RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
Post
RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Pozadi su mi ravni dobri diskovi sa nov pločicama, sajla ručne hvata na nekolko zuba, međutim jedan točak malo kao koči desni, a levi ništa.
Sistem je sa spiralom, tj cilindar sa spiralom, kada se zategne ručna vrlo malo istruje spiralu - cilindar zato i neće da koči.
To mi je veliki problem ne znam šta mu je, treba mi ručna.
Šta li mu je koji đavo??? I sa starim pločicama je isto tako kočio.
Treba ovih dana nova sajla da mi stigne, sumnjam da je do toga
Verovatno je još neko imao isti problem, negde sam čitao te ulje ne valja te nešto nije ekscentrično itd, ali mislim da nije ništa od toga, ovako koči ubija, ne bi kočilo da ulje ne valja i da nije ekscentrično... A sem toga sajla radi na polugu ne na ulje
Sistem je sa spiralom, tj cilindar sa spiralom, kada se zategne ručna vrlo malo istruje spiralu - cilindar zato i neće da koči.
To mi je veliki problem ne znam šta mu je, treba mi ručna.
Šta li mu je koji đavo??? I sa starim pločicama je isto tako kočio.
Treba ovih dana nova sajla da mi stigne, sumnjam da je do toga
Verovatno je još neko imao isti problem, negde sam čitao te ulje ne valja te nešto nije ekscentrično itd, ali mislim da nije ništa od toga, ovako koči ubija, ne bi kočilo da ulje ne valja i da nije ekscentrično... A sem toga sajla radi na polugu ne na ulje
lep neki auto ova alfa
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Kočiona klešta ne valjaju. Skini ih, rasturi i očisti. Možda rešiš problem.
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Ja sam imao sličan problem, samo se meni dešavalo da kad spustim ručnu jedna strana ostane malo prikočena da tako kažem pa onda počne da se greje disk i cela felna dok ne počne da smrdi guma Nešto sam čačkao oko klješta i uspeo da "popravim" taj kvar ali posle toga sam imao isti problem kao i ti iako sam pre toga zamenio i diskove i pločice i sajle ručne. Kao što kaže kolega radojica imaš najverovatnije problem sa samim čeljustima i trebaće im čišćenje i reparacija, a kad radiš jedna odradi i druga pa proveri i kočiona creva i prednja i zadnja jer znaju da napuknu na tako starom autu, kad je bal...
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
ribaju kociona klasta, standardni problem kod 145,155 i 164ki, mogu da se razrade ali pitanje koliko ce da traje, kod mene je na jednom tocku bila uspesna razrada na drugom nije moglo pa sam menjao klesta sve zavisi u kakvom je stanju sama spirala
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Uzmi zadnja klesta sa nosacima i plocice od 156 ice, kocice kao voz
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
jel može ta varijanta i na 155 i kakva je priča sa sajlama ručne posle?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
nije pametno stavljati jaca i veca klesta pozadi jer se remeti balans kocenja, ok je kad apgrejdujes i prednje kocnice ali samo pozadi ne bas, lako moze da iznenadi na nekoj klizavijoj podlozi ili prilikom kocenja u krivini i sl.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
A za sta onda sluzi korektor pozadi?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
pa taj korektor ce ti isto regulisati silu kocenja (proporcionalno) kao i kod fabrickih klesta, znaci kad stavis neka apgrejdovana klesta, plocice, diskove sta god, nece on da ih prepozna pa da u kriticnoj situaciji smanji silu kocenja vise nego standardnim kocnicama nego sve ide proporcionalno.
obrni okreni svakako dobijas jacu silu kocenja pozadi sa jacim kocnicama.
tek kad bi uveo brake balans sistem kao sto imaju trkacki automobili onda bi mogao da stelujes tj rasporedjujes silu kako ti odgovara.
mozda i gresim ali svakako mislim da nije pametno pojacavanje zadnjih kocnica a da prednje ostanu std.
obrni okreni svakako dobijas jacu silu kocenja pozadi sa jacim kocnicama.
tek kad bi uveo brake balans sistem kao sto imaju trkacki automobili onda bi mogao da stelujes tj rasporedjujes silu kako ti odgovara.
mozda i gresim ali svakako mislim da nije pametno pojacavanje zadnjih kocnica a da prednje ostanu std.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
služi da reguliše silu kočenja zadnje osovine u zavisnosti od opterećenja.
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
MiloshBg napisao:A za sta onda sluzi korektor pozadi?
služi da reguliše silu kočenja zadnje osovine u zavisnosti od opterećenja.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Ma nemoj mi pricati...
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
ok. ja sam mislio da te iskreno zanima tj da ne znaš njegovu funkciju.
a ako znaš čemu služi korektor kočenja zašto ga onda uopšte ubacuješ u ovu priču?
a ako znaš čemu služi korektor kočenja zašto ga onda uopšte ubacuješ u ovu priču?
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Zato sto milosbg voli tako da palamudi ponekad
Ovo sto je OMP napisao je ispravno u potpunosti
Inace vecina korektora sile kocenja imaju slcicovane poluge pa se sila pozadi moze smanjiti ili povecati.
Ovo sto je OMP napisao je ispravno u potpunosti
Inace vecina korektora sile kocenja imaju slcicovane poluge pa se sila pozadi moze smanjiti ili povecati.
Poslednja izmena od Brana u Čet Jul 31, 2014 9:23 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
164 ka posle 20god pozadi nema kocnice tako da ovo radi, inace sama velicina auta i masa anuliraju to. Inace sta su veca zadnja klesta od 156, ako nisu i manja, samo su aluminijumska
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Ja sam misljenja da nema potreba za pakovanjem drugih kocnica pozadi, vec da se remontuju stare celjusti, zamene sajle, kociona creva i kociono ulje.Tako uradjeno jedino moze da funkcionise kako treba
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Mislim da je ovo bolje zbog rucne, njoj je to problem, na 156ici je to bolje uradjeno, ja cu to uraditi kod mene
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Ne znam tacno koji je sistem kod 164.Kod mene sam nedavno uradio ovo sve sto sam naveo i pozadi radi sve odlicno.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
brano šta misliš pod remontovanjem starih klešta? jel ima da se kupi taj mehanizam što se nalazi u klipu?
ja sam sve to rasturao i vizuelno izgleda skroz normalno, da ne kažem novo. jednostavno nisam video u čemu je problem. nove su i sajle ali opet to nije to.
ja sam sve to rasturao i vizuelno izgleda skroz normalno, da ne kažem novo. jednostavno nisam video u čemu je problem. nove su i sajle ali opet to nije to.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Na 156 je mehanizam rucne mana, vrlo cesto se desi da zariba.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Da se razvale, ociste, proveri mehanizam da li je ispravan.Klipovi da se prepoliraju ili zamene ako su oksidirali.Kod mene je tako uradjeno i koce lepo i rucna lepo hvata na oba tocka.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Pri montazi je vrlo bitno da namestis klipove tako da celjust tesno sedne na plocice da bi rucna lepo radila.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
kad se sve odradi kako treba, bilo da je u pitanju reparacija starih ili kupovina "novih" klesta i kad se srede sajle, sve mora da radi kao sto je i fabrika napravila bez obzira na godine starosti auta e sad ako se sve to ne uradi lepo moze da traje kratko pa da opet zeza, kao sto rekoh kod mene su jedna klesta bila skroz neupotrebljiva (raspala se spirala) pa su morala druga da se stave a jedna su razradjena medjutim to je trajalo nekoliko meseci pa su onda i ona zamenjena i to je radilo posle ok.
kod 156ice ne znam kakav je princip klesta ali ako je slican ili isti kao kod ovih (a kao i kod jos dosta automobila) onda je i to isto problem u najavi
kod 156ice ne znam kakav je princip klesta ali ako je slican ili isti kao kod ovih (a kao i kod jos dosta automobila) onda je i to isto problem u najavi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Postoje i servisi koji rade reparaciju klješta tako da ko nema vremena ili nema dovoljno znanja eto rešenja.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
Post
Re: RUČNA KOČNICA AR 164 PROBLEM!
Ja sam skidao sve to kada sam menjao plocice, pre svega spirale su ok, jer su u ulju stalno i bas tesno su nalegla klesta na disk jer su nove plocice. klipovi su malo na kraju losi, ali meni je auto kocio ekstra sada su se pojele prednje plocice to cu zameniti ovih dana.
Onaj peti cilindar sam otvorio jer je bio zatvoren mnogo zato sto se poluga koja reaguje na tezinu pozadi otkacila, napravili plasticnu zakacku... tako da sada propusta dosta ulja pozadi. medjutim u taj levi tocak i tako pusta manje nego u desni, znaci levi tocak je sporan.
Kakve veze ima rucna kocnica sa uljem i crevima? Zar ona ne zateze polugu na klestima i tako mehanicki gura spiralu? to sam probao funkcionise kada sam skidao. Tako sam i izvadio cilindre drukao polugu i oni su se odvijali sa spirale i ispali. Moracu jos jednom sve da rasturim.
Cini mi se kad da su cilindri mnogo zavijeni da nemaju prostora niti mogu da se odviju, mozda gresim, mada kada se drukne sajlai nategne polugu to bi trebalo da hvata da ubija, ne znam koj mu je djavo
Porucio sam novu sajlu ako ne uspem nista naci cu negde valda klesta od 156, ne volim ja da mi bude to tako, volim sve da bude lepo fino.
INACE SKOCKAO SAM ALFICU sve zivo radi na njoj a bila je u quuu, klima radi ekstra i sve ostalo, ne trosi mnogo, ne trosi ulje uopste...
Medjutim trebace mi nesto terensko LADA NIVA ili slicno da zamenim izgleda, jer ovo je auto za put i autoput. A meni treba nesto za po brdu pre svega jer putevi su nam katastrofa a i idem po kopaoniku cesto itd. Alficu ostavljam pored puta pa mi se ne ide peske...
Onaj peti cilindar sam otvorio jer je bio zatvoren mnogo zato sto se poluga koja reaguje na tezinu pozadi otkacila, napravili plasticnu zakacku... tako da sada propusta dosta ulja pozadi. medjutim u taj levi tocak i tako pusta manje nego u desni, znaci levi tocak je sporan.
Kakve veze ima rucna kocnica sa uljem i crevima? Zar ona ne zateze polugu na klestima i tako mehanicki gura spiralu? to sam probao funkcionise kada sam skidao. Tako sam i izvadio cilindre drukao polugu i oni su se odvijali sa spirale i ispali. Moracu jos jednom sve da rasturim.
Cini mi se kad da su cilindri mnogo zavijeni da nemaju prostora niti mogu da se odviju, mozda gresim, mada kada se drukne sajlai nategne polugu to bi trebalo da hvata da ubija, ne znam koj mu je djavo
Porucio sam novu sajlu ako ne uspem nista naci cu negde valda klesta od 156, ne volim ja da mi bude to tako, volim sve da bude lepo fino.
INACE SKOCKAO SAM ALFICU sve zivo radi na njoj a bila je u quuu, klima radi ekstra i sve ostalo, ne trosi mnogo, ne trosi ulje uopste...
Medjutim trebace mi nesto terensko LADA NIVA ili slicno da zamenim izgleda, jer ovo je auto za put i autoput. A meni treba nesto za po brdu pre svega jer putevi su nam katastrofa a i idem po kopaoniku cesto itd. Alficu ostavljam pored puta pa mi se ne ide peske...
lep neki auto ova alfa