Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 41 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
  Štampa

Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
Autoru Poruka
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 6:36 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Slika

Alfa Romeo 164 je automobil visoke klase koji se pojavio prvi put na frankfurtskom salonu automobila davne 1987. godine, kao naslednik modela kao što su Alfa 6, 90 i Alfetta, i u raznim verzijama i varijacijama se proizvodio sve do 1998. godine kada na scenu stupa novi model pod nazivom 166. Na azijskom tržištu ovaj model automobila nosio je oznaku 168 zbog toga što u kineskoj kulturi broj 164 ima jako lošu konotaciju dok je 168 ima sasvim suprotno značenje. Mnogo pre navedene 1987. godine započela je saga o modelu 164. Naime još 1983. je počelo da se razmišlja o ovom modelu i tada je pokrenut projekat da bi već 1985. godine počelo testiranje u ekstremnim klimatskim uslovima Afrike i Švedske.
Ovo je poslednji model koji je razvijen dok je još Alfa Romeo bila nezavisna marka, takođe ovaj model je prva velika Alfa sa pogonom na prednjim točkovima. Posebno je zanimljivo da je 164 poslednji model AR koji se prodavao na američkom tržištu i to isključivo sa V6 motorima.
Za dizajn ovog automobila bio je zadužen slavni Pininfarina, kratko nakon što je uradio dizajn Ferrarijevog modela Testarossa. Pažljivijim posmatranjem moguće je uočiti da 164 deli neka idejna rešenja sa Testarossom. Alfa 164 deli svoju kompjuterski dizajniranu platformu sa automobilima Lancia Thema, Fiat Croma i SAAB 9000. Kako je ovaj model poslednji od navedenih koji se pojavio na toj platformi ima najniži profil, najaerodinamičniji je i za njega je posebno razvijeno prednje vešanje. Smatra se da je 164 prva od tehnološki naprednih Alfi i da je tehnološki i dizajnerski prethodnik svih Alfinih modela do današnjih dana.
Sa modelom 164 Alfa Romeo je po prvi put nakon mnogo godina uspeo da napravi iskorak u kvalitetu izrade. Novi, galvanizovani, čelični ram i delovi karoserije su konačno rešili probleme koje su imali prethodni modeli sa brzom pojavom rđe.
Alfa Romeo 164 je bio u to vreme veoma napredan automobil koji je donosio tehnologije kao što je automatski klima uređaj kao i elektronski upravljano vešanje koje se prilagođavalo uslovima puta pa je predstavljalo idealan kompromis između sportskog i udobnog vešanja. Motori koji su se ugrađivali u 164 spadaju takođe u sam vrh tehnologije u to vreme. Neki od tih motora su se kasnije dugo ugrađivali u nove modele Alfa Romea.
Tokom razvoja modela 164 Alfa Romeo je postavio neke standarde koje su kasnije prihvatili mnogi drugi svetski proizvođači. Kao primer zanimljivo je navesti sledeće činjenice:
• Motori su testirani na preko milion kilometara u najsurovijim klimatskim uslovima
• Godine 1986. i 1987. Prvih 150 primeraka je testirano i premašili su sve Alfine modele iz prošlosti po mnogo čemu
• U Maroku je testirana udobnost putnika i vozača u najrazličitijim uslovima eksploatacije i ta merenja su pokazala da je 164 izuzetno superioran automobil po tom pitanju
• Testirana je čak i elektromagnetna stabilnost automobila što nije bilo uobičajeno u to vreme ali je bilo vrlo opravdano obzirom na gomile elektičnih i elektronskih komponenti koje su se ugrađivale u 164
• Motori su testirani do uništenja i pokazalo se da je Twin Spark najizdržljiviji i sa najdužim mogućim vekom eksploatacije u to vreme. Za V6 motore se pokazalo da imaju svega 10% kraći radni vek u odnosu na neuništivi TS

Slika Slika

Modeli (varijacije)
Prvobitni model 164 se isporučivao sa nekoliko motora od kojih je najslabiji među benzincima bio Twin Spark 8v sa 1962 ccm i 145 (kat)-148 KS i ubrzanjem od oko 9,2 s do 100 km/h. Twin Spark je preuzet iz modela 75 i specifičan je po tome što ima dve svećice po cilindru što mu je u to vreme donosilo solidnu prednost u snazi u odnosu na konkurentske atmo motore. Maksimalna brzina bila je 205-210 km/h.

Twin Spark 8v motor:
Slika

Drugi po snazi bio je četvorocilindrični, redni turbo motor od 1995 ccm i 175 KS sa ubrzanjem od čak 7,2s i maksimalnom brzinom od 220 km/h. Isti taj motor se ugrađivao u modele Lancie Delta i Thema. Godine 1991. je urađen blagi, skoro neprimetan, redizajn ovog modela (oznaka modela je sada na levoj strani poklopca prtljažnika, novi dizajn presvlaka, novi prekidači prozora, poboljšano upravljanje klimom i promenjen smeštaj nekih prekidača u enterijeru, niže smešten motor radi nižeg težišta, promene na vešanju i volanu i povećani točkovi (195/65/15)), izbačen je iz upotrebe redni turbo motor i umesto njega počeo je da se ugrađuje V6 turbo od 205(kat)-210KS i 1997 ccm, ubrzanjem od 0-100 za 7,7s i maksimalnom brzinom od 240 km/h.

2.0 V6 Turbo:
Slika

Jedini dizel motor koji se ugrađivao u model 164 je 2.5 TD sa 117 i kasniji model od 125 KS, ubrzanjem od oko 11s do 100 i maksimalnom brzinom od oko 200 km/h. Najveći tadašnji motor je bio atmosferski 3.0 V6 12v koji je razvijao 184 (kat) i 192 KS, imao ubrzanje od 8,1 s do 100 i razvijao maksimalnu brzinu od 230 km/h.

3.0 V6 12v
Slika


Godine 1990. Predstavljena je poseba verzija Alfe 164 pod nazivom Qudrofoglioverde ili skraćeno QV. Ovaj model je poseban po tome što ima blago pojačan 3.0 V6 12v motor koji sada ima 200 KS, ubrzanje od 7,7s i maksimalnu brzinu od 237 km/h. Pored motora posebnost se ogleda i u vrhunskoj opremi koja je išla u ovaj automobil. Oprema je podrazumevala digitalni klima uređaj, sportska kožna sedišta, kožni volan i „kačket“ iznad instrument table opšiveni crvenim koncem, drugačiji pragovi, spušteni branici, elektronsko podešavanje tvrdoće amortizera i još dosta toga. Kasnije QV dobija 3.0 V6 24v motor od 232 KS sa kojim ubrzava od 0 do 100 za 7,7s i ima maksimalnu brzinu od čak 245 km/h.
Godina 1993. je bila od dvostrukog značaja za ovaj model. Prva velika stvar je pojavljivanje modela Q4 koji je napravljen na bazi modela QV ali sa pogonom na sva 4 točka i pojačanim 3.0 V6 motorom koji je sada dobio još 12 ventila i snagu od čak 232KS, ubrzanje od 7,7s i maksimalnu brzinu od 240 km/h. Q4 pogon pod nazivom Visomatic je razvijen u saradnji sa austrijskom kućom Steyr-Puch i bio je među najboljim pogonima te vrste u to vreme na svetu.

Slika Slika

Slika Slika


Drugi važan događaj bio je tzv. veliki redizajn modela. Od tog trenutka model nosi ime 164 Super i na njemu je promenjeno mnogo toga. Počevši od branika, retrovizora, hromiranih lajsni, preko enterijera, farova i unapređenih motora. Jedno vreme modeli TS, 2.5TD i 3.0 V6 12v su se pravili sa restilizovanim enterijerom i novim farovima ali sa starom šasijom, međutim i oni su ubrzo prebačeni u Super varijantu. Zanimljivo je da Super nije nikada predstavljen ni u QV ni u Q4 varijanti. Super 164 modeli su imali nešto slabije performanse od svojih prethodnika zbog primetno veće mase vozila. U najekskluzivnije primerke ugrađuje se unapređeni 3.0 V6 sa 24 ventila ali sa 210 KS nešto je slabiji od istog motora koji se ugrađivao u QV i Q4.

Slika


Meni je posebno zanimljiva činjenica da su primerci sa TS motorima imali raspon rupa na točkovima 4x98 a da su svi ostali imali 5x98 (koliko ja znam, ispravite me ako grešim) što treba imati na umu prilikom planiranja eventualne konverzije TS modela u nešto jače.


Posebna priča o modelu 164 se odnosi na primerke koji su prodavani na tlu Sjedinjenih Američkih Država. Svi primerci rađeni za tržište SAD su imali 3.0 V6 motore, airbagovima u volanu, automatskim menjačem i digitalnim klima uređajem. Prvobitno su se ugrađivali 3.0 V6 motori sa 12 ventila i 184 KS. Postojala je Base varijanta bez kožnih sedišta i Lusso sa kožnim sedištima. Kasnije se pojavila verzija Sport (zapravo QV) sa 200KS. Sa pojavljivanjem Super verzije u Evropi paralelno se pojavila LS verzija u Americi a sportski model nosi naziv Quadrofoglio. Za razliku od evropskih modela ovde i nakon redizajna ostaju farovi kao na starim modelima, kao i alu felne od 15 cola (na evropske su išle felne od 16“). LS verzija dobija 3.0 V6 24v motor sa 210 KS a Quadrofoglio isti takav motor sa 230 KS.

Slika Slika

Izvori informacija:
Alfisti.hr
Wikipedia

Toliko za sada, nastavak sledi :wave:


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 7:07 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jan 21, 2009 12:01 am
Postovi: 1147
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98.
Lokacija: Pecinci
Pa da, bolestan auto, sektaski, ko ga je imao uvek ce pozeleti da ga opet vozi. Izuzetan auto :love: :love:


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 7:52 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Avg 09, 2010 11:20 am
Postovi: 1598
Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
Studiozno, nema sta :beerchug:

Cak i reference...

Svaka cast :hello:
Zadovoljstvo je procitati ovakav tekst i prikaz jedne Alfe.

Nadam se da ce u nastavku biti vise o Q4 koji je bio u to vreme najbolji pogon te vrste. Bolji i od Audijevog Quattro. Cak se i danas inzenjeri lome za raspodelu snage 0-100% na obe osovine, a Alfa 164 je to omogucavala bez problema vec tada. Naravno, sestrinska kuca Lanca (koja je mnogo gore prosla pod Fiatom) je mnogo odigrala u razvoju i primeni ovog sistema u 164 na osnovu iskustva sa Deltom (HF) Integrale. To daje jednu posebnu notu Alfi 164, bar kod mene.

Jedva cekam nastavak... :clapping:


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 8:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jan 21, 2009 12:01 am
Postovi: 1147
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98.
Lokacija: Pecinci
Ima jedna Q4 mislim da je trula visnja boja u totalnom full fabrickom stanju u Beogradu u garazi YU biznis centra, bez tablica stoji, prasine na njoj debljine skoro 1 prst. Nisam nikako uspeo da saznam cija je, cak ni stanari ne znaju.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 8:57 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
@Diego
Planirao sam da napišem još ponešto o Q4, QV, Proteo konceptu i naročito o 164 Procar V10 :)

@alaza
Da nije od onog lika što je bio voditelj na nekoj radio stanici pa je zamalo poginuo u jednoj Q4? Možda je sredio u međuvremenu ali neće da je registruje zbog cene. Mislim da se lik zove Bata :scratch:


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 9:10 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Evo još zanimljivih slika:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 9:14 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Jun 29, 2009 12:59 am
Postovi: 553
Lokacija: Beograd
Garaža: Prazna
Lokacija: Beograd
Nije ta sigurno,ta Batina je stajala dugo na jednom otpadu na Novom Beogradu a mislim da je na kraju zavrsila na otpadu u Zelezniku :banghead:


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sub Dec 25, 2010 11:07 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jan 21, 2009 12:01 am
Postovi: 1147
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98.
Lokacija: Pecinci
Citiraj:
@alaza
Da nije od onog lika što je bio voditelj na nekoj radio stanici pa je zamalo poginuo u jednoj Q4? Možda je sredio u međuvremenu ali neće da je registruje zbog cene. Mislim da se lik zove Bata :scratch:


Ma ta alfa batice ako se provozala gradom 5 puta, kao iz salona je.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Ned Dec 26, 2010 1:28 am 
OffLine

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 452
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
Dule164 je napisao:
Nije ta sigurno,ta Batina je stajala dugo na jednom otpadu na Novom Beogradu a mislim da je na kraju zavrsila na otpadu u Zelezniku :banghead:


zavrsila u fronclama.
Covek trazio bruka pare za par delova a na kraju prodao po kilogramu. :banghead: :banghead: :banghead:

Inace ja imam Q4 na zalost sa promenjenim motorom.
Kao sto neko rece, neverovatan auto pogotovo za to vreme.
Ne znam ni sam koliko ljudi je ostalo frapirano luksuzom i enterijerom kad su sedali prvi put.
Malo ko veruje da je 16 godina star auto.....
A tek kad se stisne gas ..........tesko je to danas naci realno


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Ned Dec 26, 2010 9:22 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 22, 2010 11:08 pm
Postovi: 25
S obzirom da sam se skoro priključio forumu, dao bih sebi za pravo da dodam, da je za alfu integralne pogone pravio "štajer - puch", a možda grešim. U nekim kreativnim zaluđivanjima sam razmatrao doradu na q4 i nekako mi se činilo da je kompletan patos drugačiji od klasične alfe. Imao sam svojevremeno prilike da vidim jedan diff od italijana, sa žigom napred pomenute fabrike. Ispravite me ako nisam u pravu. pozzz


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Ned Dec 26, 2010 9:59 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Pa piše u tekstu:

Citiraj:
Visomatic je razvijen u saradnji sa austrijskom kućom Steyr-Puch i bio


;)


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Ned Dec 26, 2010 10:54 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 22, 2010 11:08 pm
Postovi: 25
Internet mi štreca, pa ne otvara sve komplet nego vidim crvene X kao ne dostajući sadržaj. Sad vidim, izvinjenje, inače 164ka mi je jedan od omiljenih automobila i trenutno pokušavam da "opravim" jednu za svoju dušu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Pon Dec 27, 2010 2:03 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 13, 2008 8:10 pm
Postovi: 1583
Lokacija: Rio de Borca ;-)
Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso
Lokacija: Rio de Borca
[quote="sErGiO"]Evo još zanimljivih slika:
Slika

Ova je bila u polovnim automobilima, pisalo je da je 2.0ts sto mi je po izgledu totalno bilo nelogicno, a bila je oko 2500e, mozda se neko bolje seca


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Pon Dec 27, 2010 2:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Avg 28, 2009 5:56 pm
Postovi: 1990
Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Lokacija: Knjazevac
3.0 V6

Slika
Slika

Q4

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


potpis
Vrh
 Profil  
 

Re: Pozdrav iz Loznice
PostPoslato: Uto Maj 28, 2013 10:52 am 
OffLine

Pridružio se: Uto Maj 28, 2013 10:25 am
Postovi: 22
Garaža: Alfa Romeo 164
Lokacija: vranje
pozdrav druze i ja sam kao i ti od skoro vlasnik direktorke :) zanima me kakva su tvoja iskustva planiram da sacuvam auto pa me interesuje sve sto si do sad saznao u vezi ovog auta


Vrh
 Profil  
 

Re: Pozdrav iz Loznice
PostPoslato: Uto Maj 28, 2013 10:10 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Maj 22, 2013 3:33 pm
Postovi: 122
Garaža: Alfa Romeo 164 twin spark 2.0
Lokacija: Loznica
Pozdrav,pa ovako sto se tice motora veoma su zilavi i ako si je uzeo sa dobrim motorom neces se zajebati ako je ostavis,delova ces uvek naci ako ti bude trebalo(ne daj boze) po pristupacnim cenama,jedina stvar koja je mene mucila je plin ali to nije do alfe.Za plin na 164 mora da ti bude sve idealno(Kablovi,razvodne kape,svecice,bombine).Veci ti je problem oko estetskih delova(bravice najvise) nego oko mehanike.Samo je redovno odrzavaj i neces imati problema ;) Sta te najvise zanima pitaj,ako mogu da ti pomognem,ovo je onako uopsteno :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Pozdrav iz Loznice
PostPoslato: Sre Maj 29, 2013 10:32 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
boomer je napisao:
pozdrav druze i ja sam kao i ti od skoro vlasnik direktorke :) zanima me kakva su tvoja iskustva planiram da sacuvam auto pa me interesuje sve sto si do sad saznao u vezi ovog auta

Znam da je pomalo offtopic ali evo pošto sam je vozio skoro 4 godine mogu i ja ponešto da ti kažem.
Ako si uzeo 164 sa TS 8v motorom tu nema greške, taj motor je skoro neuništiv. Gledaj da menjaš redovno sve što treba (ulje, filtere, pk kaiševe, svećice, antifriz...) i povremeno kontroliši stanje pod haubom da nebi bilo neprijatnih iznenađenja jer ipak je to 20-ak godina star auto. Gledaj da ti je ulje uvek pri vrhu i menjaj ga na 10 hiljada pređenih km ili jednom godišnje. Preporučujem Selenia 20k, 20 for Alfa Romeo ili Q8 10W-40 (ovo sve za 2.0 TS motor). Najslabije tačke u smislu mehanike su razni dihtunzi i semerinzi koji često znaju da slinave, ali tako može da se vozi najčešće desetinama hiljada kilometara. Trapovi se sređuju najbolje repariranim delovima iz KG, nikako kupovati silen blokove po našim prodavnicama. Proveravaj redovno i gumene delove kao što su one zaštite na homokinetičkim zglobovima (stao mi mozak, ne mogu da se setim naziva) i letvi volana jer ako popuste napraviće veliku štetu a pravovremena zamena je daleko jeftinija.
Ono što će te verovatno nervirati su kvake na vratima, kako spolja tako i unutra jer je mehanizam radi estetike napravljen da bude komplikovan a kvake su osetljuive, pa ako se neka vrata teže otvaraju (obično treba samo podmazati mehanizam) oće ljudi da cimnu kvaku i dešava se da im ostane u ruci. Sva sreća pa ima dosta otpada sa polovni delovima.
Elektrika zna da bude pomalo problematična ponajviše jer su konektori kao da su se deca igrala ali ako se kvar odmah otkloni na odgovarajući način neće biti problema. Inače je 164 dosta komplikovan auto pa ako krenu da odlaze sitnice jedna po jedna onda se brzo nakupi.
Što se tiče TNG-a ja sam ugradio sekvent kod u AC Rašić i platio ga oko 650€ ali se isplatilo jer nisam imao ama baš ni jedan jedini problem za 30000 km koliko sam prešao na plin.
Sve u svemu odličan je auto, samo ga redovno održavaj. Ja sam sa mojom direktorkom prešao oko 40000 km bez većih problema i kvarova, išao sam sa njom i na more u CG i na Zlatobor više puta i do Subotice i NS-a, maltretirao je više od pola sata jednom prilikom na kartig stazi na Adi Huji, vozio je 200 km/h na autoputu... :coolguy:


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sre Maj 29, 2013 10:42 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Ajde da malo oživimo temu :clapping:

Alfa Romeo 164 u emisiji Top Gear:


Click here to learn how to add YouTube Videos to your phpBB forum

Proizviodnja 164:


Click here to learn how to add YouTube Videos to your phpBB forum

Još poneka slika:
Slika
Slika
Slika

Kompletan presek auta:
Slika

Podvozje:
Slika

Presek kroz 2.0 TS 8V:
Slika

Testiranje u Maroku:
Slika

I još jedan video:

Click here to learn how to add YouTube Videos to your phpBB forum

:wave:


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Sre Maj 29, 2013 10:55 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Evo jedna korisna tema kako se sređuje TS motor:

viewtopic.php?p=1250744#p1250744


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Čet Maj 30, 2013 10:03 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
Jedna korisna stvarčica by Tihomirče, davači na 2.0 Twin Spark 8V motoru:


Slika Slika

Slika Slika

Slika

Ove poslednje slike pokazuju gde se zateže lanac ako se ne varam. Tihomireee hahaha


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Čet Maj 30, 2013 10:54 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 10:24 pm
Postovi: 4379
Lokacija: Arandjelovac
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
:) Jes tako je , zadnje tri slike
evo da upotpunimo ;)


Slika


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Pon Sep 02, 2013 11:25 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 11:05 pm
Postovi: 3517
Lokacija: NBG
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
kod majstor miše sam video alfu 164 turbo za koju nisam znao da postoji. ima 2.0 turbo motor sa četri cilindra, najsličniji onom iz 155Q4, ima drugačiju glavu i malo manje snage, nešto oko 190ks. blok bi trebalo da je lamperdi.

inače alfa je crvene boje i mislim da ima QV lajsne i branike ali nisam siguran jer je bila okružena raznoraznima stvarima iz radionice.

eto, da me neko pitao da li ima 164 sa četvorocilindričnim turbakom rekao bih da nema. :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Pon Sep 02, 2013 12:00 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Dec 05, 2008 4:47 am
Postovi: 3086
Lokacija: Prijepolje
Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Lokacija: Prijepolje
Je li to V4?


Alfa 147 1.9 JTD by alfa&omega
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Pon Sep 02, 2013 1:05 pm 
Drug Član
Drug Član
Motor iz theme, 175ks.


Vrh
  
 

Re: Alfa Romeo 164 - istorijat i modeli
PostPoslato: Pon Sep 02, 2013 1:53 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 4:11 pm
Postovi: 5763
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
Lokacija: Beograd
alfa&omega je napisao:
Je li to V4?

To je redni motor koji se ugrađivao na samom početku a umesto njega je kasnije došao 2.0 V6 Turbo.


Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 41 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO