Stranica 1 od 1

How Ferrari spins?

Poslato: Sub Feb 26, 2011 4:55 pm
od mirdza
Chris Harris o Ferrariju i ne samo > KLIK

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Sub Feb 26, 2011 10:13 pm
od starac vujadin
Verujem mu 100% da je to istina, covek je vrhunski auto novinar. Rade to i drugi doduse, ali ocigledno manje napadno od Ferrarija. Mozda ce neko reci da hoce da skrene paznju na sebe jer je covek freelancer, da voli Porschee (a voli), da je ovo tempirano zbog McLarena, ali to je ruzna praksa koja mora da se zaustavi. Slicno je radio i Nissan sa GTR-om.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Pon Feb 28, 2011 10:53 pm
od speedfreak968
Chuo sam i prochitao o ovome na vishe mesta... Ali oduvek sam bio mishljenja da to svi u manjoj ili vecoj meri rade i ne znam zashto bi se to posebno zamerilo bash Ferrari-ju?

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Pon Feb 28, 2011 10:58 pm
od Diego
Ferari uvek bode oci, upravo zato sto je Ferari. Zato im i ne oprastaju "decije bolesti" koje su svojstvene i drugima.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Pon Feb 28, 2011 11:49 pm
od darko qv
Juce Scumi i ja gledali pola sata jednog 360 kabrio je bio i pricali s vlasnikom. :hello:
Kakva zamjerka,kakvi bakraci?FERRARI brate.11.000e mu servis. :grin:

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 11:47 am
od JaMaL
Decje bolesti mozes oprostiti fiat pandi... ne 150.000e ferarri-ju...

realno njegovo krilo i pandino nema mnogo smisla da kostaju mnogo vishe... trt mrt, carbon itd... kako god, zna se koliko je panela carbona i koliko je 250dl farbe... nema opravdanje za toliko para... placas samo ime i prestiz... a sa tim MORA ici besprekornost i savrsenstvo jer su oni takodje deo imena i prestiza i nose svoju cenu sa tim...

ako treba da se isprsis za nesto onda to nesto treba da opravda te pare... a ne da se sluzi istim marketinskim trikovima kao yugo... da hoces yuga i njegove decije bolesti i marketinske trikove kupio bi juga za 5000 a ne ferarri za 150.000...

kao i taj servis od 11k eura je smejurija naravno... ali opet to je deo posedovanja ferarrija i naravno za te pare NE SME da crkne na sledecem cosku ili da mu kaplje ulje... to je poenta tih 11k eura... da se razlikuje od ostatka prosecnosti i jadnosti koji mi ostali vozimo...

secate se priloga tog geara o mislim da je enzo bio... lamela izdrzava 3 potpisa i onda ide nova? od prilion evra... kakva glupost... kome to treba... milion evra za auto koji mogu da potpisem 3 puta?

poenta je sto su ti automobili toliko retki i egzoticni pa se njihovi vlasnici ne bune na takve stvari jer ih uglavnom i ne voze tj. drze u garazi da se hvale ili voze 2km/h da bi ih svi videli... 0.000000000001% tih automobila vidi ikada voznju za koju su napravljeni... to ti samo govori koliko je tehnicki inzenjering trenutno slab... jadan da ne kazem...

zamisli da taj ferarri kosta kao svaki drugi auto i da sa tom pouzdanosti izadje na trziste... za koliko bi fabrika propala... jedno prepodne... jutro? par sati... tako nesto...

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 12:06 pm
od OMP
JaMaL napisao:
secate se priloga tog geara o mislim da je enzo bio... lamela izdrzava 3 potpisa i onda ide nova? od prilion evra... kakva glupost... kome to treba... milion evra za auto koji mogu da potpisem 3 puta?
isto vazi i za 430 skuderiju, nekoliko f1 startova i lamela je vec za zamenu, cista glupost, realno taj f1 start ti nikad i ne treba i suludo je trositi lamelu na tako nesto kad on i ovako startuje ko iz katapulta

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 12:11 pm
od Markoni147
Da vidim da li ga ne bih (ili bilo ko) uključio kada bi pored mene stao GTR ili GT2... Ili neki Ducati 1098, Agusta F4R... Pa krene jeza u stomaku... Uključio bih ga itekako, pa nek ide život ;)

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 4:09 pm
od starac vujadin
Launch control je kod civilnoh automobila stvar za kompleksase koji ne znaju da startuju. Sa tom spravicom i automatskim menjacima, kontrolama stabilnosti, cuda-muda... svaka susa ce da pomisli da zna da vozi 300+ ks automobile i da se hvalise kako je na pravcu dobio ovog i onog. Jos jedan dokaz da ovaj svet vode mediokriteti. Nego, sve bi ih poseo u TVR da voze plasticna kola ispod 1000kg sa 450ks, bez vazdusnog jastuka i ABS, a kamoli nesto slozenije od toga, pa da vidite kako bi vozili ko po jajima.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 4:27 pm
od speedfreak968
[quote="JaMaL"]Decje bolesti mozes oprostiti fiat pandi... ne 150.000e ferarri-ju...quote]

Na prestizne marke i modele sam upravo i milsio, a ne na velikoserijske automobile.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 5:17 pm
od JaMaL
Ferrari Enzo
launch price: 450,000 GBP (2002)
Annual service cost: 3600 GBP (Ferrari suggests u get it checked every 6 months but most owners only do once a year)
issues: clutch goes out about every 6,000 miles and it costs 4,500 GBP to replace it
Bugatti Veyron (these prices are just hilarious)
launch price: 975,000 gbp (2007)
service costs: 1st one is 13,645 GBP (bugatti claim that 6,000 GBP is for labor alone).
They insist you replace the tires every 2,500 miles and each tire costs 6,325 GBP and only Bugatti can fit them.
all 4 wheels need to be replaced every 3 tire changes(7500 miles tops) and that costs 29,900 GBP.

notes: Veyron warranty is 2 years and if u want to extend for a year its 38,000 GBP or 63,000 GBP for 2
nerealno je da je sa inzinjerske strane toliko slab... neko bi pomislio da je za 100+ godina automobilizma nesto napredovalo i da su pronadjeni bolji sistemi i materijali :fight_twak:

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 6:19 pm
od speedfreak968
OK, shto jes' - jes'...

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 7:07 pm
od dekideki
setih se promotivnog videa za CZ99, puca na -20, pod vodom, ma chudo tehnike, ne moze da zaglavi... potpisase Amerikanci, narucise 15.000kom. i - kad su dobili, odmah testirali da li su zaista tako dobri kao oni komadi koje su testirali u Srbiji.

vratili ceo kontigent, naravno. nema veze s zivotom.
jednostavno - nije to to.

ja bih im *ebo sve po spisku da mi daju za te pare auto koji je osetno slabiji od primerka na prezentaciji. pa mozes da kupis neku od legendi sa LeMan-a i znas da vozis pravu stvar.

i bas me briga da li se tim trikovima koriste i drugi brendovi. sramota.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Mar 01, 2011 9:41 pm
od speedfreak968
jbga, marketing bato :grin:

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Uto Okt 04, 2011 8:46 pm
od marin krk
darko qv napisao:Juce Scumi i ja gledali pola sata jednog 360 kabrio je bio i pricali s vlasnikom. :hello:
Kakva zamjerka,kakvi bakraci?FERRARI brate.11.000e mu servis. :grin:
nista cudno, jer mu cijeli motor ide van da bise promjenili svi remeni ù

cijene su savim normalne za klijantelu koja vozi ferrari i ostale aute u toj klasi.
to nisu auti za nas obicne smrtnike.
klijantela koja svoju godisnju zaradu ima u stotine tisuca eura ili koji milioncek eura ili dolara.
moj gazda ima 2 ferrarija 360 i 550. malo ih vozi.
panameru turbo kupio je prije 4 mjeseca ( zamjenio je za AUDI A8 ) pustila ge je 2 puta na cesti :twisted:
gume na panameri su izdrzale jedva 12 000 km , ali lako je njemu kad ima 850 kamiona i preko 1000 prikolica ( za slepere ) i oko 1200 zaposlenika.
to je klijantela koja kupuje ferrarie i koja ne place kad treba napravit servis ili promjenit gume.
t

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 10:02 am
od SCHUMACHER
Sta bre kaki ovaj novinar gore nije mi jasno???
Ferrari je tata i dalje rasprave nema.
Ferrari je na testiranjima novinara brzi 0-100 itd,itd.
OK,novinari ga testiraju,0-100 3,9 sec-super...Ali je onaj za customers znatno sporiji...
Na one YT klipove dodje customer sa F430 na crtu Lambu,Porscheu (koji ubrzavaju 0-100 za oko 3,9) itd,itd i odere ih :shock:
Hmmm,mora da su i ovima sa YT-a uvalili "novinarske" Ferrarije...
Ferrari "novinarski" 599 tjunirao i podesavao da ne crkne itd,itd...
Hm,OK,a zna li lazovcina od novinara da Ferrari ne trci za customerima kad dodju na Nirburgring da voze krugove da im podesava auta,pa nijedan ne crce...
Njegov Porsche sportski automobil daje (lupam) 3 godine garancije na auta-ali pod uslovom da se ne voze po stazi...Pfffffffffff
Ferrari to ne spominje (vjerovatno nisu kvalitetni) ,a u onom manual-u koji sam dobio kad sam kupio 155 pise da ako cu da je vozim 'sportski',samo da sipam ulje 10-60...
Toliko o Porscheu...
Pozadina price nije njegova "briga" za milionere nego sto su mu u Ferrariju vjerovatno rekli da saceka u red za test automobila,a kad je on dosao na red,vjerovatno zatvorili piljaru za taj dan,i on ga poduvao...

Inace,Ferrari 29.02. predstavlja najbrzi V12 Ferrari ikad...
http://www.ferrari.com/English/Pages/29 ... s-bow.aspx
Pomislio sam da se radi o nasljedniku Enza,ali kad sam pogledao neki video,maskirana verzija mi vise lici na nasljednika 599...
Inace,ako kazu "ikad",ne znam spada li u to i FXX Evoluzione od 860 konja...Volio bih da spada :D

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 10:09 am
od starac vujadin
Ne spada, mislili su na auto koji se serijski pravi. Imace oko 700ks.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 3:43 pm
od SCHUMACHER
Hmmm...Znao sam...Ovo moje je bilo :to good to be true...

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 10:49 pm
od darko qv
29.2 se predstavlja sluzbeno nasljednik 599GTB
navodno 620GT
740KS
340KM/H
3,1SEC 0-100
8,5 DO 200KM/H
... r_embedded
Neka prica ko sta hoce meni je Ferrari :kadr ...Mora se priznati da je najveci u poslu. :amen: :amen:

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Sre Feb 22, 2012 11:27 pm
od starac vujadin
Jedini profitabilni u Fiat grupi ove godine...7000 automobila, 2 milijarde obrt.

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Čet Feb 23, 2012 12:01 pm
od SCHUMACHER
Dobar obrt :D
Sto se performansi tice-moooglo je to ispod 3sec majku mu...Ali-ipak je ovo GT,tako da od naslednika Enza ocekujem barem 2.8 do 100...

Re: How Ferrari spins?

Poslato: Čet Feb 23, 2012 12:18 pm
od Sasha
Ferrari nikada nije ganjao vreme 0-100, uvek je bilo za nijansu bržih automobila ali je zato uvek nudio najkompletniji automobil u segmentu.