata, a od kojeg je proistekla gomila komentara.

Ciao Lancia, hello Chrysler?
Fiat mulls limited role for 103-year-old Italian brand

Luca Ciferri
Automotive News Europe
December 3, 2009 10:00 CET

TURIN – Starting as early as 2011, Fiat S.p.A. may extend the Chrysler brand name to models currently sold as Lancias in Europe.

Such a move would be a blow to the 103-years-old Fiat-owned automaker that many speculated would play a greater role in Europe following its parent's decision earlier this year to take control of Chrysler.

Fiat has a 20 percent stake in the U.S. automaker.

“There is no doubt that, outside a limited number of markets in Europe, Chrysler is going to be the global brand,” Fiat-Chrysler CEO Sergio Marchionne told Automotive News Europe late last month.

He said that using the Chrysler brand name makes sense because it is more internationally recognized than Lancia, but he stopped short of saying Lancia would disappear.

“We need to be very careful that we don't destroy Lancia's roots, to find a way to preserve the identity of Lancia through an agreement that commonizes as much of the portfolio as possible (with Chrysler),” Marchionne said.

Ovo prakticno znaci da ce Chrysler prodavati kola pod svojim brendom svuda gde je prodavao vise i gde je prepoznatljiviji od Lancie, a to je sem Italije, Francuske i jos jedne-dve zemlje - svuda. Vrlo je jasno rekao kome daje prednost u Evropi. Cuvanje korena Lancie ne znaci mnogo jer u drugom delu recenice da kaze da je nuzno napraviti sinergiju portfolia, a to mu je bitnije

Options for Lancia

One possibility is that the Lancia brand continues to be used in a limited number of European markets such as Belgium, France and especially at home in Italy. In 2008, Lancia had global sales of 103,000 cars of which 93,000 were sold in Italy. Last year in Europe, 29,000 Chrysler brand cars were sold.

A second possibility would be for Lancia to become an upscale Chrysler subbrand in Europe. Fiat does something similar with Abarth, a sporty subbrand used on Fiat models such as the 500 minicar. Jaguar did this in the past with the more luxurious Daimler range. A third example comes from Ford of Europe, which uses the Ghia badge on more upscale versions of its models.

Ne znam cime bi se ponosili u sve tri varijante. Poslednje dve su gasenje brenda kao proizvodjaca vec bi ostao samo amblem za pokazivanje. Prva varijanta drzi Lancia u rezervatu sa kolima koja ce biti u sustini Chrysler.

But some Fiat insiders fear that turning Lancia into a subbrand would hurt sales in Italy, where they believe customers would reject a Chrysler wearing a Lancia badge.

Fiat is expected to decide Lancia's fate by the end of 2010.

Crucial 2010 models

By next year Chrysler will have launched crucial models such as a new generation of its 300C large sedan, plus heavily revised versions of its Sebring mid-sized sedan and Voyager large minivan (sold as the Town & Country in the United States).

Following the arrival of those new Chryslers, Marchionne says Fiat will have a better idea just how much Chrysler and Lancia can do together.

“We need to see product, we need to see positioning and based on that we can make a decision,” he said.

Jos nikakva konacna odluka nije doneta, ali s obzirom sta je kore rekao kao opcije nece biti mnogo izbora...jedino ako dodje do nekog neverovatnog obrta

While Marchionne is keeping an open mind about how to allow both brands to coexist successfully, he reiterated that brand rationalization remains a key part of the Fiat-Chrysler's future because it takes a huge amount of money to maintain a brand.

Racionalizacija brendova, sta li to moze biti...u najboljem slucaju da Lancia ostane tamo gde je jos jaka - 3,4 zemlje, a u sustini nista od Lancie u tehnoloskom smislu nece ostati

You can reach Luca Ciferri at lciferri@craincom.de.

ENLARGE ovo je u antrfileu, ne zvuci obecavajuce
There is a chance the next Lancia Ypsilon will wear a Chrysler badge in Europe. Due in mid-2011, the new Ypsilon will be a 5-door subcompact, while the current model, introduced in 2003, is a 3-door only.

Neka svaki izvuce zakljucke, ja razumem da je covek na nezan i uvijen nacin rekao da je Lancia odzvonilo...kao kada radnike necete da otpustite odmah nego za neki mesec, pa impricate price...kao kada hocete da otkacite devojku, a zao vam, pa kazete da hocete malo "da razmislite". I cisto da napomenem, da me neko ne bi shvatio banalno - naravno da se brend ne gasi preko noci, nego postupno, tako da to sto ce izaci neki sledeci model pod amblemom Lancia ne znaci da nece biti sto mislim da ce biti, ali isto tako ove korporativne odluke se ne menjaju lako i kada se donesu one se sprovode bez pogovora


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sub Dec 19, 2009 4:45 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 3:08 am
Postovi: 42
...ok, ti misliš da ja pažnju obraćam na te ''uvijene izjave'' i "hladne obloge" i "knedle koje treba da se progutaju'', dok ti govoriš o tome šta će praktično biti na kraju.

Lancia nije samostalna još od 1969. godine.
Odavno se počelo sa korišćenjem istih platformi. SaaB 600, Lanchia Thema, tj. platforma koja je korišćena na još nekoliko modela...pa kroz devedesete sa malom Y i Puntom...pa do nove Delte koja za osnovu ima novi Bravo, pa je čak i unutrašnjosti nova Delta ustvari novi Bravo sa par sitnijih izmena...

Treba da razdvojimo priče da li je Lancia samostalna od toga da li se u potpunosti gasi, kako glasi naziv ove teme.
Odavno nije samostalna, neće ni biti...odavno koristi tuđe motore, tuđe platforme...
Koja je logika da se gasi brend koji Fiat grupaciji donosi više para nego Alfa Romeo?

Fiat nije većinski vlasnik Chryslera. I kada poveća sadašnji udeo ( 20% ), on neće preći 35%. Gašenje brenda Lancia ( gde je vlasnik ) u korist brenda Chrysler gde nije većinski vlasnik...nikako ne ide.
Sergio Marchionne je postavljen od Američke vlade za izvršnog direktora Chryslera. On je najavio da se neće zadržati istovremneo na rukovodećim mestima u dvema kompanijama ''u jednom dužem periodu'' i da će se za 24 meseca naći stalno rešenje za Krajsler.

Y, Delta i uopšte predstavnici u tim klasama će biti Lancia. Na tržištima po Evropi nosiće značku Lancia.
Na ostalim tržištima će nositi značku Chryslera.

Automobili veći od njih, će koristiti osnovu Chryslera. Ali će opet na istim tim tržištima nositi značku Lancia. Ali, to će ipak biti Chrysler.

Možda nisam najjasnije objasnio šta mislim... :D
Manji automobili će se praviti koristeći znanje i tehniku Fiata ( Lancie ), a brendiraće se zavisno od procene.
Veći automobili će se praviti na osnovu Chrysler platformi, a opet će se brendirati zavisno od tržišta.
Sve ovo pod uslovom da to budu potpuno isti automobili, a ne samo na istoj osnovi.
To je priča o tehnološkoj osnovi, jer šta možeš uzeti od tehnološke osnove koju ima Chrysler da bi pravio auto veličine nove Y?
Baš zato što nema razvijen taj segment, Fiat je i ušao u Chrysler.


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Ned Dec 20, 2009 12:46 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
A, ne ja obracam paznju na ono sto stoji izmedju redova...sta da radim zavrsio sam medjunarodne odnose na FPN pa mi je citanje izmedju redova zanat ;)

Lancia jeste pod Fiatom od 1969., ali je uspevala da odrzi u nekim stvarima posebnost i jedinstvenost, kao sto je uspevala (u jos vecoj meri) i Alfa. Da li se tu radilo o Zegna enterijeru, alcantara kozi, Ferrarijevom motoru u 8.32, motoru u Integrale koji je razvijao 210ks umesto 190 u Fiatima, turbo motor u Y10 Mk1, itd, itd... bitno je bilo da Lancia ima taj premium imidz i neko zrno posebnosti i to joj je Fiat omogucavao dugo vremena, sve do skora kada (iskreno) tekso mozemo da nadjemo nesto posebno u Lancia-ma. Samo odrzanje amblema (a ne vidim iz sefove izjave nista drugo da ce biti) ako BAS NISTA nije drugacije ne znaci nista...nista sto bi obodrilo ljubitelje Lancie. Ako je vlasnistvo Fiata nad Lancia-om bilo udaljavanje od core values koje su utvrdjene tokom decenija, ovo je jos jedan korka dalje od onoga sto smo imali do sada.
Uostalom, videcemo...nista se dramaticno nece desavati jos 2-3 godine, a onda cemo videti kako ce izgledati ta "sinergija brendova".


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Ned Dec 20, 2009 2:02 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 9:16 pm
Postovi: 1121
Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05.
Lokacija: Pancevo
Ako je suditi po ciframa, slicna sudbina ceka i Alfu, samo sto ce njen drugaciji tretman od strane Fiat-a to odloziti za jos koju godinu...


Typical of Alfa, they spend years trying to decide a policy, then when they do, its the WRONG decision!
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Pon Dec 21, 2009 11:34 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 13, 2009 11:47 pm
Postovi: 801
Lokacija: Koceljeva
Garaža: EX:Alfa Romeo 155 2.0 16 v TS
NOW: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 75 1.8 IE
Lokacija: Koceljeva
Volim za sebe da kazem da me Bog nije dao mnogo pametnog,ali ono sto mogu da zakljucim je da nijedan od ova dva ishoda koji su predmet rasprave nije dobar.
Zanemarimo neku siru sliku,price o gubitku individualnosti,ajde da ne pricamo o tome da svi automobili lice jedni na druge,zajednickim platformama itd,itd....
Ljudi hoce da zatvore Lanciu i Alfa romeo !!!!!!!!
Ej bre,dodje mi da se skinem go i da se derem ulicama !!!!
Nije to bre,Trabant,Wartburgh ili Zastava,ma nisu ti ljudi pravili Aleko,nego umetnost i istoriju....
Opet ko sto rekoh nisam ja mnogo pametan,samo malo drugaciji....
A kako ja da budem ja,kad glupi novci uzmu deo mene :banghead:


Gedora te quiero !
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Uto Dec 22, 2009 12:41 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 11:06 am
Postovi: 4380
Lokacija: Sutomore
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Ford Fiesta 1.3 Pro
Trcimo goli zajedno kolega !!! ..Slazem se u potpunosti !!! :arflag :love: :hello:


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Sre Dec 23, 2009 4:55 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 3:08 am
Postovi: 42
Slika
Chrysler Group LLC planira da na Detroit Auto Showu narednog meseca predstavi novi model koji je preuzet od italijanske kompanije Lancia, navode izvori upoznati sa planovima kompanije.
Ovaj model biće demonstracija kako će Fiatov dizajn biti inkorporiran u liniju modela Chryslera, navode zvaničnici kompanije koji su odbili da se predstave pre početka sajma.

Integracija Chryslera i Lancia brenda širom sveta je jedna od strategija američke kompanije kako bi izašla iz bankrota. Vozila prodavana kao Lancia u Evropi eventualno će širom sveta biti prodavani pod markom Chrysler, najavio je izvršni direktor kompanije, Serđo Marćione prošle nedelje u Vašingtonu.
North American International Auto Show koji se održava od 11. do 24. januara u Detroitu predstavlja najbolju šansu italijanskoj kompaniji da se predstavi na ovom tržištu i pokaže kupcima u Severnoj Americi kako će budući modeli izgledati.
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2009/12/23/na-salonu-u-detroitu-prvi-chrysler-lancia-model


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Uto Jan 12, 2010 12:16 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 3:08 am
Postovi: 42
Slika
Dočekali smo i konkretan rezultat saradnje Chryslera i Fiata.
Chrysler je na Salonu automobila u Detroitu naime izložio novi prototip koji nije ništa drugo nego aktuelna Lancia Delta sa karakterističnim Chrysler grilom i znakom američke marke.

Slika

Primerak u Detroitu za sada i nema pravo ime (jednostavno predstavljen samo kao Chrysler Lancia), dok se proizvodnja serijskog primerka očekuje tokom sledeće godine.

Slika

Drugih detalja za sada nema.
http://auto.blog.rs/blog/auto/concept-c ... u-detroitu


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Uto Jan 12, 2010 2:37 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 19, 2009 10:51 pm
Postovi: 479
Lokacija: G.Milanovac
Garaža: Alfa Romeo 156 JTS
Lokacija: G.Milanovac
al je unakazise napred. :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:


Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Uto Jan 26, 2010 11:39 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
:this: :blink:


Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Kraj za Lancia-u
 Tema posta: Re: Kraj za Lancia-u
PostPoslato: Uto Jan 26, 2010 10:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 13, 2009 11:47 pm
Postovi: 801
Lokacija: Koceljeva
Garaža: EX:Alfa Romeo 155 2.0 16 v TS
NOW: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 75 1.8 IE
Lokacija: Koceljeva
:lol: :shock: :cray:


Gedora te quiero !
Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

u Automobili Prijatelja

NikolaTodorovic

10

2942

Sub Nov 26, 2016 11:42 am

NikolaTodorovic Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO