zexmaster gt napisao:da se upisem i u ovoj temi da ne otvaram novu temu,a vidim da je ovde leglo zaljubljenika u 155 pa da postavim par pitanja za moju v6 2.5 12v..
Vrv "protokomer".zexmaster gt napisao:1.iz normalne voznje,pipnem gas,poskoci,pa smor do 4k rmp pa opet gas do 6k rmp
Nije. Na 155 je stari tip, sa klapnom.zexmaster gt napisao:2.protokomer je sa 5 pina?negde sam citao da je isto kao na jtd
2, proveri servo ipak.zexmaster gt napisao:3.koliko cilindara ima kvacilo?cuje mi se na pustanju vazduh,to je onaj u kabini
Pogledaj odgovor pod 3.zexmaster gt napisao:4.kocnice...lepo krene pa se stvrdne,servo aparat ne sisti
Pošto planiraš da je "urnišeš" 10W60, ili neko dobro 10W40. Realno, nije toliko opterećen motor kao TS (KS/Litar). Potrošnja, što manje to bolje Ne bi trebalo da je bude, bar ne izražene.zexmaster gt napisao:5.kolika je potrosnja ulja i koje ulje je najbolje iz iskustva
Rekao sam ti već, tipujem na loš davač pritiska ulja. elektro mehanički je, nije senzor klasičan, kao na novijim automobilima. Pasuje od Lade Specijalke (samo treba reducir da se napravi).zexmaster gt napisao:6.pritisak ulja-kad je hladan pokazuje preko 4 na leru,dodavanjem gasa skala se pomera,kad se ugreje skala stoji na 0 ne mrda...tesko da je problem do pritiska,vec bi se raspao do sad
3-pinski, konektor potraži ispod kasete suvozača. Treba da može FES/ MES ali ti treba adapter da bi ga spojio na 16-pin OBD 2 konektor dijagnostičke aparature.zexmaster gt napisao:7.povezivanje sa ecu,koji kabl,da li moze mes
Ne znam, sem da su novi prednji skupi kao i za novije modele (147/56/GT) Zadnji su tipa 20-25€, novi.zexmaster gt napisao:8.amorti-prednji gasni ? kakva su iskustva,koja komb je dobra
Ne znam dal uopšte i da juriš gasne, obzirom na visinu auta i guma ...