Alfa 145/6
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Alfa 145/6
Ja smatram ovu temu bitnom,sve vezano za 145/6!
edit: `Ajde da napravimo spisak ko sve vozi 145/6!
edit: `Ajde da napravimo spisak ko sve vozi 145/6!
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Alfa 145/6
Daklem,kratki rezime modela.
Jos jedan od modela na bazi Fiat Tipa.Predstavljena u prolece 1994. u verziji 145 a godinu dana kasnije i kao 146.
Krenula je sa Boxer masinama,preuzetim od 33-ke,delimicno doradjenim.Pocetni grupa agregata je bila:1.4 IE (8v,90KS),1.6IE (8v,103KS),1.7IE 16V (16v,129KS) i 2.0TD (90KS).Dizel preuzet od Fiat Tipa.
U leto '96.,masinu Boxer 1.7 zamenjuje nova,poprecno postavljena,Twin Spark 16V masina od 2 Litra i 150KS.Povlace se modeli 145/6 1.7 16V a zamenjuju ih 145 Q.V. i 146 ti,opremljeni pomenutim agregatom.
Krajem 1996.,modeli su delimicno redizajnirani.Drugi dizajn komandne table,novi dezeni unutrasnjosti,nove boje karoserije,...
Najkrupnija promena je bilo potpuno povlacenje iz ponude Boxer agregata i uvodjenje cele palete,rednih,TwinSpark 16V motora.Nove verzije su:
1.4TS sa 103KS,1.6TS sa 120KS,1.8TS sa 140KS i,ranije uvedeni 2.0TS sa 150KS.
Pocetkom 1999.,blago je restilizovana spoljasnost i unutrasnjost karoserije.Uvedeni su inovirani motori 1.8 i 2.0,sa varijabilnom duzinom usisnih kanala i snagom podignutom na 144 tj. 155KS,za motor 2.0 TS 16V.Takodje,od II'99. je stari 2.0TD zamenjen odlicnim Fiatovim JTD motorom od 1,9 Lit,sa 105 KS.
Serija ovih modela napustila je proizvodne trake krajem 2000.godine i zamenjena je novim modelom 147.
p.s.
Stvari koje su povremeno izazivale zabunu:
-145/6 1.4 IE i 145/6 1.3 su opremljene jednim te istim motorom od 1351 ccm i 90KS.Razlika u oznaci je bila samo do trzista na kome je auto prodavan.
-svi Boxer motori(i TD) zadovoljavaju Euro 1 ekolosku normu,dok TS16V ispunjavaju Euro 2 norme.Za 1.9 JTD nisam siguran.
Jos jedan od modela na bazi Fiat Tipa.Predstavljena u prolece 1994. u verziji 145 a godinu dana kasnije i kao 146.
Krenula je sa Boxer masinama,preuzetim od 33-ke,delimicno doradjenim.Pocetni grupa agregata je bila:1.4 IE (8v,90KS),1.6IE (8v,103KS),1.7IE 16V (16v,129KS) i 2.0TD (90KS).Dizel preuzet od Fiat Tipa.
U leto '96.,masinu Boxer 1.7 zamenjuje nova,poprecno postavljena,Twin Spark 16V masina od 2 Litra i 150KS.Povlace se modeli 145/6 1.7 16V a zamenjuju ih 145 Q.V. i 146 ti,opremljeni pomenutim agregatom.
Krajem 1996.,modeli su delimicno redizajnirani.Drugi dizajn komandne table,novi dezeni unutrasnjosti,nove boje karoserije,...
Najkrupnija promena je bilo potpuno povlacenje iz ponude Boxer agregata i uvodjenje cele palete,rednih,TwinSpark 16V motora.Nove verzije su:
1.4TS sa 103KS,1.6TS sa 120KS,1.8TS sa 140KS i,ranije uvedeni 2.0TS sa 150KS.
Pocetkom 1999.,blago je restilizovana spoljasnost i unutrasnjost karoserije.Uvedeni su inovirani motori 1.8 i 2.0,sa varijabilnom duzinom usisnih kanala i snagom podignutom na 144 tj. 155KS,za motor 2.0 TS 16V.Takodje,od II'99. je stari 2.0TD zamenjen odlicnim Fiatovim JTD motorom od 1,9 Lit,sa 105 KS.
Serija ovih modela napustila je proizvodne trake krajem 2000.godine i zamenjena je novim modelom 147.
p.s.
Stvari koje su povremeno izazivale zabunu:
-145/6 1.4 IE i 145/6 1.3 su opremljene jednim te istim motorom od 1351 ccm i 90KS.Razlika u oznaci je bila samo do trzista na kome je auto prodavan.
-svi Boxer motori(i TD) zadovoljavaju Euro 1 ekolosku normu,dok TS16V ispunjavaju Euro 2 norme.Za 1.9 JTD nisam siguran.
Poslednja izmena od Flavio u Ned Nov 23, 2008 11:35 am, izmenjeno 1 put ukupno.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Alfa 145/6
Cek, a zar ne ide to ovako:Koliko ja znam TI se pojavljuje `96 a trebalo bi i QV a nisam siguran da su povuceni 1.7... U obicne modele je ubacen Twin Spark valjda krajem 1997 i kada se desila promena kontrolne table,dezena itd...uglavnom promena kontrolne table je dosla zajedno sa Twin Spark motorima osim na TI valjda i QV do 1997 posto su oni dobili 1996...krajem 1998 pocetkom 1999 Twin Spark sa metalnom usisnom granom se smenjujem novom verzijom Twin Spark-a sa plasticnom usisnom granom a tako tu negde oko polovine 1999 se menja spoljasnji izgled i to zadnja promena u proizvodnji Alfe 145/6,a prozivodnja se zavrsava 2000-ite god.
Evo malo slika:
Pre promene spoljasnjeg izgleda:
Evo malo slika:
Pre promene spoljasnjeg izgleda:
Poslednja izmena od Vuk 166 u Ned Nov 23, 2008 11:20 am, izmenjeno 1 put ukupno.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Alfa 145/6
Greska u kuckanju,editovao sam.Vucko_Alfista napisao:Cek, a zar ne ide to ovako:Koliko ja znam TI se pojavljuje `96 a trebalo bi i QV
U drugoj polovini '96. su se paralelno prodavali 1.7 16v i 2.0 16v,do isteka zaliha modela sa 1.7 motorom.Vucko_Alfista napisao: a nisam siguran da su povuceni 1.7...
Zadnji Boxeri su proizvedeni decembra '96. a serije sa TS motorima su krenule od januara'97..Tabla je izmenjena sa uvodjenjem 1.4-1.8TS-ova.Prve serije QV/ti modela (iz '96.) su imale Boxer tablu i 2.0TS16v.Vucko_Alfista napisao: U obicne modele je ubacen Twin Spark valjda krajem 1997 i kada se desila promena kontrolne table,dezena itd...uglavnom promena kontrolne table je dosla zajedno sa Twin Spark motorima osim na TI valjda i QV do 1997 posto su oni dobili 1996
Modeli na kojima je uradjen poslednji restajling (nova maska,okrugle maglenke napred,hrom prsteni oko cajgera i vent. otvora) i uvedena plasticna usisna grana,usli su u produkciju od februara '99. i proizvodili se do kraja decembra 2000.godine.Vucko_Alfista napisao:...krajem 1998 pocetkom 1999 Twin Spark sa metalnom usisnom granom se smenjujem novom verzijom Twin Spark-a sa plasticnom usisnom granom a tako tu negde oko polovine 1999 se menja spoljasnji izgled i to zadnja promena u proizvodnji Alfe 145/6,a prozivodnja se zavrsava 2000-ite god.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- Stex
- Garaža: 145 1.8TS
Post
Re: Alfa 145/6
Ajd da napisem moja iskustva sa doticnim Alfama.
Kao prvo, 145 mi se najvise svidja od svih Alfi te generacije. Vozio sam 145 sa 1.4TS motorom, a sad vozim 1.8TS. Razlika je velika. 1.4 trosi puno manje, moja nije prelazila 8.5l, a 1.8 srce preko 10 u istim uslovima. Ono sto se odmah primeti je da 1.8 sa ukljucenom klimom ne pokazuje znake slabosti, za razliku od najslabije TS verzije. Inace i 1.4TS omogucava sasvim ugodno putovanje. Isao sam sa njom u CG, sa 4 osobe u kolima i punim gepekom. Nikakvih problema, lepo vuce, covek koji je isao sa mnom ima Megan 1.6 i kad je vozio Alfu nije mogao da poveruje kakva je razlika u korist Alfe .
Od problem sa njima nisam imao nista specijalno. 1.4 mi je sredio "majstor" pa sam morao da menjam bregaste, a posle toga samo redovno odrzavanje i potrosne stvari. Delovi nisu skupi, i ima ih. Jedina stvar koja me je nervirala je glupi termostat, za koga bilo koje pare da date ne traje preko 6 meseci! Reseno termostatom koji sam dobio iz Francuske, neki Vernet ili tako nekako. Naravno, preporuka je da se zaobilazi Delta u sirokom luku ljudi nisu normaln sa cenama! Na ovoj 1.4 se pojavilo neko lupkanje u zadnjem kraju, luftu nekim gumicama, a to se ne menja, nego se menja cela zadnja traverzna . Postoji nacin da se sredi, drugar koji mi je odrzavao auto, mi je rekao da ne pipam nista. Posle sam je prodao, sticajem nesretnih okolnosti . Jedini auto za kojim sam plakao kad sam ga prodao.
Sa ovom 1.8, osim redovnog odrzavanja i promene seta kvacila, nisam imao nikakvih problema. Sto se tice unutrasnjosti, 1.4 je na satu imala oko 150000km, a ova druga 212000km. U 1.8 je unutrasnjost puno bolje ocuvana. Negde je muvano sa kilometrazom, verovatno uvoznik. Inace broj predjenih kilometara se relativno lako menja. Na papirima od 1.4 sa carine je pisalo da je presla preko 390000km, a receno mi je da je to uradjeno da bi se platila manja carina. Hebi ga, auto vacarosi su svuda...
Kao prvo, 145 mi se najvise svidja od svih Alfi te generacije. Vozio sam 145 sa 1.4TS motorom, a sad vozim 1.8TS. Razlika je velika. 1.4 trosi puno manje, moja nije prelazila 8.5l, a 1.8 srce preko 10 u istim uslovima. Ono sto se odmah primeti je da 1.8 sa ukljucenom klimom ne pokazuje znake slabosti, za razliku od najslabije TS verzije. Inace i 1.4TS omogucava sasvim ugodno putovanje. Isao sam sa njom u CG, sa 4 osobe u kolima i punim gepekom. Nikakvih problema, lepo vuce, covek koji je isao sa mnom ima Megan 1.6 i kad je vozio Alfu nije mogao da poveruje kakva je razlika u korist Alfe .
Od problem sa njima nisam imao nista specijalno. 1.4 mi je sredio "majstor" pa sam morao da menjam bregaste, a posle toga samo redovno odrzavanje i potrosne stvari. Delovi nisu skupi, i ima ih. Jedina stvar koja me je nervirala je glupi termostat, za koga bilo koje pare da date ne traje preko 6 meseci! Reseno termostatom koji sam dobio iz Francuske, neki Vernet ili tako nekako. Naravno, preporuka je da se zaobilazi Delta u sirokom luku ljudi nisu normaln sa cenama! Na ovoj 1.4 se pojavilo neko lupkanje u zadnjem kraju, luftu nekim gumicama, a to se ne menja, nego se menja cela zadnja traverzna . Postoji nacin da se sredi, drugar koji mi je odrzavao auto, mi je rekao da ne pipam nista. Posle sam je prodao, sticajem nesretnih okolnosti . Jedini auto za kojim sam plakao kad sam ga prodao.
Sa ovom 1.8, osim redovnog odrzavanja i promene seta kvacila, nisam imao nikakvih problema. Sto se tice unutrasnjosti, 1.4 je na satu imala oko 150000km, a ova druga 212000km. U 1.8 je unutrasnjost puno bolje ocuvana. Negde je muvano sa kilometrazom, verovatno uvoznik. Inace broj predjenih kilometara se relativno lako menja. Na papirima od 1.4 sa carine je pisalo da je presla preko 390000km, a receno mi je da je to uradjeno da bi se platila manja carina. Hebi ga, auto vacarosi su svuda...
Free Your Mind...And Your Ass Will Follow
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 145/6
Ne znam moze li se kupiti bolji automobil iz tog perioda za taj novac i sa toliko standardne opreme... Pre svega mislim na 'ti' i 'qv', a svakako i slabije jer skoro svaka dolazi sa klimom, a sve sa podizacima i ostalim sitnicama koje su u to vreme kod nekih jos uvek bile dodatno placane, a negde ih nije ni bilo...
Generalno je problem sama populacija koja vozi Alfe, pogotovo ove jeftinije, jer dostupne su svakome kao polovne ipoznatoi je kako se Alfa vozi, pa je jako tesko naci ovuvanu i odrzavanu, a opet ako se zadesi da se pronadje, nema bolje kupovine sto se mene tice...
Generalno je problem sama populacija koja vozi Alfe, pogotovo ove jeftinije, jer dostupne su svakome kao polovne ipoznatoi je kako se Alfa vozi, pa je jako tesko naci ovuvanu i odrzavanu, a opet ako se zadesi da se pronadje, nema bolje kupovine sto se mene tice...
- majstor bob
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Alfa 145/6
Slažem se i potpisujem. Imao sam dve 146-ce. 1.4 i naravno moju neprežaljenu TI. Ti je model koji je po meni i limuzina i sportski auto. I udoban i brz, sa odličnom opremom. i neka se ljudi ne boje potrošnje jer je kod nje to umereno kad se normalno vozi. A kad poželite da ludujete tu se potrošnje ne gleda ali je opet u istom rangu kao kod ostalih automobila u klasi. TI ruls.
Evo moje bivše lepotice.. slike govore sve
koji sam je ...ac prodavao.. kajem se do neba
i da.... imaću je ponovo jednog dana
Evo moje bivše lepotice.. slike govore sve
koji sam je ...ac prodavao.. kajem se do neba
i da.... imaću je ponovo jednog dana
Pedala do poda, srce do neba
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Alfa 145/6
Kakvi su boxer motori u ovoj alfi, tj. kakvi su u odnosu na ts? Kako se ponasa auto sa boxerom, a kako ts...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 145/6
Mnogo ti je opsirno to pitanje, ne znam moze li se i odgovoriti uopste na njega...
Realno, prica je bila da su vec slabasni boxeri za sve vecu masu vozila zamenjeni modernijim i jacim Twin Spark motorima, sto znaci da je snaga povecana za nekih petnaestak konja i isto toliko nm za istu zapreminu, vesanje je prilagodjeno i malo tvrdje, sada vise u skladu sa imidzom Alfe, na sta su imali zamerke kod boxer verzije, letva volana je zamenjena pa je na TS upravljac brzi, ali na racunkruga okretanja koji je veci, ispravljene su neke decije bolesti sa restilizacijom koja je dosla sa zamenom motora, lepsi enterijer, trebalo bi da je TS pouzdaniji, kao i menjaci koji su takodje zamenjeni...
Realno, prica je bila da su vec slabasni boxeri za sve vecu masu vozila zamenjeni modernijim i jacim Twin Spark motorima, sto znaci da je snaga povecana za nekih petnaestak konja i isto toliko nm za istu zapreminu, vesanje je prilagodjeno i malo tvrdje, sada vise u skladu sa imidzom Alfe, na sta su imali zamerke kod boxer verzije, letva volana je zamenjena pa je na TS upravljac brzi, ali na racunkruga okretanja koji je veci, ispravljene su neke decije bolesti sa restilizacijom koja je dosla sa zamenom motora, lepsi enterijer, trebalo bi da je TS pouzdaniji, kao i menjaci koji su takodje zamenjeni...
Post
Re: Alfa 145/6
@alfaholic
Kako nema odgovora, kada si mi ti rekao sve sto me je zanimalo?
Mislio sam da mozda boxer u AR 145/146 donosi neke specificne kvalitete kao npr. u AR 33, ali koliko sam skapirao to nije tako. Pod ovim kvalitetima mislim na ono sto sam procitao na ovom forumu, da boxer u 33 zbog niskog tezista umanjuje nedostatke prednje vuce.
Kako nema odgovora, kada si mi ti rekao sve sto me je zanimalo?
Mislio sam da mozda boxer u AR 145/146 donosi neke specificne kvalitete kao npr. u AR 33, ali koliko sam skapirao to nije tako. Pod ovim kvalitetima mislim na ono sto sam procitao na ovom forumu, da boxer u 33 zbog niskog tezista umanjuje nedostatke prednje vuce.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 145/6
Ja nisam imao boxera, ali svakako da mu je nize teziste nego TS, a koliko to znaci ne bih znao... Ipak, drugacije je na 33 jer je ona laksa od 146 za 300 kg, zato su motori postali "slabi"...
Post
Re: Alfa 145/6
To definitivno...mislim da je ipak onda bolja ts, jer su i noviji modeli i jaci motori i redizajniran je autmobil...
- ctrl alt del
- Contact:
- Garaža: AR 146 1.4TS
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 145/6
Još jedna stvar - kada sam pre oko godinu dana jurio svoju alfu, pogledao sam desetak automobila pre nego što sam našao ono što sam tražio. Moj utisak je da se ne može naći bokser sa ispod 150 - 200k km, dok sam video TS sa dosta manjim kilometražama. Druga stvar je što je svim bokserima bila izvađena duša i bili su u jako lošem stanju, dok je među TS koje sam pogledao bilo nekoliko stvarno dobrih motora.
Na kraju me je i majstor kod koga sam vozio nekoliko "kandidata" na dijagnostiku posavetovao da mu više ne doterujem boksere već da gledam samo TS.
Poučen mojim iskustvom, kada bih ponovo jurio 146/5 za sebe - gledao bih samo TS motore.
Na kraju me je i majstor kod koga sam vozio nekoliko "kandidata" na dijagnostiku posavetovao da mu više ne doterujem boksere već da gledam samo TS.
Poučen mojim iskustvom, kada bih ponovo jurio 146/5 za sebe - gledao bih samo TS motore.
IDEMO U RAT DA SE BIJETE.
NEKI ĆETE DA POGINETE.
A NEKI ĆEMO I DA SE VRATIMO.
NEKI ĆETE DA POGINETE.
A NEKI ĆEMO I DA SE VRATIMO.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 145/6
Naravno, sada se vec podrazumeva da to ne bude nista ispod 2000. godista, ali mis mo ovde vise pricali o samim motorima i modelima, polovnjaci su druga prica u ovom vremenu i ovoj zemlji...
Nego dok sam tu... Onaj digitalni sat na centralnoj konzoli zasija kad god dam kotakt, e sad je poceo da strajkuje, ne sija dok ne kucnem malo iznad njega, sta to moze biti?!
Nego dok sam tu... Onaj digitalni sat na centralnoj konzoli zasija kad god dam kotakt, e sad je poceo da strajkuje, ne sija dok ne kucnem malo iznad njega, sta to moze biti?!
- M1L4N_Z4
- Garaža: Alfa Romeo 146, 1.7 Boxer
- Lokacija: Zajechar
Post
Re: Alfa 145/6
Alfa koju ja imam, 146 teska je ravno 1300 kg! Sto se tice motora, i mene su savetovali da uzmem TS ali nisam nasao te snage koju sam zeleo pa sam morao Boxer-a sa 1700 cm3 i 95 KW ! Uzeo sam auto pre 6 meseci sa 136000 km, vozio je na bord i sve je bilo u redu, presao sam sa njom do sad 5000 km, nisam imao nekih veciih problema! Uz nju sam dobio svu mogucu opremu! Sto bi rekli ovi matori ljudi, " sve na dugme " Jedina mana joj je sto je veoma niska, napravljena je za brzu voznju, barem ova koju ja imam! Nisam vozio jos TS ali sto se mene tice nemam neke zamerke na Boxer motore! Dok ne probam TS ne mogu da pricam !
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa 145/6
ima i 1995 godiste,za TI ne znam.A,mislim da se proizvodila 145 do 2001 godine. ....Ni meni ne radi digitalni sat,,,nekad proradi kad gume pocnu da skripe u krivinama ,a sad vise nece ni tako ....zna li ko kako se skidaju one plastike,mislim da je ti crkla sijelica.... ...Svaka cast za temu,mislim da bi trebali da napisemo nesto i o limited edition 500???Znam da su imale prelijepe 16 felne sa 215/45 gumama,extra opremu,i najljepsu unutrasnjost.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Naravno srecnici su oni koji imaju ovakav par prednjih sjedista kao u GTV,jer ispravljaju jedinu manu po meni koju ma 145,a to je sjedenje previse viiiiiiiiiiisoko,i nikako sportski.
Re: Alfa 145/6
Naravno srecnici su oni koji imaju ovakav par prednjih sjedista kao u GTV,jer ispravljaju jedinu manu po meni koju ma 145,a to je sjedenje previse viiiiiiiiiiisoko,i nikako sportski.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- M1L4N_Z4
- Garaža: Alfa Romeo 146, 1.7 Boxer
- Lokacija: Zajechar
Post
Re: Alfa 145/6
A sta znaci kad ti se upali ono " code " na instrumental tabli...?! Vozio sam malo brze pre neko vece, malo sam se glupirao i upalilo mi se na jedno 1 min... Posle se ugasilo... ???