Par saveta

Alfa Sud | Sprint | Arna | 33
Jednom boxer, uvek boxer!
moth3
Garaža: d(-_-)b
Lokacija: Beograd
Postovi: 561
Pridružio se: Pet Maj 04, 2012 11:51 pm

Par saveta

Pon Jul 30, 2012 6:09 pm

Pozdrav alfisti.

Resih da sredim benzin na 33-ojci koja je do sada radila samo na plin. Problem je bila pumpa i posle promene je upalio na benzin ali ne radi kako treba. Gusi se i mora malo da se isturira da bi primao gas normalno, ali ako se ostavi na leru, pocne ponovo gusenje i eventualno se ugasi. Najlogicnije mi da su prljave dizne ali postoji jedna stvar koja me zacudila. Na prekidacu za plin postoji lampica koja kada svetli zeleno - radi na plin, crveno - benzin i zuto - automatsko prebacivanje sa benzina na plin. E sad, kada je prekidac na sredini normalno je da se posle 2000 obrtaja pali zuta i prebacuje na plin ali mi je cudno to kada je prekidac prebacen samo na benzin, preko 2000 obrtaja se pali zuta lampica, a na leru se vrati na crveno. Pre nego sto krenem da skidam i cistim dizne, interesuje me da li je ovo problem ili mozda tako treba, da nije mozda problem u prekidacu ?

Drugi problem je servo letva, u levu stranu ide lagano, a u desnu stranu ide tesko kao da je auto ugasen. Moze li se remontovati ili mora zamena ?

EDIT: Zaboravih da napomenem, motor je 1.7 IE 77kw

Hvala na vremenu, pozdrav svima.

:arflag :arflag :arflag :arflag
Nema gorih ljudi od alfista.
Korisnikov avatar
zen
Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Lokacija: Philly NYC Bgd
Postovi: 682
Pridružio se: Pet Sep 25, 2009 1:58 pm

Par saveta

Pon Jul 30, 2012 8:56 pm

Proveri rezervoar.
There's nothing wrong that $100 won't fix.
Korisnikov avatar
losdokosti
Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
Lokacija: sabac
Lokacija: sabac - monfalcone
Postovi: 338
Pridružio se: Ned Jul 17, 2011 5:03 pm

Re: Par saveta

Uto Jul 31, 2012 11:32 pm

moth3 napisao:Pozdrav alfisti.

Resih da sredim benzin na 33-ojci koja je do sada radila samo na plin. Problem je bila pumpa i posle promene je upalio na benzin ali ne radi kako treba. Gusi se i mora malo da se isturira da bi primao gas normalno, ali ako se ostavi na leru, pocne ponovo gusenje i eventualno se ugasi. Najlogicnije mi da su prljave dizne ali postoji jedna stvar koja me zacudila. Na prekidacu za plin postoji lampica koja kada svetli zeleno - radi na plin, crveno - benzin i zuto - automatsko prebacivanje sa benzina na plin. E sad, kada je prekidac na sredini normalno je da se posle 2000 obrtaja pali zuta i prebacuje na plin ali mi je cudno to kada je prekidac prebacen samo na benzin, preko 2000 obrtaja se pali zuta lampica, a na leru se vrati na crveno. Pre nego sto krenem da skidam i cistim dizne, interesuje me da li je ovo problem ili mozda tako treba, da nije mozda problem u prekidacu ?

Drugi problem je servo letva, u levu stranu ide lagano, a u desnu stranu ide tesko kao da je auto ugasen. Moze li se remontovati ili mora zamena ?

EDIT: Zaboravih da napomenem, motor je 1.7 IE 77kw

Hvala na vremenu, pozdrav svima
:arflag :arflag :arflag


odnesi dizne na proveru pogotovu ako ti je duze radio na plin samo provera je oko 700 din u sapcu ....

prekidac za plin ima obicaj da se kvari i izaziva takve i slicne probleme ja mislim da nebi smeo tako da se ponasa ali kokiko raznih proizvodjaca ima moze da bude svasta .... u svakom slucaju mozes da proveris da li to paljenje i gasenje lampica utice na rad motora.

treba ti pomoc prijatelja ... neko neka gkeda lampice kada promene boju a ti drzi ruku ( ako nemas unimer ili probnu lampu) na elektro ventilima od plina, na taj nacin ces da proveris da li menjanje boje utice na to da se ti ventili otvaraju kada ti je na benzinu.

isto tako proveri da li pumpa za benzin ne ostaje bez struje zbog sasavog prekidaca osetices da li radi ili ne , ako imas unimer ili probnu lampu sve ovo odradis na malo elegantniji nacin, vrlo prosto ima struje - nema struje

znaci ako ti ukljucuje elektro ventile od plina dok je samo na benzinu= crko prekidac

ako pumpa ostaje bez struje dok je samo na benzinu= crkao prekidac

slicno tome ume sam da salta cas plin cas benzin = crkao prekidac

ja sam pristalica obicnih nanuelnih prekidaca nema sta da se pokvari....

drugaru na bmw 3 kockici izbacio automatski i stavio obican sa 2,5 polozaja, znaci benzin, plin i saug za plin kada pali po hladnom vremenu samo na plin i vise nema problema
ne vidim svrhu tih automatskih prekidaca samo jedna glavobolja vise kada crkne

a ako si disciplinovan ti eces ni prebacivati na plin dok se motor ne zagreje

servo letva

remont ako ima lufta ili ako pusta ulje
to sto tebe konkretno zeza je " rotacioni ventil na osovini volana u kucistu puza" u njemu se nalaze da kazem 2 kanala koji pustaju ulje u levu ili desnu stranu letve zavisi gde motas.
jedn od njih ti je zapusen i ne pusta ulje da prolazi u tu stranu.

ako si vican skini letvu bocu sva creva servo pumpu isperi sve od djubreta sklopi sipaj novo ulje i :drift

:wave: :arflag
moth3
Garaža: d(-_-)b
Lokacija: Beograd
Postovi: 561
Pridružio se: Pet Maj 04, 2012 11:51 pm

Re: Par saveta

Sre Avg 01, 2012 3:26 pm

Hvala na detaljnom odgovoru.

Pozabavicu se problematikom sad u toku vikenda pa javljam rezultate.

:arflag :arflag :arflag
Nema gorih ljudi od alfista.

Povratak na “Boxer Odeljenje”