Restauracija klasične Alfe
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Ovo je Juniorka iz Elemira(Selo blizu Zrenjanina) Vlasnik je Zarac...Neki ga i znaju...Tip je malo ekscentrican...Ima zmaja sa motorom od YZF R6...copere..i jos brdo Pinzgauera..pored toga ima i ovu Juniorku i po meni praaaavi rairitet Alfu 6 :bigeyes: Na zalost ni jednu ni drugu nisam uzivo video,na ove 2 slikice sam cekao 6meseci.. Inace drugar mi je radio kod njega neko vreme bas kada su poceli sa sredjivanjem ove juniorke ,ali nazalost se stalo sa tim...Alfa 6 je u voznom stanju ali se ne koristi i stoji u travuljini do prozora..
-
Go
- Drug Član
Post
Po svemu sudeci, u subotu sam imao da vidim Alfu Romeo 6 na ulici na Rodosu. Vidim da je Alfa ali nisam pojma koji je model u pitanju. Bio sam, bukvalno, stao i blenuo... Inace je bila u nikakvom stanju, makar iz prolaza.
BTW Na Rodosu se vozi nenormalno puno Alfi - osim standardnih 147 i 156 vidio sam podosta 33 i .sektasica.
BTW Na Rodosu se vozi nenormalno puno Alfi - osim standardnih 147 i 156 vidio sam podosta 33 i .sektasica.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Video sinoc u prolazu parkiranu Alfu 90 .Grafit siva,na prvi pogled prilicno OK.Otkud je ispala nem' pojma ...
Rado cu smoriti vlasnika,ako mi se ukaze prilika .
Rado cu smoriti vlasnika,ako mi se ukaze prilika .
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
prekosutra detaljnije informacije. :cool
Necu da ti kazem celavi!!!! Yoke! =] Sorry sto si cekao dugo odgovor.Nisam siguran koji je motor u njoj...Znam da mi je drugar govorio da su pravili krofnice sa njom i da ima zvuk da se zaledis ...cini mi se da je rekao da je v6 ,ali nesto mi je spominjao da je motor vadjen,ali zaboravio sam na koju se to alfu odnosilo...da li na Juniorku ili Alfu 6..Milos napisao:@off lale jel znas mozda koji je motor u alfi 6? da nema slucajno 6 karburatora? :naughty:
prekosutra detaljnije informacije. :cool
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Ovaj snimak je kao nekada sto je bilo...Motor radi savrseno, bez knedli i prekida, kao da je izasao sada iz Autodelte a covek je muski vozi kao sto dolikuje, sto nije lako jer su te Alfe trazile bas dobre vozace. Danas je danas obicno uhvate neki koji nemaju veze, pa samo proklizavaju ili ne smeju da stisnu... ...Dobro i dinamicno je snimljeno.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
@ coda tronca
aj daj malo detalja o tom autu, mogle bi i neke slike pre pocetka restauracije, koji je bio obim rado koliko je vremena potroseno, novca okvirno, jel auto u crnoj gori nadjen ili je neki uvoz... ajde nemoj da se stidis
inace je auto prelep, deluje kao da je sve iz fabrike...
aj daj malo detalja o tom autu, mogle bi i neke slike pre pocetka restauracije, koji je bio obim rado koliko je vremena potroseno, novca okvirno, jel auto u crnoj gori nadjen ili je neki uvoz... ajde nemoj da se stidis
inace je auto prelep, deluje kao da je sve iz fabrike...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
lepa slcka za uramiti, sto cu i uraditi
tera ga ovaj grk nema sta, a i auto puca od snage ko zna sta je pod haubom kad bez problema jos na brdu valja ove 16ice kako mi se cinistarac vujadin napisao:Ovaj snimak je kao nekada sto je bilo...Motor radi savrseno, bez knedli i prekida, kao da je izasao sada iz Autodelte a covek je muski vozi kao sto dolikuje, sto nije lako jer su te Alfe trazile bas dobre vozace. Danas je danas obicno uhvate neki koji nemaju veze, pa samo proklizavaju ili ne smeju da stisnu... ...Dobro i dinamicno je snimljeno.
lepa slcka za uramiti, sto cu i uraditi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
Sa
- Drug Član
Post
Restauracija klasične Alfe
By Miloš
Hteo bi da ubacim jednu od najvecih legendi ove fabrike, moj omiljeni model, model koji ne ostavlja ravnodusnim, model koji svojom pojavom govori, model...
Auto nikad nije bio javno prodavan, već je ponuđen direktno momčadima i pojedincima koji su vozili utrke.
Danas kada pojam Alfa GTA postaje ponovno popularan idealan je trenutak da se sjetimo što su ta tri slova nekada za Alfu značila. Alfa Romeo GTA - 1300 Junior svoje korijene vuče iz Giulie Sprint GT iz 1963, a model je jedno od prvih dijela tada mladog dizajnera Giorgettoa Giugara. Predstavljena je 1965. i nazvana Gran Turismo Allegerita, gdje posljednja riječ na talijanskom znači lagan. Auto je olakšan za 25% ugrađivanjem aluminijskih dijelova karoserije umjesto čeličnih, bušenjem rupa na zupčanicima i izradom kućišta mjenjača iz magnezija. Pod haubom je legendarni DOHC dodatno pomognut s TWINSPARK sistemom paljenja. Auto je bio iznimno brz i pouzdan, ali je i s cijenom od 3 milijuna lira skoro dosegao polovicu cijene Ferrarija 275 GTB, što je za jednu alfu bilo astronomski mnogo. Kako je automobil u osnovi bio namijenjen za utrke (tadašnje prvenstvo turističkih automobila) Alfa je trebala za homologaciju napraviti 1000 cestovnih automobila. Ipak, navodno je točan broj proizvedenih automobil 447, što pak nije moguče provjeriti jer Alfa i danas ljubomorno čuva tu tajnu. Motor ima 1290 cm3 i razvija 96 KS pri 6000 o/min, a najveća brzina iznosi oko 175 km/h. Za utrke Autodelta je motor opremila sa Spica ubrizgavanjem goriva tako da je nakon friziranja razvijao 165 KS pri 8400 o/min. Uz takav motor maksimalna brzina iznosila je oko 210 km/h. Auto nikad nije bio javno prodavan, već je ponuđen direktno momčadima i pojedincima koji su vozili utrke. Posljedica svega je ta da GTA 1300 vjerojatno nikad niti nije uistinu smatran cestovnim automobilom. Radi malog obujma momotor je izrazito neelastičan. Potrebno je barem 3000 o/min prije nego spojka može početi hvatati. Sve ispod toga i automobil će se ugasiti. Nakon toga brzina napredovanja ovisi o sposobnosti vozača da motor drži u gornjoj polovici radnog područja. Cijeli motor je napravljen iz aluminija i zvuči prekrasno. Mehanička buka s kombinacijom one koju stvaraju rasplinjači i ispuh čine simfoniju koja je neopisiva i ni sa čim nije usporediva. U ovom autu otkrivate da je puno veća zabava ići po zavojitim cestama stotinjak km/h, nego pokušavati probiti zvučni zid u nekom od modernih Ferrarija na autoputu. Ovaj auto još jednom dokazuje da osjećaj brzine puno više ovisi o uravnoteženosti i okretnosti, a manje o konjima i stvarnoj brzini. To je i bit svega; uživanje u vožnji od koje se policajcima neće dizati kosa na glavi, a Vama brojno stanje bodova na policijskom računu. Ovaj auto je sad star 35 godina, a ipak je mlad, lijep, poželjan, crven, seksi, lagan, jak, poseban.
text preuzet: it.automobili (sasha)
Giulia Sprint GTA: (1965-1969) 1570 cc, 6 cylinders in line, single engine block, 115 bhp at 6000 rpm.
GTA 1300 Junior: (1968 -1973) 1290 cc, 4 in line - double ignition, 96 bhp at 6000 rpm.
GTAm 1750-2000: (1970-1971) 1985 cc, 4 in line - double ignition, 195-220 bhp SAE at 7200 rpm.(1970); 210-240 bhp SAE at 7500 rpm (1971)
Hteo bi da ubacim jednu od najvecih legendi ove fabrike, moj omiljeni model, model koji ne ostavlja ravnodusnim, model koji svojom pojavom govori, model...
Auto nikad nije bio javno prodavan, već je ponuđen direktno momčadima i pojedincima koji su vozili utrke.
Danas kada pojam Alfa GTA postaje ponovno popularan idealan je trenutak da se sjetimo što su ta tri slova nekada za Alfu značila. Alfa Romeo GTA - 1300 Junior svoje korijene vuče iz Giulie Sprint GT iz 1963, a model je jedno od prvih dijela tada mladog dizajnera Giorgettoa Giugara. Predstavljena je 1965. i nazvana Gran Turismo Allegerita, gdje posljednja riječ na talijanskom znači lagan. Auto je olakšan za 25% ugrađivanjem aluminijskih dijelova karoserije umjesto čeličnih, bušenjem rupa na zupčanicima i izradom kućišta mjenjača iz magnezija. Pod haubom je legendarni DOHC dodatno pomognut s TWINSPARK sistemom paljenja. Auto je bio iznimno brz i pouzdan, ali je i s cijenom od 3 milijuna lira skoro dosegao polovicu cijene Ferrarija 275 GTB, što je za jednu alfu bilo astronomski mnogo. Kako je automobil u osnovi bio namijenjen za utrke (tadašnje prvenstvo turističkih automobila) Alfa je trebala za homologaciju napraviti 1000 cestovnih automobila. Ipak, navodno je točan broj proizvedenih automobil 447, što pak nije moguče provjeriti jer Alfa i danas ljubomorno čuva tu tajnu. Motor ima 1290 cm3 i razvija 96 KS pri 6000 o/min, a najveća brzina iznosi oko 175 km/h. Za utrke Autodelta je motor opremila sa Spica ubrizgavanjem goriva tako da je nakon friziranja razvijao 165 KS pri 8400 o/min. Uz takav motor maksimalna brzina iznosila je oko 210 km/h. Auto nikad nije bio javno prodavan, već je ponuđen direktno momčadima i pojedincima koji su vozili utrke. Posljedica svega je ta da GTA 1300 vjerojatno nikad niti nije uistinu smatran cestovnim automobilom. Radi malog obujma momotor je izrazito neelastičan. Potrebno je barem 3000 o/min prije nego spojka može početi hvatati. Sve ispod toga i automobil će se ugasiti. Nakon toga brzina napredovanja ovisi o sposobnosti vozača da motor drži u gornjoj polovici radnog područja. Cijeli motor je napravljen iz aluminija i zvuči prekrasno. Mehanička buka s kombinacijom one koju stvaraju rasplinjači i ispuh čine simfoniju koja je neopisiva i ni sa čim nije usporediva. U ovom autu otkrivate da je puno veća zabava ići po zavojitim cestama stotinjak km/h, nego pokušavati probiti zvučni zid u nekom od modernih Ferrarija na autoputu. Ovaj auto još jednom dokazuje da osjećaj brzine puno više ovisi o uravnoteženosti i okretnosti, a manje o konjima i stvarnoj brzini. To je i bit svega; uživanje u vožnji od koje se policajcima neće dizati kosa na glavi, a Vama brojno stanje bodova na policijskom računu. Ovaj auto je sad star 35 godina, a ipak je mlad, lijep, poželjan, crven, seksi, lagan, jak, poseban.
text preuzet: it.automobili (sasha)
Giulia Sprint GTA: (1965-1969) 1570 cc, 6 cylinders in line, single engine block, 115 bhp at 6000 rpm.
GTA 1300 Junior: (1968 -1973) 1290 cc, 4 in line - double ignition, 96 bhp at 6000 rpm.
GTAm 1750-2000: (1970-1971) 1985 cc, 4 in line - double ignition, 195-220 bhp SAE at 7200 rpm.(1970); 210-240 bhp SAE at 7500 rpm (1971)
Post
Hajde malo da osvjezim temu...
Alfa GT 1300 Junior (105.30) proizvedena 22.05.1973.god, prodata u AR Germany, Frankfurt 24.05.1973. Originalna boja je svijetlo siva metalik (AR 727) sa crnom unutrasnjoscu.Od opcija tu su Hellebore drveni volan i .Turbina. felne. Od 1977.godine vlasnik je lik iz H.Novog koji je i uvezao sredinom 90-tih. Auto je stajao nekoliko godina u prilicno tuznom stanju, a onda je prelakirana u crvenu boju , .restaurirana. i prodata sadasnjem vlasniku. Toliko o istoriji.
Karoserija je u solidnom stanju, boja je jos uvijek ok, ali je dosta stvari odradjeno samo da se sakriju nedostaci. Odlucili smo da karoseriju ne diramo jos koju godinu obzirom da auto stoji u garazi a i Podgorica ima odlicnu klimu za cuvanje starih kola. Bitno je da su sva vitalna mjesta na karoseriji zdrava. Do sada je odradjeno slijedece:
Sminka: GTA replica felne 14x7 i gume 195/65R14, za korektan GTA look, Novi branici (koji i nisu nekog kvaliteta), novi farovi (stari su bili Saturnus?), zadnji stopovi, znacka .Disegno di Bertone. koja je nedostajala i jos neke sitnice ( znak na volanu, naljepnice za ulja, zakacke za kesu za tecnost za pranje prozora)...
Kocnice: cetiri nova diska, klijesta su reparirana, nove gurtne za rucnu, racing kociona crijeva (ovo moze i pod Sminka ), Ferodo plocice...
Vjesanje: Novi tanjiri opruga, apsolutno svaki silen blok ili guma koja postoji u prednjem i zadnjem vjesanju, pocev od gumica balans-stangle pa nadalje...Spustanje za oko 1cm (fora ukradena od Autodelte, one stare)
Mjenjac: skinut, rastavljen, zamjenjen sinhron druge, kao i par lezajeva (ne biste vjerovali, zupcanici su kao novi, ali bukvalno)
Motor: Rastavljen, hilzne OK, klipovi OK, napukla kompresiona karika na jednom klipu (uslijed nestrucnog sastavljanja)-srecom danas stigle nove, mali lanac je bio toliko rastegnut da je ostetio kuciste, naravno lanci se stavljaju novi, kao i svi dihtunzi. Nova uljna pumpa (stara je OK, ali za svaki slucaj). Novi kablovi i NGK svjecice, platine, kondenzator...Glava je obradjena, ventili oslajfovani, ubacene nove vodjice i gumice ventila. Polirani usisni kanali, karburatori (Solex ADDHE40) rastavljeni, oprani, zamjenjene sve dizne i membrane. Bregaste su OK, jos nije odluceno hocemo li stavljati neke sa vecim liftom? Vjerovatno sam nesto zaboravio...
Unutrasnjost: Nova plastika instrument table (stara ispucala), nova koza rucice mjenjaca, ostalo uglavnom OK...
Djelovi su uglavnom nabavljeni iz UK, znaci Classic Alfa Ltd., Alfaholics, Highwood Alfa,...Preporucio bih za izbjegavanje firmu AFRA iz Italije posto su tri puta skuplji od pomenutih za iste dijelove, a i transport je tri puta skuplji iz Italije nego iz UK!?? Ako neko planira da nabavlja djelove za slicne automobile, vjerovatno mogu pomoci makar savjetom...
Evo i slika (bice jos kasnije ostale u drugom komp-u)
Alfa GT 1300 Junior (105.30) proizvedena 22.05.1973.god, prodata u AR Germany, Frankfurt 24.05.1973. Originalna boja je svijetlo siva metalik (AR 727) sa crnom unutrasnjoscu.Od opcija tu su Hellebore drveni volan i .Turbina. felne. Od 1977.godine vlasnik je lik iz H.Novog koji je i uvezao sredinom 90-tih. Auto je stajao nekoliko godina u prilicno tuznom stanju, a onda je prelakirana u crvenu boju , .restaurirana. i prodata sadasnjem vlasniku. Toliko o istoriji.
Karoserija je u solidnom stanju, boja je jos uvijek ok, ali je dosta stvari odradjeno samo da se sakriju nedostaci. Odlucili smo da karoseriju ne diramo jos koju godinu obzirom da auto stoji u garazi a i Podgorica ima odlicnu klimu za cuvanje starih kola. Bitno je da su sva vitalna mjesta na karoseriji zdrava. Do sada je odradjeno slijedece:
Sminka: GTA replica felne 14x7 i gume 195/65R14, za korektan GTA look, Novi branici (koji i nisu nekog kvaliteta), novi farovi (stari su bili Saturnus?), zadnji stopovi, znacka .Disegno di Bertone. koja je nedostajala i jos neke sitnice ( znak na volanu, naljepnice za ulja, zakacke za kesu za tecnost za pranje prozora)...
Kocnice: cetiri nova diska, klijesta su reparirana, nove gurtne za rucnu, racing kociona crijeva (ovo moze i pod Sminka ), Ferodo plocice...
Vjesanje: Novi tanjiri opruga, apsolutno svaki silen blok ili guma koja postoji u prednjem i zadnjem vjesanju, pocev od gumica balans-stangle pa nadalje...Spustanje za oko 1cm (fora ukradena od Autodelte, one stare)
Mjenjac: skinut, rastavljen, zamjenjen sinhron druge, kao i par lezajeva (ne biste vjerovali, zupcanici su kao novi, ali bukvalno)
Motor: Rastavljen, hilzne OK, klipovi OK, napukla kompresiona karika na jednom klipu (uslijed nestrucnog sastavljanja)-srecom danas stigle nove, mali lanac je bio toliko rastegnut da je ostetio kuciste, naravno lanci se stavljaju novi, kao i svi dihtunzi. Nova uljna pumpa (stara je OK, ali za svaki slucaj). Novi kablovi i NGK svjecice, platine, kondenzator...Glava je obradjena, ventili oslajfovani, ubacene nove vodjice i gumice ventila. Polirani usisni kanali, karburatori (Solex ADDHE40) rastavljeni, oprani, zamjenjene sve dizne i membrane. Bregaste su OK, jos nije odluceno hocemo li stavljati neke sa vecim liftom? Vjerovatno sam nesto zaboravio...
Unutrasnjost: Nova plastika instrument table (stara ispucala), nova koza rucice mjenjaca, ostalo uglavnom OK...
Djelovi su uglavnom nabavljeni iz UK, znaci Classic Alfa Ltd., Alfaholics, Highwood Alfa,...Preporucio bih za izbjegavanje firmu AFRA iz Italije posto su tri puta skuplji od pomenutih za iste dijelove, a i transport je tri puta skuplji iz Italije nego iz UK!?? Ako neko planira da nabavlja djelove za slicne automobile, vjerovatno mogu pomoci makar savjetom...
Evo i slika (bice jos kasnije ostale u drugom komp-u)
- Macan
- Garaža: -Alfa Romeo 147 jtd ti-Alfa Romeo GT 1.8 ts
- Lokacija: Beograd, Banovo Brdo
Post
Re: GTA 1300 Junior / Giulia Sprint GTA / GT Am 1750-2000
Pakleno dobar auto,jedna od ikona nase fabrike!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000