Pitanja za Giuliettu

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Ned Jun 03, 2018 7:38 am

Mislim da prelazak sa QV na 1.4 tct u sport paketu je dobar potez. Ionako kod julke qv jedino sto je menjano je motor i 1.5cm nize opruge u odnosu na obicne. Kazem to jer sam vozio taj TCT i bio sam odusevljen kako sljaka, definitivno podize ceo dozivljaj na mnoogo veci nivo.
17 vs 18 vozio sam Edinovu bez ajbaha i na 17 pa smo vozili moju na ajbahu i 18 tada i nije neka strasna razlika, mada sigurno kad se rokne u rupu je razlika izrazenija.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Ned Jun 03, 2018 12:36 pm

Često ovde pročitam da ljudi pređu sa 17" na 18" i da im nije nikakva razlika, ja te razlike uvek osetim. Vozim leti na 17" a zimi na 16" i razlika se oseti. 17" su čvršće, preciznije i upravljivije a 16" su udobnije, pihtijastije i lelujavije (zimske gume, naravno)

Problem je što ako neki auto voziš 50 km to nije dovoljno da pohvataš bog zna šta od tih osećaja, ali živi s njim i vozi ga nedelju dana i steći ćeš precizan osećaj. Naravno da razlike nisu enormne, ali možda su dovoljne da čovek bude ili ne bude zadovoljan udobnošću.

Ja sam kad sam kupovao auto izbegavao QV baš zbog tih 2 cm spuštanja jer živim u ivičnjaklendu gde bi mi to napravilo pakao. Moj auto isto ima fabričko sportsko vešanje, ali na MA ono nije spušteno, pa nije neudoban, ne krcka enterijer i na 17" je.

Meni bi isto bilo žao da sa 235 siđem na 170 ks pa bih se pre igrao s vešanjem nego menjao auto, ali ako je zamena jedino rešenje onda je TCT svakako dobra opcija. Kad je udobnost u pitanju onda možda treba bežati i od te sport opreme ako je i na njoj intervenisano na vešanju. Ono, da baš odeš u suprotnu krajnjost.
Korisnikov avatar
mickeyrs
Drug Član
Drug Član
Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 663
Pridružio se: Sub Mar 14, 2009 1:51 pm

Pitanja za Giuliettu

Ned Jun 03, 2018 7:51 pm

Koliko sam ja ispratio, samo QV/Veloce imaju posebno (niže) vešanje, kod ostalih je sve isto, bio Sport ili bilo koji drugi paket.

Sent from my E6683 using Tapatalk
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Ned Jun 03, 2018 8:47 pm

Verovatno se to vremenom menjalo, ali deo sport paketa je prvobitno bilo sportsko vešanje. Kod QV je ono bilo spušteno 2 cm, čini mi se, a ostale varijante motora su imale sportsko vešanje (po želji kupca) ali nisu bile spuštene. To vešanje se dobijalo u sport paku 1 ili 2 a moglo se naručiti i kao izdvojena stavka (opcional 377 po ceni od €350 kod nas)

Ne znam kakva je situacija posle Facelifta, a i sad se već uveliko frljaju tim paketima i opremom od tržišta do tržišta, ali verujem da svakako postoji sporsko vešanje kao stavka i danas, i sigurno ide uz 1.8 motor automatski, e sad koji su modeli spušteni i koliko to treba videti u prospektu za dato tržište i datu godinu. Koliko sam razumeo čovek bi kupio polovan auto, pa jedino ostaje da proveri konkretan primerak u ePER-u da bi znao šta ga čeka.
Korisnikov avatar
mickeyrs
Drug Član
Drug Član
Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 663
Pridružio se: Sub Mar 14, 2009 1:51 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Uto Jun 05, 2018 12:09 pm

Zapravo, evo gledam, ovo moje bi trebalo da je 'sportsko' vešanje kao stavka u veloce paketu (8F4) :lol: dok recimo, Alfanaticova koja je novi Sport model nema uopšte izlistanu stavku vešanje igde, a i jedna i druga su gazele što neko napisa (konkretno, 73 mm kod mene od gume do ruba blatobrana po visini).

Samo Veloce model i to u late 2017 katalogu pominje 'Sportsko vešanje sa spuštenom šasijom (15mm)' tako da što se tiče MY2016, definitivno je išlo jedino uz TBi/QV. I to je jedino gde se vešanje uopšte pominje, 377 dodatka nema više, barem ne u našim katalozima. Šta je downunder aktuelno je tek posebna priča. :)

Inače, ontopic, ja bih prvo probao sa 17" točkovima da popravim udobnost iako je meni na 18" skroz OK, ali ako smara i manuelni, onda tu nema pomoći sem da se pređe na TCT, ne računajući ovdašnji entuzijazam ka menjanju menjača hahaha
Dulajo
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V M-Jet
Ex Alfa Romeo Giulietta QV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 TCT
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16 M-Jet
Alfa Romeo Stelvio
Lokacija: Sydney
Postovi: 133
Pridružio se: Uto Okt 30, 2012 10:48 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Sre Jun 06, 2018 1:13 am

Hvala kolege.

Moja sestra ima Tojotu Korolu i onaj automatski menjac je takav uzas da ne bih nikada presao na automatik.

Ali Djulijeta i tct je potpuno druga prica, ja sam bio protiv automatika ranije ali mi se ovo bas svidelo, pogotovo one rucice iza volana.
Ja sam onako ofrlje pomenuo sa 18 na 17 ali nije iskljuceno ni 16 felne na novoj Djulijeti.
Takodje, mislim da Djulijete facelift sa novim radiom (onaj sa ekranom) ima dosta udobnija i kvalitetnija sedista a cak mi deluje i plasitika malo bolje, bar model koji sam ja gledao.

Odustao sam od dizela zato sto ih nisam vidjao ovde sa podesavanjem sedista na dugme, sto mi je poprilicno bitno posto ja vozim do mog posla pa onda preuzme zena, pa onda obrnuto i ovo na dugme je keva :D
Inace kad smo kod toga, da li neko zna zasto ZABOGA nisu namestili da kad promenis sediste sa memorije 1 na 2 ili 3, znaci da neko drugi vozi auto, ne pomeri retrovizore automatski kako je bilo prema izabranom rezimu nego samo ostanu kako jesu :( je l je to cista glupost ili ima neka sigurnosna pozadina iza ovog?
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Sre Jun 06, 2018 4:36 pm

Pozadina toga sa retrovizorima je jednostavna - jeftinije je ne petljati retrovizore u memorisanje pozicije jer to i nije tako jeftin gadget pa su ga iskusno preskočili, smatrajući da je to isuviše luksuzna stvar za auto iz C segmenta. Štednja na delu.

Inače sedišta su 2014. promenila oblik, profil i bočnu potporu zbog ogromnog broja primedbi i žalbi kupaca i prilično su udobnija od prve generacije. Zapravo to je i najkorisnija promena na autu. Prvobitna sedišta su lepa na oko, ali udobnost je na nivou drvene klupe u parkiću.
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Sre Jun 06, 2018 6:22 pm

Evo za Masinca lii ko vec trazi fabricke aluminijumske felne za Giuliettu

https://www.polovniautomobili.com/felne ... 16-5-x-110

Jesu 16" ali je svež i zanimljiv dezen a i takoreći su nove.
Masinac
Drug Član
Drug Član
Garaža: AR 166 dizlo
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 787
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Čet Jun 07, 2018 7:53 am

Ebiga, pre par dana sam uzeo 16 alu felne da ne vozim celicne.
Sad su samo 17 u igri ako se pojavi neka dobra prilika. :)
Korisnikov avatar
mickeyrs
Drug Član
Drug Član
Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 663
Pridružio se: Sub Mar 14, 2009 1:51 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pet Jun 08, 2018 9:22 am

Završićeš ti na 18cama, vidim ja :lol:
Korisnikov avatar
Alex2209
Garaža: 147, Mito, Giulietta
Lokacija: Gmunden Graz
Postovi: 33
Pridružio se: Sub Mar 04, 2017 4:10 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Pet Jul 13, 2018 10:30 pm

@mickeyrs: hahaha khm,khm... bio bi red da ti zavrsis na 19" hahaha hahaha
Masinac
Drug Član
Drug Član
Garaža: AR 166 dizlo
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 787
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pet Avg 17, 2018 12:20 pm

Ne znam je li jos nekom smetalo ali meni jeste. Zadnje patosnice nemaju nista sto bi patosnicu drzalo na mestu. Kako mi supruga sedi nazad zbog bebca uvek pri ulasku i izlasku iz auta gurne patosnicu i vec je pocela jedna zadnja da se krza o vodjicu sedista. Ovo sam imao i ranije na Cromi pa mi bas islo na zivce. Elem otisao sam kod krojaca sa idejom da mi zasiju cicak traku ali me oni uputili na obucara jer obucari imaju jace igle. Zavrsen posao kod obucara i bas sam zadovoljan, za 600 dinara resena glupost koja me bas nervirala :)
Slika
Korisnikov avatar
Raketa
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Postovi: 317
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 7:57 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pet Avg 17, 2018 5:15 pm

Mene isto nervira , a radim u obucarskoj firmi , tj i zena i ja , i nikako da izvadim patosnicu da joj dam da usije cicak ..
Ragazzo
rookie
Garaža: Honda Civic 2.2ictdi
Lokacija: Mannheim
Postovi: 4
Pridružio se: Sub Avg 18, 2018 5:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Sub Avg 18, 2018 6:14 pm

Pozdrav za sve ljubitelje Alfa Romeo automobila, i za sve one koji to u budućnosti planiraju da postanu. :)


Zovem se Nikola, imam 30 godina, rodom sam iz okoline Novog Sada i u neko dogledno vreme od 6 meseci do godinu dana planiram kupovinu polovnog automobila. Trenutno vozim Hondu Civic 2.2 ictdi iz 2009. godine kojom sam apsolutno zadovoljan, ali kako automobil ima već preko 200 000 pređenih kilometara a to je kilometraža na kojoj realno mogu da se pojave problemi, planiram zamenu za noviji automobil koji će ovog puta svakako biti benzinac.

Izbor mi pada na 2 modela iz kompakt klase. Prvi izbor bi naravno bila deveta generacija Honde Civic, sa 1.8 atmosferskim benzinskim motorom sa 142. konjske snage koja se kao i svaka Honda odlično pokazala u pogledu pouzdanosti, i uveren sam uz dobro održavanje lagano prelazi preko pola miliona kilometara. Druga prednost Honde je njena prostranost, i gepek od čak maksimalnh 477 litara što je najviše u klasi, kao i ponuda prostora na zadnjoj klupi u čemu je svakako ispred Alfe i mnogih drugih konkurenata.

Drugi izbor bi logično bila Alfa Giulietta, sa 1.4 Multiair motorom od 170 konja koja je prava poslastica. E sad, Giulietta nažalost dosta kaska u ponudi prostora u odnosu na Hondu, njena apsolutna prednost je naravno u performansama što je i logično za motor koji isporučuje 30 konja više, i iako je nisam vozio, siguran sam da je razlika i više nego primetna. Dalje, iako Honda ima odlične ocene po pitanju bezbednosti, Alfa je najbezbedniji auto u klasi i to je svakao stavlja ponovo ispred drugih. Po dizajnu, svakako apsolutno najlepši automobil u toj klasi na svetu, i takođe mi se sviđa što pozadi ima multilink vešanje što je opet velika prednost u odnosu na CIvic koja na devedetoj generaciji i dalje koristi torziju.

E sad, kad je u pitanju cena oba automobila, to je nešto što mi se više ne sviđa kod Alfe. Do pre samo 10 godina je Alfa kao polovnjak važila za atraktivan, brz i dobro opremljen automobil koji može da se kupi za više nego pristojan novac, ali su se stvari promenile. Njena cena je čak i kao polovnjaka debelo porasla, što sa druge strane može bti i dobar pokazatelj pouzdanosti i kvaliteta vozila koji je svakako porastao. Primera radi, 2013. godine sam kupio Alfu 159 1.9jtdm, 150 ks, sa 100 000 km na satu za 7000 eura. Danas gledam Giuliettu 2012 ili 2013. godište, sa malo boljom opremom i motorom od 170 ks i ne više od 100 000km na satu, i ona košta 10 i više hiljada e. Mora se priznati, ne baš mali novac za automobil kompaktne klase 6 godina starosti. Ja sam siguran da taj automobil opravdava svoju cenu, ali pre nego što se definitivno odlučim za nju želeo bih da znam malo više o pouzdanosti tog 1.4 multiair motora.

Ako kupim giuliettu, planiram da je vozim narednih 4 do 5 godina, što će značiti da ću sa njom preći 100k klometara, možda i više. Uz dobro i redovno održavanje, kao i savesnu vožnju mogu li da se uzdam u mehaniku da će da služi bez većih problema? Ima li nekoga na forumu ko baš ovaj AUto sa multiair motorom ima bar nekoliko godina, pa da kaže nešto više o pouzdanosti motora i eventualnim kvarovima? S obzirom da ako je kupim, planiram da se dugo družim sa njom, da li mislite da je to dugoročno gledano dobar automobil koji se neće kvariti? Znam da je to nezahvalno i pitati i odgovoriti, ali eto.... zanima me...

I još nešto. Za sad smo samo supruga i ja tu, ali planiramo proširenje porodice. Što će značiti da će kolica za bebu verovatno biti verni pratilac na svim našim putovanjima, ali da li je stvarno Giulietta toliko tesna za putnike pozadi kao što pričaju? Mogu li u tom autu da se komotno smeste 4 odrasle osobe za duži put i može li ponuda prostora u Giulietti da zadovolji potrebe normalne porodice sa malom decom?

Npr, siguran sam da Civic sve to može i da je najpraktičniji automobil u klasi koji isto tako pruža sportski osećaj u vožnji zbog direktnog upravljača i preciznog menjača, ali mislim da je Giulietta, najviše zbog naprednijeg sistema vešanja i turbo motora sa 30 konja više, po pitanju voznih osobina ipak korak ispred Honde... A Honda ipak korak ispred nje u pouzdanosti... Ili grešim? Mišljenja vlasnika povodom ove dvojbe? Unapred sam zahvalan i pozdrav još jednom! ;)
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Ned Avg 19, 2018 2:33 pm

Pozdrav (mogući) kolega :hello:
Pošto sam na neki način "prozvan" kao vlasnik automobila koga želiš osećam se dužnim da pomognem oko izbora, ali kao ostrašćeni Alfista teško da se mogu smatrati nepristrasnim :) A imajući u vidu da sam Giuliettu kupio potpuno novu i sa njom prešao nekoliko hiljada km ne mogu se smatrati relevantnim ni po pitanju pouzdanosti tog agregata, mada je ta Alfa već duže na tržištu i iskustva drugih su generalno sasvim pozitivna. Imajući u vidu da juriš polovnjak najbitnije u celoj priči je da uzmeš Alfu od nekoga ko ju je održavao onako kako treba održavati sve automobile. Dakle neophodna poznata servisna istorija i jedan dobar pregled u servisu gde bi se ocenilo stanje Giuliette pre kupovine.

Istina je da su polovne Alfe nekada bile dosta pristupačnije u odnosu na novije generacije, ali na to pitanje si već sam odgovorio i mislim da je u suštini to nešto što je ipak više pozitivno nego negativno. Alfa Romeo pravi sasvim pouzdane i kvalitetne automobile ;)
Ragazzo napisao:Do pre samo 10 godina je Alfa kao polovnjak važila za atraktivan, brz i dobro opremljen automobil koji može da se kupi za više nego pristojan novac, ali su se stvari promenile. Njena cena je čak i kao polovnjaka debelo porasla, što sa druge strane može bti i dobar pokazatelj pouzdanosti i kvaliteta vozila koji je svakako porastao.
Konačno, što se tiče enterijera i praktičnosti, mislim da je Giulietta dušu dala za porodične potrebe ukoliko porodica nije baš brojna i potrebe za prtljažnim prostorom prevelike. Raspoloživih 350 litara zapremine umeju biti korisniji nego kod većih prtljažnika limizina zbog karakterističnog hatch oblika, obaranja sedišta i velikog korisnog prostora. Mnogo mi je praktičniji gepek kod Giuliette nego recimo kod 30-ak litara nominalno većeg u 156-ici.

Ono što je podložno najvećim diskusijama jeste položaj sedenja vozača i neki tvrde da ne mogu uopšte da se nameste kako treba. Ja sam pronašao odgovarajuć položaj za volanom i tu nema greške osim što vozim sa "zadnjeg sedišta" i što iza mene može samo malo dete da se smesti. Papučice su nekako nameštene suviše napred i to je moglo bolje da se odradi, a sve zavisi koje si visine i kako voliš da se namestiš u vožnji. Idealno bi bilo da odeš na probnu vožnju i sam sve proceniš, a još idealnije ako imaš poznanika sa Giuliettom pa da se dobro upoznaš pre nego što kreneš u avanturu. Ipak, pošto kažeš da ste za sada supruga i ti sami, te da tek planirate proširenje porodice, u narednih 4-5 godina zaista nema straha niti problema sa eventualnim posedovanjem Giuliette.

Od mene toliko i želim ti sreću u odabiru (pravog) vozila, a tu sam da dodatno pomognem u odluci ako mogu. Evo ti link ka mojoj temi ako će ti koristiti, mada te upozoravam da batališ jedno prvih 25 strana gde je opisivana čitava saga oko nabavke i transporta moje Alfe :whistle:
viewtopic.php?f=6&t=63215
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
IvanSim
Garaža: Giulietta 1.4t multiair

ex BMW E60 520d
ex Honda Accord CU1
ex BMW E90 320d
ex Honda Accord CL7
ex Mercedes C200 kompresor AMG paket W203
ex Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v
ex BMW 525i M paket E39
ex Opel Vectra C 1.8 16v
ex Astra F 2.0 16v
ex VW Golf 3 1.8
ex VW Corrado 1.8 g60
Lokacija: Lesak
Postovi: 33
Pridružio se: Pet Mar 30, 2018 2:58 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Ned Avg 19, 2018 5:57 pm

Vozio sam dve Honde ali Accordi su bili u pitanju,druga je bila CU1 sa r20 motorom koji je indentican kao u Civiku koji zelis samo je tamo 1.8 i 15ks manje.Sada sam vlasnik vec 5 meseci Giuliette 2011 multiair pa ti je mogu uporediti sto se tice potrosnje i snage sa Hondom,inace imam dvoje dece i G nam sve potrebe zadovoljava zaista s tim da smo kolica prerasli.Motor u Alfi je pravi biser zaista , neverovatno je elastican i ekonomican za svoju kubikazu i snagu,u niskim je fenomenalan u srednjim dobar a u visoke preko 5500rpm ga nema nesto svrhe ni terati,Hondin 2.0 motor r serije je verovatno najbolji atmosverski koji je postojao tada na tzistu,neverovatno elastican za atmo u tolikoj limuzini i sa potrosnjom na nivou Alfe 159 1.9 150ks koju sam takodje imao u svom vlasnistvu.Alfa je recimo od Civica koji sada vozis udobnija ,bolje lezi na putu,manje krcka unutra mada je tu 9gen Civic napredovao, Giulietta ima bolju izolaciju koja nije sjajna ali je bolja nego u Hondi,uz to je limarija i lak dosta bolji nego na Hondi,Alfa mnogo bolje koci i naravno lepsa je dosta ,ja je kratko imam i radi za ovo vreme kao japanac ali tu ce Civic sa ultra pouzdanim motorom biti u prednosti.Potrosnja 1.8 Civica i MA Alfe je gotovo ista s tim sto je alfa neuporedivo agilnija,u dinamik modu prosto trazi da non stop pretices sa njom,Honda ce biti prakticnija i ta novija generacija je i udobnija od modela koji sada vozis,sedista su udobnija u Hondi i menjac je takodje besprekoran.Razliku u eventualnoj pouzdanosti ces platiti u startu ako se odlucis za Civica a ako se odlucis za Giuliettu ostace ti bar 1000e u rezervi.Stvari kada se uproste cini mi se da se svode da li zelis dinamican,lep i zabavan auto koji uz to moze zadovoljiti porodicne potrebe ili ultra pouzdan,takodje na svoj nacin zabavan za voznju i ekstra prostran za svoju klasu?
Cisto da ti napomenem da imas predstavu ,prosle godine ista destinacija u Crnoj Gori uslovi voznje slicni,Accord 2.0 6.7l mereno od cepa do cepa,Giulietta 6.0l mereno istom metodom,godinu pre toga e90 2.0d at 6.6l.Kombinovano mi se krece od 7 do 7.5l uvek sipam pun,bord je tacan i ne gresi nikada vise od 0.2l ,da napomenem da ne zivim u velikom gradu,vozim auto svakodnevno 10km u jednom pravcu do polsa ibarskom magistralom,nisam vise od 20% kilometraze u D modu i skoro nikada nisam na auto putu,u istim uslovima Accord je trosio od 7.5 do 8l.Ful kasko je 25h din sa popustim od 10% tako da sam i sa te strane zadovoljan.
Nadam se da sam ti bar malo pomogao.
Korisnikov avatar
mickeyrs
Drug Član
Drug Član
Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 663
Pridružio se: Sub Mar 14, 2009 1:51 pm

Pitanja za Giuliettu

Ned Avg 19, 2018 7:11 pm

Zavisi dosta od visine i preferenci položaja vozača, inače mesta pozadi ima sasvim dovoljno za ovu klasu. Možda neki konkurentski modeli imaju nešto više mesta ili nominalno veći prostor u gepeku, ali to je sve relativno ako uzimaš u obzir i prednosti G koje si naveo. 2 osobe pozadi opušteno sede i iza mene od 180 i iza suvozača, 3 nisam probao.

MultiAir je sasvim OK motor, samo gledaj ili restyle (doduše, skuplje zbog mladosti, 2016+) ili nekog ko je ulje menjao redovno/češće od preporuka fabrike i biće to sve OK. Imaš verzije i sa 140, 150, 170 ks, restyle samo sa TCTom ima 170 ako je bitno. Ostalo pitaj pa ćemo da odgovaramo, mada alfanatic i ja nismo najbolji savetodavci, ali ima još vlasnika Giu ovde. :-))

Sent from my E6683 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Ned Avg 19, 2018 11:33 pm

mickeyrs napisao:Ostalo pitaj pa ćemo da odgovaramo, mada alfanatic i ja nismo najbolji savetodavci, ali ima još vlasnika Giu ovde. :-))
Kako misliš nismo!? Koga god sam u životu uporno obrađivao na kraju je i završio sa Alfom :D

P.S. Čovek reče da juri model star 5-6 godina, a takvi od 170 KS su išli i bez TCT-a. Sada ako želi tu snagu mora da ide uz TCT, mada su mi prilikom konfigurisanja rekli da je verovatno moguće iščačkati da se dobije 170 KS uz manuelni. Svašta je moguće u pregovorima, mada u slučaju (ne)suđenog kolege ima dobre šanse da naleti baš na to što traži. Na kraju krajeva i da uzme ovu od 150 KS sa manuelnim neće biti baš nešto dramatično pogođen nedostatkom snage...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Ragazzo
rookie
Garaža: Honda Civic 2.2ictdi
Lokacija: Mannheim
Postovi: 4
Pridružio se: Sub Avg 18, 2018 5:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pon Avg 20, 2018 7:15 am

Hvala svima na odgovorima. Kolega koji je poredio Accord sa Giuliettom je napravio lepo povlacenje ispred crte, mada to opet nisu iste klase automobila. Mada za mene bi licno Accord bio izbor broj jedan ali kvalitetan primerak sa manjom kilometrazom tesko se nalazi ispod 12000 u tom godistu a taj novac ne zelim da dam, tako da on trenutno nije opcija, sem ako ne uleti neka ekstra ponuda...

E sad sto se prostora u Alfi tice, ja sam visok 183 i imam blizu meter kila. :) Sto se kaze, neki prosek ali ne volim da sedim preterano zavaljen i autu a ni preterano skupljen. Neka sredina mi odgovara, i po tako nekom mom setup-u, dok sam vozio Alfu 159, secam se da je prosecna normalna osoba mogla komotno da se smesti iza mene. Medjutim iako je Alfa 159 za klasi veci auto, secam se da su je mnogi pljuvali po pitanju ponude prostora za kolena, pogotovo u verzijama pre restajlinga ali meni to nije predstavljalo ama bas nikakav problem. Pa zbog toga se sve nekako potajno nadam da ce i Giulietta po pitanju ponude prostora biti nesto slicno. Rekoste da treba da se proba pa onda da se vidi? Hm... toga se ja i plasim, jer poznajem sebe i znam da kad jednom dobro provozam tu Alfi necu zeleti nista drugo sem nje. :)

I jos nesto... kad je u pitanju cena nije bas Alfa jeftinija od Civica. Cak naprotiv, za nijansu je skuplja. Ja gledam uglavnom modele sa kozom ili bar kombinacija Alcantara koza jer ako mi se nesto jako svidja u enterijeru, to su ta kozna sedista sa crvenim stepom o malo retro izgledam sa savremenim smekom u cijem dizajnu genijalna italijanska istancanost ukusa dolazi do svog maximuma. A takvi modeli sa kozom su po pravilu malo skuplji jer imaji jos malo vise opreme. Vecina modela ovde nosi oznaku Tourismo ako to ista znaci...

I jos jedna stvar koja mi se kod Alfe svidja je velik rezervoar za tu klasu od 60 litara. Godisnje prelazim bar tri puta 2600 km u oba pravca pa plus odlazak na godisnji odmor i letovanje, pa mi tu igra uloga kad natankam pun rezervoar da moram redje da mislim gde da nadjem dobru pumpu...

Jos jedno pitanje za 1.4 multiair. S obzirom da je turbo motor, mora li u njega da ide obavezno gorivo od 98 oktana i vise ili moze i standardan benzin. Koje vi sipate? Ima li razlike u performansama?
Masinac
Drug Član
Drug Član
Garaža: AR 166 dizlo
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 787
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pon Avg 20, 2018 12:16 pm

Da probam i ja da budem od pomoci.
Pre svega sto se prostora tice mogu ti reci da vozac i suvozac imaju dosta mesta na raspolaganju.
Ja sam visok 186 a kilaza okruglo 100 :P
Ja sam sebi uspeo da nadjem poziciju i da se namestim da mi sve bude potaman.
Pre Giu sam vozio sve i svasta ali mahom automobile znacajno fizicki vece pa mi je na pocetku bilo neobicno i nekako skuceno sto je i moja zena prokomentarisala.
Vrlo brzo smo se oboje navikli na dimenzije i sad sve izgleda potaman.
Po pitanju zadnje klupe, iza mene moze da se sedne ali nije to da se covek siri da tako kazem.
Sednem ja iza sebe :) , to sam probavao kad sam probavao auto.
Po pitanju prtljaznog prostora ima i nema prostora.
Oblik i pristup su zaista uradjeni vrhunski ali litre su litre ;)
Opet ovde cu da se po malo distanciram jer sam dugo godina dozio znatno vece automobile.
Imao sam priliku da sa suprugom i sinom od 8 meseci idem na duzi put.
Stalo je sve u gepek, i torbe i kolica koja nisu bas mala na sve to ali je polica bila van svoje pozicije tj samo stavljena prekoko kolica.
Moj neki zakljucak iz prakse je da se troclana porodica sa malim detetom moze spakovati u Giu mada sam bio zaista skeptican po tom pitanju.
Kad budem dobio drugo dete..... ????
Sto se udobnosti tice posle 7000 km, auto je trimovan nesto izmedju sportskog i udobnog stim da mozda za nijansu vise vuce na sportsko.
Da ne bude zabune nije tvrd auto pa da nije za svakodnevnu upotrebu.
Ustvari kad bolje razmislim ovo je Alfa i ispunjava ocekivanja po pitanju vesanja. :arflag

Posto vozim motor od 120 konja necu o tome.
Iz razgovora sa dva servisera.... bitno je koje ulje i interval zamene a za benzin to je standarna tema o kojoj bi se pisalo dugoooooo. Plus od ranije moja praksa sa turbacima, obavezno 1-2 minuta u mestu kad se upali auto i isto to pre nego se ugasi (grejanje i hladjenje ulja)......sveto pismo za mene.

Nadam se da sam bio od pomoci. Ako sta jos treba slobodno pitaj.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pon Avg 20, 2018 4:29 pm

Ragazzo napisao:E sad sto se prostora u Alfi tice, ja sam visok 183 i imam blizu meter kila. :) Sto se kaze, neki prosek ali ne volim da sedim preterano zavaljen i autu a ni preterano skupljen. Neka sredina mi odgovara, i po tako nekom mom setup-u, dok sam vozio Alfu 159, secam se da je prosecna normalna osoba mogla komotno da se smesti iza mene.
Praktično smo istih mera što znači da se možeš ravnati po onome kako je kod mene, mada sam ja malo specifičnih proporcija, imam duge ekstremitete i poziciju podešavam otprilike onako kako bi osobe visoke oko 190 cm. Pogotovo iz razloga što volim da sedim što niže i opruženih nogu koliko je moguće. Evo kako to izgleda u praksi, u odnosu na B stub kao orijentir:

Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Kao što vidiš, iza mene mesta ima samo za dete, a postoji i problem ulaska nazad ukoliko malo ne pomerim sedište. Sa druge strane baš sam malo poredio sa drugarom koji vozi 159 i što se tiče pozicije za volanom njemu je moje podešavanje bilo predaleko iako smo slične visine, ako on nije i neki cm viši. On bi u mojoj Giulietti približio sedište i oslobodio prostor nazad, a ja bih u njegovoj 159-ki sedište doveo otprilike na nivo kako je i u Giulietti. Drugim rečima nemaš se zbog čega brinuti i čeka te otprlike isto ono što si imao u 159-ki po tom pitanju. Bez obzira na sve ne bi bilo loše da ipak probaš Giuliettu, posebno zbog položaja papučica, mada je i to manje-više slično u svakoj Alfi. Osim ako nisi baš toliko zaluđen Alfa Romeom da modele dragih Italijana kupuješ bez ikakve potrebe da ih prethodno isprobaš (poput nekih ovde) :)

Za rezervoar si u pravu, glavobolja ga je napuniti do vrha, ali zato 60 litara pružaju finu autonomiju. Što se goriva tiče, MiTo (bez MA) sam vozio bez ikakvih problema na 95 oktana uz izlete na 98 ili 100 na turama do mora. U Giuliettu sam od starta krenuo sa 100 oktana, odnosno najmanje 98 ukoliko nema prve opcije. Tako sam odlučio bez obzira da li plaćam "porez na budale", a po prospektima stoji najmanje 95 oktana pa ne vidim da bi to bio problem. Što se MiTo tiče, apsolutno nikakve razlike nisam primećivao ni po pitanju performansi ni po pitanju potrošnje, bez obzira koje sam gorivo koristio. Iznenađujuće, ali tako beše potkrepljeno ciframa i papirima. Postoji teorija da se određena razlika pokaže tek nakon nekoliko rezervoara posle promene vrste goriva, ali da ne načinjemo sada tu tematiku.

Konačno da dodam kako veoma cenim japansku autoindustriju i Hondu kao proizvođača. Nema greške sa Civicom, ali zaista verujem kako je Giulietta bolji i praktičniji, da ne kažem zanimljiviji izbor. U pitanju je veoma ozbiljan, višenamenski porodični automobil koji se fenomenalno ponaša na putu i još uvek sam u rebusu koliko se čovek u njoj dobro oseća pri bilo kojim brzinama i u bilo kojim uslovima vožnje. O izgledu se nema mnogo toga polemisati, bio je najbezbedniji automobil u klasi kad je izašao na tržište,..., mislim, čemu više pitanja i dileme? ;) :wave:
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
IvanSim
Garaža: Giulietta 1.4t multiair

ex BMW E60 520d
ex Honda Accord CU1
ex BMW E90 320d
ex Honda Accord CL7
ex Mercedes C200 kompresor AMG paket W203
ex Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v
ex BMW 525i M paket E39
ex Opel Vectra C 1.8 16v
ex Astra F 2.0 16v
ex VW Golf 3 1.8
ex VW Corrado 1.8 g60
Lokacija: Lesak
Postovi: 33
Pridružio se: Pet Mar 30, 2018 2:58 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Pon Avg 20, 2018 9:46 pm

Vozio 4 rezervara na g-drive 100,pre toga 2 na standardnom takodje na NISu,i sada sam zadnjih par hiljada km na standardnom ponovo.Potrosnja je ista jedino sta sam primetio je da na 100ki kada iz niskih obrtaja zustrije hoces da ubrzas nekako se lakse zavrti i manje buni zato sto nije odabran stepen prenosa nize.A sto se tice toga da moras ici na 98 ,ne moras jer je predvidjena i za 95 gorivo kao u ostalom i Honda i da bi imao iste razloge i za i protiv kod oba vozila pri odabiru goriva .
Korisnikov avatar
gpendula
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs
Lokacija: BG
Postovi: 1584
Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 6:57 am

Re: Pitanja za Giuliettu

Pon Avg 20, 2018 10:36 pm

Da dodam samo zapažanje za gorivo i odem u mali off. Sipao sam sada u Grčkoj rezervoar Shell racing V-power 100 oktana i nikakve promene nije bilo u radu motora. Ni u snazi ni u potrošnji. Možda bi valjci pokazali neku razliku ili se osetilo u nekom autu za stazu, ali ja nisam primetio tu razliku. Novčanik jeste jer je litar 1.88€. :)
Ne bih rekao da je to gorivo porez na budale, samo da civilni automobili ne osete tu razliku.
Ragazzo
rookie
Garaža: Honda Civic 2.2ictdi
Lokacija: Mannheim
Postovi: 4
Pridružio se: Sub Avg 18, 2018 5:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Uto Avg 21, 2018 6:48 am

@Alfanatic


Ala si se potrudio da docaras slikama kako kod tebe izgleda pozicija sedenja, alal ti vera! :) No sudeci po tvojim fotkama siguran sam da bi mi tvoja pozicija bila predaleka, sem ako stvarno nema ta fora sa noznim komandama. Koliko se secam, na 159 to nije bilo izrazeno, ili se bar ja toga ne secam.

Aj da kazem da bih, sto se tice prostora mogao da prihvatim kompromis, iznad svega zbog voznih osobina i jer sam ja ipak covek prosecne visine i gradje i u jedan automobil kompaktne klase, bez obzira kog proizvodjaca, bi trebalo da mogu lako da se smestim. No mene nesto drugo brine. :)

Radni sat u Alfi ovde u Nemackoj kosta 5 do 10 puta vise nego u Srbiji. Multiair motor je dobar motor savremene tehnologije ali sva ta nova tehnologija, elektrohidraulično kontrolisanje rada ventila, solenoid koji kontrolise rad bregaste itd, je nesto sto siguran sam, ako ne funkcionise kako treba, eventualne popravke ovde u Nemackoj izadju kao svetog Petra kajgana. Svi znamo da se Fiat proslavio Jtd motorima koji si se pokazali nepoderivim, ali zato mnogi benzinci iz proteklih 10 do 15 godina nisu bili bas ogledalo pouzdanosti. Opet u Srbiji se realno gledano kupuju izvozani auti sa velikom i vracenom kilometrazom pa ni ne cudi sto ljudi sa automobilima imaju probleme, a sem toga ni Alfa vise nije jeftin auto a za mene kao nekog kome se ti auti svidjaju i ko voli Alfu, to moze da bude samo pokazatelj napretka u kvalitetu proizvodnje...

Dok sa druge strane, Civic (iako znam da je ovaj forum poslednje mesto na kojem treba popularizovati bilo kog drugog proizvodjaca automobila :) ) pokrece jako jednostavan, atmosferski benzinski motor sa samo jednim bregastim vratilom i 16 ventila. Motor jednostavan, pouzdan i neunistiv. Do stotke ubrzava za manje od 10 sekundi, maksimalna brzina preko 210 na sat a potrosnja i vise nego dobra za benzinca te mase i proporcija.
Jedino me odvlaci "mali" obrtni momenat od samo 173nm ali raspoloziv tek na 4000 rpm, dok je kod Alfe sirovijih 250nm na 2500. Razlika je velika, a meni koji vozim dizele vec 6 godina, siguran sam da ce biti velika razlika u subjektivnom osecaju ubrzanja kad iz Civica dizela koji ima cak 350nm obrtnog momenta sednem u drugi auto koji ima upola manje. Mada sa druge strane, vozio sam ja ranije benzinca od 150ks i iako nema taj obrtni momenat, ubrzanja su mu linearna i traju mnogo duze tako da je tu u prednosti svakako....

A sto se tice kvaliteta enterijera, Civic je tu cini mi se ipak u prednosti nad Alfom ali i to dosta zavisi od prethodnih vlasnika kako odrzavaju auto. Primera radi na mojoj bivsoj 159-ki, vec na 150 tkm je koza volana pocela lagano da se ljusti, dok je kod Honde sa 210 tkm i dosta boljem stanju. Lumbalna podrska sedista na donjem delu vozackog sedista je kod Alfa brzo izgubila svoju cvrstocu i ocigledno je bilo potrebno staviti nove sundjere tamo dok je Honde to sve sa opet dosta vise km bilo u boljem stanju. Smesno je bilo i to sto npr moja 159-ka nije imala ni komande na volanu, ni parking senzore pozadi a nisu ni zadnja sedista mogla da se preklope. Izgleda da se kod Italijana sve to smatra dodatnom opremom i mora dodatno da se plati kad kupujes nov auto iako je to automobil D segmenta gde se takva oprema danas podrazumeva kao standard. Moja Honda, iako za klasu losiji auto od 159 je imala sve to pa i vise od toga. A kazu da su kod naredne generacije Civica poboljsali i udubnost a i kvalitet enterijera i stavili jos vise opreme.
Honda je ipak ozbiljan i kvalitetan auto za razuman novac.

Pitam se samo kako se npr Honda i Alfa ne udruze zajedno pa da sjebu celu auto industriju a pogotovo precenjene Nemce sto prodaju muda za bubrege. Izvinjavam se na off-u, ponele me strasti. :)
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Pitanja za Giuliettu

Uto Avg 21, 2018 7:37 am

Upućeniji kolega je negde ovde ostavio interesantnu teoriju po kojoj na malom uzorku ne mogu da se primete promene u potrošnji i performansama, već nakon određenog perioda i više rezervoara nakon što se elektronika "nauči" svojstvima boljeg goriva. Sasvim moguće da je tako.
Što se tiče "poreza na budale", neko to tako naziva, posebno što se ne primeti neki poseban boljitak ili ušteda u civilnoj upotrebi. Možda su samo nijanse u pitanju, ali moj režim i navike u vožnji mi dozvoljavaju da za Alfu biram ono što je makar teoretski najbolje na tržištu. Svako postupa kako želi i može, a fabrika je tu jasna - 95 oktana je minimium, pa naviše...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”