Saveti oko 146 1.6TS
-
Go
- Drug Član
Post
Saveti oko 146 1.6TS
Treba mi savet po jednom pitanju.Imam Alfu 146 1.6TS i planiram da stavim sportski vazdusni filter,ali su me neku ljudi odgovarali,govoreci da Alfa ima osetljiv protokomer i ako ulje sa filtera padne na tu zicu,moze da mi napravi mnogo vise stete nego koristi.Opet,u katalozima filtera ima bas filter za moj model,ne verujem da bi to pravili za Alfu,ako nije preporucljivo.Zanima me jednom za svagda,moze li se staviti filter ili ne,a ako ne moze pecurka,moze li sportski panel filter?
-
Go
- Drug Član
Post
Na znam dali je preporucljivo ili ne ................... mislim da je i meni neko to spomenuo , iako nisam ni imao nameru da ista pipam ..........................
Sto se tice preporucljivosti , i toga da se pravi taj filter za tvoj model .......... to bas i nema neke veze jedno s drugim ..................... mnoge stvari u zivotu ne valjaju , a proizvodjaci ih preporucuju kao veoma blagodetne ...............
Sto se tice preporucljivosti , i toga da se pravi taj filter za tvoj model .......... to bas i nema neke veze jedno s drugim ..................... mnoge stvari u zivotu ne valjaju , a proizvodjaci ih preporucuju kao veoma blagodetne ...............
-
Go
- Drug Član
Post
ja sam stavio k&n pecurkasti filter....na 156 1.8 ts,interesantno je to....mozes videti,ali
sve sto dobijes je buka ja iskreno nista bolje ubrzanje nisam primetio iako je stoperica priometila i ti bolje za oko 1 sekunde....
znaci.....nemoj ocekivati preveliko poboljsanje performansi uostalom pitaj Saby-ja on je na svoju 146 stavio neki poecurkasti filter takodje.....
Sve sto dobijes je atraktivniji izgled kad otvoris haubu(mozda,meni se na primer filter ni ne vidi),i puno buke
i jos nesto ako stavis filter moras resiti usmeravanje hladnog vazduha na njega jer bi mogao cak i da isgubis mnogo performansi ako ne resis pitanje usisavanja hladnog vazduha....
postoji racunica koja kaze da za svakih 6(shest) stepeni celzijusa vazduha vise izgubis cca. 1ks4
sve sto dobijes je buka ja iskreno nista bolje ubrzanje nisam primetio iako je stoperica priometila i ti bolje za oko 1 sekunde....
znaci.....nemoj ocekivati preveliko poboljsanje performansi uostalom pitaj Saby-ja on je na svoju 146 stavio neki poecurkasti filter takodje.....
Sve sto dobijes je atraktivniji izgled kad otvoris haubu(mozda,meni se na primer filter ni ne vidi),i puno buke
i jos nesto ako stavis filter moras resiti usmeravanje hladnog vazduha na njega jer bi mogao cak i da isgubis mnogo performansi ako ne resis pitanje usisavanja hladnog vazduha....
postoji racunica koja kaze da za svakih 6(shest) stepeni celzijusa vazduha vise izgubis cca. 1ks4
-
ki
- Drug Član
Post
Ciao Alfista, dobro nam doshao! Naravno da mozhesh staviti filter, ali dobitci su manji nego gubitci. Moja preporuka je takodje da ne menjash filter, mnogo je razloga protiv; prljanje motora, mogucnost dizanja radne temperature, opasnost za maf senzor... Dobitak, pod velikim znakom pitanja, je par konja pri krajnjem broju obrtaja i naravno "dranje".
Bolje taj novac ulozhi pametnije -> recimo dodaj josh malo i ugradi protochni lonac.
Bolje taj novac ulozhi pametnije -> recimo dodaj josh malo i ugradi protochni lonac.
-
Go
- Drug Član
Post
Ja na 75 2.0 ts ima K&N filter koji ide direktno na protokomer (pecurku), imam ga jedno 6 meseci, za sada da kucnem u drvo nikakvih problema nije bilo, takodje sam i katalizator skinuo iz razloga sto ima oko 15 godina a verovatno nikad nije menjan, a para za drugi nemam (ili mi se nedaje). Takodje imam lamda sondu koja je zamenjena pre nekih 7000 km. (pre nego sto sam skinuo katalizator). Osim zvuka nista bitnije se nije promenilo ni poboljsalo ni pogorsalo.
So far so good...
So far so good...
-
Go
- Drug Član
Post
8,2 je stvarno fantasticno vreme ............................... nemam reci
Pa dobro to 9.1 i 9.3 su OK vremena ................. ja sam postigao 9,3 sa mojom 155 , a ima isti motor kao tvoj (jedna je od poslednjih prodatih u italiji , '98 godiste) , sad treba da cistim diznu i neki ventil o kojem sam vec pricao .................. majstor kaze da bi trebalo da ide malo bolje posle toga ...............................Pistol_ns napisao:znas kako merio sam vise puta sad razne opcije tu postoje:
sve je bez katalizatora sa novom lambda sondom i sugavim prednjim gumama
0-100km:
1.najlosiji rezultat 13 secc(pokvaren protokomer)
2. 9.1(promenjen protokomer)
3.9.3(promenjen protokomer)
3.8.4(K&N)
4.8.2(K&N)
8,2 je stvarno fantasticno vreme ............................... nemam reci
-
Go
- Drug Član
Post
Ja sam napravio prepravku filtera od 405-ice koji se pere ili izduva nesto kao kn, bio je ravan, ulozak klasican, pa sam ga savio u valjak napravio kuciste i cinjenica da nisam dobio na performansama, ali sam dobio zvuk sto sam i trazio, koja je to alfa koja se ne dere???
Mislim da neces ostetiti motor, to znaci da bi svi koji su stavljali kn-a upropastili masinu, ako zelis ozbiljniji zvuk to je to...
Mislim da neces ostetiti motor, to znaci da bi svi koji su stavljali kn-a upropastili masinu, ako zelis ozbiljniji zvuk to je to...
-
Go
- Drug Član
Post
Jedva cekam da je vidim ............................
Sto se tice tockova naravno da mozes da stavis , nego zasto bi to radio kad nije zadnja vuca ??????
Usput uz siru gumu pozadi ide i veci tocak ..................... znaci 16' ........................ Cudo nisi stavio 16 ' ???????
Sto se tice tockova naravno da mozes da stavis , nego zasto bi to radio kad nije zadnja vuca ??????
Usput uz siru gumu pozadi ide i veci tocak ..................... znaci 16' ........................ Cudo nisi stavio 16 ' ???????
-
Go
- Drug Član
Post
ja vozim 195/50/15, jeste da malo lupa i da je opasno (zbog loma felne) ali /55 je mozda neki balanz izmedju svega toga? :cool :cool :cool
A jel si razmisljao da stavis nize gume, to /65 mi je visoko mnogoPistol_ns napisao:znaci jedini problem je bila lova i odsustvo 5*98 felni sa trzista a i dalji troskovi za 16" gume......
posto ove 15" vec imam nove
ja vozim 195/50/15, jeste da malo lupa i da je opasno (zbog loma felne) ali /55 je mozda neki balanz izmedju svega toga? :cool :cool :cool
-
Go
- Drug Član
Post
Mada merkam i sesnaestice .................... videcu ..................
Te kao tvoje cu da stavim i ja .............. samo kad potrosim ove gume ............Milos napisao:A jel si razmisljao da stavis nize gume, to /65 mi je visoko mnogoPistol_ns napisao:znaci jedini problem je bila lova i odsustvo 5*98 felni sa trzista a i dalji troskovi za 16" gume......
posto ove 15" vec imam nove
ja vozim 195/50/15, jeste da malo lupa i da je opasno (zbog loma felne) ali /55 je mozda neki balanz izmedju svega toga? :cool :cool :cool
Mada merkam i sesnaestice .................... videcu ..................
-
Go
- Drug Član
Post
Nisam stigo da vidim koju felnu imas na alfi? mada je 16 za 155 prava, nisam jos video 17 i 18 kako stoje (ustvari lazem, paja komnenovic je vozio tako nesto ali to nema blage veze za ulicu). Sve u svemu skupo je, ne znam koliko bi izasao komplet od 4 felne i 4 dobre gume?
-
Go
- Drug Član
Post
meni je karter na 11cm od zemlje tako da se plasim a para za nove amorte i opruge nemam tako da ce gume da mi glume amorte
salim se malo
mada mogu ti reci evo presao sam 20000km sa ovom alfom i sve 4 gume 185/65 i vrlo sam zadovoljan
u krivini se ne kubi mnogo a na rupama ne ostavljam bubrege
kad budem imao para onda cu uraditi i amorte i opruge pa staviti 17 pa eagle f1 225/45(bar) ce moci samo u guzu da mi gleda a i da udise izduvne gasove
moram i zadnji loncic da stavim neki prolzani ma zlo sta cu da joj napravim
salim se malo
mada mogu ti reci evo presao sam 20000km sa ovom alfom i sve 4 gume 185/65 i vrlo sam zadovoljan
u krivini se ne kubi mnogo a na rupama ne ostavljam bubrege
kad budem imao para onda cu uraditi i amorte i opruge pa staviti 17 pa eagle f1 225/45(bar) ce moci samo u guzu da mi gleda a i da udise izduvne gasove
moram i zadnji loncic da stavim neki prolzani ma zlo sta cu da joj napravim