Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Zapo─Źni novu temu Odgovori na temu  [ 70 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Slede─ça
  ┼átampa

Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Autoru Poruka
PostPoslato: Pet Jan 16, 2009 10:44 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Gara┼ża: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lancia Thema 8.32 by Ferrari

Slika Slika Slika Slika Slika

Ovaj automobil je jedan od najegzotochnijih automobila proizveden u poslednjih 20-ak godina, pre svega kao jedini automobil sa Ferrari-jevim motorom a da nije napravljen u Ferrari-ju.

Pricha se da je ideja da se napravi Thema sa Ferarijevim motorom pochela kao shala. Medjutim pojedini inzenjeri, bivaju ozbiljno zaintrigirani tom idejom i pochinju da rade na projektu odluchivshi se da u Themu ubace blago modifikovani motor iz Ferrari-ja 308 QV. Prva ovakva Lancia, nazvana Thema 8.32 (naravno u Ferrari crvenoj boji) premijerno je predstavljena na 61. Salonu Automobila u Torinu 1986. godine. Ime 8.32 je izvedeno iz broja cilindara i ventila Ferrari-jeve mashine.

Thema 8.32 je predstavljena u isto vreme kad i blago izmenjana Thema serije 1. Uz neke beznachajne modifikacije u odnosu na salonski model, Thema 8.32 Septembra 1986. godine krece u serijsku proizvodnju.

Pochetkom 1988. godine model Thema prolazi kroz znachajnije promene kako exterijera tako i enterijera, shto je naravno znachilo da ce se isto desiti i sa 8.32. Jedna od najvaznijih promena bila je i ugradnja katalizatora, pochevshi od 1989. godine, a u nekim zemljama, npr u Shvajcarskoj, i ranije.

Sredinom 1991. godine, pre svega zbog uvodjenja na trzishte (znatno jeftinijeg) modela Thema Turbo 16v, koja je raspolagala sa gotovo istom snagom i obrtnim momentom kao i 8.32, NAZALOST, Lancia prestaje sa proizvodnjom ovoga modela. Naravno da su i mnoge druge stvari uticale na ovu odluku - ogromni troshkovi odrzavanja, slabija prodaja, kao i problemi usled chestog pregrevanja u uslovima gradske voznje, samo su neki od njih.

Thema 8.32 se proizvodila u Lanchinim postrojenjima u S. Paolu u Torinu, i opremana Ferarijevim V8 motorom za koji se tvrdilo da je proizveden u fabrici u Maranellu, dok se zapravo najveci deo tih motora proizvodio u Ducati-ju, zbog nedostatka proizvodnih kapaciteta u Maranell-u. Kao shto sam vec napisao, radilo se o blago prepravljenom motoru iz Ferrari-ja 308 Quattrovalvole. Zbog konstrukcijskih razlika izmedju Ferrrari-ja 308 i limuzine Thema morale su se napraviti neke izmene na motoru, pre svega na radilici.

Motor se lako prepoznaje po crvenoj traci na kojoj je ispisano "Lancia by Ferrari". Osim motora 8.32 je imala i potpuno drugachiji petostepeni menjach, veshanje, opruge, amortizere i prednje stabilizatore. ABS je bio standard.
Izmene na exterijeru u odnosu na standardnu Themu ogledale su se u novoj reshetki hladnjaka (grill-u) inspirisanoj ranim Ferrari-jevim trkachkim automobilima, sa 8.32 logom na zutoj pozadini sa nadvuchenom trobojnom trakom, zatim redizajniranim prednjim branikom sa ugradjenim spojlerom, svetlima za maglu i usisnicima za vazduh, kao i pokretnim zadnjim spojlerom, suknjicama sa 8.32 logom u zadnjim uglovima, retrovizorima u boji karoserije, zatamljenim staklima, dvobojnim trakama po sredini karoserije i zvezdastim felnama u manir sedana iz Maranell-a. Radjena je u pet originalnih boja.

Prava koza, "Poltrona Frau" prekrivala je tablu, centralnu konzolu, volan, ruchicu menjacha i ruchnu kochnicu. Na speciajlno dizajniranoj tabli nalazio se pokazivach nivoa goriva, brzinomer, obrtomer, pokazivach temp. vode, dva chek indikatora osnovnih funkcija motora i shasije, zatim pokazivachi pritiska i temperature ulja. Nebo je prekriveno Alkantarom, kao i sedishta i bochni paneli, osim ako budici vlasnik ne poruchi kozna sedishta. U standardnu opremu spadali su i el. podizach i retrovizori, klima uredjaj, centralno zakljuchavanje. Opciono su se ugradjivala sedishta sa elektro podeshavanjem i grejachima.

Slika Slika Slika Slika Slika

Proizvodnja je otpochela sa 700 automobila godishnje, da bi se vrlo brzo preshlo na 1.100 - 1.200 automobila godishnje. Vlasnik je mogao da prati poslednje etape proizvodnje i da odmah testira svoj automobil. Izmedju 1986. i 1991. proizvedeno je 3.537 vozila od toga 2.370 serije 1 i 1.167 serije 2. U skladu sa tradicijom poslednja prozvedena Lancia Thema 8.32 nalazi se u muzeju Lancie. Pretpostavljam da u tu brojku spada i jedan jedini unikatno proizveden karavan u svetlo sivoj boji sa plavim koznim enterijerom, koji je proizveden za predsednika Fiat grpacije 1986. godine, kao i 64 Limited Edition verzije u Ferrari crvenoj boji (32 u prvoj seriji i 32 u drugoj).

Oficijelni video (youtube jbga)
http://www.youtube.com/watch?v=LrEhK_MR ... re=related


Poslednji put menjao speedfreak968 dana Pet Jan 16, 2009 11:01 pm, izmenjena samo jedanput

Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pet Jan 16, 2009 10:58 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Sub Nov 15, 2008 8:26 pm
Postovi: 1023
Gara┼ża: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
Na CB je bilo reci da ima jedna u Srbiji,tacnije u bg-u..Uglavnom ja mislim da sam pre neki dan video jednu kod koteza...srebrna..samo je prozujala i okrenuo sam se i video neke odvratne felne i taj mali spojler na gepeku... :scratch:


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pet Jan 16, 2009 11:21 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 6:23 pm
Postovi: 12839
Gara┼ża: 2001. 156 JTD SP3
ex 156 JTD SW
ex 155 1.8 ts
ex 145 1.6 boxer
ex 33 1.7 ieqv
Lokacija: Krusevac
enterijer mi se extra svidja :love:


Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 2:09 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Gara┼ża: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
@Lale
Chuj, Lancia Thema svakako nije jedan od lepshih italijanskih automobila, ali je 8.32 svakako jedinstven automobil. Spoljashnost sa sve kozmetichkim izmenama i dalje nije ono chime pleni vec neke druge stvari, jasno je iz mog teksta iznad koje, zar ne? A pre svega zvuk i vozne karakteristike. Imao sam prilike da jednom vidim i chujem 8.32 uzivo u Budvi. Vlasnik je bio raspolozen chak i da me proveze u njoj, na zalost ne i da meni da da je vozim :cry: . VRH! Ono shto hocu da kazem, ako je to shto si ti video bila zaista 8.32 ZNAO bi da je to 8.32, VERUJ MI. :drink


Poslednji put menjao speedfreak968 dana Sub Jan 17, 2009 2:12 am, izmenjena samo jedanput

Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 2:11 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Gara┼ża: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
A da, dobar primerak serije 2 moze da nadje za oko 15k jura... dzabana... ali kako da je uvezesh i gde da je odrzavash?


Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 2:22 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Jedina kod nas je crna, na stranim tablama, vozi je vlasnik jednog Fiat servisa na Konjarniku. Moj poznanik, ljubitelj Fiata, je njegov prijatelj...ponudio mi je da se provozam, ali nikako da se nakanim.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 2:55 am 
OffLine

Pridru┼żio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 474
Lokacija: Beograd
Gara┼ża: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
Na zalost postoji i jedna kojoj su prekucani brojevi i izvadjen motor. :bye:
prodavala se uz jos jednu sa motorom tako da verovatno nikad vise nece juriti ulicama sto zasluzuje :cray:


Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 3:46 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Sub Nov 15, 2008 8:26 pm
Postovi: 1023
Gara┼ża: Alfe & Lancie
Lokacija: Zrenjanin - Klek
@Speedfreak- Naravno..razumemo se! :thumbsup: Thema 8.32 je pure sex...nije bas najlepsa,ali kao da je to najbitnije..Na par snimaka sam cuo zvuk theme 8.32 i smrz'o sam se ...simfonija...brutalno...Ono sto sam ja video nije bila 8.32 definitivno,ali u tom trenutku sam pomislio..ali kada razmislim: zvucni dozivljaj i nije bio onakav kakav bi trebao da bude prilikom brzog prolaska jednog ferrarija..
http://www.youtube.com/watch?v=S_4k0jiq ... re=related
@Starce- nemoj da se mucis bzv..nakanicu se ja da je probam ,ako nije problem ;) Salim se,idi probaj to,pa nam javi kako funkcionira taj opaki stroj! :twisted:


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 12:13 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Ma, ne nudi mi da probam, nego da se provozam...a znam kako to kilavo ide kod naseg naroda, pa zbog toga me i mrzi da se trudim...videcu, ako se potrefi - potrefi.

http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... 2hz2BJ.pdf

Ko nesto ne razume, prevescu mu, tj. pogledacu kod mene u srpsku verziju.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Ned Jan 18, 2009 12:12 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Gara┼ża: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Odlichan text! :thumbsup:


Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Sub Feb 07, 2009 7:15 pm 
Drug ─îlan
Drug ─îlan
8 cyl i 215ks, pa josh by Ferrari! :rotfl:


Vrh
  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Ned Feb 08, 2009 1:39 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Gara┼ża: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Kilsonov komentar me podseti da sam ostao duzan tehnikalija...

Performanse
Max brzina: 237 km/h
0-100: 7.2
Motor
Snaga: 158 kw 215 ks
O.moment: 285 Nm (210 Lb-Ft)
Zapremina: 3.0 litara
Tip motora: V8 32v dohc Ferrari 308 Engine
Lokacija motora: napred
Opste karakteristike:
Menjac: manuelni, 5 brzina
Pogon: Napred
Masa: 1400 kg
Odnos snaga/masa: 151.34 ks/tona


Poslednji put menjao speedfreak968 dana Pon Feb 09, 2009 8:45 pm, izmenjena samo jedanput

Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Ned Feb 08, 2009 2:32 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
...i verzija sa katalizatorom od 205ks i 263Nm/5000rpm i 5km/h manje Vmax.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Ned Feb 08, 2009 10:04 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Nov 25, 2008 11:52 am
Postovi: 2490
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Gara┼ża: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Si.


Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Ned Feb 08, 2009 11:20 pm 
OffLine
Drug ─îlan
Drug ─îlan
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Sub Nov 15, 2008 8:11 pm
Postovi: 4387
Lokacija: Beograd
Gara┼ża: 1997 Alfa Romeo 155 1.8 16V Alfa Rosso
Lokacija: Cukarica
http://www.youtube.com/watch?v=CGUi8KIU ... re=related
jako lepo zvuci. zanimljiv auto, pogotovo sto je V8 popreko - jako retko... :)

vuuuUUSHHhhhh!!! :gitara

*ma mora da moze iz ovog chuda da se izvuce vise konja stvarno je smeshno kad vidis podatke na papiru, Aleksa i Kilson bi ga 1:1 oduvali i sa zvukom i sa performansama! :arflag


viewtopic.php?f=6&t=24
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 12:10 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Taj Ferrarijev motor u Ferrariju je tad imao 240ks, tako da je 215ks u Themi bila ok snaga za to vreme.

164 QV/Q4 je bila interesantan takmac za Themu Ferrari, ali nije imala tu klasu i finesu kao Thema.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 2:27 am 
Drug ─îlan
Drug ─îlan
Imao je '82-ge na 1200 Kg mase. To je bio neki odgovor na 944, shta li?

Vidim da je 86-te prosiren na 3.2L, pa na 3.4L - to vec ima smisla...


Vrh
  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 10:49 am 
Drug ─îlan
Drug ─îlan
Po meni totalno besmislen automobil. Vozis Lanciu, a troskovi su ti kao da vozis Ferrari. Sve bi imalo smisla da ima neke performanse, a npr. obicna thema turbo je brza.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.


Vrh
  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 10:57 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Pet Nov 21, 2008 3:31 pm
Postovi: 1601
Gara┼ża: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
:scratch:
Slika


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 1:04 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Pet Nov 21, 2008 12:54 pm
Postovi: 3932
Lokacija: PODGORICA
Gara┼ża: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
Lokacija: PODGORICA
Je li moguce :shock: Ako se ne varam citao sam na CBF uvezi ovog Yuga-pitaju momka odakle ti ovaj "poklopac" na deklu ventila-kaze:"Bio je na motor"...


"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 1:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
kilson je napisao:
Imao je '82-ge na 1200 Kg mase. To je bio neki odgovor na 944, shta li?

Vidim da je 86-te prosiren na 3.2L, pa na 3.4L - to vec ima smisla...


Ne, to je konkurencija za Porsche 911 koji je tada imao 231ks. Imao je Ferrari odlicne perfomanse kada je dobio 4ventilsku glavu.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 1:31 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Sasha je napisao:
Po meni totalno besmislen automobil. Vozis Lanciu, a troskovi su ti kao da vozis Ferrari. Sve bi imalo smisla da ima neke performanse, a npr. obicna thema turbo je brza.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.


Cini mi se da nisi osetio poentu tog auta. Perfomanse su odlicne, ne znam sta bi hteli.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 1:35 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Citiraj:
Je li moguce Ako se ne varam citao sam na CBF uvezi ovog Yuga-pitaju momka odakle ti ovaj "poklopac" na deklu ventila-kaze:"Bio je na motor"...


Nije naravno moguce. A lepo se vidi sa slike o kom motoru je rec.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 1:48 pm 
Drug ─îlan
Drug ─îlan
starac vujadin je napisao:
Sasha je napisao:
Po meni totalno besmislen automobil. Vozis Lanciu, a troskovi su ti kao da vozis Ferrari. Sve bi imalo smisla da ima neke performanse, a npr. obicna thema turbo je brza.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.


Cini mi se da nisi osetio poentu tog auta. Perfomanse su odlicne, ne znam sta bi hteli.


Koja je poenta Theme 8.32?
Osmak koji trazi servise na svakih 5k km,a vuce se kao prebijen konj(karikiram ali ako su vec ubacili ferrarijev motor, performanse su morale da budu na nivou)?
164 turbo i Q4(posebno) su u svakom slucaju bolja kupovina i performansniji automobili za duplo manje para.


Vrh
  
 

Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
PostPoslato: Pon Feb 09, 2009 2:08 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3976
Lokacija: Stari grad
Gara┼ża: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
To je ekskluzivniji auto od Lotus Omege i namenjen drugacijoj publici. Lotus Omegu su vozili ljudi koji vole da se izivljavaju na auto putu, a Thema je namenjena brzoj i elegantnoj voznji. Inace, nisu bas u istoj klasi jer je konkurent za Omegu bio recimo BMW M5, a za Themu BMW 535i.

Alfa 164 je odlican auto, ali ni on nije toliko ekskluzivan. Ne kupuje ga ista vrsta kupaca. Lancia Ferrari su kupovali ljudi koji su razmisljali da kupe Biturbo 4v ili 8.32, a ne Alfu 164 ili 8.32.

Oko perfomansi nemam sta da doda, posto izgleda da ne gledate brojke vec se prica napamet. U svakom slucaju samo Alfa 156 GTA sa 35ks vise ide 10km/h brze od Theme Ferrari, a ni ona ne ubrzava nesto bolje do 100km/h. Ostale V6 Alfine limuzine takodje ne idu bolje 8.32, iako su imali istu ili malo vecu snagu. Od 75, preko 164...

Dosli smo u preterivanju da se Ferrarijev V8 vuce k`o mrtav konj...sta li ce biti sledece :rolleyes:


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Prika┼żi postove u poslednjih:  Pore─Ĺaj po  
Zapo─Źni novu temu Odgovori na temu  [ 70 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Slede─ça

   Sli─Źne teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

u Automobili Prijatelja

NikolaTodorovic

10

2942

Sub Nov 26, 2016 11:42 am

NikolaTodorovic Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Ferrari F164

u Ferrari

2600

0

3117

Sre Avg 02, 2017 7:39 pm

2600 Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne mo┼żete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne mo┼żete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne mo┼żete monjati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete brisati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete slati prika─Źene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO