Stranica 1 od 1

Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Čet Okt 20, 2016 8:26 pm
od svetoklik
Da li bi neko mogao da ukratko objasni gde se nalaze ojačanje na šasiji i kako ih povezati.
Primetio sam po par fabričkih rupa na zadnoj gredi do kadica ndaa patosu.
Da li smem da ih iskoristim za pop nitne kojima bih učvrstio zakrpu patosa?
Ide zima pa da joj produžim sladak život.
:blink:

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Pet Okt 21, 2016 12:27 pm
od OMP
ne vidim sto bi nitne i rupe smietale ojacanjima, alfa nema sasiju kad smo vec kod toga vec skoljku ali nebitno. slobodno busi gde hoces rupe i nituj lim nema tu nikakvih opasnosti po karoseriju tj time neces nista oslabeti karoseriju ako sam dobro razumeo pitanje.

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Pet Okt 21, 2016 1:39 pm
od svetoklik
Prvi put radim pa nisam siguran čemu služe te rupe.
Koliko je debeo lim poprečno po sredini patosa, ima li smisla da vezujem za taj deo?
Standardno je istrulio na krajevima do točkova, pa mi trebaju iskustva.

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Pet Okt 21, 2016 7:50 pm
od svetoklik
Naletim na profi "C" roving staklo za epoksi, podebelo, pa me zanima da li je neko radio sa ovim setovima. Izgleda mi idealno za povezivanje sredine sajtni sa krajevima i vezu sa zadnjom gradom.

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Čet Okt 27, 2016 8:35 pm
od svetoklik
Da li mogu da nitujem deo sajtne na koju dolazi dizalica, odnosno da spojim novi deo sa sredinom i produžim do kraaja preme točku?

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Ned Nov 06, 2016 8:01 pm
od OMP
sve je moguce odraditi ako umes da odradis, nitne nisu dobro resenje za takve konstruktivne stvari koje se opterecuju npr. dizalicom i sl. nitnama mozes da radis neke manje bitne delove poput rupa na patosu i sl. znaci tamo gde nema konstruktivnih elekenata.

sto se tice epoksija ja sam radio sa njim dosta, moja 145ica je prilicno bila krpljena njime ako mislis na poliester platno i smolu, ali opet ne mozes da nastavljas i krpis konstruktivne delove automobila vec samo ono sto ne trpi opterecenja, ja sam npr. zanje koseve na 145ici krpio poliester setom kao i rubove zadnjih krila

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Ned Nov 06, 2016 8:02 pm
od OMP
konkretno ja sa ovim poliesterom radim

http://bolago-m.rs/duga-dugapol-set-poliester-105kg

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Pon Nov 07, 2016 5:48 pm
od svetoklik
Hvala na prporuci.
Dakle nitivanje i epoksi nisu pogodni za mesta na koja se oslanja dizalica?
Koristio sam Zorkin plastolit i ruski roving od preko Kg-m2 i nije se stegao. Pakovanje je staro i bilo je izloženo mrazu.
Da li ova mesta do točkova mogu da rešim bez varenja?


Pojavio mi se i mekan luft u volanu, dali postoji podešavanje i gde se tačno nalazi?
Otvoriću poseban topik posle odgovora.

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Pon Nov 07, 2016 7:45 pm
od OMP
ne znam konkretno kao ti izgleda auto i koliko i gde je sve to trulo pa je glupo ovako pricati dal nesto moze ili ne.
za luft u volanu treba videti odakle potice , letva, spone ili nesto trece pa onda resavati

Re: Šasija - raspored gredi i ojačanja

Poslato: Pon Nov 07, 2016 10:16 pm
od svetoklik
Sredina sajtni dobra do 20 cm od točkova, zadnju gredu sa jedne strane sam povezao čeličnom štanglom 7mm sa zdravim delom sajtne, nitnama. Planiram i sa druge strane slično ojaćanje i povezivanje epoksijem sa karoserijom, da izdrži još godinu, žao mi de je bacim. Svašta sam vozio, ali kada sam seo u ovo..