Alfa Romeo klub Srbija Alfisti
http://arcs.org.rs/forum/

Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope
http://arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=15&t=60765
Stranica 29 od 30

Autoru:  mali radojica [ Uto Avg 08, 2017 7:59 pm ]
Tema posta:  Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

E jbg. Sta da ti kazem osim srecno.

Autoru:  djolers4 [ Uto Avg 08, 2017 8:27 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Hvala,moram da se raspitam da li ima razlike u instalaciji izmedju 1.8 i 2.0 ts,ako nadjem neki 2.0 da ubacim ako nema.Uglavnom u narednih 7 dana moram da resim sve da auto bude ispravan

Autoru:  mali radojica [ Uto Avg 08, 2017 8:30 pm ]
Tema posta:  Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Vidi sa Suletom, mislim da se razlikuje kompresor klime. Mozda jos nesto ne odgovara od tih perifernih stvari.

Jel planiras taj drugi motor samo da ubacis ili malo da ga pretreses pa onda?

Autoru:  draganche [ Uto Avg 08, 2017 10:03 pm ]
Tema posta: 

Imam ja motor 1.8 8v u solidnom stanju. Skinut sa stranca, cuvam ga a ne znam zasto. Skinute su neke sitnice od njega, ali to imas od tvog. Ako si zainteresovan tu sam.

Autoru:  djolers4 [ Sre Avg 09, 2017 6:04 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Pretresce ga majstor,skinuce karter,pregledace bregastu,lezajeve i nastelovati ventile.Kompresiju isto,pritisak ulja ali to tek kad ga ubaci i sve poveze.Za majstora se ne brinem,vise mi je frka od koga motor uzimam

Autoru:  Brana [ Čet Avg 10, 2017 1:27 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Ja bacio i tvoj 1.8 sto je riknuo i onaj 2.0 8v sto sam uzeo, nisam imao vise gde da lagerujem.Sad mi zao kad opet vozim 1.8 a mogao sam da ubacim taj 2.0 :D

P.S. Motori su fizicki isti, instalacija je ista.Sad prateci elementi se mogu mozda razlikovati, ali svakako to pakujes sa tvog motora

Autoru:  Ognjen_HN [ Uto Sep 12, 2017 9:51 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

8v prolupao, da li je moguće? Ja evo 4ta godina vozim 2.0 8v i od prvog dana unutra Selenia Gold, bez bilo kakvog problema, na 10 000 radim servis. Kad sam je kupio, tada sam zategao lanac i to je to. Čak ventile nisam štelovao nikako....i zadnje 2 god vozim na plin. I opet će se naći neko da kaze da je gold dobar za podmazati šarke na vratima

Autoru:  djolers4 [ Uto Sep 12, 2017 11:09 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Majstor koji mi je ubacio motor isto kaze da su neunistivi.Samo ga je ubilo lose ulje,jedina stvar o kojoj strogo mora da se vodi racuna

Autoru:  alaza [ Ned Okt 15, 2017 10:25 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Gold je odlican za 8v, a za 16v iskljucivo Racing i nema zime. Ostalo su bajke i price u prazno o uljima.

Autoru:  zipa13 [ Uto Okt 17, 2017 8:01 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Ja sam na prvu zamenu kad sam uzo Alfu, sipao Gold.
Trosila mi je oko 300ml ulja na 1000km
Posle toga presao na Q8 Formula, i potrosnja ulja za upola smanjena, tisi rad, i kada istocim ulje na 10000km,i dalje je normalne, ciste boje. Mozda nekom to ne odgovara, ali motoru u mom autu definitivno odgovara.

Autoru:  982026 [ Sre Okt 18, 2017 8:45 am ]
Tema posta: 

Ja sam imao odlicno iskustvo sa liqui moly sa aditivima. Taj 8v motor je zaista bio odličan i koliko se sećam nije ga trošio baš ništa.
Selenia ulje sam zaobilazio u širokom luku.

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Autoru:  Sule [ Sre Okt 18, 2017 10:15 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Drugar radi u jednom poznatom servisu u Bg.i od njih otkupljuju prazne limenke od Selenie, samo da ne lome cepove nego da otvaraju pazljivije da osigurači ne popucaju. Rekao mi je da zaobilazim to ulje a i ja sam sipao Seleniju pre. Od kad sam uradio motor Crni mi je predložio Total i veoma sam zadovoljan.

Autoru:  alaza [ Sre Okt 18, 2017 10:43 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Pa to nekako ide periodicno. Ja sam 2000-te sipao seleniu (Tad za vecinu ljudi nisam bio normalan jer vozim alfu), ma ludilo ulje i svi kazu nista drugo u italijana. Onda nekako odjednom se selenia pokvarila i ne valja, pa se masovno negde oko 2008-me Motul gurao ne samo u italijane, vec u sva auta, ludilo najbolje ulje, da bi zadnjih godina krenulo Marly ulje, The Best :scratch:
Ne reklamiram seleniu. Koristim je punih skoro 20 godina, menjam na 8k km i nemam problema. Opet stvar licnog izbora.

Autoru:  dekideki [ Čet Okt 19, 2017 9:54 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

*Nikome se nije pokvario motor od Selenije. Ne postoji post na internetu gde pise: E, evo meni se pokvario motor od Selenije. Tako da necu poverovati u price o falsifikovanju, nekome je crkao motor, drug zna druga i slicno. Price.
*Ko kupuje Seleniju na pijaci, nek mu je sa srecom. Kocka bez ikakve racunice.

Ljudi! Imate je 100% original i ispod svake cene kod A.K. Kole, sa zamenom... Na burice uzima covek, daje garanciju.

Ja uzimam Rejsing u Kit Komercu jer je cena povoljna i 100% original (znam gazdu). Mnogo je bolje ulje od fabricki propisanog 20K Alfa Romeo iz vise razloga:
1. Interval zamene (Rejsing moze da se menja na 15.000km, preporuceno na 10.000km, a 20K AR na 6-7.000km, vise se na kraju isplati Rejsing.
2. po vrelim danima drzi pritisak mnogo bolje na leru i kad je usijan motor.
3. po svim aditivima - vrhunsko ulje.
4. u skoro svim motorima se odlicno ponasa jer veoma malo isparava iz motora.

Total je odlican! Castrol jeste najbolji, ali isparava ko lud, mora mnogo da se doliva i skup je. Kupujte ulje u radnji, ne zavitlavajte se sa kvazi servisima koji uvaljuju ljudima prepakovanu "Seleniju" (horor sta rade ljudi ovde, ne verujem :blink: )...

Sa uljem, filterom za ulje i svecicama se ne za*ebavajte. Na tome ne stedite i kupite najskuplje odnosno najbolje.

jbt, koji put vise... :wave:

Autoru:  djolers4 [ Pet Okt 20, 2017 5:20 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Presao 4kkm sa drugim motorom i Liqui Moly 10w-40,dolio 600ml,sto mu dodje oko 150ml/1kkm.Odlicna potrosnja po meni,pritisak kako treba,i zanimljivo da se manje greje motor nego ranije,odnosno niza je temperatura ulja za 10-15 stepeni nego ranije,barem po saticu.Dovoljni razlozi da ostanem na ovom ulju.A i Misa mi je objasnio par stvari i nemam potrebe za 10w-60,iako ga nekad bas zestoko poteram(cesto oko blokade,6500).Zamena do 10kkm

Autoru:  Sule [ Čet Feb 22, 2018 7:43 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Auto sinoc počeo da me zeza pa da podelim problem. Juce sve normalno funkcionisalo kao i do sada, auto vožen i ugašen na nekih sat vremena. Krenem sve normalno i posle kilometar parkiram se na nekih pola sata. Kad sam trebao da krenem auto upali normalno ali ne moze da ide, trokiranje, detonacije ma užas. Ista situacija i na plinu i na benzina. Menjao bobine, komutatore sve oko struje ma nista, jednostavno gas nece da primi, kao da radi na dva klipa. Skinem filter za vazduh i zapušim ga i auto radi i dalje sto znaci da negde vuče fals vazduh. Sva creva prekontrolisana i nista nismo našli. Danas nastavljamo sa trazenjem problema.

Autoru:  Sule [ Čet Feb 22, 2018 9:48 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Samo da javim da je problem resen, senzor polozaja radilice. Stavljen u avgustu nov i problem se nije manifestovao klasicnim gasenjem auta nego trzanjem. Sad sam stavio rezervni polovan original i sve ok. :wave:

Autoru:  mali radojica [ Čet Feb 22, 2018 9:52 pm ]
Tema posta:  Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Odlicno!

Autoru:  constantin [ Pet Feb 22, 2019 4:22 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Zdravo, imam par konkretnih pitanja:

1. Vidim da mi izlazi ulje na čepu za dolivanje, na originalnom je bila guma kao kamen, stavio sam čep od Zastave 101, odgovara, teško se stavlja ali opet curka, odmah ispod je lanac... ima li neko bolje i provereno rešenje?

2. Crevo za iberlauf mi se skamenilo na strani kod motora i ne mogu da ga stegnem...dali uvlači falš vazfuh preko onog crnog debelog rebrastog creva iza protokomera? dal je urgentno da ga menjam?

3. pre neki dan mi prestade da radi pozadinsko svetlo na satu u kabini a sat radi...ima li neki osigurač za to i gde se nalazi?

4. na zadnjem naslonu iza rukohvata ima bravica da se otvori poklopac ka gepeku...nemam nikakav ključ za to..kako da otvorim tu pregradu?

5. Na instrument tabli mi ne radi skala za pritisak ulja, gore desno, dali je to do davača i gde se on nalazi preciznije? Ako ima neka slika, značilo bi...

Hvala unapred

Autoru:  mali radojica [ Pet Feb 22, 2019 8:25 pm ]
Tema posta:  Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Ja sam cep ulja resio tako sto sam makazama napravio dihtung od unutrasnje gume. Podvukao ga pod ona dva lima na cepu i to je to. Malo se teze zavrtao ali nista strasno. I nije curio tu.

I kod mene je to crevo bilo tvrdo i cak puknuto uzduz i nisam imao problema.

Rebrasto crevo usisa prekontrolisi kad ga skines jer zna da pukne u krug skroz i da se ne vidi kad je namontirano na mestu.


Sto se tice sata skini ceo panel pa prekontrolisi sijalice za pozadinsko osvetljenje.

Autoru:  Ogi [ Čet Feb 28, 2019 3:15 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Senzor pritiska ulja ti se nalazi iza 4og cilindra(otprl visine termostata). Vrlo verovatno je crkao.. U Ricambiju mozda" ima i to za nekih 3-4 hiljade..

Zna li iko koje vrste su zice lambda sonde ? Uzeo sam novu ali sve skupa mi je 800mm duzine a treba da bude 1130mm. Ili ako neko ima stare pa da mi da/proda zice?

Autoru:  Brana [ Čet Feb 28, 2019 10:19 pm ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Ima žica negde, samo da pronadjem :)

Autoru:  Ogi [ Pet Mar 01, 2019 10:47 am ]
Tema posta:  Re: Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Svaki komad dobro dodje :D.

Autoru:  OogaBooga011 [ Ned Mar 10, 2019 7:03 pm ]
Tema posta:  cudan problem sa lerom na 155

pozdrav svima, novi sam ovde :)
imam alfu 155 1748ccm/116 konjica, TSpark, skoro 3 godine, i stvarno me besprekorno sluzi.
ali od pre mesec dana imam cudan problem sa lerom (pre toga, bila je kod majstora, zamenio hladnjak novim, pronasao je da senzor temperature motora ne valja i zamenjen je, kao i novi silikonski kablovi za svecice - svecice nisam zamenio jer su mi prodali navodno za moj auto, sa sirokom glavom - kapom, a u motoru su neke bosch R6 sa uskom glavom - kapom, pa sam im vratio u prodavnicu).
e sad, pojavljuje se sledeci problem sa lerom: kada se ugreje (dok je hladan je ultra stabilan), kad stanem na semaforu, pocne da varira 600-1300 obrtaja, a neki put i padne i ugasi se skroz. ako prezivi 4-5 sekundi, i ne ugasi se, onda se sutabili konstantno vrti 900 obrtaja.... primetio sam da je povezano sa pritiskanjem kocnice, naime, kad jace stisnem kocnicu, tojest napumpam servo, onda se to obavezno desi. e sad, pre mi je uvek trestala muzika u kolima, pa nemogu da kazem da li se taj zvuk i pre cuo, ali sad ne palim muziku, pa cujem cudan "vazdusasti" zvuk kad jace stisnem kocnice, tojest, kao kad bi pumpao dusek za plazu noznom pumpom.
ima li ko ideju sta sa ovim problemom u vezi lera moze biti, ili predlog gde da odem na pregled i da se ustanovi sta je?
i da, zna li neko tacne oznake svecica za moj model alfe, pa da zamenim i to?
hvala za odgovore

Autoru:  mali radojica [ Ned Mar 10, 2019 8:22 pm ]
Tema posta:  Problem na Alfi 155, Episode 2 : New hope

Taj zvuk prilikom pedale kocnice sam imao i ja na mojoj (isti motor kao kod tebe) i nikakav problem vezan sa tim se nije javio. Jednostavno se tako culo i to je to.

Sto se tice lera probaj da ocistis step motor i naprskas konektore kontakt sprejom.

Jedno mesto gde uglavnom svi 8v TS vuku fals vazduh je gumica na usisnoj grani gde se ubada step motor. To bi valjalo pedantno zadihtovati nekim silikonom.

Stranica 29 od 30 Sva vremena su u UTC + 1 sat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/