Slike klasicnih alfi u Srbiji...
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Steta, ali mislim da od ovog primerka nema ni teoretske sanse za restauraciju...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
ma nema od ove spider nista , pitanje da li se ovo isplati i da li moze da se uradi a 2,5 soma je i vise nego mnogo za ovakvo stanje ovo jedino vredi da se skine nesto sa nje sto jos iole vredi pa kad nekom zatreba za restauraciju neke druge, ja je licno ne bih uzeo ni dzabe da mi je daju jer bukvalno 90% auta (lima pre svega) mora iznova da se pravi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Moze ovaj auto da se izvuce i da izgleda kao nov, nego to kod nas niko ne radi. Samo je pitanje ko radi i koliko se para utrosi. Koliko vidim ne izgleda mnogo losije recimo od ovog Maseratija koji je sada u mint stanju...a vidjao sam i gore da su bili sredjeni.
Acqua-Olio-Benzina
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
ja bih rekao da je mnogo mnogo losija od Masera sa tvojih slika... 3500 GT jeste da je truo ali je i dalje imao formu i nesto "mesa" za rad, odnosni neke delove limarije na koji su zdravi i na koje mozes da kacis zakrpe a ova Alfa nema ni to... Pogledaj prednji deo:
sta ovde iskoristiti ili sta pokusati da spases?... ako su solje farova trule, onda tu nema mnogo diskusije
ovde je trulez jos vidljivija... pogledaj donje delove krila, sajtne, vrata pa i pokopac prtljaznika, to je odavno proslo stadijum obicne rdje, to je sad pojedeno!
E sad, ako su to vidljive stvari kako izgleda pod i da li uopste postoji. Kod Giuliette Spider je dobra stvar sto su sve imale body on frame dizajn i sto je ispod karoserije sasija. Medjutim, posle mnogo godina u koprivama, moguce je da je i ta sasija trula ( siguran sam da jeste ) a onda nema ni osnovnog stukturalnog temelja za neki rad. Ako je nekim cudom sasija netaknuta a samo karoserija losa, onda je relativno lako uraditi restauraciju ( ne znam kakva je ponuda delova za taj model ali predpostavimo da sve moze da se kupi ) ali ce da bude extremno skupa. Tu su i detalji, lajsne, branici, stakla, farovi pa enterijer ( za koji ne znamo u kom je stanju ) i ko zna koliko jos sitnica. Jedna od specificnosti naseg podneblja je i to da su svi automobili koju su tako napusteni, ostavljeni najcesce zbog nekog mehanickog kvara a vlasnik u tom momentu nije bio solventan/spreman/raspolozen da to sredi i auto je ostavljen da propada. Najverovatnije je to slucaj i sa ovim autom, jer bi sigurno bio vozen da je bio ispravan. Tako da i pitanje mehanike moze biti problematicno a ko zna da li se mozda sitan kvar nekad pretvorio u nesto mnogo gore danas i da li je voda u hladnjaku prouzrokovala pucanje bloka i ostale uzase...
Da bi se ovaj auto napravio kako treba, prakticno sve ( ali bukvalno sve ) mora da se kupi novo a i sami znate koliko su delovi za Alfu. Resturacija kola po evropskim standardima nikad nije bio jeftin sport i cesto se ne isplati imajuci u vidu cenu takvog automobila na trzistu. Ako se neko zauka da taj auto uradi, docice do toga da ce da ga ceo poduhvat da ga kosta 50 000 e ( recimo ) kad istu takvu moze da nadje na mobile.de za 10 000 e manje i to da je uveze odmah i spase sebi i kesh i par godina zivaca, vremena i borbe sa majstorima. Dakle, ta Alfa je nazalost pokojna i nema potrebe vracati je nazad. Ako se nekom ovaj model tako jako svidja, postoje i brzi, laksi i jeftiniji ( a opet pouzdaniji ) nacini da se dodje do nje...
sta ovde iskoristiti ili sta pokusati da spases?... ako su solje farova trule, onda tu nema mnogo diskusije
ovde je trulez jos vidljivija... pogledaj donje delove krila, sajtne, vrata pa i pokopac prtljaznika, to je odavno proslo stadijum obicne rdje, to je sad pojedeno!
E sad, ako su to vidljive stvari kako izgleda pod i da li uopste postoji. Kod Giuliette Spider je dobra stvar sto su sve imale body on frame dizajn i sto je ispod karoserije sasija. Medjutim, posle mnogo godina u koprivama, moguce je da je i ta sasija trula ( siguran sam da jeste ) a onda nema ni osnovnog stukturalnog temelja za neki rad. Ako je nekim cudom sasija netaknuta a samo karoserija losa, onda je relativno lako uraditi restauraciju ( ne znam kakva je ponuda delova za taj model ali predpostavimo da sve moze da se kupi ) ali ce da bude extremno skupa. Tu su i detalji, lajsne, branici, stakla, farovi pa enterijer ( za koji ne znamo u kom je stanju ) i ko zna koliko jos sitnica. Jedna od specificnosti naseg podneblja je i to da su svi automobili koju su tako napusteni, ostavljeni najcesce zbog nekog mehanickog kvara a vlasnik u tom momentu nije bio solventan/spreman/raspolozen da to sredi i auto je ostavljen da propada. Najverovatnije je to slucaj i sa ovim autom, jer bi sigurno bio vozen da je bio ispravan. Tako da i pitanje mehanike moze biti problematicno a ko zna da li se mozda sitan kvar nekad pretvorio u nesto mnogo gore danas i da li je voda u hladnjaku prouzrokovala pucanje bloka i ostale uzase...
Da bi se ovaj auto napravio kako treba, prakticno sve ( ali bukvalno sve ) mora da se kupi novo a i sami znate koliko su delovi za Alfu. Resturacija kola po evropskim standardima nikad nije bio jeftin sport i cesto se ne isplati imajuci u vidu cenu takvog automobila na trzistu. Ako se neko zauka da taj auto uradi, docice do toga da ce da ga ceo poduhvat da ga kosta 50 000 e ( recimo ) kad istu takvu moze da nadje na mobile.de za 10 000 e manje i to da je uveze odmah i spase sebi i kesh i par godina zivaca, vremena i borbe sa majstorima. Dakle, ta Alfa je nazalost pokojna i nema potrebe vracati je nazad. Ako se nekom ovaj model tako jako svidja, postoje i brzi, laksi i jeftiniji ( a opet pouzdaniji ) nacini da se dodje do nje...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Ovaj Maserati je nesto najgore sto sam mogao da nadjem u ogranicenom vremenu za surf. Ali, najgori primer koji sam video je bila slupana olupina nekog predratnog engleskog auta pre par godina, koja je izvucena i ozivljena i prodata za par miliona...nazalost ne mogu da se setim modela. Naravno, sve je pitanje isplativosti jer ako auto ne kosta mnogo kao klasik - zasto ga izvlaciti iz mrtvih. Ovaj Maserati kosta mnogo vise od ove Alfe. Ali, da je u pitanju 33 stradale ko zna sta bi bilo...posto nije Alfa ce da istrune tu gde je, u koprivama.
Acqua-Olio-Benzina
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
nesto drugo mene interesuje.... za 2500 evra, da li ide i ovaj krov od lade rive ili ne?
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
To je bre Pininfarinin hardtop...samo 17 komada je imalo tu opciju. ...vidis kako ga je covek pazljivo stavio da ocuva enterijer...ili mozda sluzi da mu se ocuvaju sampinjoni unutra.
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
dobro dodje malo smeha u ovoj tuznoj prici
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
ovu nadjoh na facebook-u , ne znam gde ali ih ima 2 komada od navodno 7 koje su postojale u SFRJ
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Sedeo sam u njima
Uzivo izgledaju predrkano, Italian mafia still . Vlasnik je malo zzzzzbbzzzb, mozda ih pazarim ako cena bude prihvatljiva
Uzivo izgledaju predrkano, Italian mafia still . Vlasnik je malo zzzzzbbzzzb, mozda ih pazarim ako cena bude prihvatljiva
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
meni i nisu toliko lepe bile te alfe, ali su mocne i napredne za to vreme, sve u svemu lepo bi bilo imati jednu a gde se nalaze ako nije tajna
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Znam dobro gde su,ali nista necu da govorim ,cim sasha nista nije spominjao.. Postavicu neke slike cim mi srede komp...Inace crna kao iz hobotnice da je izletela...vec sam se zamislio kako me jure 3 giulie sa onim prepoznatljivim italijanskim sirenama..
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
u neposrednoj blizini te dve A6 ( Alfa 6 ) se nalazi i jedna juniorka ali nisam je slikao jer je bilo mracno. btw, ta juniorka nije bas tako dobra kao sto vlasnik prica ali je daleko od nepopravljive kao sto se moze predpostaviti za zapsustene alfe u srbiji... ni ja necu da kazem gde su kola ali sam lako potkupljiv... ponde na pm.
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Ja sam video vise puta i nikako da je osmotrim bolje ali evo uzadnje vreme kada idem kod ortaka i prolazim tuda nema jeOMP napisao:juce u BG-u, tacnije na medaku 2 (ugao cini mi se Zaplanjska i Dragice Koncarna parkingu videh belu alfu,bio sam u prolazu i zurbi pa nisam zastajao i prilazio da je pogledam, ne znam koji model sa sigurnoscu ali rekao bih 2000 berlina kao sa slika sa vrha teme,mozda je i giulia ali mala verovatnoca, deluje vece
ne deluje mnogo zapusteno i kao neki krs, cak kao i da je u voznom stanju mada opet sa druge strane deluje da nije duze vreme vozena, u svakom slucaju nije krs onako sto sam video u prolazu, mada se mozda i varam, i deluje kompletno, zna li neko sta o toj alfi?
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
mozda se vozi mada nije delovala bas tako ali opet nije delovala ni zpusteno i neispravno ko zna
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Meni je iz kola delovala da je u voznom stanju a i cim je nema znaci da jos krstari drumovima...Ali moram jedan dan svratiti makar da napravim photo session samo ako bude stajala tu !!!
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
to je ona iz Cicevca od onog preprodavca "old tajmera"
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Bila tamo,znam i ja-dosta smo se cenjkali-tražio oko 25oo evra,posle je nestala,neznam gde je prodao,ali motor nije bio original,nije bio spakovan,dosta toga se trebalo raditi na njoj-ko ima garažu nije problem-kod mene koji nemam garažu je veliki problem-i to me tad i odbilo(gde bih je sređivao i uživao)
Otišla je ona dalje,ali gde?
Otišla je ona dalje,ali gde?
- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
pa dobro gde je,bez zagonetki,kako li je izašla iz srbije,na labudici-bez papira
Ja sam čuo da su došli neki ljudi iz Bgd i odvezli na labudici
Ja sam čuo da su došli neki ljudi iz Bgd i odvezli na labudici
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Siki mislim da nisi razumeo Sasu , mislio je na ovu sliku da nije slikano u Srbiji a ne na GTV
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Evo jedne kod mene , slikano iz auta pa nije neki kvalitet ,
ali će svi prepoznati o kom je autu reč
Nalazi se u selu Banji kod Aranđelovca kod jednog dobrog farbara ,
tako da će biti ko lutka kad je završi ,
nisam imao vremena da svratim , al moraću da vidi dal je njegova ili radi nekom ,
i da napravim još kakvu fotku , ovo je bilo malo podalje
Ova će biti spašena zaborava
ali će svi prepoznati o kom je autu reč
Nalazi se u selu Banji kod Aranđelovca kod jednog dobrog farbara ,
tako da će biti ko lutka kad je završi ,
nisam imao vremena da svratim , al moraću da vidi dal je njegova ili radi nekom ,
i da napravim još kakvu fotku , ovo je bilo malo podalje
Ova će biti spašena zaborava
- siki
- Garaža: Kapa kupe 2.0 t 16v
Alfeta gtv 2.O iz 1977 god. - Lokacija: Kruševac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
tek sad vidim da moj Če sedi na alfi (mi kao mali zvali ovaj model guzasta alfa)inače pandurska u Italiji-po Dalmaciji bila zakon-ko je imao bio Baja.
Međutim mislim da je i Tihomiric pogrešio-ono na farbanju nije Alfeta GTV koju ja tražim De si GTV ejko,javi se
Međutim mislim da je i Tihomiric pogrešio-ono na farbanju nije Alfeta GTV koju ja tražim De si GTV ejko,javi se
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Slike klasicnih alfi u Srbiji...
Siki druže , pa nemoj da si sitničav , zapeo za GTV , pa samo jedno slovo razlike