Novi pocetak (modeli)
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Meni je pomalo šokantno kada shvatim sledeću stvar - Giulietta je ušla u prodaju septembra 2010. godine. Sada je novembar 2019. Znači prošlo je 9 godina od početka prodaje. Po svoj logici bi smo sada uveliko trebali da gledamo maskirane "Giuliette II" kako se testiraju okolo u različitim uslovima i da isčekujemo da procure prve realne fotografije dizajna. Umesto toga ta ista "Giulietta II" je pre svega par dana jednostavno precrtana s nekog spiska planova. Ako uzmemo u obzir da niko normalan ne bi precrtavao i otkazivao projekat u koji je ulupao stotine miliona i na kome se radi 3-4 godine i samo je godinu dana pred proizvodnju, možemo vrlo lako da zaključimo da "Giulietta II" nije nikada odmakla od crteža olovkom u kafani na salveti. E to je već vrlo vrlo zabrinjavajuće. Hajde što je MiTo II otkazan, to su i najavili, ali sve vreme pričaju kako na Giulietti II vrlo vredno rade.
Što se ovog videa tiče, čovek priča kako je upravo saznao da je novim planom za Alfa Romeo rezervisan premijum B, C i D segment, i kako neće ići u E segment, jer je za Maserati rezervisan luksuzni D i E segment. Dok to govori pokazuje nam najnoviji Alfin slajd u kome je upravo u istom trenutku Alfa precrtala svoj auto iz C segmenta, a u B segmentu nema ničega u sledećih 5 godina ili dokle već grafikon doseže... Koja je onda vrednost jednog takvog videa i prezentiranih "informacija"? Što bi rekli slika i ton mu se baš i ne gađaju...
Što se ovog videa tiče, čovek priča kako je upravo saznao da je novim planom za Alfa Romeo rezervisan premijum B, C i D segment, i kako neće ići u E segment, jer je za Maserati rezervisan luksuzni D i E segment. Dok to govori pokazuje nam najnoviji Alfin slajd u kome je upravo u istom trenutku Alfa precrtala svoj auto iz C segmenta, a u B segmentu nema ničega u sledećih 5 godina ili dokle već grafikon doseže... Koja je onda vrednost jednog takvog videa i prezentiranih "informacija"? Što bi rekli slika i ton mu se baš i ne gađaju...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ni prvi, ni poslednji put da se planovi za Alfu menjaju i ne ostvare.
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ma to je sve u redu da se planovi ne ostvare. Ali ako konstantno i prečesto pričaš jedno a radiš drugo time demonstriraš da s tobom nešto ozbiljno nije u redu čime za početak rasteruješ sve investitore koji verodostojnost i ostvarenost tvojih planova itekako proveravaju da bi bili sigurni u koga i u šta ulažu novac. S druge strane rasteruješ i mušterije koje možda čekaju nešto što si najavio i jednom kad vide da od tvojih najava nema ništa više neće ni gledati šta ti najavljuješ i planiraš. Neće ni kupci više planirati tebe. To se upravo i desilo između 159 i Giulie. A sad će im se desiti i sa C segmentom.
Hajde ako je MiTo i bio netipičan za Alfu, linija 145/146 - 147 - Giulietta je bila vrlo jaka i etablirana na tržištu. Pa su čak umesto uobičajenih 6 godina opstajavali na tržištu i po 10. Sad će i tu biti ambis koji će kao da pokrije neki omanji džip. Sigurno. Kao što su svi koji su vozili 159 sportwagon odmah pokupovali Stelvio, tako će isto svi iz Giuliette odmah da polete u taj džip.
Hajde ako je MiTo i bio netipičan za Alfu, linija 145/146 - 147 - Giulietta je bila vrlo jaka i etablirana na tržištu. Pa su čak umesto uobičajenih 6 godina opstajavali na tržištu i po 10. Sad će i tu biti ambis koji će kao da pokrije neki omanji džip. Sigurno. Kao što su svi koji su vozili 159 sportwagon odmah pokupovali Stelvio, tako će isto svi iz Giuliette odmah da polete u taj džip.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Zadnja akcija koja je aktuelna kod nas mi deluje najviše na "rasprodaju" odatne opreme sa lagera i ispitivanje da li će i takav potez podići bar nešto prodaju. Ogomna je ušteda za srećnike koji sada kupuju nov Stelvio ili Giuliju.
p.s kraj je godinje i zatvraju se budžeti i forkastovan novac
p.s kraj je godinje i zatvraju se budžeti i forkastovan novac
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Zapravo Starac je ovde najviše u pravu i rano je da se bilo šta uzima zdravo za gotovo. Možda će za mesec dana izaći neki sasvim drugačiji portfolio i to nakon svega nikoga ne bi trebalo da iznenadi...
Re: Novi pocetak (modeli)
Nemoj Dejane kroz segmente gledati isključivo limo/hatch kategoriju. SUV vozila takođe spadaju u tu kategorizaciju. Stelvio pada u D, dok je Tonale zapravo "SUV Giulietta". Ako će praviti "MiTo SUV", onda ti je to otprilike to. Čovek kroz video (i glasine) samo prenosi da je možda dugoročna orijentacija takva da Alfu spuste u niže segmente, a da Maserati pokriva ove više. Pepsi, Coca Cola, Fanta i Schweppes što bi ti rekaoDejanGT napisao:Dok to govori pokazuje nam najnoviji Alfin slajd u kome je upravo u istom trenutku Alfa precrtala svoj auto iz C segmenta, a u B segmentu nema ničega u sledećih 5 godina ili dokle već grafikon doseže... Koja je onda vrednost jednog takvog videa i prezentiranih "informacija"? Što bi rekli slika i ton mu se baš i ne gađaju...
Zapravo Starac je ovde najviše u pravu i rano je da se bilo šta uzima zdravo za gotovo. Možda će za mesec dana izaći neki sasvim drugačiji portfolio i to nakon svega nikoga ne bi trebalo da iznenadi...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Već su sprcali pare na razvoj najvećeg dela svih tih budućih automobila. Nije mi jasno što bi sad sve zaustavili?
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Svaka čast Tonaleu ali Tonale nije nikakva zamena za Giuliettu, to je auto za neki potpuno drugi profil kupca. Nemam ja nikakv problem ni sa tim drugim profilom kupca, meni samo nije jasno zašto uporno bacati u đubre kupce koje već imaš? To je ono što niko drugi ne radi, a ovi su vrlo uporni u tome.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pepsi je tu uljez, druga firma, Pepsi je SeatAlfanatic napisao: Pepsi, Coca Cola, Fanta i Schweppes što bi ti rekao
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Iskren da budem, koliko god bih voleo da vidim 8C i GTV, ne treba im to sada. Kupac se promenio, svet se promenio, mi svi zajedno imamo jedno stanje mozga i u manjini smo. Prijatelj čeka da mu stigne novi X3 i kad mi je rekao koju sumu je dao za 190ks, ja sam se zaprepastio. I to sve zbog opreme, jer ga nije interesovalo jače, hoće čovek svakakve gluposti... Šta da mu kažem, idi na Stelvio jer ima 100ks više, odgovoriće mi sa "lošija mu je koža i nema heads-up display". Prosečan kupac ne želi Alfu zbog sportskog srca, hoće ljudi veći ekran...
Što neko napisa, oni dobro i stoje sobzirom da imaju 2-3 modela u ponudi i ovo skraćivanje, koliko god razočaravajuće zvuči nakon spajanja sa PSA mi ima smisla. Ne stoje dobro sa prodajom, imaju malo modela, da li će biti bolje ako naprave auto od €250k? Ljudi traže SUVove, dajte im SUVove, prosto i jednostavno, Porsche živi od Cayenna i Macana iako to nisu "pravi" Porsche-i.
Što neko napisa, oni dobro i stoje sobzirom da imaju 2-3 modela u ponudi i ovo skraćivanje, koliko god razočaravajuće zvuči nakon spajanja sa PSA mi ima smisla. Ne stoje dobro sa prodajom, imaju malo modela, da li će biti bolje ako naprave auto od €250k? Ljudi traže SUVove, dajte im SUVove, prosto i jednostavno, Porsche živi od Cayenna i Macana iako to nisu "pravi" Porsche-i.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pepsi ne moze biti SeatDejanGT napisao:Pepsi je tu uljez, druga firma, Pepsi je SeatAlfanatic napisao: Pepsi, Coca Cola, Fanta i Schweppes što bi ti rekao
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Slažem se da je 8C apsolutno nepotreban, ali GTV je esencijalan, GTV je esencijalan ako ni zbog čega drugog a ono da tom buljuku džipova da neki smisao, pedigre, svrhu i opravdanje.
Bez GTV-a Alfa za par godina postaje Jeep, da ne kažem Ssangyong.
Bez GTV-a Alfa za par godina postaje Jeep, da ne kažem Ssangyong.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Izvini, u pravu si, Seat je 7UPalonso14 napisao:Pepsi ne moze biti Seat
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Da ovde zaista funkcioniše priča o "Coca Cola, Fanta i Schweppes", moglo se nastaviti sa tradicionalnom pričom i da Alfa pravi isključivo vozila kakva joj i priliče bez obzira na prodaju, a da se sav gubitak koji generišu nadomesti presipanjem iz drugih i profitabilnijih ogranaka. Obzirom da ipak drastično menjaju priču, izbacuju skoro sve osim SUV-a, uleću u trku za strujom i drugim trendovima, meni deluje da oni ipak moraju da jure pare i da na bilo koji način postanu potpuno samoodrživi, ili makar da dođu blizu toga, u daleko većoj meri nego što je to slučaj sada. Zato sada imamo neku ideju da Tonale treba da bude model koji će biti Alfin Cayenne - spasitelj.
Eto, zbog ovoga sam i stekao utisak da za Alfu više nema transfuzija i presipanja, te da mora da napravi pare. Kako Alfa nije inovator u današnjem poimanju sveta i najbolje joj leži tradicija, teško će to tako ići. I opet ponavljam, jako bih voleo da nisam u pravu, da je Alfa bezbedna i živa kako god da bude, te da će uvek njeni gubici da se ispeglaju u okviru konglomerata. Ali onda opet pitam, iz kojih bi uopšte razumljivih razloga u tom slučaju Alfa obrisala sve i tako agresivno krenula na tržište "džipova" ako nije prinuđena!!?
Re: Novi pocetak (modeli)
Upravo je u tome ključ onoga što sve vreme pričam! Daleko je od pameti misliti da se sada Alfa prebacuje skroz na SUV vozila zato što joj se tako hoće i zato što smatra taj korak logičnom evolucijom svoje tradicije. Pre će biti da su primorani i da ipak moraju konačno da naprave neki profit pre nego što krenu u širenje i realizaciju svih planova. Giulia/Stelvio ofanziva nije prošla dobro i donela pare, pa se sada planovi koriguju. Videvši da je to kod Porschea upalilo, ostala je naivna nada da će i Alfa kroz SUV vozila oporaviti brend i udariti temelje za svoje buduće "911-ke", a zbog toga se u ovom trenutku ukida sve drugo što je rizičnije, pa i hatch model C segmenta.DejanGT napisao:Svaka čast Tonaleu ali Tonale nije nikakva zamena za Giuliettu, to je auto za neki potpuno drugi profil kupca. Nemam ja nikakv problem ni sa tim drugim profilom kupca, meni samo nije jasno zašto uporno bacati u đubre kupce koje već imaš? To je ono što niko drugi ne radi, a ovi su vrlo uporni u tome.
Da ovde zaista funkcioniše priča o "Coca Cola, Fanta i Schweppes", moglo se nastaviti sa tradicionalnom pričom i da Alfa pravi isključivo vozila kakva joj i priliče bez obzira na prodaju, a da se sav gubitak koji generišu nadomesti presipanjem iz drugih i profitabilnijih ogranaka. Obzirom da ipak drastično menjaju priču, izbacuju skoro sve osim SUV-a, uleću u trku za strujom i drugim trendovima, meni deluje da oni ipak moraju da jure pare i da na bilo koji način postanu potpuno samoodrživi, ili makar da dođu blizu toga, u daleko većoj meri nego što je to slučaj sada. Zato sada imamo neku ideju da Tonale treba da bude model koji će biti Alfin Cayenne - spasitelj.
Eto, zbog ovoga sam i stekao utisak da za Alfu više nema transfuzija i presipanja, te da mora da napravi pare. Kako Alfa nije inovator u današnjem poimanju sveta i najbolje joj leži tradicija, teško će to tako ići. I opet ponavljam, jako bih voleo da nisam u pravu, da je Alfa bezbedna i živa kako god da bude, te da će uvek njeni gubici da se ispeglaju u okviru konglomerata. Ali onda opet pitam, iz kojih bi uopšte razumljivih razloga u tom slučaju Alfa obrisala sve i tako agresivno krenula na tržište "džipova" ako nije prinuđena!!?
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja bih rekao da oni rade to što rade upravo zato što zapravo ne znaju šta rade...
Ako Giulia koja je odlična i Stelvio koji je odličan nisu napravili te pare, ja ne vidim nikakvu logiku kako Tonale može da napravi te pare. Šta to ima taj Tonale što ovi prethodni nemaju? Još je čudniji i izmešteniji iz onoga što tradicionalan kupac očekuje, još je više egzotika i čudan spoj svega i svačega. Ne kažem da je loš auto, zapravo ni nemam pojma kakav je, verujem da je odličan, ali da je neki veliki spasitelj ja bih već sad stavio €100 da nije. Ne kažem da je problem što Tonale postoji, na protiv, dobro je, ali sve ove druge stvari nisu nikad smele da nestanu, nije smelo da se izgubi kontinuitet i korak, nije smelo nikako da se ostane bez oslonca, koga realno danas više nema. Uz malo mozga nije smelo nikad da se desi da umesto da se svađamo da li je Alfa 2, 3, ili 6. po prodaji, mi diskutujemo da li će da opstane ili neće.
Mene danas Alfa Romeo podseća na ugostiteljski objekat koji nije baš siguran da li je kafić, restoran, pizzeria, poslastičarnica ili disko klub. Nekako je uvek dobro i za tebe i za sve ostale da za početak znaš šta si. Odatle ipak sve kreće... Nek je sa srećom s tri džipa
Ako Giulia koja je odlična i Stelvio koji je odličan nisu napravili te pare, ja ne vidim nikakvu logiku kako Tonale može da napravi te pare. Šta to ima taj Tonale što ovi prethodni nemaju? Još je čudniji i izmešteniji iz onoga što tradicionalan kupac očekuje, još je više egzotika i čudan spoj svega i svačega. Ne kažem da je loš auto, zapravo ni nemam pojma kakav je, verujem da je odličan, ali da je neki veliki spasitelj ja bih već sad stavio €100 da nije. Ne kažem da je problem što Tonale postoji, na protiv, dobro je, ali sve ove druge stvari nisu nikad smele da nestanu, nije smelo da se izgubi kontinuitet i korak, nije smelo nikako da se ostane bez oslonca, koga realno danas više nema. Uz malo mozga nije smelo nikad da se desi da umesto da se svađamo da li je Alfa 2, 3, ili 6. po prodaji, mi diskutujemo da li će da opstane ili neće.
Mene danas Alfa Romeo podseća na ugostiteljski objekat koji nije baš siguran da li je kafić, restoran, pizzeria, poslastičarnica ili disko klub. Nekako je uvek dobro i za tebe i za sve ostale da za početak znaš šta si. Odatle ipak sve kreće... Nek je sa srećom s tri džipa
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Tačno, taj Tonale bi morao biti baš nešto epohalno dobro i revolucionarno da sam izvuče celu priču. Ali znaš kako, moguće da neko tamo rezonuje da naslednica Giuliette apsolutno nema šansi da bude željeni džoker, dok Tonale u eri "džipova" moooooožda to nekako može
Kako od Giulie i Stelvia nisu napravili željenu finansijsku bazu, možda je neko "gore" rekao da više nema peglanja i kockanja i zato obrisao one modele kojima smo se zapravo najviše radovali. Barem dok nešto drugo ne udari temelje. Meni sve nekako lični na to, a ne na scenario da Alfa sve okreće na SUV zato što tako hoće i što tako treba...
Kako od Giulie i Stelvia nisu napravili željenu finansijsku bazu, možda je neko "gore" rekao da više nema peglanja i kockanja i zato obrisao one modele kojima smo se zapravo najviše radovali. Barem dok nešto drugo ne udari temelje. Meni sve nekako lični na to, a ne na scenario da Alfa sve okreće na SUV zato što tako hoće i što tako treba...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Tonale će imati za Alfa Romeo sudbinu i uspeh otprilike kao što je 500L imao za Fiat - jedan solidan proizvod koji je na solidnom glasu i solidno se prodavao, ali nije uradio ništa epohalno i na kraju je upitno da li je uopšte zaradio pare za svog naslednika. Slična neka priča će biti i ovde.
Ono što bih ja uvek uradio je ono što su uradili kada su za 19 meseci uz minimalne troškove presvukli Stilo u Bravo. Giulietta je dovoljno dobra osnova da je za male pare presvučeš i modernizuješ u Giuliettu 2, razvučeš u karavan i prekrojiš u kupe, napuniš salon nekom ponudom koja pri tom ničim ne smeta ni Giulii ni Stelviu, čisto da brend ne umre, pa se onda širiš i razvlačiš i razmišljaš hoćeš li da budeš polupremium, premium, luxuary, oćeš li da praviš velike ili male automobile, da imaš svoje salone ili da izlažeš uz druge brendove ili koji god da ih problemi sve muče. Ovako oni u krug rešavaju ta pitanja a suština je da nemaju šta da prodaju. Salon s dva automobila i treći na posteru
Naravno, ovo bih uradio u periodu 2015-2017. sad je taj brod već davno otplovio.
Ono što bih ja uvek uradio je ono što su uradili kada su za 19 meseci uz minimalne troškove presvukli Stilo u Bravo. Giulietta je dovoljno dobra osnova da je za male pare presvučeš i modernizuješ u Giuliettu 2, razvučeš u karavan i prekrojiš u kupe, napuniš salon nekom ponudom koja pri tom ničim ne smeta ni Giulii ni Stelviu, čisto da brend ne umre, pa se onda širiš i razvlačiš i razmišljaš hoćeš li da budeš polupremium, premium, luxuary, oćeš li da praviš velike ili male automobile, da imaš svoje salone ili da izlažeš uz druge brendove ili koji god da ih problemi sve muče. Ovako oni u krug rešavaju ta pitanja a suština je da nemaju šta da prodaju. Salon s dva automobila i treći na posteru
Naravno, ovo bih uradio u periodu 2015-2017. sad je taj brod već davno otplovio.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Možda ne bude sve tkao crno...Možda bude Giulietta na sjajnoj platformi 308-ice.
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nemam ništa protiv toga, ali ne vidim kako to može biti jeftinije nego da našminkaju svoj već postojeći proizvod kome samo malo šminke i fali.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako bude nove Giuliette bice verovatno prekakovan 308, kao sto je nova korasa prepakovana 208. Ok je pezo auto, ali previse sterilan i bez nekog uzivanja u voznji
- Tricolore
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Tacno, u poredjenju sa Alfom meni je Pezo auto za zivahne penzionere, ljude koji zele udobno i stedljivo pre svega.
Pri tom smatram Pezo retko ruznim kolima.
Deljenje platforme, iako uobicajeno u industriji, nekako bi mi otudjila Alfu... igubila bi nesto (objektivno mozda ne bi nista ali subjektivno bih je drugacije dozivljavao). Alfa je proizvod nekih tamo italijana koji cudne stvari prave, imaju nelogicna resenja cesto, ali umeju da nas oduseve jer najvaznije stvari pogode u centar.
Nadam se da Alfini modeli nece liciti na Pezo ni u kom smislu, i da ce deliti sto manje delova (platforma im ne treba, ko sto je vec receno za novu Djulijetu je trebalo malo stvari dodati... takav je bar utisak).
Pri tom smatram Pezo retko ruznim kolima.
Deljenje platforme, iako uobicajeno u industriji, nekako bi mi otudjila Alfu... igubila bi nesto (objektivno mozda ne bi nista ali subjektivno bih je drugacije dozivljavao). Alfa je proizvod nekih tamo italijana koji cudne stvari prave, imaju nelogicna resenja cesto, ali umeju da nas oduseve jer najvaznije stvari pogode u centar.
Nadam se da Alfini modeli nece liciti na Pezo ni u kom smislu, i da ce deliti sto manje delova (platforma im ne treba, ko sto je vec receno za novu Djulijetu je trebalo malo stvari dodati... takav je bar utisak).
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
... i onda se opet vratimo na to da danas jako malo ljudi traži ono što Italijani pogode u centar. Sada se počinje pitanjem "koliki je ekran" i slično tome... Teško je biti Alfa Romeo u današnjem svetu, sve i da nemaju običaj da sami sebi zakomplikuju životTricolore napisao:Alfa je proizvod nekih tamo italijana koji cudne stvari prave, imaju nelogicna resenja cesto, ali umeju da nas oduseve jer najvaznije stvari pogode u centar.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
Post
Inače ubiše i 4C:
Alfa Romeo Kills Its Lightweight 4C Sports Car
Re: Novi pocetak (modeli)
Slažem se, moraju da imaju takve modele da se održi sportsko srce Alfe, ali možda ne sada... Moraju imati profitabilne modele, pa onda nek se bave pravim stvarima. Budućnost je SUV i struja i to je šta je, tuga.DejanGT napisao:Slažem se da je 8C apsolutno nepotreban, ali GTV je esencijalan, GTV je esencijalan ako ni zbog čega drugog a ono da tom buljuku džipova da neki smisao, pedigre, svrhu i opravdanje...
Inače ubiše i 4C:
Alfa Romeo Kills Its Lightweight 4C Sports Car
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ne mislim da oni nisu imali ideju, ali nikako tu ideju nisu umeli da sprovedu. Ako pogledamo omraznute nam nemce sa VWom: imas VW koji je generator volumena, Audi koji je uspeo sa modelima A3 i A4 da izbegne kanibalizaciju golfa i pasata tako sto je naglasak na luksuzu a A6 i A8 upotpunjuju ponudu. I imas Seat... a sta je Seat? pokusaj VWa da napravi vozilo koje ce sedeti izmedju Porschea i golfa, tj pristupacan sportski auto. Medjutim ono sto njima fali tu je taj DNA koji se sastaoji od onoga sto se moze napraviti (upravljivost, snaga...) i onoga sto ne moze (istorija). I zato sto im fali jedno od ta dva, to ce biti fail, uvek. Ja ne verujem da oni od Seata ocekuju da pravi milionske prodaje. da bude profitabilan - da. Ali to vreme je proslo kada si mogao da napravis auto koji zagadjuje kao omanja termoelektrana jer eto treba da vuce.
I sada nek mi neko objasni zasto Fiat ne napravi istu stvar: eto im ga Fiat nek prave milion tipa, stila, brava... sta god hoce. Eto im je Alfa da bude A3 i A4. Eto im ga Maserati da bude A6 i A8. Imas levantea i stelvia da budu Macan i Cayenne. Za ovo ne treba biti genije. I treba im i GTV - imas motore, dizajn... treba im 8c - cisto da pokazu svetu kako mogu i dalje da prave takve automobile.
Ali ipak je bolje ovako: svake dve-tri godine preskrabaj planove pa pocni iz pocetka. I ne slazem se sa starcem: jedno od ovakvih alfinih/fiatovih sranja ce ipak biti poslednje.
I sada nek mi neko objasni zasto Fiat ne napravi istu stvar: eto im ga Fiat nek prave milion tipa, stila, brava... sta god hoce. Eto im je Alfa da bude A3 i A4. Eto im ga Maserati da bude A6 i A8. Imas levantea i stelvia da budu Macan i Cayenne. Za ovo ne treba biti genije. I treba im i GTV - imas motore, dizajn... treba im 8c - cisto da pokazu svetu kako mogu i dalje da prave takve automobile.
Ali ipak je bolje ovako: svake dve-tri godine preskrabaj planove pa pocni iz pocetka. I ne slazem se sa starcem: jedno od ovakvih alfinih/fiatovih sranja ce ipak biti poslednje.
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Fiat ima losu reputaciju u svetu, to je glavno, zasluzeno ili nezasluzeno tako je (a i moje licno ubedjenje je da je zasluzeno).
Radim na Aerodromu u rent-a-caru gde u floti ima oko 500 vozila, znaci najrazlicitijih kategorija i proizvodjaca. Isto tako, dolaze nam klijenti najrazlicitijih nacija, statusa i sl. Dnevno ima od 30-60 izdavanja.
NIKO, ali podvlacim NIKO nikada nije imao zamerku na nekog Golfa ili Passata. Zasto je tako? Zato sto su napravili brend pouzdanog i dobrog auta, ljudima sinonim za kvalitet.
Kad dolaze korporativni klijenti bukvalno sam poceo da izbegavam da im pricam koji ce auto biti kad nemam da dam nista drugo osim 500L-a ili Tipa HB ili SW. Pitaju te ljudi koji sam auto dobio, ja kazem Fiat taj i taj...Treba da im vidite facu, kao go*no da su pojeli...Nikad necu zaboraviti, vraca jedan covek 500L (doduse pre dok smo imali jos verziju pre-restyle), zadihan, i kaze mi: "What did you give me, this is not a car, this is a bus" Ili kad naprave rezervaciju, pa u napomenu stave - Just not Fiat please
I stvarno, i ja mislim da su nekvalitetnija vozila Fiatove grupe, losija je ta zavrsna obrada, losije su te multimedije koje su danas ljudima bitne, fabricka navigacija je isto losija itd. To se danas prodaje.
Ali evo npr s druge strane - Fiatovi dizeli po mom iskustvu jedini ne trose ulje. Kome je jos to danas bitno?
Dobru pricu su napravili sa malim Ficom. On stvarno ide ko alva i mozda je najtrazeniji auto u rent-a-caru. Ljudi ga bas vole. I stvarno, nekako odstupa od tih drugih Fiata, lepse je nekako uradjen...
Slazem se sa rangeom za modele...Tu mozda vuku repove od nekih ranijih gresaka. Giulia je trebala davno izaci, posle 159. Zasto tad nije napravljena? Pa tad su se prozivodili neki ispljuvci od modela poput Fiata Freemonta i ne znam ja cega vec...
Ali, ko smo mi da o tome sudimo, mozemo samo da sedimo ovde i da pisemo na forumu i razmenjujemo misljenja...
Radim na Aerodromu u rent-a-caru gde u floti ima oko 500 vozila, znaci najrazlicitijih kategorija i proizvodjaca. Isto tako, dolaze nam klijenti najrazlicitijih nacija, statusa i sl. Dnevno ima od 30-60 izdavanja.
NIKO, ali podvlacim NIKO nikada nije imao zamerku na nekog Golfa ili Passata. Zasto je tako? Zato sto su napravili brend pouzdanog i dobrog auta, ljudima sinonim za kvalitet.
Kad dolaze korporativni klijenti bukvalno sam poceo da izbegavam da im pricam koji ce auto biti kad nemam da dam nista drugo osim 500L-a ili Tipa HB ili SW. Pitaju te ljudi koji sam auto dobio, ja kazem Fiat taj i taj...Treba da im vidite facu, kao go*no da su pojeli...Nikad necu zaboraviti, vraca jedan covek 500L (doduse pre dok smo imali jos verziju pre-restyle), zadihan, i kaze mi: "What did you give me, this is not a car, this is a bus" Ili kad naprave rezervaciju, pa u napomenu stave - Just not Fiat please
I stvarno, i ja mislim da su nekvalitetnija vozila Fiatove grupe, losija je ta zavrsna obrada, losije su te multimedije koje su danas ljudima bitne, fabricka navigacija je isto losija itd. To se danas prodaje.
Ali evo npr s druge strane - Fiatovi dizeli po mom iskustvu jedini ne trose ulje. Kome je jos to danas bitno?
Dobru pricu su napravili sa malim Ficom. On stvarno ide ko alva i mozda je najtrazeniji auto u rent-a-caru. Ljudi ga bas vole. I stvarno, nekako odstupa od tih drugih Fiata, lepse je nekako uradjen...
Slazem se sa rangeom za modele...Tu mozda vuku repove od nekih ranijih gresaka. Giulia je trebala davno izaci, posle 159. Zasto tad nije napravljena? Pa tad su se prozivodili neki ispljuvci od modela poput Fiata Freemonta i ne znam ja cega vec...
Ali, ko smo mi da o tome sudimo, mozemo samo da sedimo ovde i da pisemo na forumu i razmenjujemo misljenja...
ALFAFORZAITALIA
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Retardi traže spas u ekstravaganciji, umesto da ponude Giulia SW "običnoj" raji, prodaju jedno 200.000 komada to ih ništa ne košta, pa onda ponude novu Giuliettu, Mito, tek onda da nude šašave modele Tonale itd.