Stranica 2 od 3

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Čet Nov 14, 2013 10:42 pm
od Kaligula
Ne vezano za Alfetu............Mora da imaš muda za celu priču,ali baš muda ;)

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pet Nov 15, 2013 7:07 am
od motorhead
A ti sí uzeo novi nadimak da budes jak ko Imperator da imas muda ko Kaligula a? A sve to da skupis snage za Sprinta :D hehehe aj dodi u subotu oko 12h na kosutnjak da razmotrimo strategije... :write:

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pet Nov 15, 2013 7:37 am
od Kaligula
Doktore,ja sa tobom mogu da se vidim što dalje od BG i tvoje ordinacije.......rizičan si :D
I dalje stojim iza toga da treba imati herca u današnje vreme krenuti u takav projekat,da sam momak nema frke ali kad stavim na papir da sam za proteklih godinu dana samo na pampers dao soma evra proradi mi čir odmah!Nije ovo Holandija ili Belgija jbg......da budem iskren imam solidna primanja ali vremena nikako,majstore da ne pominjem.........itd itd.Kad god isplaniram nešto i razradim iskoči nešto drugo u tom trenutku bitnije i naravno Marfi te hebe pa ubija :)

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pet Nov 15, 2013 9:30 am
od motorhead
Naravno...ali uvek postoji ali neka rest.traje 2god pa i 3 a ono sto ostaje za ceo zivot je taj'auto sa hercom' nije zapad ali mi smo nepromisljeni i impulsivni i kad navremo zavrsimo!!! Zato jedina strategija iz posl.posta je da kupim auto i da se pocesem po glavi i kazem"j... ga idemo da radimo" kako Sale kaze"Cackam po malo" pa radimo po puno ko'ko kesa a uvek malo kane...i tako eto ga Ljubimica je tu(zovi je kao hoces :lol: )

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Ned Dec 08, 2013 9:08 pm
od motorhead
Potraga bezuspesna...

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Sub Jan 04, 2014 11:28 am
od lalicspecial
Podrzavam ambiciju ka staroj alfi bilo koja da je!I sam bih voleo da uradim jednu za sebe da stoji da bude kao fabricka i da za 20 god ima jos daleko vecu vrednost.Sve sam mogu da uradim kada imam vremena ali znam iz jednog iskustva da tu treba brdo para koje ja nemam niti mogu da zaradim na danasnje vreme i mogu samo da razmisljam.Radio sam pre 10 god za musteriju iz inostranstva pezo 403 iz 1953 god komplet rasturen go lim.Uradio do gruntiranja i trebao da ga ofarbam u crno.Kada sam ja njemu objasnio da svaki deo treba da hromira,tapaciranje koza a ne mebl kako je on hteo i da bude verno originalu i jos dosta toga da to ima da ga kosta bas dosta mehanicar,elektricar,tapacer..covek ostavio auto u garazi i mislim da ga je isterao pre neku godinu pod supu i jos stoji..onako rasturen..E sada to je musterija koja ima zapadnu platu a ne kao mi pa sta mislite kada se on strecnuo?Samo detaljnom restauracijom auto dobija na vrednosti i originalnim delovima.Znaci ako je krilo trulo trazi se drugo.Nema krpljenja za excelent oldajmlera.A moze se sasvim pristojno srediti za ne toliko velike pare ali to zavisi na kakav auto naidjes.Tu 1000e se ne vide!Zelim da nadjes neku alfu i sredis i ja bih bio zadovoljan kao da sam ja sredjivao.Noviji auto moze svako da kupi a oldtajmlera nemoze svako da ima!

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 10:01 am
od motorhead
Kolege za vikend sam gledao sprinta ima ga na pol.automobilima crveni,slike su pre par godina,raden vec havarisan bio sa desne str. Je'l neko gledao isti? Sta mislite cena 750e

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 11:49 am
od sErGiO
Pripremi 4-5000€ preko cene auta, mnogo živaca i vremena a još jedan rezervni Sprint za delove se podrazumeva ;)

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 12:25 pm
od motorhead
Moji troskovi 300e peskiranje skoljke i metalnih delova,limarski rad 500(ne placam samo zastita)farbanje 800e(pl.samo materijal)tapetar 350-500e(plaćam materijal samo) motor lepo radi nista ga za sada ne bi dirao samo servis a to je 200e po koja sitnica jos...pa gde tu jos ode 2-300 ne treba preterivati! Necu u septembru da ga zavrsavam pa kes na gomilu pa udri...lagano par stoja mesecno 2mesecno,u garazi je leba ne jede u voznom stanju je! Nego jel ga neko video uzivo?? Na kraju Nelle je lutku od sprinta prodao za 3000-po ogl.

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 12:55 pm
od sErGiO
Jeste ga Nele prodao za 3000 ali je vnov u njega uložio skoro još toliko.

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 1:03 pm
od motorhead
Svako ima svoju racunicu...moja je gore i vise nego realna (uz to dobijam hrpu delova i limarije) odma bi ga kupio ali havarija mi smeta i kako je radena limarija zakrpama tackasto vareno...razmislajam jos 83god lepe su to godine?!!

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 1:36 pm
od erdeljan
Ako je to godiste onda je veteran, a ako imas toliko majstora kojima radis zube a oni tebi ne na placuju njivoh rad onda nemas cega da se bojis :P
Bolje zaliti sto si kupio nego sto nisi :D

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 2:00 pm
od motorhead
Majstori i zubi hahaha ma brale frka mi je da ispod te sve zastite koja je na autu body 950 nije var do vara pa da a to mogu otkriti samo peskiranjem,patos je zdrav rubovi krila radeni i nema spolja nista sem bubuljica,a kaze da je auto pokisao jt spric gitu pa je zato sa bub.po haubi itd...da odnesem auto na peskiranje i da skapiram da je ko sito busan...a onda bi po.....o

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 2:03 pm
od motorhead
Bodijem je ceo motorni i pozarni zid prskan kao i mesto za akumul.za struju itd...a zena kada bi cula 4ti auto hahaha

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 3:59 pm
od Nigy
I celokupna limarija moze da se napravi od nule. NISTA nije problem napraviti ili popraviti, samo je pitanje da li si sposoban da sve to finansijski i psihicki izdrzis, i da li imas one koji su spremni to realizovati.
Ako ulazis u pricu gledajuci u finansije, onda je jedina osoba/e koja ti moze dati odgovore na pitanja je ona koja ce zasuci rukave.
Na razne nacine sam ucestvovao u par tih restauracija, i ni jedan vlasnik koji je to zapoceo nije dovrsio sve do kraja, a neki nisu cak nikad ni provozali svoj 'projekat'.

Dogovori se sam sa sobom, onda konsultuj 'sljakere', presaberi se, dodaj na to jos 100% finansija i sve sto ustedis od toga racunaj u plus.
Ono sto je najteze je psihicki izdrzati sve ono sto se u toku rada ispostavi kao dodatni trosak, vreme da se svi delovi nabave, i ocaj kada presuse finansije.

Ako si spreman na sve ovo, i jos mnogo vise, zelim ti srecu i jaku volju! :drink

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Pon Maj 19, 2014 4:45 pm
od motorhead
Hvala Nigy

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 10:50 am
od sErGiO
Dokaz Nigy-jeve tvrdnje da NIŠTA nije nemoguće:

http://www.oldtajmeri.rs/phpbb3/viewtop ... =91&t=4437

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 12:10 pm
od vojaalfa
motorhead: Imaš moju punu podršku za nešto što će te sigurno učiniti srećnim ako istraješ u tome. Ja lično sam mnogo rada i truda uložio u neke krševe i polukrševe i uopšte mi nije žao i opet bih to uradio čim mi se ukaže prilika. :wave:

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 12:26 pm
od motorhead
Uh vala se mucim,danju gledam ova stradanja po Srbiji a nocu smirglam(tako mi je sinoc bilo) Moj najveci problem je sto ja ne volim da koplikujem a ostali ne vide neke stvari kao ja...projekat bi trajao do sl.god. otp.leto...ali jos merim po koji put :scratch:

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 1:50 pm
od OMP
ma samo polako, uvek moras da racunas na najgori scenario kad kupujes tako nesto, ja sam mislio da sam mnogo bolje prosao sa mojim fiatom ali se ispostavilo drugacije, "radim" ga vec 6 godina :) i ne planiram da odustanem ;) iako sam imao ponude da ga prodam u trenutnom stanju sa finom zaradom ali ne zalim makar stajao u garazi jos par godina a kako stvari stoje minimum ce jos 2 :)
naravno od svih ovig godina koliko je kod mene samo par meseci je bio efektivan rad ostalo je zvrjanje u prazno, ali nije ni bitno, ako vec radis sam tj ono sto radis sam treba raditi kad imas vojlu a ne na silu jer onda nista neces uraditi.
mene nekad uhvati mrza mesecima nista ne pipnem a nekad dobijem volju pa nedelju dana radim ko lud, evo danas ofarbah neke delove koji su stajali od prosle godine opeskareni, pitanje kad cu opet nesto da se uhvatim i uradim, tj sad i nemam vise sta dok se auto ne bude vratio sa farbanja, a da bi se vratio mora prvo da ode a to je pitanje kad :)
tako da samo lagano, bez zurbe, nervoze i rada na silu, sve mora sa voljom i ljubavlju a naravno to ne moze da te drzi stalno i dugo, bar je kod mene tako

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 3:38 pm
od motorhead
slusm iskusne...bice valjda nesto od mene i projekta x

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 3:49 pm
od motorhead
auto je alfa sud sprint po sedistima i tap.vrata jeste ali na bokovima vrata ima lajsne siroke i duboke branike sa maglenkama 83 god qv??? 83 je prelazno godiste jel moguce da ima lajsne i branike od plastike?

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 3:51 pm
od motorhead
On kaze da je uzeo jos 1dnu za delove pa da nije budzio? U saobracajnoj pise a sud sprint.

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 4:11 pm
od motorhead
Pardon Alfasud sprint/opterecen sam vadim zub i pisem hahaha

Re: Restauracija klasične Alfe

Poslato: Uto Maj 20, 2014 9:07 pm
od Sasha
motorhead napisao:... 83 je prelazno godiste jel moguce da ima lajsne i branike od plastike?
Da.
Ne obraćaj pažnju na to što piše u saobraćajnoj. Kod starijih automobila u saobraćajnim dozvolama piše svašta.