Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
  Štampa

Vakuum u rezervoaru i problemi s istim Alfa 145 TS
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned Dec 08, 2019 11:30 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am
Postovi: 4505
Lokacija: Sutomore
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Drustvo od kako imam Qv imam vakuum u rezervoaru. Kad otvorim cep koji je by D Way pukao bas se cuje kako vazduh ulazi. Moze li ovo da stvara neke probleme i kako se ovo resava? Ima li ko iskustva?


GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Vrh
 Profil  
 

Re: Vakuum u rezervoaru i problemi s istim Alfa 145 TS
PostPoslato: Ned Dec 08, 2019 4:04 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:01 am
Postovi: 335
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 77kw LPG
Lokacija: Okolina Grada
Druže, uopšte ne poznajem sistem napajanja motora gorivom na 145QV , ne znam ni koji motor je u tom automobilu, ali pokušaću da ti prenesem ono što znam.

Dva su moguća uzroka za stvaranje vakuuma u rezervoaru:
a) začepljena ventilacija rezervoara ako je sistem bez CPV-a: sa padom nivoa benzina stvara se vakuum odnosno potpritisak jer se slobodan prostor ne popunjava vazduhom. Isti efekati ima i hlađenje rezervoara jer napon benzinskih para i pritisak vazduha opadnu hlađenjem. Efekat balona koji se naduva na sobnoj temperaturi pa ostavi preko noći na terasi. Moguć i vrlo čest problem kod začepljene ventilacije je dopuna rezervoara u takvim slučajevima, tako što pištolj često prekida punjenje. Dizeli po pravilu nemaju CPV jer dizel praktično ne isparava, njihovi rezervoari imaju samo ventilaciju ( odušak) obično u nalivnom grlu.
b) ako je sistem sa CPV-om uzrok je neispravan ventil u otvorenom položaju. CPV je sistem kojim se benzinska isparenja iz rezervoara ne ventiliraju u atmosferu već se kroz kanister sa aktivnim ugljem i ventilom kojim upravlja MCU dovode u usisnu granu iza leptira da bi sagorevali u motoru. Ako je ventil star, korodiran, prljav, šta god i ne zaptiva u potpunosti, motor je taj koji isisava vazduh i isparenja iz rezervoara i tako stvara vakuum. Ovi sistemi sa CPV-om su praktično hermetički zatvoreni i u čepu rezervoara imaju samo natpritisni sigurnosni ventil koji u slučaju narastanja pritiska u rezervaoru rasterećuju rezervoar. Nešto kao regulacioni ventil na rezervoaru za vazduh ili natpritisni ventil u čepu ekspanzione posude sistema za hlađenje.

Problemi u ovakvim slučajevima? Znam samo za jedan: Yugo55 kom se od prljavštine zapušio odušak i koji je stao onog momenta kada pumpa za benzin više nije mogla da povuče gorivo iz rezervaora. Kasnije se otkrilo da je vakuum deformisao dno rezervoara koji je inače limeni i nije baš slab. Kod motora sa ubrizgavanjem se sigurno opterećuje pumpa u rezervoaru ali mislim da ne može doći do prekida u napajanju motora gorivom bez obzira da li je regulator pritiska benzina u kućištu pumpa-plovak ili je na sabirnici benzinskih brizgača.

Eto, ako nisam pomogao nadam se da sam bar dao ideju šta može da bude uzrok vakuumiranja rezervoara. Sigurno je da vakuum u rezervoaru nije normalna pojava.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

u Area Servizio

darko qv

20

1138

Čet Mar 28, 2019 10:33 am

Falcon037 Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
cron

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO