Moguci problemi kod 164
Poslato: Čet Jan 21, 2016 7:01 pm
Pozdrav svima,
Posto sam u posedu svoje cetvrte po redu 164-ke podelicu sa vama svoje iskustvo. Kao prvo verovatno je vecini poznato da TS motori trose ulje, ako vam je potrosnja 1 litar na 4-5000 predjenih kilometara imate odlican motor ispod haube. Ulje se menja na 20 000 predjenih kilometara u tom intervalu se zameni svih 5 litara koliko staje u karter. Primetio sam da kad sipam razlicita ulja brze potrosi tu litru , koristim polusinteticko 10 W 40, Selenija se pokazala ok medjutim najbole do sada mi se pokazalo Valvoline MAX life 10W40 ulje za motore koji su presli preko 100 000 Km.
Sto se tice goriva najmanju potrosnju sam imao u Nemackoj tankao sam na Aral pumpama 100 ili 102 oktana gorivo , potrosnja je bila oko 7-7,5 L na 100Km pri brzinama izmedju 140 - 170 Km/c naravno pod punim tezinskim opterecenjem. Zvuk motora je neprocenjiv masina prede ma milina slusati. U gradu sam imao potrosnju od 10 L na 100 Km , naravno sve je to relativno sve zavisi kako ko vozi i gde vozi i da zboravio sam najvazniju stvar kod Alfe napisacu velikim slovima NIKAD NE FORSIRAJTE MOTOR DOK NE DOSTIGNE RADNU TEMPERATURU. Znaci sa malim gasom ne preko 2500-3000 obrtaja 164-ku mozete voziti u 4-toj brzini 50Km/c bez problema u 5-toj 70Km/c nece ni osetiti , kad se zagreje i dostigne 80 C e onda cepaj ne moze nista da se desi sem vece potrosnje ulja, naravno i goriva. Jos jedna stvar kod ovih motora koju sam primetio kad su hladni i dodate jaci gas osetite i cujete pobunu u prvom momentu nece da povuce, zabrunda, buni se upozorava .
Komresija kod 2,0 TS motora je 11,00, na mojoj prvoj 164-ki sam merio komresiju na 180 000 predjenih kilometara kretala se 10,20-10,30 na sva 4 cilindra sto je u principu ok. Svecice sa menaju na 40 000 predjenih Km , koristio sam i Sampionke i Bosove verujte nisam osetio razliku przi sve bez problema. Samo sam jednom imao problem sa bobinom jedna je bila probila , zamenuo sam je medjutim posle kraceg vremena ponovo je probila . Nazalost nisam stigao da pronadjem uzrok jer su je obili i razvalili komletnu konzolu tako da sam morao da uzmem sledecu 164-ku trecu po redu. Bice jos postova nastavicu pitajte ako vas nesto zanima mozda znam odgovor.
Posto sam u posedu svoje cetvrte po redu 164-ke podelicu sa vama svoje iskustvo. Kao prvo verovatno je vecini poznato da TS motori trose ulje, ako vam je potrosnja 1 litar na 4-5000 predjenih kilometara imate odlican motor ispod haube. Ulje se menja na 20 000 predjenih kilometara u tom intervalu se zameni svih 5 litara koliko staje u karter. Primetio sam da kad sipam razlicita ulja brze potrosi tu litru , koristim polusinteticko 10 W 40, Selenija se pokazala ok medjutim najbole do sada mi se pokazalo Valvoline MAX life 10W40 ulje za motore koji su presli preko 100 000 Km.
Sto se tice goriva najmanju potrosnju sam imao u Nemackoj tankao sam na Aral pumpama 100 ili 102 oktana gorivo , potrosnja je bila oko 7-7,5 L na 100Km pri brzinama izmedju 140 - 170 Km/c naravno pod punim tezinskim opterecenjem. Zvuk motora je neprocenjiv masina prede ma milina slusati. U gradu sam imao potrosnju od 10 L na 100 Km , naravno sve je to relativno sve zavisi kako ko vozi i gde vozi i da zboravio sam najvazniju stvar kod Alfe napisacu velikim slovima NIKAD NE FORSIRAJTE MOTOR DOK NE DOSTIGNE RADNU TEMPERATURU. Znaci sa malim gasom ne preko 2500-3000 obrtaja 164-ku mozete voziti u 4-toj brzini 50Km/c bez problema u 5-toj 70Km/c nece ni osetiti , kad se zagreje i dostigne 80 C e onda cepaj ne moze nista da se desi sem vece potrosnje ulja, naravno i goriva. Jos jedna stvar kod ovih motora koju sam primetio kad su hladni i dodate jaci gas osetite i cujete pobunu u prvom momentu nece da povuce, zabrunda, buni se upozorava .
Komresija kod 2,0 TS motora je 11,00, na mojoj prvoj 164-ki sam merio komresiju na 180 000 predjenih kilometara kretala se 10,20-10,30 na sva 4 cilindra sto je u principu ok. Svecice sa menaju na 40 000 predjenih Km , koristio sam i Sampionke i Bosove verujte nisam osetio razliku przi sve bez problema. Samo sam jednom imao problem sa bobinom jedna je bila probila , zamenuo sam je medjutim posle kraceg vremena ponovo je probila . Nazalost nisam stigao da pronadjem uzrok jer su je obili i razvalili komletnu konzolu tako da sam morao da uzmem sledecu 164-ku trecu po redu. Bice jos postova nastavicu pitajte ako vas nesto zanima mozda znam odgovor.