Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 186 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća
  Štampa

Re: Pitanja za Giuliettu
Autoru Poruka
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 12:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 56
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Razlika u oktanskoj vrednosti označava zapaljivost goriva, odnosno ono sa većom oktanskom vrednošću je manje zapaljivo.
To u principu znači da ako sipate 95 oktana može se desiti da se smeša benzina i vazduha sama zapali pre nego što svećica to uradi... I to je to.


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 1:41 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
Oktanski broj označava otpornost goriva na samozapaljenje kao posledica povećanog pritiska u cilindru. Veći oktanski broj dozvoljava veću kompresiju u cilindru pre nego što se smeša samozapali. Sa povećanjem oktanske vrednosti ne može doći značajnog povećanja snage. Može samo doći do smanjenja snage/nepravilnog rada usled nedovoljnog broja oktana. Nikakvo "učenje" kompjutera ne može više iskoristiti povećan broj oktana u gorivu. Kompjuter bi morao da poveća kompresione odnose u cilindru kako bi iskoristio prednosti visokooktanskog goriva.

Efekti samozapaljenja smeše mogu biti pogubni po motor. Zato je jako bitno da se ne sipa gorivo manje oktanske vrednosti od predviđene jer može doći do pojave dve eksplozije u cilidru u jednom taktu - prva kad se smeša zapali od pritiska (prilikom ciklusa sabijanja), druga kad svećica baci varnicu (blizu gornje mrtve tačke).
Sipanjem goriva veće oktanske vrednosti se samo smanjuje/eleminiše mogućnost da dodje do prerane detonacije prilikom sabijanja smeše. Naročitno značajno kod motora sa povećanim kompresionim odnosima u cilindru - trkačih.

Sipao sam to V-Racing gorivo u Grčkoj više radi aditiva/deterdženata za koje nadam da takvo gorivo ima, a i da proverim da li je naše gorivo lošije u odnosu na njihovo "najbolje". Sledeće punjenje je bilo V-Power 97, značajno jeftinije. Ovde sipam Eko 98 Racing jer računam (nadam se) da ima više oktana od onog od 95. :write:


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 2:44 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4833
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Nisam iz te branše da bih mogao nešto da deklarativno tvrdim pa sam zato pronašao ono što je napisao kolega sinisa:

sinisa je napisao:
Za većinu novijih benzinaca potrebno je preći određenu kilometražu s visokooktanskim gorivom da bi razlika bila primetna. Tajming (ugao) paljenja smeše je uglavnom konzervativan, tako da se izbegne detonacija. Svaki put kada se dogodi detonacija knock senzor je detektuje i ECU odstupi tako što "porani" tajming paljenja smeše (dakle, još više pre sabijanja u mrtvu tačku). Prelaskom na visokooktansko gorivo (tj. otpornije na detonacije) potrebno je neko vreme da ne bude detonacija, ECU da prati to i postepeno pomera tajming paljenja smeše (bliže mrtvoj tački). Taj period je obično ~20-40 sati rada motora (podatak je za Z18XER), kada će razlika biti primetna.

Što se tiče goriva, dok sam vozio benzinca osetio sam razliku s Gazpromovim G-Drive 100. Inače, nekada pre sam isto tako povremeno sipao Shell V-Power, po jedan rezervoar, i nikakvu razliku nisam primetio... Poenta je ustvari da treba 2-3 rezervoara sipati, kada razlika počinje da bude vidljiva.


Ono što jedino znam jeste šta su pokazali papiri i statistika nakon vožnje pomenutog Shell 100 oktana iz Grčke u odnosu na najčešće korišćenu 95-icu. Potrošnja mi je ostala u dlaku ista mereći na istoj relaciji uz isti tempo vožnje, a subjektivno nisam primetio nikakve razlike u performansama. Zanimljivo je međutim da sam na 156 2.0 TSpark mnogo više osećao razlike u korišćenim gorivima. Možda mi je i više od samih performansi bitnija čistoća i kvalitet goriva u želji da motor dobije ono što je preporučeno. Ukoliko kod nas i ima malo zakidanja (ne bi me čudilo!), taman bi gorivo od 100 ili 98 oktana bilo optimalno...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 3:45 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Jun 10, 2012 4:58 pm
Postovi: 630
Lokacija: Beograd
Garaža: '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Lokacija: Beograd
Taman sam krenuo da se samocitiram :gr8:


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 4:17 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
Pomeranjem ugla paljenja može da se dovede do efektnijeg rada motora i boljeg iskorišćenja goriva, a ne do boljih performansi motora u smislu o kom mi diskutujemo. Motor može da radi samo bliže onome kako ga je fabrika projektovala (kompersioni odnosi u cilindru su "ograničavajući" faktor u ovom slučaju). Tek prilikom povećanja kompresionog odnosa u cilindru može da udje u jednačinu oktanska vrednost goriva.

Btw. TNG ima oktansku vrednost veću od benzina. Bitna stavka u tome je energetska vrednost goriva, ali to je druga tema.

Napominjem, ni ja nisam u "branši". Da ne kažem - samo sam internet pala*ud. ;) Hoću da kažem, spreman sam da prihvatim kritiku ako je moja, do sada besprekorna, Bosanska logika negde zakazala. :whistle:


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 6:03 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
Ne mogu da editujem gornji post, evo malo zabavnije objašnjenje od mog:

phpBB [video]


Oko 12:40min se spominje i knock senzor.


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 6:11 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4833
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
sinisa je napisao:
Taman sam krenuo da se samocitiram :gr8:

:gr8: :hello:

@gpendula
Meni je kao laiku sve to zabavno pročitati i svačija logika je dobrodošla, ali na kraju dana uvek se najviše oslonim na sopstvenu preciznu i detaljnu statistiku (tu sam malo više u struci), kao i subjektivni osećaj u vožnji :)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 6:21 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:57 pm
Postovi: 164
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Bas cu da probam sad da sipam tri rezervoara 98ili 100 oktans , da vdim dali ce biti razlike . Inace uvek sipam 95icu ...


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 6:35 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
@alfanatic
Ja bih baš da izbegnem taj subjektivan osećaj u vožnji jer se sećam svog osećaja sa prvom "k&n" pečurkom i "boljim" ubrzanjem koje sam dobio sa njim. hahaha

Sada malo ozbiljnije, nema tu previše filozofije. Ne kažem ja da auto ne radi bolje na 98 oktana (i sam ga sipam) i da tvoj subjektivni osećaj nije tačan, ali ne zato što je to "snažnije" gorivo, nego zato što je ono od 95 oktana lošije od onog za koje fabrika napravila motor. Govorim o gorivu koje svi mi u Srbiji sipamo.

@raketa
Verujem da je u Austriji dovoljno kvalitetno gorivo od 95 oktana za naše motore. Mislim da neće biti osetne razlike. Možda neki "blind test" da se napravi, kao u ocenjivanju vina. Da se izbegne "k&n" efekat. :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 6:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4833
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
@ gpendula
Dobro, ovde sa teritorije subjektivnosti polako zalazimo na teren realnosti i objektivnosti, a nekako uvek gledam da su te dve stvari što manje suprotstavljene. Drugim rečima češće tražim manu i dlaku u jajetu, nego što sam spreman da mi neki K&N zamaže oči ;)

A ako si me dobro shvatio, upravo sve vreme i potenciram da neku razliku sa MiTo nisam primetio. Te godine kada sam vršio "eksperiment" gorivo od 100 oktana na Shellu u Grčkoj bilo je okruglo 2€. Isprsio sam se junački i krenuo da testiram, ali nikakvih pomaka u performansama nisam video iako sam se baš trudio, pa se na kraju i razočarao. Potrošnja takođe nije bila ni za dlaku manja u identičnim uslovima i na povelikom uzorku. Ali ono što nisam uradio jeste da se počastim takvim gorivom u vidu 3-4 puna uzastopna rezervoara, pa da onda tražim razlike.

Sa Giuliettom je druga priča, od prvog dana je kod mene i u startu idemo sa najboljim stvarima koje pare mogu da joj pruže. Faliće mi statistika (i subjektivni osećaj) sa 95-icom u dužem intervalu, ali baš ću rado čitati tuđa iskustva i poređenja na tu temu :wave:


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 6:59 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
I ako bi nakon tri rezervoara bilo razlike u potrošnji i performansama, bilo bi je jer gorivo koje je do tada sipano nije ispunjavalo minimalne zahteve konstrukcije motora. A i taj dobitak u performansama bi bio jednak kao da si seo da voziš, a preskočio doručak pa je auto lakši. :D :D :D - karikiram, btw. :wave:


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 7:53 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 56
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Kolega Siniša kaže da kompjuter porani paljenje... Taj deo mi nije baš jasan. Šta to znači, da svećica okine pre nego što se postigne kompresija? Zar to nije ono što u stvari i proizvodi "knock"? Koliko ja znam kada dođe do "knock-a" kompjuter povećava zasićenost smeše tako što dodaje više benzina i tako hladi smešu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 8:25 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4833
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
@ gpendula
Ma samo nek se vozi, da zdravlje služi i da Julke (i sve druge Alfe na svetu!) rade besprekorno :quadrifoglio :wave:


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 9:41 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
@Alfanatic
Naravno da rade besprekorno. Nije to VW! :D :D :D :arflag

@ljubanve
Koliko znam, knock senzor služi da se odloži paljenje do što kasnije tačke. Da se gorivo što više kompresuje u cilidru pre nego svećica baci varnicu. Ako dodje do ranijeg samozapaljenja goriva, senzor to registruje i pošalje signal da se paljenje pomeri malo ranije. Možda postoje i još neki načini kako bi se sprečile prerane detonacije, kao što je i to nalivanje goriva koje si spomenuo...


Vrh
 Profil  
 

Pitanja za Giuliettu
 Tema posta: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 10:36 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 2053
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Vrlo brzo ECU prilagodi parametre. Novi motori imaju anti-knock mehanizme i dokle god se ne sipa neka brlja, nema problema.

Viši oktanski broj kod turbo benzinca donosi bolje performanse. Ako pričamo o atmo motorima, onda je tačno gore napisano. Razlike su dosta male te su potrebni merni instrumenti da bi se uočile razlike. Subjektivno nema teoretske šanse da na 300ks osetiš plus minus 5ks.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Uto Avg 21, 2018 11:05 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4833
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
gpendula je napisao:
@Alfanatic Naravno da rade besprekorno. Nije to VW! :D :D :D :arflag

Amen to that :gr8:


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Sre Avg 22, 2018 10:00 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Jun 10, 2012 4:58 pm
Postovi: 630
Lokacija: Beograd
Garaža: '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Lokacija: Beograd
ljubanve je napisao:
Kolega Siniša kaže da kompjuter porani paljenje... Taj deo mi nije baš jasan. Šta to znači, da svećica okine pre nego što se postigne kompresija? Zar to nije ono što u stvari i proizvodi "knock"? Koliko ja znam kada dođe do "knock-a" kompjuter povećava zasićenost smeše tako što dodaje više benzina i tako hladi smešu.


Detonacija usled sabijanja smeše (dakle, pre nego što je svećica zapali) je štetna, jer eksplozija ima drugačiji i daleko brži front. Najgori deo je što skine/sprži film ulja sa zida cilindra, čime povećava habanje. Ima i drugih posledica, neke sam pozaboravljao (fiksam se dizelom već par godina :oops: ). Elem, knock senzor služi da prepozna detonacije i javi ECU računaru da ih spreči. ECU ih sprečava tako što porani paljenje smeše svećicom, a to je uvek pre mrtve tačke (gornja tačka sabijanja smeše radom klipa). Od tog trenutka paljenja sve do mrtve tačke, energija eksplozije smeše je beskorisna - jer je i dalje sabijanje u toku. Tek od mrtve tačke na dalje kreće "pretvaranje" eksplozije u rad motora.

Tuneri atmosferskih benzinaca fokusiraju se na podešavanje što kasnijeg paljenja, a to traži benzin što veće oktanske vrednosti. Dalje ide usis, podešavanje/zamena bregastih ili VVT sistema, itd. Svakako na ovom forumu ima kolega koje se bolje razumeju u taj deo.

Subjektivno, osetio sam razliku. To je bio slučaj sa mojim GM Z18XER motorom u Alfi 159, koji je bio primetno živahniji posle nekog solidnog vremena na 100 oktanskom benzinu. Podatak za adaptaciju motora na 3-4 puna rezervoara sam našao u nekom GM statement-u, pošto US forumi imaju dosta korisnih diskusija i zvaničnih informacija (motor je ugrađivan Chevrolet Cruze i Sonic). Razliku u potrošnji nisam primetio.


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Pet Sep 07, 2018 11:40 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Jul 18, 2018 10:47 am
Postovi: 16
Garaža: Giulietta 2.0 170ks
ex 147 1.9 120ks
Lokacija: Beograd
Pozdrav svima. :-)

Nakon 10ak dana voznje u Giulietti, primetio sam da veoma cesto mi prva brzina predstavlja problem - kad hocu iz lera da ubacim u prvu, nekad kao da na pola zapne, pa moram da vratim u ler, ili cak i u drugu da prebacim, da bih mogao lepo da ubacim u prvu.

Da li je neko imao slicnih problema? Kao kroz maglu se secam da sam negde procitao slicna iskustva ranije.

P.S. U pitanju je jtdm 2.0


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Pet Sep 07, 2018 8:30 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:32 pm
Postovi: 6336
Lokacija: Zemun;Beograd
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Standardna boljka na 2.0 jtdm 170 ks u julci, teraj i ne mislim puno o tome.
Ja tipa gurnem dotle, zadrzim rukom, i pri pustanju kvacila, dok pridrzavam udje sama.


“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Pet Sep 07, 2018 8:36 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3579
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
To je problem sa C635 menjačem. Neki kažu da je promena ulja rešenje, ali isključivo u gradaciji preporučenoj od fabrike. Na AO forumu se kunu u Fuchs Titan Sintofluid FE SAE 75W


b0jan je napisao:
...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Pet Sep 07, 2018 8:52 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:32 pm
Postovi: 6336
Lokacija: Zemun;Beograd
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Problem ostao i nakon promene ulja, mozda malo blazi, uglavnom u poslednje vreme nisam nesto ni primecivao, mozda sam se i navikao.


“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Sub Sep 08, 2018 1:37 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1416
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
To sa ubacivanjem u prvu je standardna boljka i na 1.4 benzincu. Ljudima su u garanciji menjali sinhrone pa čak i cele menjače zbog toga. Zamenom ulja se stvar znatno ublaži, ali se opet ponekad ispolji.

Ja sam provalio da stvar funkcioniše najbolje ako prvo snažno stisneš kvačilo, zatim sačekaš trećinu ili polovinu sekunde i onda vrlo lagano gurneš menjač u prvu. Zvuči kretenski ali funkcioniše, bar meni na benzincu. Sve se složi u tih pola sekunde i nema zapinjanja.


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Sub Sep 08, 2018 1:57 am 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 6:45 pm
Postovi: 1917
Garaža: Rossalinda
Lokacija: MG
Promena ulja nije resenje. Lupaju a ne znaju..


'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Sub Sep 08, 2018 8:08 pm 
OffLine
rookie

Pridružio se: Sub Avg 18, 2018 6:40 pm
Postovi: 4
Garaža: Honda Civic 2.2ictdi
Lokacija: Mannheim
Menjali ceo menjac u garantnom roku? Uf to ne deluje bas obecavajuce po pitanju pouzdanosti. Motor je po meni najvazniji deo auta a odmah posle njega dolazi menjac. Problemi sa istim na Giulietti koja je svakako podigla Alfin imidz nikako ne ide u prilog....


Vrh
 Profil  
 

Re: Pitanja za Giuliettu
PostPoslato: Pon Sep 10, 2018 1:59 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 7:57 am
Postovi: 257
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: beograd
Nema to više nikakve veze sa imidžom.

Slika

:wave:


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 186 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za Giuliettu

u Area Servizio

Masinac

5

561

Pet Jul 27, 2018 10:04 am

buntovnik Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. OBD zastita za Giuliettu

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Alfa Romeo Nuova Razza

buntovnik

33

4949

Uto Jul 10, 2018 2:18 pm

buntovnik Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Par pitanja oko stajlinga :)

u Alfa Stile

warlock_srb

7

990

Pon Maj 14, 2018 10:48 pm

anel92 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Plastika ispod brisaca - par pitanja.

u Area Servizio

vatser

16

3493

Sre Jun 14, 2017 5:16 pm

OMP Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO