Stranica 2 od 2

Re: LPG GIULIETTA

Poslato: Pet Mar 22, 2019 2:42 pm
od Alfanatic
Ključna stvar je koliko se godišnje prelazi i da li ima ozbiljne uštede ako se ide na plin. Ukoliko se dosta prelazi, pogotovo na duže ture i autoputem, svakako vredi razmišljati u tom pravcu ili dizelu. U suprotnom nema potrebe zazirati od benzinaca nove generacije koji čak do izražaja dolaze i po gradu, odnosno na kratke relacije.

Ipak moram još jednom napomenuti da sam od Giuliette očekivao za nijansu veću ekonomičnost, iako to ni najmanje ne remeti opravdanost izbora pogona i samog motora u mom slučaju.

Re: LPG GIULIETTA

Poslato: Ned Mar 31, 2019 1:15 am
od boki76
Probao sam i 105ks i 170ks jtdm i 120ks tb. Uzivanje u voznji je bilo u svakoj. Svako treba da odmeri sta mu je bitnije, performanse, ekonomicnost, opremljenost.... Giulietta ima za svaciji ukus resenje. Mozda sam najvise cak uzivao u 120tb, ali ni ona ni 170 jtdm nisu bas ekonomicni. Obe idu preko 9 litara sa prosecnom brzinom od 27-28km/h po gradu. 105 jtdm vec moze da se pohvali sa 6,5-7 litara. Sto se tice LPG, nisam probao ni jednu ali ako bih se odlucio za tu varijantu uzimao bih iskljucivo fabricki ugradjen. Mislim da bi sve ostalo donelo vise problema nego koristi.

Re: LPG GIULIETTA

Poslato: Sre Apr 24, 2019 8:49 am
od buntovnik
Ja sam skoro ugradio plin u zenin auto, i evo ti par cena da uporedis:
- Rasic mi je trazio 560e
- AC Babic 500e
- Dora Novi Sad 420-430e zavisno od boce
To je sve za isti uredjaj, AC Stag Q-Box NEXT, dizne ac w01, zaboravio sam koji rasprsivac, uglavnom svi su nudili isti paket delova, samo je razlicita cena ugradnje. Sva tri servisa mislim da su za preporuku, samo Novi Sad ti je osetno jeftiniji od servisa u Beogradu.

Re: LPG GIULIETTA

Poslato: Sre Apr 24, 2019 4:09 pm
od vojaalfa
S tim što je Dora i jedan od osnivača ovog kluba ;)
Čisto da se zna

LPG GIULIETTA

Poslato: Ned Maj 05, 2019 12:50 pm
od Gio
@buntovnik
Napomena je da su to uređaji za klasične "mpi" motore. JTS, TSI,TFSI, TBI, GDI i slični su motori sa direktnim ubrizgavanjem u cilindar i za njihov uspešan rad na tng je potreban drugačiji pristup od konvencionalnih sekvent tng sistema. Kod sekventa se modifikacija izvodi ugradnjom dodatnog rail-a sa plinskim brizgaljkama koje ibrizgavaju tng u usisnu granu. Praktično, rade paralelno benziznkom mpi sistemu (s tim što dok motor koristi tng, benzinski sistem i brizgalje su isključene) i zato mogu postojati problemi u mapiranju tng ecu i razlike izmedju tng i benz. mape.
Kod gore pomenutih motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva (tačnije smeše) u cilindar, tng modifikacija je drugačija jer se za ubrizgavanje koriste iste fabričke dizne (brizgaljke) a posebnim tng ecu-om se upravlja podešavanje smeše tng, vazduha i benzina koji se ubacuje u sistem i cilindar. Benzin se troši kao rashladni medijum jer su brizgaljke osetljivi na povećanu radnu temperaturu u cilindru pri sagorevanju tng-a (pri radu na benzin, temp je dosta manja). Da bi se izbegli problemi, dodavanje benzina i svime upravlja pomenuti tng ecu. Ac Rašic i Dora koriste Stag 400 DPI kontroler koji koristi takav sistem rada i tu su cene od oko 750-900. Kod ovih sistema je moguće podesiti količinu benzina koja se koristi. Uobičajeno je da se podesi da se troši 1.5 do 2L na 100 km.
BRC je razvio LDI sistem koji koristi direktno ubrizgavanje tng-a u tečnom stanju kroz fabričke benzinske brizgaljke čime se postiže efekat hlađenja pomenutih brizgaljki, izbacuje se potreba za isparivacem u sistemu i posebnih tng brizgaljki. Motor se i startuje na tng (benzin mu uopšte nije potreban). Takvi sistemi koštaju od 2000 na gore. I čak sa takvom prepravkom motor razvija nešto malo veći snagu.

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk