Sva vremena su u UTC + 1 sat




Zapo─Źni novu temu Odgovori na temu  [ 30 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
  ┼átampa

Re: LPG GIULIETTA
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: LPG GIULIETTA
PostPoslato: Pet Mar 22, 2019 2:42 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5135
Gara┼ża: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Klju─Źna stvar je koliko se godi┼ínje prelazi i da li ima ozbiljne u┼ítede ako se ide na plin. Ukoliko se dosta prelazi, pogotovo na du┼że ture i autoputem, svakako vredi razmi┼íljati u tom pravcu ili dizelu. U suprotnom nema potrebe zazirati od benzinaca nove generacije koji ─Źak do izra┼żaja dolaze i po gradu, odnosno na kratke relacije.

Ipak moram jo┼í jednom napomenuti da sam od Giuliette o─Źekivao za nijansu ve─çu ekonomi─Źnost, iako to ni najmanje ne remeti opravdanost izbora pogona i samog motora u mom slu─Źaju.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: LPG GIULIETTA
 Tema posta: Re: LPG GIULIETTA
PostPoslato: Ned Mar 31, 2019 1:15 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm
Postovi: 168
Gara┼ża: alfa romeo giulietta 1.6 jtdm 2014.
toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Probao sam i 105ks i 170ks jtdm i 120ks tb. Uzivanje u voznji je bilo u svakoj. Svako treba da odmeri sta mu je bitnije, performanse, ekonomicnost, opremljenost.... Giulietta ima za svaciji ukus resenje. Mozda sam najvise cak uzivao u 120tb, ali ni ona ni 170 jtdm nisu bas ekonomicni. Obe idu preko 9 litara sa prosecnom brzinom od 27-28km/h po gradu. 105 jtdm vec moze da se pohvali sa 6,5-7 litara. Sto se tice LPG, nisam probao ni jednu ali ako bih se odlucio za tu varijantu uzimao bih iskljucivo fabricki ugradjen. Mislim da bi sve ostalo donelo vise problema nego koristi.


Vrh
 Profil  
 

Re: LPG GIULIETTA
 Tema posta: Re: LPG GIULIETTA
PostPoslato: Sre Apr 24, 2019 8:49 am 
OffLine
Drug ─îlan
Drug ─îlan
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Ned Dec 10, 2017 4:33 pm
Postovi: 122
Gara┼ża: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Ja sam skoro ugradio plin u zenin auto, i evo ti par cena da uporedis:
- Rasic mi je trazio 560e
- AC Babic 500e
- Dora Novi Sad 420-430e zavisno od boce
To je sve za isti uredjaj, AC Stag Q-Box NEXT, dizne ac w01, zaboravio sam koji rasprsivac, uglavnom svi su nudili isti paket delova, samo je razlicita cena ugradnje. Sva tri servisa mislim da su za preporuku, samo Novi Sad ti je osetno jeftiniji od servisa u Beogradu.


Vrh
 Profil  
 

Re: LPG GIULIETTA
 Tema posta: Re: LPG GIULIETTA
PostPoslato: Sre Apr 24, 2019 4:09 pm 
OffLine
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm
Postovi: 1947
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Gara┼ża: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
S tim ┼íto je Dora i jedan od osniva─Źa ovog kluba ;)
─îisto da se zna


Vrh
 Profil  
 

LPG GIULIETTA
 Tema posta: LPG GIULIETTA
PostPoslato: Ned Maj 05, 2019 12:50 pm 
OffLine
rookie

Pridru┼żio se: Sre Jul 17, 2013 6:39 pm
Postovi: 1
Gara┼ża: Bi─çe valjda jednog dana Alfa...
Lokacija: Bgd
@buntovnik
Napomena je da su to ure─Ĺaji za klasi─Źne "mpi" motore. JTS, TSI,TFSI, TBI, GDI i sli─Źni su motori sa direktnim ubrizgavanjem u cilindar i za njihov uspe┼ían rad na tng je potreban druga─Źiji pristup od konvencionalnih sekvent tng sistema. Kod sekventa se modifikacija izvodi ugradnjom dodatnog rail-a sa plinskim brizgaljkama koje ibrizgavaju tng u usisnu granu. Prakti─Źno, rade paralelno benziznkom mpi sistemu (s tim ┼íto dok motor koristi tng, benzinski sistem i brizgalje su isklju─Źene) i zato mogu postojati problemi u mapiranju tng ecu i razlike izmedju tng i benz. mape.
Kod gore pomenutih motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva (ta─Źnije sme┼íe) u cilindar, tng modifikacija je druga─Źija jer se za ubrizgavanje koriste iste fabri─Źke dizne (brizgaljke) a posebnim tng ecu-om se upravlja pode┼íavanje sme┼íe tng, vazduha i benzina koji se ubacuje u sistem i cilindar. Benzin se tro┼íi kao rashladni medijum jer su brizgaljke osetljivi na pove─çanu radnu temperaturu u cilindru pri sagorevanju tng-a (pri radu na benzin, temp je dosta manja). Da bi se izbegli problemi, dodavanje benzina i svime upravlja pomenuti tng ecu. Ac Ra┼íic i Dora koriste Stag 400 DPI kontroler koji koristi takav sistem rada i tu su cene od oko 750-900. Kod ovih sistema je mogu─çe podesiti koli─Źinu benzina koja se koristi. Uobi─Źajeno je da se podesi da se tro┼íi 1.5 do 2L na 100 km.
BRC je razvio LDI sistem koji koristi direktno ubrizgavanje tng-a u te─Źnom stanju kroz fabri─Źke benzinske brizgaljke ─Źime se posti┼że efekat hla─Ĺenja pomenutih brizgaljki, izbacuje se potreba za isparivacem u sistemu i posebnih tng brizgaljki. Motor se i startuje na tng (benzin mu uop┼íte nije potreban). Takvi sistemi ko┼ítaju od 2000 na gore. I ─Źak sa takvom prepravkom motor razvija ne┼íto malo ve─çi snagu.

Sent from my SM-J415FN using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Prika┼żi postove u poslednjih:  Pore─Ĺaj po  
Zapo─Źni novu temu Odgovori na temu  [ 30 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

   Sli─Źne teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Giulietta 2DIN konverzija

u In Elettronica Alfa

Sauriann

15

3541

─îet Avg 24, 2017 11:15 am

Sauriann Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne mo┼żete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne mo┼żete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne mo┼żete monjati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete brisati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete slati prika─Źene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO