612 Scaglietti
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
612 Scaglietti
Pre jedno nedelju dve u Silicon Valley umalo se ne zabih u Golfa ispred sebe, kada sa moje desne strane ugledah parkiranog uz kafic Ferrari 612 Scaglietti... Pa dobro znam da imamo 360, 430, 355, 348 GTB i mislim cak i jednu testarosu, ali ovo me bas iznenadi... Cije je bre to?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Vidjam ga cesto u Strahinica Bana, najcesce kod Insomnie. Mnogo je velik auto...
Pre toga sam video jednog za vreme Gumball-a. Mislim da ga necu kupiti, ipak mi vise odgovara 599GTB ili Vanquish (koga sam isto vidjao u gradu, tablice Monte Carlo)
Ipak, ove godine najvise pogleda u Silikonskoj dolini dobijao je Jaguar E-type, na zalost zato sto je kibicerima bio cudan i simpatican, a ne zato sto je istorijska vrednost i legendarni automobil.
Pre toga sam video jednog za vreme Gumball-a. Mislim da ga necu kupiti, ipak mi vise odgovara 599GTB ili Vanquish (koga sam isto vidjao u gradu, tablice Monte Carlo)
Ipak, ove godine najvise pogleda u Silikonskoj dolini dobijao je Jaguar E-type, na zalost zato sto je kibicerima bio cudan i simpatican, a ne zato sto je istorijska vrednost i legendarni automobil.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Ima ovde jedna gastarbajterska diskoteka u Frankfurtu, ispred koje za vikend stoje dva 612 Scaglietti-ja iste boje, samo sa razlicitom kozom unutra....kupio jedan krimos, pa drugi da ne ispadne gori od njega
Znam da kad je kupljen, da je bio Ferrari party tamo, gde onaj kog izvuku dobije voznju u Ferrariju...neznam ko je dobio, niti sam bio tamo, samo video reklamu....ali s kladim da je neka riba
Znam da kad je kupljen, da je bio Ferrari party tamo, gde onaj kog izvuku dobije voznju u Ferrariju...neznam ko je dobio, niti sam bio tamo, samo video reklamu....ali s kladim da je neka riba
-
Go
- Drug Član
Post
pre desetak pa i vise godina neki gastarbajter je u odzake (odma pored karavukova) doterao testarosu... kaze moj matori da je bila atkacija u gradu i da su svi zivi slikali pored nje.... ali covek je vratio kuci a ubrzo je i prodao.......
nego sta mislite kolko tih krimosa iz silikonske doline zna te ferarije da vozi onako kako zasluzuju....
nego sta mislite kolko tih krimosa iz silikonske doline zna te ferarije da vozi onako kako zasluzuju....
-
ki
- Drug Član
Post
Ne znam, ali samo znam da je jedan od shabana .stavljao tjuninge. na, chini mi se Modenu. Dodao je neko .smajling. krilce pozadi i drndao oko izuvnog sistema, ono vishe nije Ferrari... =[nego sta mislite kolko tih krimosa iz silikonske doline zna te ferarije da vozi onako kako zasluzuju..
-
Go
- Drug Član
Post
Ne znam mozda sam u zabludi, ali kad bi imao puno para, reda velicine milion i vise, ne bih nikad uzeo Ferrari ili tako nesto, pre bih Breru ili GT!
Nekako to ljudi ne voze iz ubedjenja, vec zato sto za to svi kazu da je dobro i samim tim je postalo mainstream, znaci svako ko ima para kupuje Ferrari, Porsche, Lamborghini bez nekog prevelikog razmusljanja...
Svaki ljakse koji ima para bi to kupio, ne bi mu Alfa ni pala na pamet sto je klasicna prednost sto se mene licno tice...
Nekako to ljudi ne voze iz ubedjenja, vec zato sto za to svi kazu da je dobro i samim tim je postalo mainstream, znaci svako ko ima para kupuje Ferrari, Porsche, Lamborghini bez nekog prevelikog razmusljanja...
Svaki ljakse koji ima para bi to kupio, ne bi mu Alfa ni pala na pamet sto je klasicna prednost sto se mene licno tice...
-
Go
- Drug Član
Post
za tvojih 'puno' para recimo nekoliko miliona, alfa bi ti dosadila, vremenom bi hteo nesto vise jer ce faliti upravljivosti i konja koliko ih god imao, a ona to ne moze da ti pruzi, i nikad nece moci kao jedan tipski auto kao sto je ferrari ili vec... tako da ta prica nije 100% relevantna jer nisi bio u takvoj situaciji, a pare menjaju ljude, to je potvrdjeno!
p.s. podrazumeva se da si ljubitelj automobila.
p.s. podrazumeva se da si ljubitelj automobila.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Ako postoji nesto najblize perfekciji u konstrukciji kola onda je kao brend to Ferrari postigao od modela 355, pa naovamo. Prakticno da nema nikakvih ozbilljnih zamerki na bilo koji Ferrari, a epiteti se krecu u opsegu od vrlo dobrog, pa do epohalnog i savrsenog. .Lose. se vise ne spominje kao pojam kada se govori o tim kolima. Iako obozavam stare klasicne Ferrarije, istina je da su danas Ferrari bolji neko ikad.
Normalno da ovde niko ne zna da vozi Ferrarija kako dolikuje, sem mozda Vuka Bajrusevica koji je bio neuspesni trkac, ali je isao po nekim kursevima itd, itd. On vozi Ferrari 430 BG-44-44, ali s obzirom da se kurci od semafora do semafora s njim ni on ne zasluzuje takav auto. Mada je istina da to isto vazi i u inostranstvu. U svakom slucaju svaki Ferrari je mnogo iskreniji, direktniji i bolji sporstki auto od Brere. Brera je tipican pozerski auto za Silikonsku dolinu i vidjacemo je u bliskoj buducnosti tamo.
Normalno da ovde niko ne zna da vozi Ferrarija kako dolikuje, sem mozda Vuka Bajrusevica koji je bio neuspesni trkac, ali je isao po nekim kursevima itd, itd. On vozi Ferrari 430 BG-44-44, ali s obzirom da se kurci od semafora do semafora s njim ni on ne zasluzuje takav auto. Mada je istina da to isto vazi i u inostranstvu. U svakom slucaju svaki Ferrari je mnogo iskreniji, direktniji i bolji sporstki auto od Brere. Brera je tipican pozerski auto za Silikonsku dolinu i vidjacemo je u bliskoj buducnosti tamo.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Prva recenica stoji bez pogovora, ali druga je istinita samo zbog razlike u ceni ta dva auta, inace se ne bih slozio nikako!
Mozda neki selja i uzme Breru da malo pozira jer nije imao novca za Ferrari, ali kad bi imao on sigurno ne bi uzeo Breru! I moje zapazanje je da nikad nisam video skuplju Alfu kod nekog takvog, uvek su vozili neke druge marke koje se mogu cesto videti u silikonskoj dolini!
Uostalom o kakvim trkacima je rec, pa sa kim da se trka kad vozi
Modenu?!
Uostalom mozda je i poredjenje malo glupo Brera-Ferrari, ali ipak to je samo moje misljenje i stav sa kojim niko ne mora da se slozi!
Moram prvo da kazem da se uvek slazem sa tvojim izjavama i komentarima, ali...starac vujadin napisao:U svakom slucaju svaki Ferrari je mnogo iskreniji, direktniji i bolji sporstki auto od Brere. Brera je tipican pozerski auto za Silikonsku dolinu i vidjacemo je u bliskoj buducnosti tamo.
Prva recenica stoji bez pogovora, ali druga je istinita samo zbog razlike u ceni ta dva auta, inace se ne bih slozio nikako!
Mozda neki selja i uzme Breru da malo pozira jer nije imao novca za Ferrari, ali kad bi imao on sigurno ne bi uzeo Breru! I moje zapazanje je da nikad nisam video skuplju Alfu kod nekog takvog, uvek su vozili neke druge marke koje se mogu cesto videti u silikonskoj dolini!
Uostalom o kakvim trkacima je rec, pa sa kim da se trka kad vozi
Modenu?!
Uostalom mozda je i poredjenje malo glupo Brera-Ferrari, ali ipak to je samo moje misljenje i stav sa kojim niko ne mora da se slozi!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Nije glupo poredjenje - razlika u ceni, snazi nema nikakve veze sa smekom nekog auta, tako dase Brera moze slobodno uporedjivati u imidzu sa bilo kime.
Medjutim, citao sam dosta testova Brere i na osnovu toga i merenih perfomansi vidi se da se radi o jednom udobnom .gt tureru. kome vozne osobine nisu na nivou GT ili GTV, pa cak su daleko i od njegove .sestre. Alfe 159. U stvari malo mi je vec glupo da citam testove gde konkurencija .brise patos. sa Brerom. Problem je u tezini auta pre svega, umrtvljenom V6 motoru i .preteskim nosem. vozila kod verzija sa prednjim pogonom. I svi dosadasnji test vozaci (i oni koji su naklonjeni Alfama) govore o tome da Brera impresionira spolja, ali da se covek oseca uskracen za perfomanse koje se ocekuju na osnovu toga sto je Alfa pre svega. Znaci, Brera je dobar auto koji ce zadovoljiti 80-90% potreba prosecnog vozaca, ali oni koji zele pravi vozacki dozivljaj ostace razocarani.
Ferrari je komercijalna firma (ali i to rade dozirano i promisljeno) i taj brend je mega popularan, ali njegov imidz je i dalje besprekoran kako duhovno, tako i u materiji (tj. perfomansama).
Ali, druga je prica sa Alfom 8c...
Medjutim, citao sam dosta testova Brere i na osnovu toga i merenih perfomansi vidi se da se radi o jednom udobnom .gt tureru. kome vozne osobine nisu na nivou GT ili GTV, pa cak su daleko i od njegove .sestre. Alfe 159. U stvari malo mi je vec glupo da citam testove gde konkurencija .brise patos. sa Brerom. Problem je u tezini auta pre svega, umrtvljenom V6 motoru i .preteskim nosem. vozila kod verzija sa prednjim pogonom. I svi dosadasnji test vozaci (i oni koji su naklonjeni Alfama) govore o tome da Brera impresionira spolja, ali da se covek oseca uskracen za perfomanse koje se ocekuju na osnovu toga sto je Alfa pre svega. Znaci, Brera je dobar auto koji ce zadovoljiti 80-90% potreba prosecnog vozaca, ali oni koji zele pravi vozacki dozivljaj ostace razocarani.
Ferrari je komercijalna firma (ali i to rade dozirano i promisljeno) i taj brend je mega popularan, ali njegov imidz je i dalje besprekoran kako duhovno, tako i u materiji (tj. perfomansama).
Ali, druga je prica sa Alfom 8c...
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
naravno 8c.. kako si to mogao da zaboravis.....
ja recimo kad bi imao dovoljno love da uzmem neki opasan auto verovatno ne bi uzeo ferari nego bi se malo bolje uputio i uzeo neko drugo ali ekskluzivnije zlo (naravno italijansko, a sta drugo) posto iznad svega volim da dobre a retke stvari.... jedno je sigurno ako bi uzimao skup auto bio bi sportski nikako limuzina i ni slucajno nemacki....
verovatno bi uzeo aston martina pa da me bog vidi....
sve to naravno ako ne nadjem 8c slobodan
ja recimo kad bi imao dovoljno love da uzmem neki opasan auto verovatno ne bi uzeo ferari nego bi se malo bolje uputio i uzeo neko drugo ali ekskluzivnije zlo (naravno italijansko, a sta drugo) posto iznad svega volim da dobre a retke stvari.... jedno je sigurno ako bi uzimao skup auto bio bi sportski nikako limuzina i ni slucajno nemacki....
verovatno bi uzeo aston martina pa da me bog vidi....
sve to naravno ako ne nadjem 8c slobodan