Novi pocetak (modeli)
- Milanche46
- Garaža: 159 SW
GT blackline - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Realno Giulia sw, G sw su mogli da prodju.. U evropi su karavani pozeljni.. Tonale ce prodati u 100000 primeraka a to ih izvaditi nece
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ne kapiram ljudi, vi kao da verujete da Alfa samo nešto treba da ponudi i da će to sigurno da se proda
Pa zar zaista verujete da oni ne bi proizveli da je to tako? Kad onakvu Giuliu i Stelvio nisu prodali ni blizu očekivanja, odakle garancija da će iz iste kuhinje ići Giulietta, GTV, pa čak i famozni SW u 100k komada?
Ekonomija je u suštini jednostavna. Ako se 30-40 poslednjih godina baviš nekim poslom i uz retke izuzetke nikad ne praviš profit, na kraju moraš da se pitaš šta nije u redu sa tobom ili sa tržištem! Neko može stalno da pomaže i pegla, ali dođe momenat kad mora i da pita da li je taj uopšte za posao u današnjim uslovima. Ako ne - stečaj! Ili u suprotnom napravi konačno nešto što će da se prodaje i što tržište želi, pa ako se pokažeš onda teraj dalje, širi gamu i zdravo posluj...
Pa zar zaista verujete da oni ne bi proizveli da je to tako? Kad onakvu Giuliu i Stelvio nisu prodali ni blizu očekivanja, odakle garancija da će iz iste kuhinje ići Giulietta, GTV, pa čak i famozni SW u 100k komada?
Ekonomija je u suštini jednostavna. Ako se 30-40 poslednjih godina baviš nekim poslom i uz retke izuzetke nikad ne praviš profit, na kraju moraš da se pitaš šta nije u redu sa tobom ili sa tržištem! Neko može stalno da pomaže i pegla, ali dođe momenat kad mora i da pita da li je taj uopšte za posao u današnjim uslovima. Ako ne - stečaj! Ili u suprotnom napravi konačno nešto što će da se prodaje i što tržište želi, pa ako se pokažeš onda teraj dalje, širi gamu i zdravo posluj...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Manje vise, to i ja kazem: alfa sama za sebe ne moze da opstane na trzistu. Moze da opstane kao nisha u okviru veceg koncerna. Sad... sreca ili nesreca sto je taj koncern fiat, ali ono sto ja ne prihvatam je da to sto alfa nudi ili ume da ponudi nema ko da kupi. Mozda nema prostora za neke milionske prodaje, ali za manje koje ce se prodati skuplje siguran sam da ima.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Ok, smejali smo Top Gear skeč prilogu o Peugeotu koji su napravili i koji se kod nas reprizira do besvesti, ali ovo je 2019 i Peugeot 307 se davno ne proizvodi.
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako bude nove Giuliette bice verovatno prekakovan 308, kao sto je nova korasa prepakovana 208. Ok je pezo auto, ali previse sterilan i bez nekog uzivanja u voznji
Ne pratite situaciju...Peugeot 308 je jedan od najboljih hatcbackova na tržištu, A GTI je jedan od najuzbudljivijih hothatcheva za vožnju. Ta platforma se pokazala fenomenalno jer se na njoj prave i 3008, 5008 i novi 508 i svi su sjajni modeli.Tacno, u poredjenju sa Alfom meni je Pezo auto za zivahne penzionere, ljude koji zele udobno i stedljivo pre svega.
Ok, smejali smo Top Gear skeč prilogu o Peugeotu koji su napravili i koji se kod nas reprizira do besvesti, ali ovo je 2019 i Peugeot 307 se davno ne proizvodi.
S čime se ne slažeš range?I ne slazem se sa starcem: jedno od ovakvih alfinih/fiatovih sranja ce ipak biti poslednje.
Acqua-Olio-Benzina
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
napisao si negde da ni prvi ni poslednji put da alfa ne ispuni obecano. Mislim da oni polako gube tlo pod nogama i da ce jedno od tih/ovih sranja zapravo i biti poslednje pre nego sto ih zadesi sudbina Lancie recimo: recikliranje jednog modela do beskonacnosti u cilju cekanja boljih vremena.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Jesam...mada ne vidim da je to u kontri s tim što si rekao. Pa i ako bude tako kao što kažeš to će biti poslednje neispunjeno obećanje. Videćemo.
Lanciu je u velikoj meri zadesila sudbina jer je žrtvovana zbog Alfe...kompanijska odluka, tj. Markjoneova. Ne čeka Lancia bolja vremena jer je osuđena na smrt, nego se taj Y začuđujuće dobro prodaje i dan danas pa što bi se odricali novca koji ima lako uleće još neko vreme. E, sad...kad budu seli svi zajedno dogovarali konačni portfolio možda se odluče da vaskrsnu Lanciu. Iako bi do skora to bila primarna tema u ovakvim situacijama, mislim da to sada neće biti slučaj nego sinergija znanja, istraživanja i tehničkih rešenja kao i smanjenje troškova za tehnologije koje nam slede. Portfolio će srediti tokom vremena.
Lanciu je u velikoj meri zadesila sudbina jer je žrtvovana zbog Alfe...kompanijska odluka, tj. Markjoneova. Ne čeka Lancia bolja vremena jer je osuđena na smrt, nego se taj Y začuđujuće dobro prodaje i dan danas pa što bi se odricali novca koji ima lako uleće još neko vreme. E, sad...kad budu seli svi zajedno dogovarali konačni portfolio možda se odluče da vaskrsnu Lanciu. Iako bi do skora to bila primarna tema u ovakvim situacijama, mislim da to sada neće biti slučaj nego sinergija znanja, istraživanja i tehničkih rešenja kao i smanjenje troškova za tehnologije koje nam slede. Portfolio će srediti tokom vremena.
Acqua-Olio-Benzina
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Jel se Y bese samo u Italiji prodaje? I pod kojom znackom?
ALFAFORZAITALIA
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Kao Lancia.
Prodaje se ko blesava, otprilike kao sve Alfe zajedno, a oni gase brend.
Prodaje se ko blesava, otprilike kao sve Alfe zajedno, a oni gase brend.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Sada samo u Italiji...i prodaje ga više nego Alfa sve svoje modele zajedno u Evropi.
Acqua-Olio-Benzina
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Al vidis, samo u Italiji, cisto sumnjam da bi je iko u Evropi kupovao...
ALFAFORZAITALIA
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Prodavala se ona do pre koju godunu jako dobro i u Francuskoj...i valjda Luksemburgu ili Švajcarskoj. To je odlično vozilo, prijemčivo ženama, luksuzno, udobno, ima 5 vrata što je retkost, a ima varijanta s metanom koja se odlično prodaje...nema neku konkurneciju po imidžu, pa je tu prazan prostor. Pravi se na platformi Pande, sve je to odavno isplaćeno i amortizovano i ovo je čista lova koja im uleće.
Prodaje se samo u Italiji jer je predviđena da izumre, ali se još uporno ne da...
Prodaje se samo u Italiji jer je predviđena da izumre, ali se još uporno ne da...
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Lancia je nekad u kontinentalnoj Evropi i u mediteranskim zemljama bila popularna praktično koliko i Alfa. Mogli su s njom da urade sve isto što i s Alfom, ali oni su odlučili da ne urade ništa, da im ne smeta. Tužna sudbina i Lancie i Alfe je u tome što su slične a dopale su u ruke istog vlasnika kome očigledno obe te stvari ne trebaju. Kako vreme prolazi ispostavlja se da mu ni ova druga stvar ne treba.
Glavni problem sa diskontinuitetom, nelogičnostima i rupama u Alfinoj i Fiatovoj paleti leži u tome što su čitavu deceniju umesto da ulažu u nove proizvode skupljali pare da kupe Chrysler i njegovu prodajnu mrežu u USA. Na kraju im se desilo da sad imaju tu prodajnu mrežu ali u suštini u njoj nemaju šta da prodaju. To je ta tupava ćoravost jednog knjigovođe koji je pokušao da bude veliki strateg. Potpuno istu sudbinu je doživela i njegova genijalna ideja da amerikancima konačno proda male i štedljive gradske automobile.
Za nekoliko godina će im se desiti da imaju fenaomenalnu paletu džipova i SUV-ova, ali da zbog neke buduće svetske ekonomske krize ili nekog velikog poremećaja s naftom u užasno kratkom vremenu popularnost SUV-ova naglo opadne i onda će opet biti u ambisu jer neće imati apsolutno ništa drugo.
Svi procesi se dešavaju ciklično, sad su SUV-ovi na vrhu ali samo je pitanje vremena kada će opet biti na dnu. Najbolje prolaze oni koji te cikluse dobro čitaju i unapred predviđaju. Kao taj VW na primer.
Glavni problem sa diskontinuitetom, nelogičnostima i rupama u Alfinoj i Fiatovoj paleti leži u tome što su čitavu deceniju umesto da ulažu u nove proizvode skupljali pare da kupe Chrysler i njegovu prodajnu mrežu u USA. Na kraju im se desilo da sad imaju tu prodajnu mrežu ali u suštini u njoj nemaju šta da prodaju. To je ta tupava ćoravost jednog knjigovođe koji je pokušao da bude veliki strateg. Potpuno istu sudbinu je doživela i njegova genijalna ideja da amerikancima konačno proda male i štedljive gradske automobile.
Za nekoliko godina će im se desiti da imaju fenaomenalnu paletu džipova i SUV-ova, ali da zbog neke buduće svetske ekonomske krize ili nekog velikog poremećaja s naftom u užasno kratkom vremenu popularnost SUV-ova naglo opadne i onda će opet biti u ambisu jer neće imati apsolutno ništa drugo.
Svi procesi se dešavaju ciklično, sad su SUV-ovi na vrhu ali samo je pitanje vremena kada će opet biti na dnu. Najbolje prolaze oni koji te cikluse dobro čitaju i unapred predviđaju. Kao taj VW na primer.
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Vw je svakog proizvodjaca kog je kupio napravio jacim i vecim.
Al ko zna mozda od ovog sa PSA bude nesto dobro pa Alfa kroz nekoliko godina ima 5-6-7 modela ..
Al ko zna mozda od ovog sa PSA bude nesto dobro pa Alfa kroz nekoliko godina ima 5-6-7 modela ..
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Kupci hoće karavane. Tačka. Treba im ponuditi.
Re: Novi pocetak (modeli)
U evropi, bar što se tiče A4, BMW 3, Passata, Mondea, 508, Insignie i sličnih auta, broj prodatih karavana je otprilike 60-80%, limuzine na kašikicu možeš naći. Prelistaj oglasnike polovnih vozila pa proveri. I sama 159ka se više prodala u SW nego u limuzini, više od 60%.Alfanatic napisao:Ne kapiram ljudi, vi kao da verujete da Alfa samo nešto treba da ponudi i da će to sigurno da se proda
Pa zar zaista verujete da oni ne bi proizveli da je to tako? Kad onakvu Giuliu i Stelvio nisu prodali ni blizu očekivanja, odakle garancija da će iz iste kuhinje ići Giulietta, GTV, pa čak i famozni SW u 100k komada?
Kupci hoće karavane. Tačka. Treba im ponuditi.
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Bas tako , mozda i veci postotak , svi kupuju karavane ili zbog dece ili zbog kaveza za psa , firme takodje.. a6 limuzinu kad vidim iznenadim se , sve karavani ..
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Potpuno je jasno da je priča o tome da se karavani ne prodaju nebuloza. Jednostavno nisu mogli da kažu "bilo bi super da imamo karavan, ali mi za to nemamo novca". Politički korektan odgovor na pitanje hoće li biti Giulie Sportwagon je možda mogao da bude i "karavan je u stalnom razmatranju ali nemamo trenutno više informacija da podelimo s vama jer nikakva odluka nije doneta" ali moguće je da bi i s tom izjavom bilo problema jer su oni ipak ako se ne varam na berzi pa ne smeju da izjavljuju ništa što je dvosmisleno i dovodi u zabludu. Tako da na kraju rekoše istinu da karavana neće biti, ali slagaše razlog.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Ispada da smo svi ovde strčnjaci i da znamo magični recept za Alfu, a tamo sedi gomila papana koja nema veze ni sa čim i/ili možda čak i namerno opstruira i ne želi da plasira nešto što bi "100% sigurno" išlo i popravilo stvari!!??
Re: Novi pocetak (modeli)
Da, kupci kupuju te karavane, a da li bi Alfa prodala Giuliu u željenom broju i opravdala investiciju? I tu treba nekakav keš i ulaganja, nije samo da se malo lim razvuče i preoblikuje!popovicvl napisao:U evropi, bar što se tiče A4, BMW 3, Passata, Mondea, 508, Insignie i sličnih auta, broj prodatih karavana je otprilike 60-80%, limuzine na kašikicu možeš naći. Prelistaj oglasnike polovnih vozila pa proveri. I sama 159ka se više prodala u SW nego u limuzini, više od 60%.
Ispada da smo svi ovde strčnjaci i da znamo magični recept za Alfu, a tamo sedi gomila papana koja nema veze ni sa čim i/ili možda čak i namerno opstruira i ne želi da plasira nešto što bi "100% sigurno" išlo i popravilo stvari!!??
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Uporediš Volvo S60 i V60, 5555 vs 41390 kom. Pametnom dovoljno. dalja analiza Merc C, BMW 3, Audi A4, Passat, Superb itd.popovicvl napisao:U evropi, bar što se tiče A4, BMW 3, Passata, Mondea, 508, Insignie i sličnih auta, broj prodatih karavana je otprilike 60-80%, limuzine na kašikicu možeš naći. Prelistaj oglasnike polovnih vozila pa proveri. I sama 159ka se više prodala u SW nego u limuzini, više od 60%.Alfanatic napisao:Ne kapiram ljudi, vi kao da verujete da Alfa samo nešto treba da ponudi i da će to sigurno da se proda
Pa zar zaista verujete da oni ne bi proizveli da je to tako? Kad onakvu Giuliu i Stelvio nisu prodali ni blizu očekivanja, odakle garancija da će iz iste kuhinje ići Giulietta, GTV, pa čak i famozni SW u 100k komada?
Kupci hoće karavane. Tačka. Treba im ponuditi.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Audi RS6 poslednje dve generacije postoje samo u karavan verziji, nece ni da se zezaju sa sedanom da ubace jacu verziju u auto koji vec postoji
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Pođimo najprostiom dedukciom...
Činjenica 1: Alfa Romeo je u bližoj prošlosti (156, 159) kad god je imao u ponudi limuzinu i ekvivalentni sportwagon taj sportwagon prodavao odlično.
Nadam se da ova činjenica nije sporna.
Činjenica 2: Svi evropski proizvođači slični Alfa Romeu koji danas u ponudi imaju limuzine i ekvivalentne karavane prodaju te karavane u znatno većem broju od limuzina.
Pretpostavljam da se i ova činjenica lako može proveriti.
Na osnovu gornje dve činjenice ja bih uvek zaključio da bi se Giulia Sportwagon prodavala u količinama koje bi bile najmanje iste kao limuzina, ako ne i veće, ili čak mnogo veće od limuzine.
Podrazumeva se da razvoj karavana nije jeftin, ali sigurno cena razvoja karavana od limuzine nije ista kao razvoja automobila od početka. Ako uzmemo u obzir da je Giulia finansijski projektovana da samo limuzina vrati pare za razvoj, onda bi prodaja većeg broja karavana čiji je razvoj ipak jeftiniji od limuzine svakako ukupnu investiciju u Giuliu učinila isplativiom. O neophodnom broju prodatih je nezahvalno govoriti jer mi i ne znamo koji je prag isplativosti investicije, ali karavan može samo tu isplativost da popravi ili ostvari a nikako da je pokvari. Zato mi je neverovatno da karavan nije od početka planiran jer upravo ako je isplativost važna karavan je mnogo lakše obezbeđuje nego ako ga nema.
Eto, a ti sad kaži gde su rupe u mojoj logici. Ako ti Dana pomogne neću se ljutiti
Koliki su oni stručnjaci ili papani, u suštini kao i uvek i u svemu u životu, možeš jedino da proceniš na osnovu rezultata njihovog rada. Rezultate mahom znaš.
Re: Novi pocetak (modeli)
Odgovor na to pitanje na žalost nikada nećemo saznati, traganje za odgovorom na to pitanje se zove Business, ali koliko je validan odgovor da ne bi potpuno je isto toliko validna pretpostavka da bi.Alfanatic napisao:da li bi Alfa prodala Giuliu u željenom broju i opravdala investiciju
Pođimo najprostiom dedukciom...
Činjenica 1: Alfa Romeo je u bližoj prošlosti (156, 159) kad god je imao u ponudi limuzinu i ekvivalentni sportwagon taj sportwagon prodavao odlično.
Nadam se da ova činjenica nije sporna.
Činjenica 2: Svi evropski proizvođači slični Alfa Romeu koji danas u ponudi imaju limuzine i ekvivalentne karavane prodaju te karavane u znatno većem broju od limuzina.
Pretpostavljam da se i ova činjenica lako može proveriti.
Na osnovu gornje dve činjenice ja bih uvek zaključio da bi se Giulia Sportwagon prodavala u količinama koje bi bile najmanje iste kao limuzina, ako ne i veće, ili čak mnogo veće od limuzine.
Podrazumeva se da razvoj karavana nije jeftin, ali sigurno cena razvoja karavana od limuzine nije ista kao razvoja automobila od početka. Ako uzmemo u obzir da je Giulia finansijski projektovana da samo limuzina vrati pare za razvoj, onda bi prodaja većeg broja karavana čiji je razvoj ipak jeftiniji od limuzine svakako ukupnu investiciju u Giuliu učinila isplativiom. O neophodnom broju prodatih je nezahvalno govoriti jer mi i ne znamo koji je prag isplativosti investicije, ali karavan može samo tu isplativost da popravi ili ostvari a nikako da je pokvari. Zato mi je neverovatno da karavan nije od početka planiran jer upravo ako je isplativost važna karavan je mnogo lakše obezbeđuje nego ako ga nema.
Eto, a ti sad kaži gde su rupe u mojoj logici. Ako ti Dana pomogne neću se ljutiti
Naravno da mi ovde nismo nikakvi stručnjaci, ko je uopšte tvrdio suprotno. Sreća je da nas niko nije za taj recept ni angažovao, pa nikakvu štetu i ne možemo da napravimo.Alfanatic napisao:Ispada da smo svi ovde strčnjaci i da znamo magični recept za Alfu, a tamo sedi gomila papana koja nema veze ni sa čim i/ili možda čak i namerno opstruira i ne želi da plasira nešto što bi "100% sigurno" išlo i popravilo stvari!!??
Koliki su oni stručnjaci ili papani, u suštini kao i uvek i u svemu u životu, možeš jedino da proceniš na osnovu rezultata njihovog rada. Rezultate mahom znaš.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nema potrebe da ja pobijam ničiju logiku. Da su stvari logične onakve Alfe bi se prodavale kao alVa. Problem je što i tržište ima neku svoju logiku.
U svakom slučaju nije mi namera ni da preterano zalazim u analize. Jedino što me interesuje jeste epilog i da li će biti Alfa Romea sa kojim ću dogurati do vozačke penzije. Analizom treba da se bavi onaj ko živi od toga i ko je plaćen da se time bavi, a za kraj diskusije samo ću skromno reći da iz ove naše pozicije običnog "civila" i zainteresovane stranke sa nekog tamo sitnog tržišta teško da mogu do kraja biti upoznat sa situacijom i stvari sagledavati svestan baš svih faktora bitnih za odučivanje. Takođe dozvoljavam slobodu da kažem kako sam uveren u to da Italijani ne sabotiraju sami sebe
U svakom slučaju nije mi namera ni da preterano zalazim u analize. Jedino što me interesuje jeste epilog i da li će biti Alfa Romea sa kojim ću dogurati do vozačke penzije. Analizom treba da se bavi onaj ko živi od toga i ko je plaćen da se time bavi, a za kraj diskusije samo ću skromno reći da iz ove naše pozicije običnog "civila" i zainteresovane stranke sa nekog tamo sitnog tržišta teško da mogu do kraja biti upoznat sa situacijom i stvari sagledavati svestan baš svih faktora bitnih za odučivanje. Takođe dozvoljavam slobodu da kažem kako sam uveren u to da Italijani ne sabotiraju sami sebe
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Po ne znam kojoj logici Giulia sedan moze da se prodaje ko alva, mozda jedino u 60/70im godinsma, Stelvio mozda kad bi kostao 15% manje
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovo sto si napisao je paradox trziste ima svoju logiku a stvari nisu logicne? Pa valjda je jedino logika trzista merodavna u biznisu.Alfanatic napisao:Da su stvari logične onakve Alfe bi se prodavale kao alVa. Problem je što i tržište ima neku svoju logiku.
Po ne znam kojoj logici Giulia sedan moze da se prodaje ko alva, mozda jedino u 60/70im godinsma, Stelvio mozda kad bi kostao 15% manje
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nije paradox, samo si pogrešno rastumačio. Logično bi bilo da se tako dobri, performantni i u svemu konkurentni modeli traže i prodaju odlično. Današnji kupac uglavnom ima neku drugu logiku. Tu je poenta
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa tu i jeste problem, odredjenim ljubiteljima Alfe bi to bilo logicno jer im se svidja proizvod, ali u praksi i realnom zivotu nije logicno i to ne samo u zadnjih par godina, vec duze vremena... jedno je subjektivni dozivljaj a drugo realnost...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mali osvrt na tržište, ili još bolje, osvrt čak i na naše ulice čega ima sve više (novog) na ulicama, daće vam jasnu sliku šta je tu logično i šta ima smisla.
Limuzine D segmenta se sve manje prodaju, karavani se sve manje prodaju, a ukupna prodaja automobila je tu negde svake godine ili čak pomalo stagnira. To samo znači da ako se nečega manje prodaje, znači da se nečega drugog prodaje više: a to je SUV.
Potpuno zdravorazumsko razmišljanje je okrenuti se SUV u ovom momentu, ako žele da opstanu. Korekcije cene, šta znam, ne može Stelvio da košta manje od Škode, Honde, Toyote, Nissana, prosto ne može. On se gađa sa BMW, Audi, Mercedesom i košta koliko treba da košta.
Napucan Kodiaq je 40k+, napucan Stelvio je sad na akciji 39.990. Regulare cena je mogla da se dobije 45-50, a meni je pre godinu dana nuđen jedan od dva top opremljena u solonu kod Koleta za 43k.
Ne vidim ja ovde prostor da Stelvio pojeftini, a Tonale će se višestruko više prodavati. Sad su takođe aktuelni gedžeti, struja, nove tehnolgije, kamerice, senzori, softver, veza sa internetom, itd... Na tome treba da rade, pored podizanja nivoa servisne usluge.
Limuzine D segmenta se sve manje prodaju, karavani se sve manje prodaju, a ukupna prodaja automobila je tu negde svake godine ili čak pomalo stagnira. To samo znači da ako se nečega manje prodaje, znači da se nečega drugog prodaje više: a to je SUV.
Potpuno zdravorazumsko razmišljanje je okrenuti se SUV u ovom momentu, ako žele da opstanu. Korekcije cene, šta znam, ne može Stelvio da košta manje od Škode, Honde, Toyote, Nissana, prosto ne može. On se gađa sa BMW, Audi, Mercedesom i košta koliko treba da košta.
Napucan Kodiaq je 40k+, napucan Stelvio je sad na akciji 39.990. Regulare cena je mogla da se dobije 45-50, a meni je pre godinu dana nuđen jedan od dva top opremljena u solonu kod Koleta za 43k.
Ne vidim ja ovde prostor da Stelvio pojeftini, a Tonale će se višestruko više prodavati. Sad su takođe aktuelni gedžeti, struja, nove tehnolgije, kamerice, senzori, softver, veza sa internetom, itd... Na tome treba da rade, pored podizanja nivoa servisne usluge.