Novi pocetak (modeli)

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 1:16 pm

Evo kako od ženskog auta vrlo lako napraviš muški



Slika





... i onda ga u zadnjoj sekundi baciš u đubre jer ni sam u sebe nemaš poverenja...
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 1:23 pm

Djo83 napisao:"Važi i za MiTo i za Giuliettu da su ih od starta obično kupovali platežno sposobniji ljudi kojima je to drugi ili treći (manji) automobil za suprugu, kćerku i slično."

"Za mene je ... MiTo sve samo ne ženski ili "ženskast" automobil..."

Mada mislim da je problem sto se ide u krajnost, niko nije rekao Mito zenski auto ili iskljucivo za zene, ali daleko od toga da je badass auto i da ima taj izgled njuske i linije kako imaju recimo 159 ili Giulia pa i 156 u svoje vreme itekako...

Sto se tice prvog pasusa oko reklame nije toliko ni bitno :).
OK, razumemo se sve i složio bih se sa tim da je muško-ženska priča predaleko otišla i da je skroz bespotrebna. MiTo svakako nije "badass" niti mu je to bila namera, a lično ne smatram ni 159/156 ili bilo koji drugi Alfin model kao takav, osim što su malo više "namrgođeni".

A što se kontradiktornosti tiče, pa ja sam svakako unikat i izuzetak jer ko bi još izdvojio novac za MiTo da mu bude jedini porodični automobil :) Ali eto, moje potrebe su takve i uklapaju se sa afinitetima, međutim po meni se svakako ne može niko ravnati niti se praviti neke paralele, baš kao što Srbija nije relevantno tržište za pravljenje univerzalnih statistika.
Najvažnije u celoj priči jeste da obožavam svoju Alfu i da se u njoj osećam kao svoj na svome, a to mogu da poželim tebi i svakome na ovom forumu :quadrifoglio

@ DejanGT
Nisam ni ja za te izlizane fore gde (golo) žensko treba da prodaje automobil, a psoebno Alfu posmatram kao umetničko delo koje se ipak obraća malo sofisticiranijoj klijenteli, ali ako neko smatra da će to poboljšati prodaju onda šta da mu radim. Meni svakako nisu potrebni nikakvo ubeđivanje i reklamni spotovi. A to sa 2500 automehaničara bi bila sjajna fora i dobar humor, ali mani više pothranjivanje onih koji ionako samo čekaju da podgrevaju neke stare mitove :)
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 1:27 pm

Kako se to radi... :twisted:

[video][/video]
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 1:42 pm

Alfanatic, ja naprotiv mislim da kompanija koju bije glas da su proizvodi nekvalitetni i da brzo i jako gube na vrednosti upravo MORA kao prvo nešto da uradi na tu temu. Nešto vrlo radikalno i potpuno otvoreno. Mora da da do znanja kupcima da je grešku prepoznala, učinila vrlo konkretne korake da se ona otkloni i da se sve promenilo. Ja bih po tome jahao jedno 5-6 godina pre nego što bih prvu sledeću cicu stavio na plakat.

Svi mi znamo da su Alfe iz 2008. daleko bolje i kvalitetnije od onih iz 2002. ali opet svedoci smo dnevno da ovde dolaze ljudi da kupe Alfu 159 i prvo što pitaju je "čuo sam da je loš trap, jel to skupo za zamenu i koji su sve problemi?" Dakle svi su čuli da je loš trap na autu koji zapravo uopšte nema nekih problema sa trapom... Zar ne misliš da fabrika treba nešto da uradi na tu temu? Ne prodaje forum automobile... Džabe što je trap na Giulii verovatno genijalan, smem da se kladim da će za dve godine na forumu biti "Planiram da kupim Giuliu, čuo sam da je loš trap, jel to skupo za zamenu i koji su sve problemi?"

Umesto ćutanja i okretanja glave na drugu stranu, mnogo je pametnije biti otvoren i galamiti da si nešto popravio, kao što na kraju krajeva i jesi, nego okačiti cicu na plakat i kukati što ti niko ne kupuje auto. Neki ludački garnatni rok bi takođe pomogao.
Korisnikov avatar
IvanNS
Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
Lokacija: NS
Postovi: 192
Pridružio se: Ned Nov 13, 2016 8:44 pm

Pon Jun 12, 2017 1:44 pm

Italijani cesto znaju da pucaju sebi u nogu, cesto ne koriste ni sve ono sto imaju na "polici".

Recimo nije mi jasno zasto u grande punta nije isao 1.9mjt od 150ks, verovatno da ne bi pokopali abartha, a I zasto nije dobio q2, ss je mozda imao ne znam.
Pa onda mito, kada je 1.9 vec otisao u istoriju pojavom mjt2 motora mogli su ugurati 2.0mjt, stane kao sto je I mini ubacio 2.0d, a1 2.0tdi, a od brendova koji nisu luksuzni, ali sa sportskim afinitetom moram spomenuti I ibizu 2.0tdi, dakle postoji trziste za takve automobile.

Videcemo sta ce biti sa novom djulijetom, imaju 2.0 motor 280/350ks koji bi u toj karoseriji mogao da izadje na crtu s3/rs3/a45amg...

P.s. da ne zaboravim 1.75tbi koji je u mitu mogao da stane na crtu sa minijem JWC, a kada pokidas top modele drugih renomiranih brendova to nosi neku tezinu.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 1:52 pm

...Mito s tim motorom su napravili, pa stopirali.

...Nije bio lsd u Abarth GP SS...nažalost.

Stalna boljka FCA da naprave dobru konstrukciju koju bi hteli bez većih ulaganja da "provuku" do najjače verzije...ciketanski pristup. I onda u nekim srednjim verzijama imaju najbolje ili među najboljim ponašanjem na putu, a najjača verzija skoro uvek zaostaje za konkurentima. Tako je bilo i sa Alfom 147 GTA, 156 GTA, Giuliettom QV, svim Abarth SS modelima... bilo je toga i ranije (Montreal, Alfetta GTV6...). Onda uvek mora vlasnik, ako ga to zanima, da dorađuje nešto što je fabrika mogla bez po muke da izbaci odmah.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 2:01 pm

Poenta je 99% u tome što je FCA kompanija koja zapravo uopšte nema mnogo novca. Stalno su na nuli i koliko god investicija za pravljenje svih tih nama logičnih varijanti automobila nije velika, oni najčešće ni za to nemaju para.

Sad kada su konačno progutali tu veliku žabu zvanu Chrysler i uselili se u USA ostaje da vidimo da li će stvari krenuti na bolje i paleta proizvoda se širiti. Ne ohrabruje to što stalno traže još nekog trećeg proizvođača da se i s nim udruže jer sigurno će i to spajanje odneti ogroman novac, a verovatno se i štekuju da razvoj sledeće generacije automobila podele sa tim trećim "partnerom".
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 2:31 pm

@DejanGT
Slažem se sa tvojim pristupom koji je u teoriji sasvim ispravan, ali smatram da je značaj advertisinga malo precenjen i da se često radi samo po nekom automatizmu zato što to "tako treba". Danas kupci mogu da se informišu jednim klikom kako nikada ranije pa će oni posvećeni saznati o proizvodu sve što žele bez da pogledaju jednu reklamu, dok neki drugi u reklamu gledaju samo da bi osmotrili neko dobro golo dupe i zabavili se. Gledam one milionske cifre za minut vremena reklame na poluvremenu Superbowla i vrti mi se u glavi, a posle se sve svede na pokazivanje mišića i moći kompanije time što se upadne u primetime i potroši koje milionče viška, dok se danima raspravlja o tome čija reklama je vizuelno efektnija i bombastičnija, a proizvod je u drugom planu.

Da sada Alfa nekome na taj način objašnjava kako nije trula roba, nekima nema potrebe jer to znaju i sami iz ličnog iskustva, dok drugima može svevišnji da se spusti i proba da ih ubedi kako su se neke stvari pomerile sa mrtve tačke još odavno, ali ne vredi i takvi će terati po svome jer ih izgleda na neki način ispunjava da pljuju po Alfi. Ne znam koliko je danas onih koji su u dilemi i koje će baš neka dobra reklama sa porukom navesti da kupe baš taj proizvod? Možda grešim i posmatram stvari iz neke svoje vizure, ali...
Posebno ovde kod nas gde nikakva normalna pravila ne važe. Napraviš website, daš oglas u specijalizovanoj novini, uradiš flyere, plakate i daš sve od sebe za dobru reklamu, ali kupac ili korisnik usluga na kraju odu negde gde im je preporučio "komšija Žika" dok su sedeli u kafani. Ili recimo drugi primer kome sam prisustvovao, gde se gospođa dvoumi da li da kupi novu Giuliettu ili Civic. Uz sve relevantne brošure i opise na kraju je presudio touch screen i interesantnija multimedija u izloženom Civicu!? Dakle o čemu sve danas treba da misli neka autokompanija i kakve reklame da smišlja da bi privukla prosečnog kupca? Mislim da je i dalje presudna glasina i priča od uva do uva, a tu ima svakakvih informacija i dezinformacija...

P.S. Plačem što ovo nije izašlo u serijsku ponudu, pa makar ih prodali samo cirka 10 komada:

Slika
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 2:49 pm

Pa druže ako je sve tako kako si napisao, onda je stvar vrlo prosta. Samo ubediš komšija Žiku da ti je auto dobar i onda on sve radi dalje. Zašto bar to ne urade? Kad su se obratili komšija Žiki? Jel u današnje vreme skupo i nemoguće obratiti se komšija Žiki?

Uvek se sve svodi na komunikaciju. Kad komunikacije nema, onda su rezultati - kao da komunikacije nema.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 4:24 pm

Ne znam druže, nije to moje polje interesovanja niti sam stručan pa ne bih da trpam nos gde mi nije mesto. Nemam pojma kako ubediti nekog Žiku, pogotovo u sredinama gde je inat primarna osobina i način razmišljanja. Ali da komunikacije mora biti - to je potpuno jasno i logično. Danas barem postoje razni i mnogobrojni načini na koji komuniciraju zainteresovane strane.
Sa druge kod mene je sve jasno. Nešto vidim, probam, zaljubim se i to je to. Emocija uvek pre nego razum ;)
Zbog reklama sam gledanje TV programa sveo na najmanju moguću meru i uopšte me ne zanimaju, a u mnogim slučajevima zbog agresivnog pristupa izazovu kontraefekat pa mi se unapred ogadi vlasnik reklame bez da sam mu isprobao proizvod. Nadam se da još uvek ima onih kojima reklama služi kao odlučujuća asistencija za odabir proizvoda. U suprotnom neko samo džabe troši vreme i baca novac.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 4:47 pm

alfanatic napisao:@DejanGT
Slažem se sa tvojim pristupom koji je u teoriji sasvim ispravan, ali smatram da je značaj advertisinga malo precenjen i da se često radi samo po nekom automatizmu zato što to "tako treba". Danas kupci mogu da se informišu jednim klikom kako nikada ranije pa će oni posvećeni saznati o proizvodu sve što žele bez da pogledaju jednu reklamu, dok neki drugi u reklamu gledaju samo da bi osmotrili neko dobro golo dupe i zabavili se. Gledam one milionske cifre za minut vremena reklame na poluvremenu Superbowla i vrti mi se u glavi, a posle se sve svede na pokazivanje mišića i moći kompanije time što se upadne u primetime i potroši koje milionče viška, dok se danima raspravlja o tome čija reklama je vizuelno efektnija i bombastičnija, a proizvod je u drugom planu.

Da sada Alfa nekome na taj način objašnjava kako nije trula roba, nekima nema potrebe jer to znaju i sami iz ličnog iskustva, dok drugima može svevišnji da se spusti i proba da ih ubedi kako su se neke stvari pomerile sa mrtve tačke još odavno, ali ne vredi i takvi će terati po svome jer ih izgleda na neki način ispunjava da pljuju po Alfi. Ne znam koliko je danas onih koji su u dilemi i koje će baš neka dobra reklama sa porukom navesti da kupe baš taj proizvod? Možda grešim i posmatram stvari iz neke svoje vizure, ali...
Posebno ovde kod nas gde nikakva normalna pravila ne važe. Napraviš website, daš oglas u specijalizovanoj novini, uradiš flyere, plakate i daš sve od sebe za dobru reklamu, ali kupac ili korisnik usluga na kraju odu negde gde im je preporučio "komšija Žika" dok su sedeli u kafani. Ili recimo drugi primer kome sam prisustvovao, gde se gospođa dvoumi da li da kupi novu Giuliettu ili Civic. Uz sve relevantne brošure i opise na kraju je presudio touch screen i interesantnija multimedija u izloženom Civicu!? Dakle o čemu sve danas treba da misli neka autokompanija i kakve reklame da smišlja da bi privukla prosečnog kupca? Mislim da je i dalje presudna glasina i priča od uva do uva, a tu ima svakakvih informacija i dezinformacija...

P.S. Plačem što ovo nije izašlo u serijsku ponudu, pa makar ih prodali samo cirka 10 komada:

Slika
MiTo GTA je trebao imati 235 KS. Ali... To je ipak samo Grande Punto ispod. Reci mi kako srediti da to ima zavidne vozne sposobnosti bez jako puno ulaganja u razvoj?

Mini je Mini baš zbog svoje tehnike i dobar je razlog zašto MiTo nije mogao konkurirati Miniu.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 5:22 pm

Dobro, razumeli smo te prvih 15 puta da je to Grande Punto, pa se ne moraš ponavljati i šesnaesti. A ni u Alfi verovatno nemaju pojma ni sredstava kako da naprave automobil koji će lepo nositi tih 235 KS na prednjoj osovini :D
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
IvanNS
Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
Lokacija: NS
Postovi: 192
Pridružio se: Ned Nov 13, 2016 8:44 pm

Pon Jun 12, 2017 5:42 pm

Ne razumes ti to druze sudija :D

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:00 pm

alfanatic napisao:Dobro, razumeli smo te prvih 15 puta da je to Grande Punto, pa se ne moraš ponavljati i šesnaesti. A ni u Alfi verovatno nemaju pojma ni sredstava kako da naprave automobil koji će lepo nositi tih 235 KS na prednjoj osovini :D
Pa vidili smo koliko su se potrudili sa običnim verzijama MiTa. I sada netko misli da bi GTA bio specijalka u pogledu ovjesa. hahaha
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:03 pm

Na primer mogao bi imati skyhook sistem? Prilično sam siguran da bi tako nešto u dobroj meri ukrotilo svih 235ks, bez kompromitovanja udobnosti.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:04 pm

A otkud sad ideja da MiTo mora da konkuriše Miniju?

MiTo je potpuno nov, nastao od belog papira i nema nikakve "retro" i gotovo nikakve "lifestyle" pretenzije, potpuno je kao ime i pojava nepoznat kupcima i potpuno je nefer porediti njegov uspeh na tržištu sa autom čije ime, imidž i pojava postoje decenijama (ma koliko današnji Mini nemao veze s tim. Da ta veza nije važna ne bi se ni BMW smarao da kupuje to ime).

Mislim da bi italijani mogli biti super srećni da im MiTo dosegne 70% uspeha nekog Audija A1 i s njim ga je skroz fer porediti.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:10 pm

BobanR napisao:Na primer mogao bi imati skyhook sistem? Prilično sam siguran da bi tako nešto u dobroj meri ukrotilo svih 235ks, bez kompromitovanja udobnosti.
Kod handlinga bitna je krutost karoserije i samo ovjes. Skyhook tu prije svega služi da ne bi bio neudoban, a ne da bi se unaprijedio handling. Aluminij naprijed bi pomogao i pomogao bi neki neovisni tip ovjesa straga.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:12 pm

DejanGT napisao:A otkud sad ideja da MiTo mora da konkuriše Miniju?

MiTo je potpuno nov, nastao od belog papira i nema nikakve "retro" i gotovo nikakve "lifestyle" pretenzije, potpuno je kao ime i pojava nepoznat kupcima i potpuno je nefer porediti njegov uspeh na tržištu sa autom čije ime, imidž i pojava postoje decenijama (ma koliko današnji Mini nemao veze s tim. Da ta veza nije važna ne bi se ni BMW smarao da kupuje to ime).

Mislim da bi italijani mogli biti super srećni da im MiTo dosegne 70% uspeha nekog Audija A1 i s njim ga je skroz fer porediti.
Mito nije nastao sa praznog papira. Na tom papir je bio nacrtan Grande Punto.

A zašto bi konkurirao Miniju? Pa Mini je taj čiji se handling diže u nebesa u ovoj klasi. A isto tako znam kako završe Alfe koje u svoje vrijeme nemaju najbolji handling u klasi ili koje su prasice.
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:13 pm

2600 napisao: Reci mi kako srediti da to ima zavidne vozne sposobnosti bez jako puno ulaganja u razvoj?
Evo ja bih ti vrlo rado rekao, samo bi morao prvo da mi uplatiš neke pare :)
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:17 pm

2600 napisao:
BobanR napisao:Na primer mogao bi imati skyhook sistem? Prilično sam siguran da bi tako nešto u dobroj meri ukrotilo svih 235ks, bez kompromitovanja udobnosti.
Kod handlinga bitna je krutost karoserije i samo ovjes. Skyhook tu prije svega služi da ne bi bio neudoban, a ne da bi se unaprijedio handling. Aluminij naprijed bi pomogao i pomogao bi neki neovisni tip ovjesa straga.
Mislim da malo grešiš...Iako nema preterano krutu karoseriju, nema previše body roll-a, a skyhook u D modu bi trebalo da sve to dodatno ukruti. MiTo, na žalost, ima visoko težište, ali je daleko od auta koji ima lošu upravljivost.

Mini jeste interesantan, prvenstvano zbog tradicije, ali i načina kako ga je BMW sklopio. Ono šta je problem, koliko sam pročitao, da je auto užasno neudoban i isključivo namenjen za kratke relacije.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:20 pm

2600 napisao: Mito nije nastao sa praznog papira.
Za kupca je MiTo apsolutno nastao na praznom papiru.

Kad već to pratiš mogao si na milion mesta pročitati da ogromnu većinu kupaca uopte ne zanima osnova na kojoj je neki auto nastao već šta on dobija za svoj novac. Iako ti meriš santimetrom pedale i sedišta, 99% ljudi to uopšte ne radi.

Ustvari bilo bi vrlo zabavno da nam jednom opišeš kako ti biraš auto za sebe :)
Korisnikov avatar
Sauriann
Drug Član
Drug Član
Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso

ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 4868
Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:21 pm

za ostalo ne znam ali za neudobnost minija potpisujem (za ono kratko što sam probao).
Korisnikov avatar
IvanNS
Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
Lokacija: NS
Postovi: 192
Pridružio se: Ned Nov 13, 2016 8:44 pm

Pon Jun 12, 2017 6:21 pm

A sta fali grande puntu/MITU I toj platformi, ima cvrscu karoseriju od 147 ako se ne varam, u voznji deluje cvrsce, kao tenkic, odicno lezi I slabo se naginje.

Imao sam donedavno grande punta sa skoro 200ks I 450nm I odlicno prenosi snagu na put, sada je dosla 147fl za promenu pre svega zbog 5v I jer je nesto komfornija/ udobnija, a mogu samo da zamisljam kako bi grande punto/MITO grebao kroz krivine sa q2.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Jun 12, 2017 6:23 pm

BobanR napisao: Mislim da malo grešiš...Iako nema preterano krutu karoseriju, nema previše body roll-a, a skyhook u D modu bi trebalo da sve to dodatno ukruti. MiTo, na žalost, ima visoko težište, ali je daleko od auta koji ima lošu upravljivost.

Mini jeste interesantan, prvenstvano zbog tradicije, ali i načina kako ga je BMW sklopio. Ono šta je problem, koliko sam pročitao, da je auto užasno neudoban i isključivo namenjen za kratke relacije.
Da, Mini je jako neudoban. Dio problema je krutost karoserije. To se može sa tim riješiti.

Možda sam rekao, možda nisam. Mislim da u tom B-segmentu bi nova vozila VAG koncerna mogla biti revolucija. Ovisno o tome kako će izvesti top verzije.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re:

Pon Jun 12, 2017 6:25 pm

IvanNS napisao:A sta fali grande puntu/MITU I toj platformi, ima cvrscu karoseriju od 147 ako se ne varam
A brojkom to je? Biraj Nm/deg ili Nm/rad.

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”