Vozim Alfu 145 1.6ts i u zadnje vrijme se malo auto umrtvilo i ne ide bas kako bi trebalo , ali mislim da je protokomjer za zamjenu , pa cemo vidjeti kakvo ce biti stanje kad stigne novi...
ali sad trenutno sto me buni i muci je sto mi na dijagnostici izbaca gresku "self-adaptive fra parameter -open circuit-" , obrisem je pa se opet javi i sve tako u krug. Zna li neki od vas sta znaci ova stavka ? sta moze biti uzrok ?
Ne znam koliko je bitno ali da napomenem da imam ugradjen LPG Tomasetto
evo screenshot iz fiatecuscan, na slici se vidi greska i za maf ali to je zato sto sam ga bio raskacio
http://imageshack.us/a/img69/6993/u12m.png
http://imageshack.us/a/img29/9452/0mzw.png
info? fiatecuscan
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
info? fiatecuscan
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: info? fiatecuscan
Dok neko ne odgovori da pitam:
Kad mozemo stavit na diagnostiku moju 155?
Kad mozemo stavit na diagnostiku moju 155?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
kad god hoces kolega
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: info? fiatecuscan
znaci da je ecu pokusao da se adaptira koliko je mogao i da dalje nece jer mu recimo stanje motora ili senzora ili informacije koje od njih dobija to ne dozvoljavaju
mogus uzrok sudaranje mapa plina i benzina zbog dotrajalosti plinske instalacije, lose mape plina, lose mape benzina, zbog neispravnih senzora, prevelikog pritiska benzina , fals vazduha..... ko zna sta jos
bilo bi lepo da ugasis plin, obrises greske, skines kleme na 2 min pa ga provozas na benzin malo ostrije koliko ti mogucnosti i prilike dozvoljavaju, pa opet ponovis dijagnostiku ako ti se isto desava iste greske se pojavljuju posle 2-3 ponovljena predhodna postupka ja bi se posvetio sledecem
proveri stanje filtera vazduha (prljav filter, skini ga za prvu ruku ) i stanje protokomera (oprati ga preventivno pazljivo) i proveriti da li se voltaza podize linearno sa dodavanjem gasa ili ide na skokove ili je nemirna... ovo sve uradis posto ti pokazuje da je usisao manje vazduha nego sto je trebao 12.8 a treba 13.5 (isto tako moze da se desi da je i protokomer malo "oslabio" pa mu treba zamena)
sonda pokazuje bogatu smesu i previse za moj ukus pa cak i ako je motor hladan i radi pod saugom (ja bi uradio dijagnostiku sa motorom koji je dostigao radnu temperaturu) a onda mozes da proveris i senzor temp rashladne tecnosti da ne laze kojim slucajem osecali se ziv benzin dok je hladan i posle kad se zagreje a
isto tako zbog bogate smese proveri pritisak benzina i stanje dizni da ne cure, pisaju ili bacaju los mlaz zapusene ....
nadam se da sam bar malo pomogao ako ima sta nejasno pitaj
mogus uzrok sudaranje mapa plina i benzina zbog dotrajalosti plinske instalacije, lose mape plina, lose mape benzina, zbog neispravnih senzora, prevelikog pritiska benzina , fals vazduha..... ko zna sta jos
bilo bi lepo da ugasis plin, obrises greske, skines kleme na 2 min pa ga provozas na benzin malo ostrije koliko ti mogucnosti i prilike dozvoljavaju, pa opet ponovis dijagnostiku ako ti se isto desava iste greske se pojavljuju posle 2-3 ponovljena predhodna postupka ja bi se posvetio sledecem
proveri stanje filtera vazduha (prljav filter, skini ga za prvu ruku ) i stanje protokomera (oprati ga preventivno pazljivo) i proveriti da li se voltaza podize linearno sa dodavanjem gasa ili ide na skokove ili je nemirna... ovo sve uradis posto ti pokazuje da je usisao manje vazduha nego sto je trebao 12.8 a treba 13.5 (isto tako moze da se desi da je i protokomer malo "oslabio" pa mu treba zamena)
sonda pokazuje bogatu smesu i previse za moj ukus pa cak i ako je motor hladan i radi pod saugom (ja bi uradio dijagnostiku sa motorom koji je dostigao radnu temperaturu) a onda mozes da proveris i senzor temp rashladne tecnosti da ne laze kojim slucajem osecali se ziv benzin dok je hladan i posle kad se zagreje a
isto tako zbog bogate smese proveri pritisak benzina i stanje dizni da ne cure, pisaju ili bacaju los mlaz zapusene ....
nadam se da sam bar malo pomogao ako ima sta nejasno pitaj
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
hvala kolega na detaljnom objasnjenju
cekam da stigne protokomjer pa da vidim stanje kakvo je al ako je sve ovo povezano sa protokomjerom i lambdom onda je moguce da zbog toga se stalno javlja greska.
auto ne prikazuje gresku za protokomjer ali definitivno ne mjeri dobro, jer kad dam jaci gas razlika u zeljenoj kolicini vazduha je po 15-20kg. Auto trosi dosta, a isto tako ide dosta slabije.
ps. ne znam jel treba da se javlja lag prilikom prikazivanja podataka na dijagnostici ili je to do moga automobila , ali npr. pratim podatke za protokomjer, dam gas i tek posle par sekundi parametri rastu, bojim se samo da ne moze stvarati problem i instalacija od alarma koji je pokvaren odavno
cekam da stigne protokomjer pa da vidim stanje kakvo je al ako je sve ovo povezano sa protokomjerom i lambdom onda je moguce da zbog toga se stalno javlja greska.
auto ne prikazuje gresku za protokomjer ali definitivno ne mjeri dobro, jer kad dam jaci gas razlika u zeljenoj kolicini vazduha je po 15-20kg. Auto trosi dosta, a isto tako ide dosta slabije.
ps. ne znam jel treba da se javlja lag prilikom prikazivanja podataka na dijagnostici ili je to do moga automobila , ali npr. pratim podatke za protokomjer, dam gas i tek posle par sekundi parametri rastu, bojim se samo da ne moze stvarati problem i instalacija od alarma koji je pokvaren odavno
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: info? fiatecuscan
jedno pitanje za dijagnostiku generalno. šta sve može da se očita na starijim motorima? tipa ts 8v. vidim da je ovo za 1.6 16v (ako je u pitanju auto iz profila)
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: info? fiatecuscan
ako ti laguje, tj imas zadrsku u prikazivanju podataka probaj da se poigras sa podesavanjem kom portova a i sa podesavanjem samog programa moglo bi da popravi odziv znacajno a ako to ne supe smanji broj informacija koje pratis na dijagnostici i malo ce da zivne
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: info? fiatecuscan
hvala druže! mislio sam da su daleko siromašnije informacije koje se mogu videti. ovo je skroz ok.
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
stigao danas popodne novi protokomjer i odmah se dao u posao , resetovao ecu ostavio auto 1h skinutih klema, odradio proceduru 90sec kljuc na kontakt, 90sec off, 10min rada na ler, malo sacekao i malo jace ga provozao...
auto ide osjetno bolje , odaziv na gas mnogo bolji , mada vidjecemo ove par dana kakvo je generlno stanje i mislim da ima tu josh prostora za boljitak (ostaje da isto ja isprovjeravam sve sto si ti kolega @losdokosti rekao gore)
provjerio sam greske sad nema gresaka, mada kad uporedjujem zeljenu kolicinu vazduha i kolicinu vazduha koja protice josh uvijek postoje razlike
auto ide osjetno bolje , odaziv na gas mnogo bolji , mada vidjecemo ove par dana kakvo je generlno stanje i mislim da ima tu josh prostora za boljitak (ostaje da isto ja isprovjeravam sve sto si ti kolega @losdokosti rekao gore)
provjerio sam greske sad nema gresaka, mada kad uporedjujem zeljenu kolicinu vazduha i kolicinu vazduha koja protice josh uvijek postoje razlike
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: info? fiatecuscan
usisava manje ili vise?
kolika je razlika na leru a kolika na recimo 2000-3000 obrtajaili vise?
kolika je razlika na leru a kolika na recimo 2000-3000 obrtajaili vise?
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
nisam probao bez na ler, al situacija je slicna gore , razlika je oko 1-1.5kg
ne znam ima li veze ali maknut je onaj prigusivac buke sa kutije od filtera (ono sto ide u blatobran-branik)
ne znam ima li veze ali maknut je onaj prigusivac buke sa kutije od filtera (ono sto ide u blatobran-branik)
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- losdokosti
- Garaža: 166 2.4 jtd-m ; ex164 2.0 v6 turbo super
- Lokacija: sabac
- Lokacija: sabac - monfalcone
Post
Re: info? fiatecuscan
sta ti pokazuje ? da nedostaje vazduha ili da ga ima mnogo?
proveri sve spojeve da ne vuce negde fals vazduh!
koliko stavki ti je bilo ukljuceno dok si merio ?
koliko pokazuje sonda ?
ako mozes baci opet slike sa dijagnostike sa sondom i protokomerom znaci 4-5 stavki max
jesi radio sta oko com portova i podesavanja programa da to malo ubrzas da bi ti osvezavanje bilo brze a samim tim i merenje preciznije?
proveri sve spojeve da ne vuce negde fals vazduh!
koliko stavki ti je bilo ukljuceno dok si merio ?
koliko pokazuje sonda ?
ako mozes baci opet slike sa dijagnostike sa sondom i protokomerom znaci 4-5 stavki max
jesi radio sta oko com portova i podesavanja programa da to malo ubrzas da bi ti osvezavanje bilo brze a samim tim i merenje preciznije?
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
podesavao sam port , nasao sam ovo http://fenixdijagnostika.com/upload/faj ... utstvo.pdf i po ovome prvome podesavao za VAGCOM
mislim da je sad bilo obratno da je malo vise vazduha nego sto treba a nisam gledao info za sondu , samo za protokomjer :/
danas dako ugrabim vremena da opet zakacim i pogledam pa cu postaviti slike
dako se taman bude ecu malo adaptirao
mislim da je sad bilo obratno da je malo vise vazduha nego sto treba a nisam gledao info za sondu , samo za protokomjer :/
danas dako ugrabim vremena da opet zakacim i pogledam pa cu postaviti slike
dako se taman bude ecu malo adaptirao
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
da se javnem sa rezultatima. Bilo je dosta trke frke u zadnji period pa nisam bas stizao puno oko kola da cackam
Posle promjene protokomjera opet su se javili problemi, auto je imao prekida na manje obrtaje, slabije i dalje vukao (kao da se gusio, i prebogata smjesa). posle dosta preispitanih stvari i uzaludnog prebacanja sa drugog auta bombina,kablova,cijele grane sa diznama i reg.pritiska... podjem i promijenim kompletan auspuh, resetujem ecu i napokon rijesim problem donekle
na prosli auspuh je zadnji lonac bio protocni ali je predzadnji lonac(silencer) bio bas bash propao i izbusen kao reseto, katalizatora odavno nema i predpostavljam da nije imao nikakv podpritisak i vjerovatno ni lambda nije davala bas najbolje vrijednosti.
ostalo je josh da se varijator reparira (iako je vec jednom repariran prije 20000km) i ipak cu morati uzeti original bosch protokomjer jer od ovih zamjenskih nema leba (radi on u sustini ok ali definitivno moze to bolje)
Posle promjene protokomjera opet su se javili problemi, auto je imao prekida na manje obrtaje, slabije i dalje vukao (kao da se gusio, i prebogata smjesa). posle dosta preispitanih stvari i uzaludnog prebacanja sa drugog auta bombina,kablova,cijele grane sa diznama i reg.pritiska... podjem i promijenim kompletan auspuh, resetujem ecu i napokon rijesim problem donekle
na prosli auspuh je zadnji lonac bio protocni ali je predzadnji lonac(silencer) bio bas bash propao i izbusen kao reseto, katalizatora odavno nema i predpostavljam da nije imao nikakv podpritisak i vjerovatno ni lambda nije davala bas najbolje vrijednosti.
ostalo je josh da se varijator reparira (iako je vec jednom repariran prije 20000km) i ipak cu morati uzeti original bosch protokomjer jer od ovih zamjenskih nema leba (radi on u sustini ok ali definitivno moze to bolje)
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: info? fiatecuscan
Možda ti pomogne primer kvara na mom automobilu!
Naime auto je vremenom sve lošije i lošije išao na plin, garavio svećice, radio samo na punom gasu pri ubrzavanju, na pola gasa štucao itd. Kad krene tako ja prebacim na benzin pa se vozam međutim isti problemi su počeli da se javljaju i na benzinu vremenom.
Uvatim se za protokomer i podesim ga da ima siromašniju smešu ali ni to nije pomoglo.
Pošto je plinski uređaj (sekvent) neki GAMA 01 a žica po motornom prostoru kao štrikovi u cigan maloj rešim ti ja da malo to sredim i naiđem na neki osiguračić koji visi na žicama koji bukvalno nisam video pošto je bio zavučen ispod usisa. Naravno crko osigurač a napajao je komp. od gasa. Zamenim osigurač, ponovo naštelujem protokomer i eno ga sad ko nov.
Da rezimiram: ako ti je plin nešto faličan a voziš na njemu onda verovatno menja parametre i na benzinskom kompu pa uprosečeno sve lošije i lošije radi. Tako da kad ga resetuješ vozi samo na benzinu i ako je sve ok. onda ti je gasna intalacija problem.
Nadam se da će ti ovo pomoći, pozdrav.
Naime auto je vremenom sve lošije i lošije išao na plin, garavio svećice, radio samo na punom gasu pri ubrzavanju, na pola gasa štucao itd. Kad krene tako ja prebacim na benzin pa se vozam međutim isti problemi su počeli da se javljaju i na benzinu vremenom.
Uvatim se za protokomer i podesim ga da ima siromašniju smešu ali ni to nije pomoglo.
Pošto je plinski uređaj (sekvent) neki GAMA 01 a žica po motornom prostoru kao štrikovi u cigan maloj rešim ti ja da malo to sredim i naiđem na neki osiguračić koji visi na žicama koji bukvalno nisam video pošto je bio zavučen ispod usisa. Naravno crko osigurač a napajao je komp. od gasa. Zamenim osigurač, ponovo naštelujem protokomer i eno ga sad ko nov.
Da rezimiram: ako ti je plin nešto faličan a voziš na njemu onda verovatno menja parametre i na benzinskom kompu pa uprosečeno sve lošije i lošije radi. Tako da kad ga resetuješ vozi samo na benzinu i ako je sve ok. onda ti je gasna intalacija problem.
Nadam se da će ti ovo pomoći, pozdrav.
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
ne vjerujem da je gasna instalacija jer sam ugradio plin prije dvije god. kod AC Rasica i bas su pedantno odradili posao, sve je cakum pakum a uz to nisam puno ni presao na njemu. Na benzin je radio malo bolje nego na plin.
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: info? fiatecuscan
Pozdrav kolega i zemljak...Daj shibni jedan pm o tom majstoru sto ti je stavljao plindzu, gdje se nalazi i koliko te para kostao itd.....Posto vidim da si zadovoljan ugradnjom.....
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- Slaven
- Garaža: Alfa Romeo 145 1.6TS
- Lokacija: Podgorica
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: info? fiatecuscan
ja sam ugradjivao kod AC Rasic u BG
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was."