alfa 164

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

alfa 164

Pon Maj 23, 2005 9:45 pm

pitanje ide ;dali je neko stavljao farove sa super-ke na obicnu idali znate ima li razlike u dzekovima od instalacije. i jos koliko kostaju farovi polovni od supera.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 23, 2005 9:51 pm

jos nesto isprozivali me neki novosadski kreteni da moja alfa nije brza od yuga hibrida 1100 trkackog i da nemam pojma pa vas lepo pitam koliko su vase alfe brze od ostalih krseva tipa golf gti corado i gsi opel jer ja nisam vozio nista sem alfi i tvrdim da moj turbo ide brze a cini mi se da i 33 pernament 4 ide brze . vozio sam samo jednom bmw 325 94" i vuce se ko creva. mollim pomagajte da vratim samopouzdanje idu mi na zivce.moj auto puni 5-tu pun gas 6800 rpm i pokazuje oko 240 ali jako slabo koci iako ima 284 mm diskove .dali je neko probao da stavi vece kocnice?
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 23, 2005 10:06 pm

Ciao Mario! Dobro nam doshao!

Shta znaju deca sa hibridima shta je 177KS i 265Nm na 2500 obrtaja... :dugokosi: :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 23, 2005 10:33 pm

:thinkof: k'o sto rece killaz, ma sta deca znaju ;) :lool: :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 12:05 am

Dobrodosao Mario.

Vidi ovako:

Ja sam licno stavljao od modela Super farove na obican.Dzekovi nisu isti ali kod nekog iole dobrog elektricara ako odes.........ne beri brigu.
Postoji i drugo resenje da odes do prvog majstora za Alfe koji moze to da poveze jer boje zica nisu iste.
Druga stvar je branik.Prilikom ovog zahvata mora branik da se dize za oko 1-2 cm i da se postavljaju gumeni oblosci ispod njega,samim tim sto se kod super serije na tom mestu nalazi hromirana lajsna.
Trece: Farovi kostaju od 80-120 evra po komadu,pa gde naletis.

Evo kako to izgleda konkretno na mom autu:
http://idata4.network.biggnet.net/presh ... php?t=1079

Nadam se da sam ti pomogao
Pozdrav
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 12:44 am

Jos da dodam:

Na farovima od modela Super,imas elektronsko podesavanje visine.........s tim da je motor za to malo glomazan,odnosno releji farova koji se nalaze u toj ravni gde oni stoje ce im smetati........moras ili da premestis mesto relejima ili da skines motore.............izaberi.
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 9:44 am

zli mario napisao:....jos nesto isprozivali me neki novosadski kreteni da moja alfa nije brza od yuga hibrida 1100 trkackog i da nemam pojma pa vas lepo pitam koliko su vase alfe brze od ostalih krseva tipa golf gti corado i gsi opel......
Ne znam kako ide jugo hibrid,ali cisto sumnjam da bi mogao da ti parira! Ne uzbudjuj se zbog takvih izjava, najlakse je da ih pozoves na crtu i tu ce im biti krajjjjj :twisted: :twisted: :twisted: !
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 11:26 am

Necu da te plasim ali ima dosta "prljavih" jugica koji stizu za 7-8sec do stotke... Ne znam za koliko tvoja alfa stize ali... preko 120 ne bi mogao da ti parira svakako, jer ipak je u pitanju kubikaza.

P.S. Uvek sam na strani alfe, ali imao sam priliku da se vozim u tom mrtvackom sanduku, dakle ZLO...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 11:28 am

164 je dosta teza i u tome je glavni problem, ono govno potpisuje u svakom stepenu prenosa, a nedaj boze da treba brzo da zakocis... dakle odmah sednes na motor... :mad:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 11:31 am

Pa nije fora da se trkaju na pravoj liniji....

Neka staza bude krivudava i zaista nema zasto da se brine... :cool
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 11:34 am

Ma moze i na 402! 164-ka turbo ima ubrzanje u zavisnosti od motora(175ks i 210ks) 7,2-7,7 tako da.............
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Uto Maj 24, 2005 12:16 pm

Pa verovatno da je brza od hibrida jer kad me Djole provozao u onoj njegovog V6T usro sam se :twisted:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 1:29 pm

Opet kazem, ne bih smeo da se kladim od 0-100 na otvorenom...
Dosta pratim trke, nije da branim juga (to nije auto) ali samo realno gledam situaciju... kg po ks... uvek bilo i bice...
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Uto Maj 24, 2005 4:08 pm

Ma ne, zezam se i ja, hibridi stvarno idu bolesno to stoji, verovatno zato sto su olaksani do maksimuma.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 7:21 pm

alfa 164 turbo 175 ks na 5800 rpm i max obrtni moment od 30 kgm na 2500 sa max brzinom od 220 km/h od o-100 7.2 sec i 0-400 15.4 tezina 1310 kg.

yugo hibrid 1100 max 90 ks na8-9000 rpm i max brzina 190 km/h u 4-toj na jedva . svaka cast na kocenju ali on ima slikove a ja nemam,
ali cu zato imati napred brembo klesta od fiata coupe ako stanu , a mislim i da stavim nazad ventilirajuce prednje od 75 ts i brembo klesta prednja od
75.
glava je skoro gotova zamajac olaksan sad ce i klipovi da fasuju kao i sve remenice a turbo dobija jos pritiska a ako to ne bude dovoljno stavljam 16v glavu.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 24, 2005 11:21 pm

Dok to ne zamenis stavi alfine karbonske plocice i vise ces da gledas u retrovizor kad kocis nego napred.
Dobre gume i ja mislim da je 164 auto te klase i pogonom napred koji se naj teze potpisuje , moze ali odmah pali gume i suklja beli dim , naravno zalepi te za sediste.
Cudi me za kocaljke po mpm misljenju koliko god da Alfa ide jos bolje koci.
Ja jos za dve i po god kako vozim 164 nisam bio u situaciji da stisnem kocaljku svom snagom uvek je bilo rezerve a ko me zna zna da nisam neki atletski tip.

Vazna napomena svi majstori po gradu steluju trap na + 2.5 do + 4 , imam pouzdanu informaciju da idu na 0 stepeni i dokazalo se tacno od jesena vozim tako a i jedan moj drugar . Nema traga na sari da zvace.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 2:30 am

i naravno da se sa skrnavim hibridom neces trkati od 0-100 nego 402m a izlazna brzina na 402 metra ce ti biti iznad 160,a koliko ce njemu....:)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 8:35 am

zli mario napisao: glava je skoro gotova zamajac olaksan sad ce i klipovi da fasuju kao i sve remenice a turbo dobija jos pritiska a ako to ne bude dovoljno stavljam 16v glavu.
A sto ti odmah ne bucnes 16-ventilsku glavu kod sebe? Ako si vec krenuo u takav posao, odradi i to... To ce da bude onda babaroga ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 8:48 am

zli mario napisao: yugo hibrid 1100 max 90 ks na8-9000 rpm i max brzina 190 km/h u 4-toj na jedva.
To je po propozicijama ok. Ali ima ih dosta "prljavih" koji nemaju 1100 nego vise, i ko zna koju bregastu koriste i ko zna koliko je glava spustena itd...
Bez obzira, nasviraj 164 i objasni im neke stvari...
P.S. Pogledaj samo vreme najboljeg juga hibrida i pogledaj prolazno vreme jugica hobija na kruznim stazama, koji imaju motore od 1600 kubika i imaju oko 140-150ks VRLO SLICNA VREMENA...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 8:30 pm

bio sam na miseluku i tamo vidim jednog lika sa yugom hibridom kako dere sve redom a odro je i jednu astru g (doduse astra ne ide bas sjajno radim u opel sarvisu) ali znam da se jedan lik sa gti16v dvojkom golfom potrkao i da ga ovaj sa yugom nije obisao a ja sa alfom kidam tog golfa.nego imam problem alfa mi non stop slajfuje i to desnim tockom a kad motam nekako cudno ide u krajnje tacke da li je neko imao taj problem.
gde ima te karbonske plocice da se kupe i posto kosta cena
.problem sa 16v glavom je taj sto moj blok nama balansere a lancin ima i moj zupcasti je kraci 10 zuba izgleda da je spaner na drugom mestu i na kraju lancia ima 185 ks a to je samo 10 razlike to cu da dobijem na auspuh i filter i glavu.
i onda sam bio na moto trci u vrscu i tamo sam se svadjao sa dvojicom likova od 12 do 03 ujutru i oni ce meni kako ja nemam pojma i kako taj yugo ide ko zver i da taj lik vozi trke i da je moja alfa krs da ce me ovaj odrati i evo nerviram se vec 4 dana .
nego hteo bih reci da sam uvek vozio alfe i da nijedna alfa do sad nije isla kao ova ija mislim da samo mali broj kola moze da me odere
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 8:36 pm

jos nesto otkinuo sam lamelu znaci skroz na jednoj strani izgorele ferode zna li neko gde ima da se neadju neke xtra obloge za tu lamelu
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 8:57 pm

Ma daj ne sekiraj se bez veze :cool Imas extra auto,pusti likove neka pricaju...... ;)
Za lamelu ne znam,probaj u NORDEX-u
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 9:29 pm

Prvo ,plocice JEDINO da ti donese neko iz Italije ili Austrije ,

Ako ti je auto iole spusten , i ako nije imas problem sa trapom od stelovanja do selen blokova. Ja na mojoj 164 sam stelujem trap ko trkaci na kanapce pa ako hoces da bolje koci u minus a da startuje u plus ali 1 stepen.Kad god sam bio na centriranju ispocetka od Bogunovica do Mede ista prica auto ne moze da se vozi nego prvo od oka pa kod drugog majstora dok mi nije pukao film..Ima tu svasta koje felne ,koji distanceri ITD ali vise zabave malte ne nego sa motorom .Ako imas nekog u Delti tamo mogu da ti urade trap jedino da valja ali da ti javim ime majstora koji to radi kako valja.

Inace Alfu vozim 24g i svi me kude i zezaju se na moj racun ali ja je vozim zbog sebe i samo sebe.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 9:46 pm

:dugokosi:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 26, 2005 8:35 pm

pazite ovako ja sad trenutno radim u opel servisu i imam tamo beisbarth optiku sa 4 kamere i mogu da stelujem za dz kako hocu pa onda da stavim tockove na nulu.kazite mi jos ovo kad kocim ono sa 200 ko manijk auto mi legne do krjaja napred a zadnji deo mi se jos vise podigne i pocne sitno da mesa ali abs sve odradi i stane auto pa sam ja mislio da izbacim 5 cilindar .da li je to neko radio i dali neko ima spustenu 164 i na koje opruge.ako ima posto su opruge i gde ima da se kupi? i da li kad se spusti auto bolje koci iako ima 5 cilindar pa se on otvori do kraja kao da je auto opterecen?

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”