Restauracija klasične Alfe
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Najzad posle nekoliko godina sam opet imao priliku da vidim najbolju klasicnu Alfu u Srbiji. 1750 GT Veloce je pripadao cuvenom sahisti Svetozaru Gligoricu, a vec sigurno 15, mozda i vise godina, pripada drugom vlasniku, koji ga izuzetno retko vozi. Drago mi je da je auto u istom, skoro savrsenom, stanju kao i kada sam ga prvi put video pre vise od 20 godina. Svi delovi, cak i najmanji detalji su na svom mestu i u izvanrednom stanju. Mislim da je i prva farba, a ako je i farban onda je to uradjeno davnih dana. Postoji jedan sitan udarac koji je zafarban i to je to.
Uslovi zaslikanje nisu bili idealni i auto izgleda mnogo bolje u prirodi nego na ovim fotografijama. Uzivajte!
Uslovi zaslikanje nisu bili idealni i auto izgleda mnogo bolje u prirodi nego na ovim fotografijama. Uzivajte!
Acqua-Olio-Benzina
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
ovo je neprocenjivo... auh! srce mi je tuklo ko nenormalno kad sam gledao slike!
zao mi je sto su tako lose ispale...
kakva lepotica... savrsena je. provalite NEPROLAZAN shmekerski izgled. ovaj auto je ko farmerke. nikad nece biti .out.!
zao mi je sto su tako lose ispale...
kakva lepotica... savrsena je. provalite NEPROLAZAN shmekerski izgled. ovaj auto je ko farmerke. nikad nece biti .out.!
-
Go
- Drug Član
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Auto je garaziran negde u centru grada i jako retko vidi svetlost dana. Bolji je od sive jer je siva farbana u boju koja nije postojala tada u Alfinom katalogu, a i enterijer nije skroz originalan... i siva je jako dobra, ali ovo je klasa za sebe. Najvise mi se svidja sto je ocuvao metalne radkapne sve ovo vreme. Naravno tu su natpisi .Bertone. na bokovima, okrugli retrovizori (poslednji put kada sam je video nije imala desni), metalni brisaci, znak Alfe je stari sa natpisom .Milano. u donjem delu kruga. Enterijer je savrsen, a inace jako retko je negde ocuvan jer je uglavnom busen zbog stavljanja muzike i .divljih. prekidaca jer su serijski preklopnici jako nezni, a kojih nema za naci. Ah, da ocuvano je i svetlo rikverca koje uglavnom strada od vlage pa ni njega uglavnom nema...kladim se da radi Nije mi poznato da je ovaj auto restauriran, mislim da je u potpunosti originalan kao onda kada je kupljen.
Nazalost zurio sam na neki sastanak kada sam ga video i nisam mogao da se zadrzavam da ga bolje slikam, a bas kada sam zavrsio vlasnik (star preko 60 godina sigurno) je dolazio sa dvojicom. Vrlo rado bih ga startovao da ga pitam o kolima, ali ja u zurbi, a on u razgovoru sa njima, pa nije bila prilika...jedan ga je pitao da li ga je strah da izvodi Alfu na ulicu, pa sam tako ukapirao da je to ON.
Mislim da ovom autu najvise moze da se sazna kod Vlade Petkovica jer ga je on odrzavao, a verovatno i da ga danas odrzava kad treba.
Nazalost zurio sam na neki sastanak kada sam ga video i nisam mogao da se zadrzavam da ga bolje slikam, a bas kada sam zavrsio vlasnik (star preko 60 godina sigurno) je dolazio sa dvojicom. Vrlo rado bih ga startovao da ga pitam o kolima, ali ja u zurbi, a on u razgovoru sa njima, pa nije bila prilika...jedan ga je pitao da li ga je strah da izvodi Alfu na ulicu, pa sam tako ukapirao da je to ON.
Mislim da ovom autu najvise moze da se sazna kod Vlade Petkovica jer ga je on odrzavao, a verovatno i da ga danas odrzava kad treba.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
@bojane
nije poenta kupiti alfu da se trkas, spomenuo sam duh svega toga, na prvom mestu zvuk... za pocetak jedan od krivaca je FIA, postavljalju pravila koja po meni odstupaju od trkackog automobila sto se zvuka tice, to sigurno vise nece biti kao pre jer postoje pravila o izduvnom sistemu (loncima) i nivo u db...
nije poenta kupiti alfu da se trkas, spomenuo sam duh svega toga, na prvom mestu zvuk... za pocetak jedan od krivaca je FIA, postavljalju pravila koja po meni odstupaju od trkackog automobila sto se zvuka tice, to sigurno vise nece biti kao pre jer postoje pravila o izduvnom sistemu (loncima) i nivo u db...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Bojane, dobro je to pitanje...mozda zasluzuje poseban topic.
I bilo je i nije bilo lakse, to bi bio najkraci odgovor.
Postojali su jaki klubovi koji su imali pristojne budzete da kupe trkacki auto. Pravih klubovavise nema, moraju da se nadju sponzori. Tada kola nisu bila tako skupa kao danas, niti je trebalo imati toliku pratecu ekipu. Za YU reli iznajmljivanje Lancera Evo kosta 20000evra. S druge strane ta kola su predstavljala vrh u konkurenciji (Alfa GTA, BMW Alpina, Escort BDA, Abarthi...) pa si imao osecaj kao da su to svetske trke. I jesu bile na neki nacin, jer su dolazili poznati evropski vozaci da voze kod nas. Tadasnje nase staze nisu bile tako anahrone kao sto su sada. Pa, mi nemamo nijedan pravi autodrom u Srbiji. U Engleskoj svaki county (opstina) ima bolji autodrom nego sto je Beranovac (a to nije autodrom vec poligon).
Evo jedan interesantan primer: Da li znas zasto se kod nas niko ne vozi Alfu 156 u ST klasi? Zato sto ne moze da joj se nasteluje vesanje (a to je kod Alfe 156 ST komplikovano, jedva su to uspevali kod 155 ST, ali nikad kako treba)! Alfin trkacki tim ima parametre za svaku stazu koja postoji, donese se laptop i uradi se, ali kod nas ne postoji nijedna staza prema kojoj to moze da se uradi... Pokusao je Kuvelja da se trka, imao je izvanredan auto od Giovanardija i vratio ga... baska sto nije znao da ga vozi. Zato kod nas i dalje .delju. matori Audi A4 i 3-jka E36, Vectra B... ni zasluzujemo bolje, niti ta nova kola imaju gde da se voze.
Ali, ni pre nije bilo dobro. Recimo, ni tada nije bilo dobrih vozaca koji su znali da izvuku maksimum iz Alfe GTA. Jesu, pobedjivale su jer su bile najjace, ali se desavalo kada vozi neki majstor iz inostranstva (kao sto je bio Ignacio Djunti) da ih mnogo slabiji Fiat 128 Trivelato pobedi.
Mene je tada mnogo nerviralo sto u medijima nisi mogao skoro nista da procitas o tim trkama. Recimo tekst o trkama u novinama - 90% teksta o trkama Fica (gde obavezno mora da stoji .najpopularnija trka., .trka koja je izazvala najvise interesovanja....a nikoga to ne interesuje sem onih koji imaju nekoga koji se trka), a o ovim trkama sa inostranim kolima skoro nista. Bilo je uzasno to nipodastavanje trka i vozaca. Medju njima, bilo je i nekoh dobrih faca i dobrih vozaca, ali sada postoje mnogo bolji uslovi da se vozac iskoluje i da nauci da vozi. Jedino sto smo mi kao drustvo preziveli rasulo i razvoj auto moto sporta ce doci na red ko zna kad.
I bilo je i nije bilo lakse, to bi bio najkraci odgovor.
Postojali su jaki klubovi koji su imali pristojne budzete da kupe trkacki auto. Pravih klubovavise nema, moraju da se nadju sponzori. Tada kola nisu bila tako skupa kao danas, niti je trebalo imati toliku pratecu ekipu. Za YU reli iznajmljivanje Lancera Evo kosta 20000evra. S druge strane ta kola su predstavljala vrh u konkurenciji (Alfa GTA, BMW Alpina, Escort BDA, Abarthi...) pa si imao osecaj kao da su to svetske trke. I jesu bile na neki nacin, jer su dolazili poznati evropski vozaci da voze kod nas. Tadasnje nase staze nisu bile tako anahrone kao sto su sada. Pa, mi nemamo nijedan pravi autodrom u Srbiji. U Engleskoj svaki county (opstina) ima bolji autodrom nego sto je Beranovac (a to nije autodrom vec poligon).
Evo jedan interesantan primer: Da li znas zasto se kod nas niko ne vozi Alfu 156 u ST klasi? Zato sto ne moze da joj se nasteluje vesanje (a to je kod Alfe 156 ST komplikovano, jedva su to uspevali kod 155 ST, ali nikad kako treba)! Alfin trkacki tim ima parametre za svaku stazu koja postoji, donese se laptop i uradi se, ali kod nas ne postoji nijedna staza prema kojoj to moze da se uradi... Pokusao je Kuvelja da se trka, imao je izvanredan auto od Giovanardija i vratio ga... baska sto nije znao da ga vozi. Zato kod nas i dalje .delju. matori Audi A4 i 3-jka E36, Vectra B... ni zasluzujemo bolje, niti ta nova kola imaju gde da se voze.
Ali, ni pre nije bilo dobro. Recimo, ni tada nije bilo dobrih vozaca koji su znali da izvuku maksimum iz Alfe GTA. Jesu, pobedjivale su jer su bile najjace, ali se desavalo kada vozi neki majstor iz inostranstva (kao sto je bio Ignacio Djunti) da ih mnogo slabiji Fiat 128 Trivelato pobedi.
Mene je tada mnogo nerviralo sto u medijima nisi mogao skoro nista da procitas o tim trkama. Recimo tekst o trkama u novinama - 90% teksta o trkama Fica (gde obavezno mora da stoji .najpopularnija trka., .trka koja je izazvala najvise interesovanja....a nikoga to ne interesuje sem onih koji imaju nekoga koji se trka), a o ovim trkama sa inostranim kolima skoro nista. Bilo je uzasno to nipodastavanje trka i vozaca. Medju njima, bilo je i nekoh dobrih faca i dobrih vozaca, ali sada postoje mnogo bolji uslovi da se vozac iskoluje i da nauci da vozi. Jedino sto smo mi kao drustvo preziveli rasulo i razvoj auto moto sporta ce doci na red ko zna kad.
Acqua-Olio-Benzina
-
Au
- Drug Član
Post
Ta bela 1750 GTV je prilicno redovna na skupovima oldtajmera, tako da sam nekoliko puta imao priliku da je dobro pogledam, imam negde i fotografije pa cu probati da ih pronadjem. Inace par puta sam pricao sa vlasnikom, i covek zna da su Alfe u takvom stanju retke i stvarno je pazi. Mogao bih i da stupim u kontakt sa njim pa da ga vrbujete za ARCS
Post
Ja sam pricao sa vlasnikom 2004. ispred Sajma u Bg-u pred start relija princa Tomislava Karadjordjevica.Nije ucestvovao na reliju samo je dosao na skup ispred sajma sto mi je malo cudno , ali....Deda ja malo zatvoren , kao i vecina ljudi koji vole oldtajmere pa mislim da nece ucestvovati u aktivnostima kluba.
Sto se tice Lemijeve zute Alfe njena restauracija je zavrsena sa puno losih kompromisa na koje je on bio primoran zbog novca a i zbog njegovih shvatanja ali ja POSTUJEM svaki sekund ulozenog vremena u taj ili bilo koji drugi projekat posebno sto je u pitanju ALFA ROMEO.
Jos jednom iznosim podatak da se u N.Sadu voze tri GT-jke a tri se restauriraju i BICE zavrsene pre ili kasnije.
Sto se tice Lemijeve zute Alfe njena restauracija je zavrsena sa puno losih kompromisa na koje je on bio primoran zbog novca a i zbog njegovih shvatanja ali ja POSTUJEM svaki sekund ulozenog vremena u taj ili bilo koji drugi projekat posebno sto je u pitanju ALFA ROMEO.
Jos jednom iznosim podatak da se u N.Sadu voze tri GT-jke a tri se restauriraju i BICE zavrsene pre ili kasnije.