Ferrari 458 Challenge
Poslato: Pet Dec 03, 2010 12:48 pm
Napokonom zvanichno... Fantastichan automobil, neverovatnih performansi... Ne mogu da dochekam GT2/GT3/Endurance verziju... Realno, trebalo bi da samelje konkurenciju u klasi... Ali, ajde da sachekamo zvanichno predstavljanje i prve testove... Do tada ovo:
Bolonja:
Ferrari 458 Challenge
Ferrari će povodom 35-og održavanja Salona automobila u Bolonji, predstaviti Challenge varijantu „baznog" modela - Ferrari 458 Italia, a kako dodatak kompanija iz Maranella će prikazati i poslednju evoluciju svog trkačkog modela - šampionski AF Corse F430 GTC.
Challenge varijanta, kao i do sada, predstavlja verziju fokusiranu na trkačku stazu. U pitanju je model koji Ferrari koristi u sklopu svog kup takmičenja, koje se trenutno vozi kao italijanski, evropski i severno američki kup. Pored 458 Challenge modela na sajmu će biti izložen FXX, 599XX, Formula 1 bolid iz 2009. godine - F60.
U sklopu sajma biće održan i poseban program koji predstavlja finale ovogodišnjeg Ferrari Challenge Trofeo Pirelli kupa, koji se ove godine vozi po 18-ti put.
Što se 458 Challenge modela tiče, motor će kao i u prethodnoj generaciji, proizvoditi identičnu količinu snage. Promena je izvršena na stepenima menjačkog prenosa pa će kraći stepeni prenosa još više isticati visoko turažnu narav 4,5 litarskog V8 koji maksimalnih 570KS proizvodi pri 9000 obrtaja. Challenge model je značajno lakši od standardnog modela zahvaljujući daleko spartanskijem enterijeru i korišćenju još lakših materijala za pojedine panele - karbon i Lexan.
Vešanje Challenge modela je tvrđe i niže (za po 50mm napred i nazad), a standardne felne su zamenjene felnama sa centralnim zavrtnjem, novom generacijom Brembo keramičkih kočnica, a tu je i najnovija generacija trkačkog ABS sistema koja je debitovala na 599XX modelu.
Po prvi puot na Challenge modelu se nalazi F1-Trac sistem za kontrolu proklizavanja koji u ovom modelu poseduje dva posebna režima namenjena vožnji na trkačkoj stazi. Ovaj sistem je u potpunoti integrisan sa E-Diff sistemom. Svim ovim sistemima se upravlja pomoću prekidača na upravljaču.
Da je 458 Challenge veoma ozbiljan trkački automobil svedoči i činjenica da su Ferrari test vozači na Fiorano stazi postigli za dve sekunde bolje vreme nego sa 430 Challenge modelom, a maksimalna vrednost bočnog ubrzanja je neverovatnih 1,6G!
Bolonja:
Ferrari 458 Challenge
Ferrari će povodom 35-og održavanja Salona automobila u Bolonji, predstaviti Challenge varijantu „baznog" modela - Ferrari 458 Italia, a kako dodatak kompanija iz Maranella će prikazati i poslednju evoluciju svog trkačkog modela - šampionski AF Corse F430 GTC.
Challenge varijanta, kao i do sada, predstavlja verziju fokusiranu na trkačku stazu. U pitanju je model koji Ferrari koristi u sklopu svog kup takmičenja, koje se trenutno vozi kao italijanski, evropski i severno američki kup. Pored 458 Challenge modela na sajmu će biti izložen FXX, 599XX, Formula 1 bolid iz 2009. godine - F60.
U sklopu sajma biće održan i poseban program koji predstavlja finale ovogodišnjeg Ferrari Challenge Trofeo Pirelli kupa, koji se ove godine vozi po 18-ti put.
Što se 458 Challenge modela tiče, motor će kao i u prethodnoj generaciji, proizvoditi identičnu količinu snage. Promena je izvršena na stepenima menjačkog prenosa pa će kraći stepeni prenosa još više isticati visoko turažnu narav 4,5 litarskog V8 koji maksimalnih 570KS proizvodi pri 9000 obrtaja. Challenge model je značajno lakši od standardnog modela zahvaljujući daleko spartanskijem enterijeru i korišćenju još lakših materijala za pojedine panele - karbon i Lexan.
Vešanje Challenge modela je tvrđe i niže (za po 50mm napred i nazad), a standardne felne su zamenjene felnama sa centralnim zavrtnjem, novom generacijom Brembo keramičkih kočnica, a tu je i najnovija generacija trkačkog ABS sistema koja je debitovala na 599XX modelu.
Po prvi puot na Challenge modelu se nalazi F1-Trac sistem za kontrolu proklizavanja koji u ovom modelu poseduje dva posebna režima namenjena vožnji na trkačkoj stazi. Ovaj sistem je u potpunoti integrisan sa E-Diff sistemom. Svim ovim sistemima se upravlja pomoću prekidača na upravljaču.
Da je 458 Challenge veoma ozbiljan trkački automobil svedoči i činjenica da su Ferrari test vozači na Fiorano stazi postigli za dve sekunde bolje vreme nego sa 430 Challenge modelom, a maksimalna vrednost bočnog ubrzanja je neverovatnih 1,6G!