Ferrari F430 Scuderia - The best of today
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Ferrari F430 Scuderia
Smanjena masa, snažniji motor i sistemi sa F1 bolida, učinili su da je „F 430 skuderija“ na stazi ubedljiva skoro kao čuveni „enco“.
Svako ko je prisustvovao Salonu automobila u Frankfurtu mogao je da se uveri koliko novi model „F430 skuderija“ znači Ferariju. Prezentaciju je otvorio predsednik kompanije Luka Di Montecemolo dok je Mihael Šumaher bio zadužen za predstavljanje samog automobila. Ovako važnom događaju je prisustvovao i Žan Tod, šef Ferarijevog F1 tima. Na štandu je, kao nezaobilazni rekvizit , bio i bolid Formule 1, koji je jasno stavljao do znanja čime je „skuderija“ bila inspirisana. Pojam „skuderija“, što u prevodu sa italijanskog znači štala, neprestano prati Ferarijeve modele sa amblemom propetog konja, a do sada se najčešće koristila za trkački F1 tim. Ovo, slobodno se može reći prestižno ime, poneo je novitet, ne bi li naglasio svoju sportsku orijentisanost. Interesovanje oko noviteta, iako je reč o verziji već postojećeg modela, bila je daleko veća nego što se očekivalo. Iako deluje slično sa standardnim „F430“ u Ferariju, ovaj model najavljuju kao ultimativnog trkača namenjenog pravim zaljubljenicima brze vožnje.
To što je novitet predstavio Mihael Šumaher nije neobično, jer je veliki šampion učestvovao u njegovom stvaranju tokom kompletnog procesa. Lagana, jednostavna i dinamična, sa moćnim motorom i zastrašujućim zvukom iz izduvnog sistema, „skuderija“ je direktan proizvod sveta najbržih trkačkih automobila. Izvorna ideja je bila da ovaj „ferari“ još jednom na jednostavan i pristupačan način svojim kupcima približi svet Formule 1. Iako se ne razlikuje preterano od standardnog „F430“, u Ferariju tvrde da „skuderija“ donosi mnogo bolju aerodinamiku. Bez rasipanja energije postignut je još bolje prijanjanje na podlogu. Efikasnost zadnjeg difuzora je značajno povećana dok je naizgled isti zadnji spojler dobio još efikasniji profil.
Prednji deo automobila laici neće ni razlikovati u odnosu na standardni model. Samo će oštro oko da primeti da su ispod uzanih ksenonskih farova dva povećana usisnika za vazduh, koji deluju „smrknuto“.
Kada je reč o zadnjem delu, tu su optičke izmene još uočljivije, a pomenuti aerodimački zahvati omogućili su dizajnerima slobodu da se još više poigraju sa svojim idejama. Uz veće prisustvo karbonskih elementa između izvučenih stop svetala, automobil sada deluje još šire. Ogromni difuzor, sa tri para „krila“ sada nosi i dve velike izduvne cevi, koje direktno asociraju na performanse koje je prezentovao model „FXX“.
Automobil je i na bokovima dobio blaga proširenja, i veće otvore za vazduh koji predstavljaju najveću razliku u odnosu na standardni model, kada se „skuderija“ posmatra sa strane. Ipak, neće ostati nezapaženi ni veliki retrovizori istog oblika kao na „F430“, koji su sada crne boje, jer su izrađeni od karbona. Iako je mnogima delovalo kao šminka, korišćenje kompozitnih materijala i uklanjanje suvišnih elemenata, smanjili su ukupnu masu vozila na zavidnih 1.250 kg.
U unutrašnjosti, automobil podseća standardni model ali je baš kao i na spoljašnjosti akcenat stavljen na sportski karakter i smanjenje mase. Prusustvo kompozitnih materijala je vidljivo u svakom delu kabine, ali najveću pažnju privlače „sper rejsing sedišta“, takođe od ugljeničnih vlakana, koja se u zavisnosti od dimenzija samog vozača mogu poručiti u nekoliko dimenzija. Instrumenti su smešteni u atraktivnom kućištu koje je takođe dobilo novo sportsko ruho. Jednostavnost blago ogoljenog enterijera obogaćeno je elementima od kevlara i karbon fibera. Prvi pogled na volan otkriva vezu „skuderije“ sa bolidima koji voze Felipe Masa i Kimi Rajkonen. Mali crveni prekidač, „manetino“ u donjem delu centralne zone upravljača omogućava da se iz kabine podešava ponašanje aktivnih amortizera, elektronska kontrola stabilnosti, elektronski diferencijal, kao i brzina promene stepena prenosa.
Za razliku od standardnog „F430“, „skuderija“ nema više opciju „ajs“ za vožnju u zimskim uslovima. Na njegovom mestu stoji opcija „CT“ koja isključuje kontrolu proklizavanja, ali ne potpuno, već uz pomoć računara omogućava i vozačima početnicima, da osete čari zanošenja u krivinama. Na razvoju ovog sistema učestvovao je lično Mihael Šumaher koji je uz razvojni tim našao idealan balans između bezbedne vožnje i uzbuđenja koje u vožnji mogu da donesu zakoni fizike.
Još više uzbuđenja doneće novi „F1 Superfast 2“ automatizovani manualni menjač, najbrži sistem za prenos snage ikada ugrađen u jedan serijski „ferari“. Ova moderna transmisija omogućava promenu brzine za samo 60 milisekundi. Za adekvatan prenos snage zadužen je unapređeni diferencijal „E Diff 2“, koji predstavlja još jedan rezultat iskustva Ferarijevih inženjera u najbržem svetskom cirkusu. Sistem koji je do juče bio rezervisan samo za skuplji „fjorano“ sada je dostupan i u „skuderiji“. Dva seta frikcionih diskova uz neprestanu elektro-hidrauličku kontrolu, uspešno neutrališu rasipanje snage i garantuju ravnomeran prenos snage na oba točka.
Snaga je ono što sigurno ne nedostaje ovom „ferariju“. Moćni „V8“ motor sa clilindrima postavljenim pod uglom od 90 stepeni sada ima povećanu specifičnu snagu sa 114 „konja“ po litru na 118 KS/L. Ove izmene su postignute novim sistemom usisa i izduva ali i novim računarom. Baš kao u Formuli 1, ovaj sofisticirani sistem neprestano prati i usaglašava svaku detonaciju u cilindru. Novi klipovi su doprineli i većoj kompresiji, a inženjeri su morali da se potrude da prilagode zvuk zahtevnim kupcima. Kako sami kažu, složena „audio matematika“ i podešavanje izduvnog sistema doprineli su da se moćna i uzbudljiva rika čuje u kabini i van nje.
Atmosferski motor zapremine 4.308 ccm i snage 510 KS omogućio je ubrzanje ovog automobila na 3.6 sekundi. O tome koliko je novitet okretniji i živahniji od standardnog „F430“ govori i podatak da su test vozači na Maranelu sa ovim automobilom postigli tek neznatno sporije vreme od „enca“. Upravo činjenica da je u njegovom stvaranju radio Mihael šumaher i da je ovo model koji je po masi i tehnologiji nabliži bolidu F1, obezbediće veliki broj kupaca kao i onih koji će sa čežnjom gledati zavodljive slike novog crvenog bolida.
Teh. podatci:
Motor: V8, dva bregasta vratila u svakoj glavi motora, 32 ventila, smešten uzdužno i centralno
Zapremina: 4.308 ccm
Snaga: 375kW (510 KS) pri 8.500 o/min
Obrtni moment: 465 Nm pri 5.250 o/min
Prenos snage: manuelni menjač sa šest stepeni prenosa ili poluautomatski sa komandom na volanu; pogon na zadnjim točkovima
Masa: 1.250 kg
Ubrzanje: od o do 100 km/h za 3,6 sekunde
Max.brzina: preko 310 km/h
Smanjena masa, snažniji motor i sistemi sa F1 bolida, učinili su da je „F 430 skuderija“ na stazi ubedljiva skoro kao čuveni „enco“.
Svako ko je prisustvovao Salonu automobila u Frankfurtu mogao je da se uveri koliko novi model „F430 skuderija“ znači Ferariju. Prezentaciju je otvorio predsednik kompanije Luka Di Montecemolo dok je Mihael Šumaher bio zadužen za predstavljanje samog automobila. Ovako važnom događaju je prisustvovao i Žan Tod, šef Ferarijevog F1 tima. Na štandu je, kao nezaobilazni rekvizit , bio i bolid Formule 1, koji je jasno stavljao do znanja čime je „skuderija“ bila inspirisana. Pojam „skuderija“, što u prevodu sa italijanskog znači štala, neprestano prati Ferarijeve modele sa amblemom propetog konja, a do sada se najčešće koristila za trkački F1 tim. Ovo, slobodno se može reći prestižno ime, poneo je novitet, ne bi li naglasio svoju sportsku orijentisanost. Interesovanje oko noviteta, iako je reč o verziji već postojećeg modela, bila je daleko veća nego što se očekivalo. Iako deluje slično sa standardnim „F430“ u Ferariju, ovaj model najavljuju kao ultimativnog trkača namenjenog pravim zaljubljenicima brze vožnje.
To što je novitet predstavio Mihael Šumaher nije neobično, jer je veliki šampion učestvovao u njegovom stvaranju tokom kompletnog procesa. Lagana, jednostavna i dinamična, sa moćnim motorom i zastrašujućim zvukom iz izduvnog sistema, „skuderija“ je direktan proizvod sveta najbržih trkačkih automobila. Izvorna ideja je bila da ovaj „ferari“ još jednom na jednostavan i pristupačan način svojim kupcima približi svet Formule 1. Iako se ne razlikuje preterano od standardnog „F430“, u Ferariju tvrde da „skuderija“ donosi mnogo bolju aerodinamiku. Bez rasipanja energije postignut je još bolje prijanjanje na podlogu. Efikasnost zadnjeg difuzora je značajno povećana dok je naizgled isti zadnji spojler dobio još efikasniji profil.
Prednji deo automobila laici neće ni razlikovati u odnosu na standardni model. Samo će oštro oko da primeti da su ispod uzanih ksenonskih farova dva povećana usisnika za vazduh, koji deluju „smrknuto“.
Kada je reč o zadnjem delu, tu su optičke izmene još uočljivije, a pomenuti aerodimački zahvati omogućili su dizajnerima slobodu da se još više poigraju sa svojim idejama. Uz veće prisustvo karbonskih elementa između izvučenih stop svetala, automobil sada deluje još šire. Ogromni difuzor, sa tri para „krila“ sada nosi i dve velike izduvne cevi, koje direktno asociraju na performanse koje je prezentovao model „FXX“.
Automobil je i na bokovima dobio blaga proširenja, i veće otvore za vazduh koji predstavljaju najveću razliku u odnosu na standardni model, kada se „skuderija“ posmatra sa strane. Ipak, neće ostati nezapaženi ni veliki retrovizori istog oblika kao na „F430“, koji su sada crne boje, jer su izrađeni od karbona. Iako je mnogima delovalo kao šminka, korišćenje kompozitnih materijala i uklanjanje suvišnih elemenata, smanjili su ukupnu masu vozila na zavidnih 1.250 kg.
U unutrašnjosti, automobil podseća standardni model ali je baš kao i na spoljašnjosti akcenat stavljen na sportski karakter i smanjenje mase. Prusustvo kompozitnih materijala je vidljivo u svakom delu kabine, ali najveću pažnju privlače „sper rejsing sedišta“, takođe od ugljeničnih vlakana, koja se u zavisnosti od dimenzija samog vozača mogu poručiti u nekoliko dimenzija. Instrumenti su smešteni u atraktivnom kućištu koje je takođe dobilo novo sportsko ruho. Jednostavnost blago ogoljenog enterijera obogaćeno je elementima od kevlara i karbon fibera. Prvi pogled na volan otkriva vezu „skuderije“ sa bolidima koji voze Felipe Masa i Kimi Rajkonen. Mali crveni prekidač, „manetino“ u donjem delu centralne zone upravljača omogućava da se iz kabine podešava ponašanje aktivnih amortizera, elektronska kontrola stabilnosti, elektronski diferencijal, kao i brzina promene stepena prenosa.
Za razliku od standardnog „F430“, „skuderija“ nema više opciju „ajs“ za vožnju u zimskim uslovima. Na njegovom mestu stoji opcija „CT“ koja isključuje kontrolu proklizavanja, ali ne potpuno, već uz pomoć računara omogućava i vozačima početnicima, da osete čari zanošenja u krivinama. Na razvoju ovog sistema učestvovao je lično Mihael Šumaher koji je uz razvojni tim našao idealan balans između bezbedne vožnje i uzbuđenja koje u vožnji mogu da donesu zakoni fizike.
Još više uzbuđenja doneće novi „F1 Superfast 2“ automatizovani manualni menjač, najbrži sistem za prenos snage ikada ugrađen u jedan serijski „ferari“. Ova moderna transmisija omogućava promenu brzine za samo 60 milisekundi. Za adekvatan prenos snage zadužen je unapređeni diferencijal „E Diff 2“, koji predstavlja još jedan rezultat iskustva Ferarijevih inženjera u najbržem svetskom cirkusu. Sistem koji je do juče bio rezervisan samo za skuplji „fjorano“ sada je dostupan i u „skuderiji“. Dva seta frikcionih diskova uz neprestanu elektro-hidrauličku kontrolu, uspešno neutrališu rasipanje snage i garantuju ravnomeran prenos snage na oba točka.
Snaga je ono što sigurno ne nedostaje ovom „ferariju“. Moćni „V8“ motor sa clilindrima postavljenim pod uglom od 90 stepeni sada ima povećanu specifičnu snagu sa 114 „konja“ po litru na 118 KS/L. Ove izmene su postignute novim sistemom usisa i izduva ali i novim računarom. Baš kao u Formuli 1, ovaj sofisticirani sistem neprestano prati i usaglašava svaku detonaciju u cilindru. Novi klipovi su doprineli i većoj kompresiji, a inženjeri su morali da se potrude da prilagode zvuk zahtevnim kupcima. Kako sami kažu, složena „audio matematika“ i podešavanje izduvnog sistema doprineli su da se moćna i uzbudljiva rika čuje u kabini i van nje.
Atmosferski motor zapremine 4.308 ccm i snage 510 KS omogućio je ubrzanje ovog automobila na 3.6 sekundi. O tome koliko je novitet okretniji i živahniji od standardnog „F430“ govori i podatak da su test vozači na Maranelu sa ovim automobilom postigli tek neznatno sporije vreme od „enca“. Upravo činjenica da je u njegovom stvaranju radio Mihael šumaher i da je ovo model koji je po masi i tehnologiji nabliži bolidu F1, obezbediće veliki broj kupaca kao i onih koji će sa čežnjom gledati zavodljive slike novog crvenog bolida.
Teh. podatci:
Motor: V8, dva bregasta vratila u svakoj glavi motora, 32 ventila, smešten uzdužno i centralno
Zapremina: 4.308 ccm
Snaga: 375kW (510 KS) pri 8.500 o/min
Obrtni moment: 465 Nm pri 5.250 o/min
Prenos snage: manuelni menjač sa šest stepeni prenosa ili poluautomatski sa komandom na volanu; pogon na zadnjim točkovima
Masa: 1.250 kg
Ubrzanje: od o do 100 km/h za 3,6 sekunde
Max.brzina: preko 310 km/h
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
savrsenstvo nad savrsenstvima, uskoro u KS stize jedan
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Javljaj istog momenta!
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
naravno, bice i slika i voznje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
ko je vlasnik tog u BG?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
a da, cuo sam da ima neki ferari ali nisam znao da je scuderia
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Ja nikako da ga vidim... Poshto radim u blizini chuo sam ga par puta, ali dok istrchim on je vec na drugom kraju grada... Gde si to slikao?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Radish u Jeep-u? Komshija?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Ma neeee, radim u Institutu Vinca na homologaciji vozila... Pa je bio kod mene na pregledu
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
i? jel' dobio zeleno svetlo
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
znaci lagano prosao pregled, nista mu pravili probleme oko plinskog uredjaja
ovaj sto treba da stigne u KS ce najverovatnije biti crne boje, sto ja ne podrzavam bas, mada je i crveni u ponudi ali je malo i skuplji a ipak je crveni ferari pravi ferari pa se buduci vlasnik jos misli sta i kako ali kad mu budem rekao da vec posoji crvena scuderia kod nas onda nema sumnje da ce se odluciti za crnu
ovaj sto treba da stigne u KS ce najverovatnije biti crne boje, sto ja ne podrzavam bas, mada je i crveni u ponudi ali je malo i skuplji a ipak je crveni ferari pravi ferari pa se buduci vlasnik jos misli sta i kako ali kad mu budem rekao da vec posoji crvena scuderia kod nas onda nema sumnje da ce se odluciti za crnu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Crni izgleda kao utvara, ni malo mi ne zaostaje za crvenim... Cak izgleda mnogo opasnije...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
ja sam vidajo crne 430ice ali crvene su me vise impresionirale uzivo, mada je scuderija ipak nesto posebno, videcemo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Chekaj, ako shvatam ti poznajes choveka, buduceg sretnog vlasnika? Aaa, pa to chitavu stvar stavlja u josh bolju perspektivu
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
da buduci vlasnik mi je prijatelj, trenutno poseduje onog porsea 9ff
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
da i nece da ga prodaje iako je mislio, mada rekoh mu da ce zaboraviti na porsea bez obzira na performanse sto su mu bolje od ferarija kad bude seo u njega, jer ipak je ferari kao i alfa auto sa dusom
bez obzira na tradiciju i kvalitet porsea i naravno izgled koji ipak nikog ne ostavi ravnodusnim on je ipak samo hladni nemac
bez obzira na tradiciju i kvalitet porsea i naravno izgled koji ipak nikog ne ostavi ravnodusnim on je ipak samo hladni nemac
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
Pa kada kupi Scuderiu neka je odveze u Novitec pa nece zaostajati u performansama za Porsche-om
... 1&index=15
Mada su meni i Porsche i Ferrari drazi u "stock" varijanti...
... 1&index=15
Mada su meni i Porsche i Ferrari drazi u "stock" varijanti...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
potpuno se slazemMarkoni147 napisao: Mada su meni i Porsche i Ferrari drazi u "stock" varijanti...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
A shto bi prodavao 9ff ako ne mora? Leba ne jede, vodu ne ishte Ehh, zivot je nekom majka a nekom maceha ...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari F430 Scuderia - The best of today
bas tako
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji