Stranica 50 od 81

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Nov 15, 2017 8:45 pm
od Shanirani
Zaboravih da napomenem da je ovo za Juzno Americko trziste. Pravi se u Argentini i konkurent je Vw Virtus-u (Polo limuzina) za Brazilsko trziste..

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Nov 15, 2017 10:33 pm
od DejanGT
... i verovatno je vrh ponude 1.8 benzinac detunirani i "osveženi" još iz Punta HGT iz 2001. prepravljen da ide na neku rakiju : )

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Nov 16, 2017 12:08 am
od bums85
Tesko da ce ici preko 1.4, eventualno turbo :)

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Nov 16, 2017 12:50 am
od DejanGT
Ne pratiš ti bums avanture fiata u Južnoj Americi. Izguglaj recimo ARGO PRECISION 1.8 FLEX 4P 2018 pa da vidiš kako je motorčić iz Punta HGT još uvek živ i zdrav. Dobio čak i 2 ks i ide na razne bućkuriše... Do nedavno je i Stilo bio hit :)

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Nov 16, 2017 12:19 pm
od Alfanatic
Pa za svako tržište po meri. Čemu uopšte mešati te stvari koje niti gađaju istu publiku niti imaju istu namenu? Taj novi FIAT je samo sledbenik stare filozofije za siromašna tržišta - što više karoserije (po mogućstvu neki hatch sa nakalemljenim gepekom u pokušaju glumljenja limuzine) za što manje keša. Itekako FIAT ima razloga da se bakće takvim proizvodima, a Alfa je neka druga priča...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Nov 16, 2017 1:16 pm
od DejanGT
Ja prvi se pitam što mi na AR forumu uopšte pratimo Fiatove akrobacije, kad se i sam Fiat polomi da objasni da je Alfa nešto drugo, a posebno mi se utroba okrene na vesti o Jeep/Chrysler ekipi, al ajde, lako je preskočiti što te ne zanima...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Nov 16, 2017 4:56 pm
od 2600
DejanGT napisao:Ne pratiš ti bums avanture fiata u Južnoj Americi. Izguglaj recimo ARGO PRECISION 1.8 FLEX 4P 2018 pa da vidiš kako je motorčić iz Punta HGT još uvek živ i zdrav. Dobio čak i 2 ks i ide na razne bućkuriše... Do nedavno je i Stilo bio hit :)
Motor nema veze sa Pratolom tj. Family B motorima.

Jesi ikada vozio prvu generaciju novog Minia?

DejanGT napisao:Ja prvi se pitam što mi na AR forumu uopšte pratimo Fiatove akrobacije, kad se i sam Fiat polomi da objasni da je Alfa nešto drugo, a posebno mi se utroba okrene na vesti o Jeep/Chrysler ekipi, al ajde, lako je preskočiti što te ne zanima...
Sve je usko vezano uz Jeep, Dodge i naravno Maserati. Uz Fiat baš i ne osim možda, hmh, bude sa 500X u neku ruku.

Ajde reci mi ako znaš. Što su oznake MA, GA, GU, može i ona što se nije ostvarila UT (recimo Chrysler 200 ti je UF). Pomoći ću ti. GA je Giulia, GU je Stelvio. MA su dali za kompaktni Alfin crossover. MP ti je recimo Jeep Compass...
To su Chryrslerove body code oznake.
Čak je jednom Maserati nosio WM oznaku. Onda kada su mislili raditi Levante na bazi Grand Cherokeea (ovaj aktualni je WK2) u SAD-u.

No slažem se. Ovaj Fiat nema veze sa Alfom. Možda, ali možda, nešto srodno u budućnosti bude imalo veze sa Srbijom.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Nov 21, 2017 10:02 pm
od 2600
Slika

Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Dec 11, 2017 7:49 pm
od Sauriann
BREAKING: Revised Alfa Romeo 4C Coming Next Year

Sent from my XT1650 using Tapatalk

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Dec 13, 2017 1:45 pm
od 2600
http://www.tflcar.com/2017/12/2018-jeep-wrangler-jl-review/

Kao što je očekivano. BSG sustavi imaju fluidniju tranziciju nego klasični S/S. Dobro nam došli mild hybridi.
The small electric motor provides an assist to get the Jeep moving. It also makes the engine start/stop operation so smooth it’s practically undetectable. Generally speaking, once the engine is shut off during a stop, there is a moment of shudder or hesitation once the engine fires back up when you let off the brake and begin your acceleration. Not so in the 2.0T Wrangler. The transition is smooth and there is practically no hesitation.
Očekujem jako skoro ovu tehnologiju u Alfama.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Dec 13, 2017 2:47 pm
od 2600
Patent za mokri DCT.

3. (EP3252332) MOTOR-VEHICLE TRANSMISSION WITH A DOUBLE CLUTCH COUPLING DEVICE
(EN) A motor-vehicle transmission with a double clutch coupling device comprises an outer housing (3) and an inner housing (23) defining a closed sealed chamber, within which two clutch couplings (11, 12) are arranged having multiple plates immersed in a cooling lubricant fluid. The transmission comprises a fluid actuator member (18, 20) for each clutch coupling (11, 12). At least one of said fluid actuator members is an annular hydraulic cylinder (20) coaxially mounted around the concentric primary shafts (5, 6) of the transmission. This annular cylinder is supported by an annular flange (22) secured to the main supporting structure (2) of the transmission. The inner housing (23) is carried by said flange (22) which supports the annular hydraulic cylinder (20).

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Ned Feb 18, 2018 12:18 pm
od Alfanatic
[video][/video]

[video][/video]

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Feb 28, 2018 7:10 pm
od 2600
http://www.alfaromeopress.com/press/article/alfa-romeo-at-the-2018-geneva-international-motor-show

Slika
  • The Alfa Romeo brand stars with a display area enhancing performance and exclusivity.
  • The Nürburgring Edition Stelvio Quadrifoglio NRING and Giulia Quadrifoglio NRING dominate the stand - two limited editions which pay tribute to the record-breaking performance of the two cars and showcase the quintessential Alfa Romeo excellence.
  • Extensive use of carbon fibre, unique contents and extraordinary performance - this is the Giulia Veloce Ti, the special edition that sports the time-honoured "Turismo Internazionale" badge which has always distinguished the most attractive and high-tech versions.
  • 4C will be present, with the exclusive "Competizione" Coupé and "Italia" Spider special series.
  • The Alfa Romeo DNA combines sporty personality and meticulous attention to detail, and both are very much on view in the complete Stelvio and Giulia range.


Zanimljiva je ova Veloce Ti. Izgleda daje unutrašnjost identična kao na Quadrifoglio. O tome je davno bilo riječi da će doći ta opcija za Veloce.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Feb 28, 2018 9:00 pm
od Zvrle

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 07, 2018 7:31 am
od Zika
Li navodno bio u Torinu i prvo ponudio Elkanu 20 milijardi $ za Anjeli family deo u FCA. Ponuda bila niska pa je podigao na 22 mrdi $ za 29 % akcija FCA grupe koje porodica drži preko firme Exor.
Kineski Zhejiang Geely Holding zainteresovan za FCA - Razmatranje ponuda po ostvarenju planova za 2018.


Čelnici kompanije Fiat Chrysler Automobiles koji su o mogućem preuzimanju kompanije u Ženevi razgovarali sa predstavnicima kineskog holdinga Zhejiang Geely Holding Group, kažu da će biti spremni da razmotre sve ponude, ali tek pošto ostvare poslovne planove za 2018. godinu.

- Neka tržište samo proceni vrednost naših postignuća u 2018. godini. Tada, svi koji su zainteresovani za preuzmianje Fiat Chrysler Automobiles, mogu da dođu, da ponovo o tome razgovaramo - rekao je na auto sajmu u Ženevi Sergio Marchionne, generalni direktor FCA, a prenosi Bloomberg.

- Sve dok tržište ne bude prepoznalo vrednost onoga što je urađeno, bilo kakvi razgovori o spajanju ili preuzimanju su besmisleni - kaže Marchionne.

Vrednost akcije FCA porasla je za 5%, najviše u toku ovog meseca i njome se trgovalo po ceni od 16,96 EUR. Marchionne je potvrdio da se kineski holding "pojavio" i već razgovarao sa rukovodiocima kompanije i to pre nego što je vlasnik holdinga, Li Shufu postao vlasnik većinskog paketa akcija u nemačkom Daimleru za 7,3 mlrd EUR.

Ta investicija ujedno je i najveća investicija jedne kineske kompanije u međunarodnog proizvođača automobila. Li je sredinom prošle godine kontaktirao rukovodstvo FCA, italijansko-američkog autoproizvođača, istražujući mogućnosti da proširi poslovanje van Kine.

Tada nije izašao sa konkretnom ponudom za preuzimanje, jer su dve strane imale različita gledišta o budućoj vrednosti Fiat Chryslera. Isti kineski holding kupio je za 3 mlrd EUR i udeo u Volvu, u proizvodnji kamiona.

I dok su Kinezi tražili način da se prošire u Evropi i SAD, Marchionne je zagovarao konsolidaciju, uz argument da industrija bespotrebno troši novac na razvoj sličnih verzija iste tehnologije. Međutim, otkako je njegovu ideju o spajanju odbacio general Motors još 2015. godine, Marchionne je sve snage usmerio kao smanjenju dugovanja i poručio da FCA više ne traži partnere.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 07, 2018 9:53 pm
od bums85
Geely se ozbiljno nameracio na evropsku auto industriju

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Mar 12, 2018 10:51 pm
od 2600

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 13, 2018 8:55 am
od Alfanatic
Uopšte me ne bi iznenadilo. Izgleda da nema prodaje bez strategije koju sam već spominjao - mikro SUV/crossover, mali SUV, srednji SUV, veliki SUV, još poneki crossover i tako... :roll:

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 13, 2018 9:43 am
od nidza
Dobrim putem idu, s obzirom da svakako imaju manje kapacitete od konkurenata, kako bi minimizirali internu kanibalizaciju. Počeli su od najskupljeg pa spuštaju lestvicu.

Kad stignu do najmanjeg krosovera, bože zdravlja, ima da se odvale od prodaje. Evropske ulice su krcate malim krosoverima.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 13, 2018 10:41 am
od starac vujadin
Nisu oni imali nameru da ovakvim tempom i redosledom izbacuju suv-ove. Prethodna strategija je izgledala drugačije. Ovo je strategija da se brže dođe do novca.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 13, 2018 2:34 pm
od Alfanatic
Da, ne tako davno planovi su izgledali malo drugačije. Prosečan kupac danas ima malo drugačije zahteve očigledno. Ne kažem da to mogu da shvatim, ali ko mene pita. Alfa mora da se prilagođava ako želi prodaju i to je jedino važno. Nakon svega ne znam ni da li treba da prave veliku limuzinu. Teško će tu biti moguće potući Nemce i još ubediti kupce da je Alfin proizvod bolji, uz generalno smanjeno interesovanje za limuzinski oblik karoserije. Zato uopšte nije pitanje da li treba da izađu na tržište sa luksuznim SUV-om iznad Stelvia.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 13, 2018 3:04 pm
od starac vujadin
Uz Maseratija ne moraju da imaju veliku limuzinu, tj. to bi bio najmanji prioritet. Morali bi da razviju Giuliu u svim pravcima - karoserijskim, pogonskim...

Ovo mi deluje kao kada tim u 85.minutu gubi, pa počne da paniči i nabacuje lopte napred da bi što pre dao gol, umesto da igra od noge do noge...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 13, 2018 5:00 pm
od 2600
Alfanatic napisao:Da, ne tako davno planovi su izgledali malo drugačije. Prosečan kupac danas ima malo drugačije zahteve očigledno. Ne kažem da to mogu da shvatim, ali ko mene pita. Alfa mora da se prilagođava ako želi prodaju i to je jedino važno. Nakon svega ne znam ni da li treba da prave veliku limuzinu. Teško će tu biti moguće potući Nemce i još ubediti kupce da je Alfin proizvod bolji, uz generalno smanjeno interesovanje za limuzinski oblik karoserije. Zato uopšte nije pitanje da li treba da izađu na tržište sa luksuznim SUV-om iznad Stelvia.

Od kraja 2012., a tada je projekt Giorgio započeo, pa do danas su se navike kupaca jako promijenile, baš jako. 961 je bilo praktički do kraja razvijeno vozilo, a onda stop. Iskreno mislim da je bolje što ga nisu poslali u proizvodnju. To bi bio pokolj. No da bi bio bolji od Ghiblia to bi svakako bio slučaj.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 14, 2018 9:14 am
od Djo83
ako izbace manji SUV u naredne dve godine, taman imam sansu da za nekih 10ak god kada mom CW-u isteknu resursi ostanem na Alfi :)

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Ned Mar 18, 2018 1:29 pm
od 2600
Alfa i Maserati će imati press konferencije na nadolazećem Auto Showu u New Yorku. Valjda ne napokon to službeno predstavljanje Giulie Veloce za NAFTA-u sa 350 KS, a za koju sam davno najavio da je plan predstaviti u New Yorku 2018. Maserati bi trebao biti Levante GTS.


https://www.autoshowny.com/wp-content/u ... -FINAL.pdf


Wednesday, March 28
2:40 - 3:00 Maserati Stand, Level 3


Thursday, March 29
8:30 - 9:00 (media breakfast) Alfa Romeo Stand, Level 3