Restauracija klasične Alfe
-
Go
- Drug Član
Post
Ma meni se svidja kako izgleda sa ovim crvenim , mozda je i njemu tako bilo cool, ali ako je vec radio sve fabricki trebao je i taj detalj da uradi isto...
U svakom slucaju ljudi samo napred ovo su STVARNOOO veliki poduhvati ozivljavanja legendi iz MRTVIH i zelim puno srece ! ! !
U svakom slucaju ljudi samo napred ovo su STVARNOOO veliki poduhvati ozivljavanja legendi iz MRTVIH i zelim puno srece ! ! !
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Stopaljke , a uz to i ne idu uz ovu prednju masku te vece, nego one manje sa starijih modela. Ili ne ide ta maska - svejedno...ne znam koje je godiste.
Retrovizori nisu original...to je ozbiljna zamerka, ako se vec ozbiljno radi.
Nema oznake modela na gepeku.
Auspuh nije originalnog oblika, ali nema veze...
Bez obzira na to, super je da se ljudi time bave i ovo je hvale vredan pokusaj. Uz neke korekcije, bice ovo vrlo dobar primerak... uz ogradu da ne znam u kakvom je mehanickom stanju.
Retrovizori nisu original...to je ozbiljna zamerka, ako se vec ozbiljno radi.
Nema oznake modela na gepeku.
Auspuh nije originalnog oblika, ali nema veze...
Bez obzira na to, super je da se ljudi time bave i ovo je hvale vredan pokusaj. Uz neke korekcije, bice ovo vrlo dobar primerak... uz ogradu da ne znam u kakvom je mehanickom stanju.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
neke male generalije na koje sam naisao!
Here are some tech data (from a nice dossier appeared some years ago on .Ruoteclassiche.), just to track down some differences... (the first figure on each line is referred to the GTA 1600, the second to the 2000 GTAm, in the 1971 version)
Engine : 4 Cyl., twin spark, liquid cooled / same
1570 cc / 1985 cc
Twin overhead cam / same
Two Weber 45 DCOE 14 / SPICA injection (indirect)
bore * stroke: 78x82 mm / 84.5x88.5 mm
170 bhp @ 7500 rpm / 210 bhp @ 7500 rpm
Bodywork: Steel with aluminium panels / Steel
Wheelbase: 2350 mm / same
Tracks: 1324(f) / 1274 (r) mm / 1385 (f) / 1360 (r) mm
Weight: 700 kg / 900 kg
Tyres: 5.50 x 14. / 9 x 13.
Here are some tech data (from a nice dossier appeared some years ago on .Ruoteclassiche.), just to track down some differences... (the first figure on each line is referred to the GTA 1600, the second to the 2000 GTAm, in the 1971 version)
Engine : 4 Cyl., twin spark, liquid cooled / same
1570 cc / 1985 cc
Twin overhead cam / same
Two Weber 45 DCOE 14 / SPICA injection (indirect)
bore * stroke: 78x82 mm / 84.5x88.5 mm
170 bhp @ 7500 rpm / 210 bhp @ 7500 rpm
Bodywork: Steel with aluminium panels / Steel
Wheelbase: 2350 mm / same
Tracks: 1324(f) / 1274 (r) mm / 1385 (f) / 1360 (r) mm
Weight: 700 kg / 900 kg
Tyres: 5.50 x 14. / 9 x 13.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- brera
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Sprint '86
Lancia Delta HPE 2.0 T '98
Saab 93 '2003 - Lokacija: Perm
- Lokacija: Perm - Beograd
-
Au
- Drug Član
-
Sa
- Drug Član
Post
Ma znamo za tu gt-ku Samo je urnisana sa tim skrnavim rubovima i pragovima ali cena je jako primamljiva i treba otici u Ru i videti u kakvom je stanju auto!
- HEMI 426
- Garaža: Ford Focus 2.0 Ghia
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
http://www.geocities.com/distinctiveloops/
Nisam stigao da postavim slike, ako je neko zainteresovan rado cu proslediti telefon vlasnika, covek je iz Ru ali je auto sa Bg papirima. Uz auto ide i jos jedan ispravan 1750 motor. Godiste 71. Nije vozena 5 god i odlicna je baza za rad ili kao kompletan donator delova za neku drugu restauraciju...
http://www.geocities.com/distinctiveloops/
-
Au
- Drug Član
-
Go
- Drug Član
Post
Odluchio sam da ne prodam vec lagano sredim motor. Preko zime..
A na prolece sve ostalo pa sklapanje...
Napisah vec na jednoj temi da se i ne razumem bash u motore (mada sam bash ovaj motor rasklapao i sklapao sa caletom jedno xxx puta kao klinac, dodushe samo do glave).
Poshto sad imam 23 godine, vreme mi je i da uradim neshto konkretno u svom zivotu
Tako da ce mi vecina delova biti u sobi preko zime
Nadam se da cu imati podrshku i pomoc preko mreze
Pozdrav
Dok se vi smisliste ja odlepio od druzenja sa vama
Odluchio sam da ne prodam vec lagano sredim motor. Preko zime..
A na prolece sve ostalo pa sklapanje...
Napisah vec na jednoj temi da se i ne razumem bash u motore (mada sam bash ovaj motor rasklapao i sklapao sa caletom jedno xxx puta kao klinac, dodushe samo do glave).
Poshto sad imam 23 godine, vreme mi je i da uradim neshto konkretno u svom zivotu
Tako da ce mi vecina delova biti u sobi preko zime
Nadam se da cu imati podrshku i pomoc preko mreze
Pozdrav
-
Go
- Drug Član
Post
lagano mozes da pripremas delove, svaki sklop da se fino detaljno odmasti i opere, neke komponente mozes da peskiras pa prefarbas, a neke niklujes... to je ipak sprava koja zasluzuje takvo ulaganje...
usput ces se upoznati sa komponentama, kako izgledaju, gde idu, cemu sluze itd...
pozz
usput ces se upoznati sa komponentama, kako izgledaju, gde idu, cemu sluze itd...
pozz
-
Go
- Drug Član
Post
@gt junior - Kako napreduje?
@Milos - Hvala na uputama... Shta znachi .peskirati. ?
http://www.alfaholics.com/news/document_57_7.php
Interesantne slike :cool
Prvo cu da je spremim da prezimi. A onda cu lagano da joj vadim deo po deo
i radim...
@Milos - Hvala na uputama... Shta znachi .peskirati. ?
http://www.alfaholics.com/news/document_57_7.php
Interesantne slike :cool
Prvo cu da je spremim da prezimi. A onda cu lagano da joj vadim deo po deo
i radim...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad