Ovih dan na red će doći i auto klima na alfi, boga pitaj kada je zadnji put radila, pre jedno 8-9god. Ispušten je gas...
Ovde nemam baš nekih ekstra majstora za to, a ni ja nisam imao iskustva sa tim.
Šta mi preporučujete da uradim? Hoću da pre svega proverim ispravnost svega toga i da dopunim ili eventualno da kupim polovno nešto ako ne valja tipa kompresor i sl...
Može li uopšte da proveri ispravnost a da ne dopunjava sistem freonom?
Auto klima AR 164 TS
- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Auto klima AR 164 TS
Tu može svašta biti u pitanju,ali rasklapanje i provera celog sistema ti ne gine,pogotovo ako nije radio ko zna koliko godina.
Najgore što bi moglo biti je,da je kompresor zaribao i da je pre toga rasuo opiljke po celom sistemu.
Čudno mi deluje,da bi neko namerno ispustio rashladni fluid iz sistema,verovatno je bio neki kvar,koga vlasnik u nedostatku sredstava, nije hteo da sanira
Ako je veća havarija u pitanju i ako budeš želeo sve da dovedeš u red,servisiranje može da ti izađe preko i 50% tržišne vrednosti AR164.
Polovan i dobar kompresor za 164 je prilično retka zverka.Najrealnije rešenje je remont postojećeg kompresora uz garanciju,ako uopšte postoji mogućnost za njegov remont.
Najgore što bi moglo biti je,da je kompresor zaribao i da je pre toga rasuo opiljke po celom sistemu.
Čudno mi deluje,da bi neko namerno ispustio rashladni fluid iz sistema,verovatno je bio neki kvar,koga vlasnik u nedostatku sredstava, nije hteo da sanira
Ako je veća havarija u pitanju i ako budeš želeo sve da dovedeš u red,servisiranje može da ti izađe preko i 50% tržišne vrednosti AR164.
Polovan i dobar kompresor za 164 je prilično retka zverka.Najrealnije rešenje je remont postojećeg kompresora uz garanciju,ako uopšte postoji mogućnost za njegov remont.
Poslednja izmena od G0XY u Pon Apr 28, 2014 1:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
A Man's Got to Know His Limitations...
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Auto klima AR 164 TS
Tema o tome postoji, koristi pretragu...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
Post
ako imaš link okači ga.
Mada mi se baš i nije dešavalo da baš neko ima baš isti auto i baš isti problem kao moj!
Moj auto je alfa romeo 2.0 TS 1989.god 109kw, bez turbine, sa automackom klimom
Kod predhodnog vlasnika je bila 9 godina, a freon je ispušten pre toga kod prvog vlasnika, znači nije bilo freona preko 10god...
Da li ima neko isti takav problem odakle početi sa rešavanje i šta je sve moglo da propadne za tih 10 i više godina bez freona itd itd
okači link od teme
Re: Auto klima AR 164 TS
Hvala modernatore, ali šta ga znam nikako ne mogu da nađem tu temu na pretraguerdeljan napisao:Tema o tome postoji, koristi pretragu...
ako imaš link okači ga.
Mada mi se baš i nije dešavalo da baš neko ima baš isti auto i baš isti problem kao moj!
Moj auto je alfa romeo 2.0 TS 1989.god 109kw, bez turbine, sa automackom klimom
Kod predhodnog vlasnika je bila 9 godina, a freon je ispušten pre toga kod prvog vlasnika, znači nije bilo freona preko 10god...
Da li ima neko isti takav problem odakle početi sa rešavanje i šta je sve moglo da propadne za tih 10 i više godina bez freona itd itd
okači link od teme
lep neki auto ova alfa
- srdjan_pop
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Auto klima AR 164 TS
Ajde da se malo umesam. Prvo pitanje je zasto nema gasa u sistemu. Da li je namerno ispusten iz nekon razloga (rasklapanje skidanje hladnjaka) ili negde jednostavno curi.
Curenje se moze proveriti kod majstora vakumiranjem kao pocetna provera, da li sistem drzi vakum ili gubi.
Druga vazna stvar je sto je taj auto 89 godiste sto znaci da je koristio stari R12 freon sa kojim vise skoro niko ne radi, svi imaju R134, manometre tj prikljucke za isti. Koliko sam ja shvatio i nije strasno kad se izmesa gas ali jeste kad se izmesaju ulja koja idu u njih.
U svakom slucaju mislim da je pametnije ici na komplet R134 pa kud puklo. U teoriji bi trebalo sve zivo promeniti za prelazak na R134, ali kazu u praksi da je moguce zameniti samo ekspanzioni ventil i nadati se da ne procuri na nekoj gumici.
A ako ima djubreta u sistemu to je uzasno tesko isprati, a po mojoj nekoj logici sve sto i ima se zadrzalo u susacu/filteru. Zato sam ih ja kad sam se nadao da cu da sredim 164 i kupio u paru. Opet pitanje je odakle je djubre. Ako se kompresor dere iznutra to su opiljci i mora i drugi kompresor.
Eto, nadam se da sam bar malo pomogao, iz onoga sto sam ja saznao dok sam se bavio klimom na 164.
Curenje se moze proveriti kod majstora vakumiranjem kao pocetna provera, da li sistem drzi vakum ili gubi.
Druga vazna stvar je sto je taj auto 89 godiste sto znaci da je koristio stari R12 freon sa kojim vise skoro niko ne radi, svi imaju R134, manometre tj prikljucke za isti. Koliko sam ja shvatio i nije strasno kad se izmesa gas ali jeste kad se izmesaju ulja koja idu u njih.
U svakom slucaju mislim da je pametnije ici na komplet R134 pa kud puklo. U teoriji bi trebalo sve zivo promeniti za prelazak na R134, ali kazu u praksi da je moguce zameniti samo ekspanzioni ventil i nadati se da ne procuri na nekoj gumici.
A ako ima djubreta u sistemu to je uzasno tesko isprati, a po mojoj nekoj logici sve sto i ima se zadrzalo u susacu/filteru. Zato sam ih ja kad sam se nadao da cu da sredim 164 i kupio u paru. Opet pitanje je odakle je djubre. Ako se kompresor dere iznutra to su opiljci i mora i drugi kompresor.
Eto, nadam se da sam bar malo pomogao, iz onoga sto sam ja saznao dok sam se bavio klimom na 164.
- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
Post
Re: Auto klima AR 164 TS
naravno korisna svaka reč
ne mogu da se setim šta mi beše u auto dati pisalo za reon ali bilo je dva tipa jedan malo manje ide drugi malo više ide, ulje neko beše G12 ako se sećan, nemam sad autodatu instaliranu...
da li može da se pokrene kompresor ako se prikači na vakum sistem? da se vidi šta je sa njim bez da se dopunjava sistem.
Ili da vidim sa majstorom neka napuni po nabavnoj ceni pa ako radi sve plaćam punu cenu ako ne onda da zamenim kompresor isparivač cevi i ostalo, hladnjak će mi biti problem da nađem
ne mogu da se setim šta mi beše u auto dati pisalo za reon ali bilo je dva tipa jedan malo manje ide drugi malo više ide, ulje neko beše G12 ako se sećan, nemam sad autodatu instaliranu...
da li može da se pokrene kompresor ako se prikači na vakum sistem? da se vidi šta je sa njim bez da se dopunjava sistem.
Ili da vidim sa majstorom neka napuni po nabavnoj ceni pa ako radi sve plaćam punu cenu ako ne onda da zamenim kompresor isparivač cevi i ostalo, hladnjak će mi biti problem da nađem
lep neki auto ova alfa
- vuxi
- Contact:
- Garaža: AR 164 TS 2.0 89god - 109kw
- Lokacija: Brus
- Lokacija: Brus
Post
Re: Auto klima AR 164 TS
Klima se klima, posle par punjenja i početnog lepog hlađenja i rada sve ode u vražju, tj izgubi pritisak curi i normalno neće da hladi...
Što se tiče R134 može da se nagura ALI onda se desi da mnogo diže temperaturu. Da bi R134 funkcionisao na R12 treba promeniti ventil u kompresoru koji košta 40evrića.
Moj konači problem je što su mi popustile gumice kod izlaska i ulaska cevi creva u kompresor sve drugo je ok, ali tu izgubi pritisak posle 15 dana.
Pošto mi je isparivač od R134 koji se ne razlikuje od R12 imam i druga creva sa R134, tj priključci su različiti i imam kompresor za R134, tako da ću ubaciti taj kompresor, ta druga creva i sve nove gumice i sve će raditi konačno lepo i fino.
Inače R134 može da se povuče iz sistema pomoću mašine za dopunu ne mora da se rasipa kao R12. Rikne gumica ja moram da raspem 1kg R12 da je zamenim i sl...
Treba mi jedino ležaj za kompresor da zamenim pre nego što ga namestim jer dešava se da se nekad čuje
Što se tiče R134 može da se nagura ALI onda se desi da mnogo diže temperaturu. Da bi R134 funkcionisao na R12 treba promeniti ventil u kompresoru koji košta 40evrića.
Moj konači problem je što su mi popustile gumice kod izlaska i ulaska cevi creva u kompresor sve drugo je ok, ali tu izgubi pritisak posle 15 dana.
Pošto mi je isparivač od R134 koji se ne razlikuje od R12 imam i druga creva sa R134, tj priključci su različiti i imam kompresor za R134, tako da ću ubaciti taj kompresor, ta druga creva i sve nove gumice i sve će raditi konačno lepo i fino.
Inače R134 može da se povuče iz sistema pomoću mašine za dopunu ne mora da se rasipa kao R12. Rikne gumica ja moram da raspem 1kg R12 da je zamenim i sl...
Treba mi jedino ležaj za kompresor da zamenim pre nego što ga namestim jer dešava se da se nekad čuje
lep neki auto ova alfa