GTA GTA-J GTAm

Ikone na točkovima. Šampioni na stazama.
Saznajte kako su se kovali trkački geni.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 12:39 pm

Potpuno je normalno da postoji i doza skepse i to ne treba da vas pogađa. Nažalost, u životu se takva skepsa češće pokaže opravdanom. Evo, recimo ja jako dobro poznajem kraj oko X Beogradske gimnazije i nije mi poznat krajolik u kome je slikana ova Cobra...ali, bez obzira na to dobro je podeliti misli i znanja sa ljubiteljima klasika i dobrih kola, makar ih i ne posedovali. Ne morate postalvjati slike iz igrica, slike Carolla Shelby jer one mogu pojačati skepsu, a smanjiti autritet vaše priče.

edit: ovo sam kucao otprilike u isto vreme kad i Hemi426, pa ovo sa slikom oko "gimnazije" objašnjava ovo što sam gore napisao
Acqua-Olio-Benzina
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 6:50 pm

Sto se fotografije tice si potpuno u pravu i nazalost nije ni prva ni jedina koja je budzena u mom arhivu. Sto se ostatka tice,mislim da mi dugujes pokeko objasnjenje. Naprimer koje su nelogicnosti po pitanju Targa Florio 1964 (ne znam da li si bio rodjen ali ja se tog perioda prilicno dobro secam) Drugo uz sve moje postovanje prema tvom naporu, moras da mi objasnis kako to znas sta sam i dali sam imao u vlasnistvu. Posto volis da se bavis istrazivanjem dacu ti jos poneki podatak pa kako imas pristup poverljivim arhivima proveri. Broj sasije Moje masine je bio MK III SCX 321x (ostavljam ipak x umesto zadnjeg broja jer se ipak smatram relativno odgovornim bicem). Bila je redak primerak snabdevena Weber 45 IDE karburatorima i Borg Warner tablom (vecina je imala Smith instrumente). Kako imas pristup arhivu, navedi da se radi o jednom od tri vozilkoja su isporucena u Surrey za doradu. Prica o incidentu mi je servirana kao takva i nemam razloga da je dovodim u sumnju. Kako sam stavio i par slika na kojima sam i ja u automobilu, racunam da to nije tek "los Photoshop". Najzad, automobil je od mene kupio Michael Temme koji je u nastavku preuzeo i Phoenix Cobra Ltd. i pokusao da proizvodi replike. Mislim da je izlozio svojevremeno Cobru i GT 40 u Bgd Hayat hotelu i probao da nadje ortake za posao u Novom Sadu, ali su to podaci koji su mi servirani kao takvi. Izvinjavam ti se zbog fake picture i molim te da poverujes da nije moje delo niti moja namera (ne vidim ni zbog cega bi bila). Objasni mi, molim te, sta nije u redu sa nastupima AC-a na Targa Florio. Napominjem da razlikujem "malu" od "velike" i da ne igras na tu kartu. Ucesnici su pobrojani i na site-u trke i dostupni za proveru.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 7:02 pm

Da i tebi odgovorim. U Beogradu ne zivim vise od 40 dodina i neka secanja o pejsazima takodje. Ja sam isao u X-u i cinilo mi se da se secam donje raskrsnice ka Hajduckoj cesmi kao mesta. U tvom postu nema zle namere i sasvim je na mestu. Jednom cudnom igrom sudbine deo arhiva koji imam je bio zloupotrebljen i preradjivan po potrebi. Ja se mnogih stvari vec ne secam precizno, ali to ne menja mnogo sustinu mog "igranja" na ovom forumu. Da nebi stekao sliku o meni kao o matorom mitomanu saljem ti fotografiju (mene) sa Viloresijem (svako ko ista zna o Alfa Romeu zna ko je) pa je uporedi saonima u Cobri (zarad Photoshopa)
Slika
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 9:17 pm

Osecam potrebu da objavim ovaj post. Zbog publikovanja fake photo stice se (sa pravom) osecaj da je ono sto objavljujem sumnjivog porekla. Moram da kazem da posedujem prilicno obilan foto arhiv koji mi je vracen posle vise godina i gde je dobar deo materijala digitalizovan. Bez obzira sto je to uglavnom materijal koji se tice mene, godine su ucinile da se oko mnogih takvih dokumenata secanja ne drze sasvim i zato ponekad prolaze stvari koje nemaju veze sa stvarnim okolnostima. Napominjem da su mi se epizode ovog tipa desavale i ranije (ponekad i mnogo ozbiljnijeg karaktera) i da su posledica koriscenja dokumentarnog materijala na nedopusten nacin i bez mog znanja i saglasnosti. Napominjem takodje da je moje ucestvovanje na ovom forumu dobrovoljno i motivisano jedino zeljom da nove generacije saznaju (ukoliko mogu) ponesto iz mog licnog iskustva. Nisam u traganju za potvrdama, imidzom ili korsti bilo koje vrste i sve ovo mi predstavlja prilicnu zabavu. Nazalost, ne mogu da garantujem (s obzirom da mi vreme ne dopusta ozbiljniju kontrolu materijala koji koristim), da i u buducnosti nece dolaziti do pogresno plasiranih i neoriginalnih fotografija. Neke od tih fotografija su dodate mom (nasem) arhivu jer su bile upotrbljene kao materijal za clanke koji su publikovani bez kriterijuma i cesto u nedostatku valjanog originalnog materijala. Unapred se izvinjavam za moguce propuste tog tipa ali nemam nameru da koristim pedantniji filter. Alternativa je da ne pisem i drzacu se toga ukoliko mi na forumu stavite do znanja da bi to bilo potrebno.
Srdacan pozdrav
A.V.
P.S. Napominjem da sam predkompjuterska generacija i da mi baratanje ovom mehanikom ponekad predstavlja problem. Zbog toga ponesto moze da deluje nevesto.
Korisnikov avatar
mali radojica
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
Lokacija: NBG
Postovi: 4132
Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 9:25 pm

samo piši. :)
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 9:31 pm

Uzivam u temi i tekstu, planiram da ga odstampam i procitam jos nekoliko puta. Mislim da su takvi podaci i znanja dragoceni za ovaj forum i za Alfa Romeo populaciju.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 9:51 pm

Posto nism vest sa postovima i kompjuterima uopste, pokusacu da tekst ubacim kao jednu celinu a fotografije kao dve druge (zbog broja) broj iza slasha (/) odgovara broju fotografije u sukcesiji sa levo na desno.

Ovo je ilustrovani dodatak postu o GTA GTA-J i GTAm. Podaci su bazirani na dokumentima o tri vozila (sva tri elaborirana u Autodelti, GTA 1600 prva serija (1965), bez depresora, GTA-J (1968)1300 verzija sa karburatorima ali “dovedena” do 160 HP, i 1750 GTAm, takodje sa karburatorima iz predserije (1967). GTAm je tesko ostecena u incidentu na trci u Salcburgu i prodata kao broj sasije. GTA 1600 je prodata u Italiji a sada je prema podacima koje imam u USA (sa promenjenim motorom). GTA-J je deo kolekcije u Austriji i u detaljno je restaurisana.

Od svog nastanka sve Giulie GTA su klasifikovane na sledeci nacin:
GTA 1600 (1965-1967)
Broj projekta 105.32 levi volan
Broj projekta 105.34 desni volan (ukupno 50 primeraka)
Homologacijska sifra 105.02A
IGM-OM sifra 3923
Prefiks motora 00502 (sve 1600 masine), projekt 0532
(Proizvodjena od 1965 do 1967) Sasije u okviru izvedenih brojeva za homologaciju od AR 613001 do
AR613997 sa levim volanom i od AR 752501 do AR 753552 sa desnim volanom
Serija od 12 vozila sa sifrom SA (SovraAllimentata) za grupu 5 (verovatno) od AR 848001 do AR
848012
Broj sasije je na centralnoj konzoli engine bay elektrograviran a kod ranijih modela ponovljen u kanalu
prtljaznika
Poznati broj proizvedenih vozila je 493 od kojih je oko 80 izvedeno u Autodeltinoj radionici u C
(competizione) verziji.
Dodatna serija od 12 vozila je bila snabdevena dvostepenim kompresorom (verzija GTA SA)i taj broj
treba sabrati sa drugim C vozilima tako da je ukupan broj takmicarskih vozila negde oko 100.
GTA 1600 /1







GTA SA (Team Bianchi) /2


ID GTA 1600 /3



Engine bay 1600 bez depresora /4



Broj sasije u kanalu prtljaznika /5



Cockpit 1600, fabricka verzija modela za stazu /6



Campagnolo felne 5,5X14 u leguri Elektrom /7


Prozor od pleksiglasa na GTA 1600 (nije montiran na svim verzijama) /8


Olaksana tapacerija vrata /9


Brava na GTA 1600 i GTAJ 1300 /10


Maska bez “brkova” na GTA /11


Izduvni sistem /12


Autodelta-logo /13


GTA J 1300 je proizvedena u 492 primerka (RIAR registar medjutim ima podatak od samo 477 vozila,
razlika u broju je moguca zbog odredjenog broja sasija namenjenih razvojnom odeljenju Autodelte), u
periodu od 1968 do 1975 sa sifrom projekta 105.59 i u zadnje dve godine proizvodnje, 105.60.
Brojevi sasija su sadrzani izmedju 775001 i 776148. Uradjeno je 200 C verzija sa karburatorima, 100
sa SPICA indirektnim ubrizgavanjem (ponekad, vrlo retko, Lucas injection), razlika izmedju levog i
desnog volana nije sadrzana u sifri.

GTA J 1300 /14


Motor GTA J 1300 sa SPICA injection /15





Motor GTA J sa Twin Weber 45 DCOE /16









ID tablica GTA J 1300 sifra 105.59, (1974-1975 sifra je 105.60), homologacija 105.04/A /17


Campagnolo 9X13 /18





Olaksani podvoz (prednji trap) 1300 GTA J i 1600 GTA /19



Cockpit GTA J 1300 fabricka verzija za stazu (volan je Hellebore) /20



GTAm je bila Alfa Romeo 1750 GTV koju je Autodelta preradjivala za takmicenja u skladu sa
propisima FIA i po zahtevima pravila za homologaciju modela.
Preradjivani su tip 105.51 (poznat kao USA model) i 1750 tip 105.44 (EU model). Po istom kriterijumu
su preradjivani i modeli 2000 GTV iako je skoljka zadrzana sa modela 1750.
Problem kod klasifikacije nastaje usled nepostojanja zajednicke jedinstvene sifre kako za sasiju tako i
za IGM-DGM homologaciju u okviru modela.
U svakom slucaju, relevantni brojevi sasija su izmedju AR* 1530537 i AR*1531068 za levi volan i
prefiks AR*135xxxx za desni volan ali je broj preradjenih vozila nepoznat.
Kasnije '80tih pojedini 1300 GTAJ su prepravljeni u Nemackoj (u privatnoj inicijativi) u standard
GTAm ali nisu nikada postigli dovoljan broj za homologaciju i uglavnom su korisceni za HC (hill
climb) takmicenja gde su zbog manje tezine bili u prednosti nad konkurencijom.

GTAm /21



GTAm Long Distance rezervoar (120 lit.) /22



GTAm izduvna cev (fabricka verzija-na pojedinim je montiran bocni izduv) /23




GTAm Avon Racing 215X13 (pozadi i do 235X13) /24





GTAm Cockpit (nije postojao standard, u ovom slucaju volan i stolica su FUSINA) /25





GTAm & GTAJ /26







GTAJ 1300 AR* 775009/1968 Autodelta works /27




GTA 1600 AR* 613217/1965 Autodelta works /28






GTAm 1750 AR* 1530987/1967 Autodelta works /29



Skoro sve fotografije su iz mog arhiva i dopustam da se koriste slobodno. Moguce je da su neke od fotografija detalja uzete iz drugih arhiva (brave, izduvi maska itd). Navedeni podatci o serijama i tehnickom izgledu delova automobila se ponekad razlikuju od vozila do vozila, ali su uglavnom identicni sa onima koji postoje u sluzbenim brosurama. Prikazani materijal moze da bude od koristi za utvrdjivanje tipa vozila i njegove evetualne originalnosti.
Pozdrav
A.V.
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:02 pm

Ovo je pokusaj sa fotografijama
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
sErGiO
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 5764
Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 3:11 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:10 pm

Bilo bi fantastično da se tekstovi obrade sa ubačenim fotografijama i opisima istih i da se ubaci na sajt ako autor nema ništa protiv :quadrifoglio
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:18 pm

Vidim da sam uspeo! Idu nadole redom.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:21 pm

Poslednja dodata fotografija koja nema referentni broj u tekstu je motor GTAm sa Weber 45 DCOE karburatorima. Cim otkrijem fotografiju sa SPICA (postojala je i LUCAS verzija) ubrizgavanjem, objavicu je.
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:29 pm

Odgovor Sergiu. Hvala bogu da nemam nista protiv! Sav objavljeni materijal vam je na slobodnom koriscenju (neka je ovo shvaceno kao autorizacija i odricanje od autorskih prava) i mozete ga seci stampati i uopste koristiti po volji.
A.V.
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:40 pm

Errata corrige. Vidim da je fotografija motora GTAm upravo ona sa SPICA ubrizgavanjem. Evo i motora sa karburatorima + glava GTA + SPICA + Weberi 45 DCOE
Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
erdeljan
BANOVAN
Contact:
Garaža: Beli fijaker
Lokacija: Malmo
Postovi: 9404
Pridružio se: Ned Dec 26, 2010 10:54 am

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:51 pm

Jel moze neka slika u punoj rezoluciji za desktop?
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 10:59 pm

Ne znam kako da upakujem sliku u punoj rezoluciji i vodi racuna da su bednog kvaliteta buduci da su snimane pocetkom '70tih.
Imam jednu dobru i relativno novu za koju se tvrdi da je moja bivsa GTA 1600 u USA sa gumama doguranim na 185X14. Ako mi objasnis kako da ti je posaljem, racunaj da je imas.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Ned Dec 09, 2012 11:01 pm

Achille Varzi napisao:Da i tebi odgovorim. U Beogradu ne zivim vise od 40 dodina i neka secanja o pejsazima takodje. Ja sam isao u X-u i cinilo mi se da se secam donje raskrsnice ka Hajduckoj cesmi kao mesta. U tvom postu nema zle namere i sasvim je na mestu. Jednom cudnom igrom sudbine deo arhiva koji imam je bio zloupotrebljen i preradjivan po potrebi. Ja se mnogih stvari vec ne secam precizno, ali to ne menja mnogo sustinu mog "igranja" na ovom forumu. Da nebi stekao sliku o meni kao o matorom mitomanu saljem ti fotografiju (mene) sa Viloresijem (svako ko ista zna o Alfa Romeu zna ko je) pa je uporedi saonima u Cobri (zarad Photoshopa)
Slika
Ok, to smo utvrdili da nije bilo kod X gimnazije i HEMI je pokazao odakle je slika, tako da nema potrebe oko toga nešto posebno diskutovati.

Kao što rekoh, dobro je imati jednog poznavaoca Alfi na forumu i nadam se da će koristiti ljudima na forumu.

Slike ne bih posebno komentarisao da tema ne bi otišla u drugom pravcu.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Pon Dec 10, 2012 9:27 am

Malo video ilustracije.

[youtube]MfF7gI7DWTY[/youtube]
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
Santino
potenziato
potenziato
Garaža: 155 scary fast
Lokacija: BG-Zvezdara
Postovi: 968
Pridružio se: Ned Maj 31, 2009 11:47 am

Re: GTA GTA-J GTAm

Sre Dec 12, 2012 6:51 am

Achille, da li si imao kontakta sa transaxle alfama na trkama? Konkretno me zanimaju modifikacije i tehnicka resenja prednjeg i zadnjeg ogibljenja, kao i generalije ako uopste postoje (npr. debljina torzije, tvrdoca opruga i sl.)
Slika
Achille Varzi
Garaža: vozila u vlasnistvu 1969-1972: Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GTA (Autodelta),
Alfa Romeo 1300 Junior GTA (Autodelta), Alfa Romeo 1750 GTAm (Autodelta), Shelby American AC 427 S/C Ford Cobra, + FIAT Dino 2000 Spider i Alfa Romeo 2000 GTV za normalnu upotrebu. Danas, Porsche Cayman S
Lokacija: Italija
Postovi: 50
Pridružio se: Ned Maj 13, 2012 7:03 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Čet Dec 13, 2012 4:40 pm

Odgovor Santinu (ako ti je nickname po "magu" iz Lodija, Santinu Balduzziju, koji je bio glavni izvor za GTA Balcan conection, evo ti i njegova cuvena misao, davno izgovorena povodom jedne od "balkanskih" seansi i jedne od bivsih YU velicina iz ranih '70tih. "Vi, Jugosloveni (u to vreme je to bilo jos uvek aktuelno) uopste se ne trudite da budete bolji jedan od drugog. Trudite se da zeznete (fregare je italijanska rec) jedan drugog i to sto vise".
Inace, licno smatram da je jedan od najboljih preparatora Alfi koji je postojao i na srecu jos postoji.
Sto se transaxle (u daljem tekstu TA) Alfi tice, u vreme kada su dominirale stazama u grupi A, ja sam vec 15 godina bio daleko od piste i samo sam se motao po istorijskim skupovima gde bi me ponekad pozivali. Tako, nemam bas nikakvo iskustvo sa Competizione verzijama (poneke, kao Alfettu ili 75 u civilnim verzijama sam tu i tamo vozao u normalnom saobracaju). Ipak, saljem ti tehnicke podatke (koje manje-vise mozes da skupis na italijanskim forumima o 75 EVO COMPETIZIONE) i za koje se nadam da mogu da ti budu od koristi. Podaci se odnose na vozilo Nikole Larinija (znaci sampionski primerak) koji je sinovac Massima Larinija koji je zivot tragicno zavrsio na stazi u GTA, i o cemu od mene i vise i bolje zna OMP koji bi mozda mogao da napise koju rec o tim zbivanjima.
Inace, sto se tice dodatnih doradi ovesa koje su pojedini preparatori izvodili na TA (uglavnom EVO 75 Corsa), nasao sam podatak da je Ball Speed recimo stavljao nove i tvrdje torzione sipke (drugi celik, mozda Mil T 35?) i da je i opruge dodatno skracivao tako da je u zavrsnom rezultatu njihova TA bila niza za 3cm. od zvanicne verzije za stazu koju je pripremala Alfa.
Druge TA su takodje radjene ali su bile manje znacajne od 75 EVO tako da njihove detalje ne nalazim kao posebno interesantne sa gledista foruma.
P.S. Ukoliko imas problema sa Italijanskim, napisi mi privatnu poruku pa cu ti prevesti podatke.
A.V.
Slika

Slika
Zao mi je ako si mislio da imam ekskluzivnije podatke od ovih, ali ponavljam ti, to je vec vreme "drugih" Alfi i drugih (mnogo ozbiljnijih trka) od onih kojima smo se mi bavili.
A.V.
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: GTA GTA-J GTAm

Sre Dec 19, 2012 12:47 pm

svaka cast za textove :) bilo bi dobro da u jednom momentu admini od svih postova Achille-a koji su vezani direktno za modele naprave neki PDF i okace ga negdje kao sticku temu u sobi za stare alfe i sl...

Povratak na “Alfa Romeo Classico”