Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 87 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4
  Štampa

Autoru Poruka
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 12:23 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Okt 30, 2014 11:20 pm
Postovi: 452
Garaža: Alfa Romeo 147 JTD by Safe Chip
Lokacija: Detelinara Novi Sad
Mislim da i ti nisi Bobana shvatio.
Poenta da i ti i on treba da imate opciju da podesite kako će se ponašati dna u autu. Ti ako želiš da se uvek vrati u default treba da imaš opciju za to kao i on koji želi da ostane u jednom režimu sve dok ne reši sam da prebaci u neki drugi.


147 JTD 8V Doped :D
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 12:45 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 8:39 am
Postovi: 4236
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Meni je logičnije da pamti A a ne D jer je manje opasno ako se zaboraviš dan kasnije pa kreneš više naglo no obično (D mod je poznat po tome da auto podivlja, tj. takav je). Tako je i fabrika napravila tj. zbog sigurnosti ne misle da treba takav mode da se pamti što u uputstvu i navode. Slažem se da neke stvari imaju više smisla kada samo ti voziš auto dok sa druge strane može da bude ako ne opasno onda bar zbunjujuće ako žena sedne posle tebe (a ostalo sve personalizovano).


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 12:50 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 44
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Da, ali onda žena ima svoj ključ i kada otključa auto sve se podesi za nju. Položaj sedišta, DNA, muzika... :)


Vrh
 Profil  
 

Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 12:51 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 8:39 am
Postovi: 4236
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
to bi bilo strava, za mita se stalno zali :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 1:02 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4724
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
U ovom slučaju razmišljam jednako kao BobanR i mislim da sve pružene analogije baš i ne pogađaju poentu. Pošto smo mi svi različiti i imamo različite navike, mislim da je logičnije rešenje koje je i sama fabrika korigovala i pružila kod FL varijanti. Niko ne kaže da smo toliko razmaženi da nam je teško pomeriti jedan taster, ali ovde se radi o konfigurisanju vozila tačno po našim željama, a što Alfa u prvi mah nije ispoštovala "terajući" nas na jedan vid inicijalne konfiguracije.

Ja volim da je S/S stalno deaktiviran, kao i da me dočeka onaj mod koji sam koristio pre gašenja. U prvi mah to nije bilo moguće, a sada jeste i to mi je super. Inače mi je kod MiTo najviše prijalo da vozim u D modu, praktično stalno. Najviše vremena sam ga tako i vozio, a skroz mi je odgovaralo osetljivije i dinamičnije ponašanje pedale gasa i tvrdoće volana. Možda bi mi zapravo najviše odgovaralo da je vozilo stalno bilo u D modu, a da je poput Punta moglo pritiskom na neki "City" mod malo olakšati volan za gradske prilike. Odnosno što Boban kaže, da se mogu podešavati parametri pojedinačno i tako konfigurisati po svojoj želji. Kod Julke mi inače više leži N mod i tu imam malo drugačija razmišljanja na temu.

Nije ovo nikakvo kukanje na proizvođača niti traženje dlake u jajetu, sve je super i dobro je imati razne opcije, ali logično je da uvek može više i bolje, te da svako od nas može na osnovu želja i iskustava osmisliti idealnu varijantu...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 2:39 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 3:40 pm
Postovi: 1784
Garaža: Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi,
Alfa Romeo GT JTDm,
Fiat Tipo HB Nuovo
Lokacija: Beograd
Ja vozim stalno u D modu, al secam se kad sam kupio QV, vozio sam dosta u N modu, i da nije dozvoljavao prebacivanje u D mod dok se auto ne zagreje (dok skala temp vode ne dodje na 90c ili sto blize toj temp), sto je logicno donekle, auto ne dozvoljava "cepanje" dok se ne zagreje. Tako je bar kod QV, i da, prve verzije QV nisu imale S&S sisteme koliko znam, a isto tako nisam video skoro nijedan Veloce da ima S&S. Ako gresim neka me neko ispravi


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 10:51 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3469
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
@DejanGT: Kao što je kolega primetio, ideja i jeste da svako vozi kako misli da treba. Umesto toga, ti mene ubeđuješ da je moj način vožnje pogrešan i da treba drugačije da razmišljam.
Ja na stvari gledam ovako...ukoliko ja, za svoj novac kupim auto i rešim da ga parkiram okrenutog na krov, ne želim da mi bilo ko u toku noći postavlja auto na točkove i objašnjava da se gume ne menjaju kao kod pony bicikle.
Potpuno je nebitno što ja grešim u načinu vožnje, iako i o tome možemo debatovati, bitno je da nije user friendly vraćanje mojih podešavanja na default svaki put kad ugasim auto. I da, mod u kome se vozi je samo podešavanje, poput položaja sedišta ili retrovizora.
Pro choice :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jul 28, 2018 1:17 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4724
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
@ Boxa
Nisam siguran kako je bilo od samog starta u vezi S/S sistema, ali sada je u ponudi kod svih modela i nivoa opreme i ne može se Giulietta kupiti bez istog, osim perjanice Veloce modela koji ne može da se kupi sa ovim sistemom!
Inače malo mi je bezveze ako ne dozvoljava start u D modu kod QV/Veloce verzije jer čovek pre svega treba da bude načisto u svojoj glavi kako se vozi automobil umesto da ga elektronika limitira. To bi bilo recimo kao kada bi neki Ferrari u prvih par minuta dozvoljavao samo nekih 100 KS dok se ne ugreje!?

MiTo je dozvoljavao promenu u D već prilikom davanja kontakta, pre nego što se uopšte upali motor. Tako sam često i sam startovao vozilo, što ne znači da sam ga cepao na hladno. Jednostavno mi se više sviđao odziv na gas i direktnije upravljanje čak i kad se ne vozi žustro. Recimo čitavu turu do mora vozim u D, stajem u više navrata na pumpi, granici i gde već, a prilikom svakog paljenja prinuđen sam da pritisnem taster zbog tog default stanja. Zato kažem da je efektnije kad sistem pamti poslednje podešavanje nego kako je bilo pre FL varijanti, tim pre što to baš nije nikakav poseban dodatni posao za programere kod već postojećih sistema.

I još jedno zapažanje - kod MiTo je baš osetna razlika između N i D. Nakon duže vožnje u D prelaskom na N bukvalno kao da vozilo potpuno omlitavi. Subjektivno izražen osećaj da baš fali snage, iako to realno nije baš tako. Kod Julke mi ta razlika ne deluje toliko izražena i komotnije se u njoj osećam u Normal modu čak i kada mi je potrebno jače ubrzanje. Sve su to potpuno subjektivna zapažanja, a baš zbog toga je dobro u ovoj eri imati mogućnost veće personalizacije.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jul 28, 2018 11:39 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 44
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Da, Mito se u normalu ponaša u nekim situacijama kao da ima 100 konja manje. Dešava mi se da ne mogu da pređem preko ležećeg koji je na uzbrdici u drugoj nego moram da vraćam u prvu. Isto kod mene u kraju imam jednu veliku uzbrdicu gde krećem iz prve posle stopa i ako hoću da izađem do kraja u drugoj moram da ga dignem preko 3.000 i da brzo prešaltam u drugu ili motor kreće da trokira.
Sa druge strane u dinamiku po ravnom na nekih 50-60 km/h i ne treba da se stisne gas, bukvalno u leru može da se vozi.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jul 28, 2018 2:26 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 3:40 pm
Postovi: 1784
Garaža: Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi,
Alfa Romeo GT JTDm,
Fiat Tipo HB Nuovo
Lokacija: Beograd
i kod QV je razlika ogromna, D i N mode. Ide on i u N modu al u D modu divlja :D zato ga i vozim iskljucivo u D modu :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jul 28, 2018 3:16 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 6:45 pm
Postovi: 1827
Garaža: Rossalinda
Lokacija: MG
Ti imas u N modu 265+ks, koliko mislis da onda imas u D kad je tolika razlika?
Britanci kazu da je razlika u ranijem otvaranju turba i odzivu, a da je ukupna snaga ista po mod-ovima.. Voleo bih da nekako moze snaga da se izmeri po mod-ovima..


'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jul 28, 2018 4:51 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 3:40 pm
Postovi: 1784
Garaža: Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi,
Alfa Romeo GT JTDm,
Fiat Tipo HB Nuovo
Lokacija: Beograd
Jedino na 4x4 dyno plus da zadnji valjci vrte tockove. Vozio si QV znas sam kako ide :D


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 87 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 159 Prvi start

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Area Servizio

Alex147

49

9873

Čet Nov 16, 2017 1:47 pm

mladenke Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. LPG GIULIETTA

u Alfa Romeo Nuova Razza

vanja2302

11

227

Čet Okt 18, 2018 10:12 pm

gpendula Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO