Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1313 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 49, 50, 51, 52, 53
  Štampa

Re: Novi pocetak (modeli)
Autoru Poruka
PostPoslato: Uto Jun 05, 2018 6:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 610
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 05, 2018 6:54 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 337
Garaža: -
Lokacija: HRV
FCA je predstavio kompletan plan samo za marke koje su globalne i koje će donijeti po njima veliki obrt novca.

Te marke su Jeep, RAM, Maserati i Alfa.

Tu nisu Fiat, Chrysler i Dodge.

RAM je sparen sa Fiat Professionalom.

Za kupce Mita i Punta tu će biti 500 Giardiniera.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 05, 2018 6:58 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 337
Garaža: -
Lokacija: HRV
nidza je napisao:
Zar ne treba Đulijeta na novu platformu?



Ostaje sa još jednim faceliftom. Čujem i hibrid voze po Torinu.


Baš me zanima što e napraviti. Ne znam.


Samo mehanika nije loša. Pogotovo nije loša u osnovnim verzijama kada se vidi što konkurencija nudi.

Ali dizajn prednjeg kraja, interijer... Onda sistemi aktivne sigurnosti. Na svemu tome bi trebalo poraditi.


Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 05, 2018 8:26 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 3:23 pm
Postovi: 1036
Garaža: 159, SLK
Lokacija: Beograd
2600 je napisao:
Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.


Jel si vozio auto?


ALFAFORZAITALIA
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 05, 2018 8:42 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 610
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
2600 je napisao:
nidza je napisao:
Zar ne treba Đulijeta na novu platformu?


Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.


Ne postoji polukruta. Postoji kod matoraca ali u auto svetu Ne.

A klasa ima pozadi i sa multilinkom.


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 05, 2018 8:46 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 610
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
2600 je napisao:
FCA je predstavio kompletan plan samo za marke koje su globalne i koje će donijeti po njima veliki obrt novca.

Te marke su Jeep, RAM, Maserati i Alfa.

Tu nisu Fiat, Chrysler i Dodge.

RAM je sparen sa Fiat Professionalom.

Za kupce Mita i Punta tu će biti 500 Giardiniera.


RAM globalna marka ? Ima tri modela pick up (više varijacija) , Doblo i Ducato. Ali svejedno dobro im ide u americi.
Nešto se neće opariti ove godine od Maseratija i Alfe.

Giardiniera to beše mešana salata ? Glupo ime za neki auto. Jeste da je bio karavan Fikusa malog ali opet glupo ime.


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pet Jun 29, 2018 2:02 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 337
Garaža: -
Lokacija: HRV
MultiAir III je kod novih GSE turbo motora napokon ponudio Miller ciklus. Za razliku od većine konkurenata sa Miller ciklusom ovi motori imaju visoku specifičnu snagu.

Pitanje je samo zašto je GSE tehnološki napredniji od većeg GME i kada će ove stvari ponuditi kod GME.

Slika

phpBB [video]


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Jul 21, 2018 7:44 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 610
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Provalili ga za bolovanje.


Citiraj:
HITAN SASTANAK U TORINU Smenjen Markjone, Majk Menli izabran za izvršnog direktora "Fijat Krajsler automobila"


Englez Majk Menli novi je izvršni direktor "Fijat Krajsler automobila" (FCA) i na toj funkciji će zameniti Serđa Markjonea.

Razlog smene je komplikacija u oporavku Markjonea nakon operacije ramena.

"Zdravstveno stanje Serđa Markjonea, dugogodišnjeg šefa 'Fijat Krajsler automobila' (FCA), pogoršalo se danas i njega je na funkciji zamenio Majk Menli, koji je u kompaniji bio zadužen za 'Džip'. U vezi sa zdravljem Serđa Markjonea, FCA saopštava sa dubokom tugom da su se tokom ove nedelje pojavile neočekivane komplikacije prilikom oporavka gospodina Markjonea od operacije i one su se značajno pogoršale poslednjih sati", navodi se u saopštenju FCA koje prenosi Rojters.

Kako se napominje u saopštenju, "Markjone neće biti u stanju da se vrati na posao".

Torinska "Stampa" navodi da je Menli u okviru FCA bio zadužen za marku vozila "Džip" i od prošlog septembra je bio član Upravnog odbora grupacije.

Navodi se da su odluku o smeni Markjonea na zajedničkom sastanku doneli članovi upravnih odbora FCA, "Ferarija" i "CNH indastrijala".

"Stampa" navodi da je 66-godišnji Markjone, koji je u "Fijat" došao 2004, trebalo da grupaciju napusti u aprilu naredne godine nakon što skupština akcionara potvrdi finansijski izveštaj za 2018, ali da i pored toga ostane na čelu "Ferarija".

Prema izvorima Rojtersa, rukovođenje "Ferarijem" bi, umesto Markjonea, preuzeo Luis Kamileri koji sada sedi u njegovoj upravi.

Sajt "Otomotiv njuz" objavio je prvi mogućnost imenovanja Kamilerija, ali i da bi na čelo proizvodnje luksuznih automobila mogao da umesto Markjonea dođe Džon Elkan, unuk osnivača "Fijata" đanija Anjelija, čija porodica i dalje kontroliše sve tri kompanije čiji su se upravni odbori danas sastali.

AP navodi da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markjonea.

"Korijere dela sera" je prethodno javio da je Markjone pre tri nedelje operisan u Švajcarskoj, a medijski izveštaji ukazali su da njegov oporavak traje duže nego što je predviđano.

"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.

Ranije danas, upravni odbori "Fijat Krajslera", "Ferarija" i "CNH indastrijal" sastali su se u Italiji u svetlu operacije ramena kojoj je pre tri nedelje u Švajcarskoj bio podvrgnut izvršni direktor Serđo Markjone, prenosi AP.

Navodi se da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markjonea.

AP podseća da je 66-godišnji Markjone odavno govorio da će se 2019. povući sa funkcije izvršnog direktora "Fijat Krajsler automobila" i najavio da će njegov naslednik doći iz redova tog proizvođača automobila. Markjone je takođe i direktor "Ferarija".

"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.

Navodi se da se kasnije tokom današnjeg dana očekuju saopštenja sa sastanaka upravnih odbora.





https://www.blic.rs/biznis/strategija/h ... ra/ykk9ll5


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sre Jul 25, 2018 2:07 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 610
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Ipak nije bilo spasa, daleko ozbiljnije nego što je u prvi mah izgledalo.

Citiraj:
Preminuo bivši predsednik "Fiat-a" Serđo Markjone

Slika

Serđo Markjone, bivši šef kompanije "Fiat Krajsler", preminuo je danas, preneo je Rojters.

Markjone je preminuo u 67. godini, posle komplikacija nakon nedavne operacije u bolnici u Cirihu, saopšteno je danas iz ove firme.

Slika

- Nažalost, desilo se ono čega smo se plašili. Serđo Markijone, čovek i prijatelj, je umro - saopštio je direktor "Ferarija" Džon Elkan, prenosi AP.

Elkan predstavlja porodicu Anjeli, koja je pojedinačno najveći akcionar kompanije.

Markjone se povukao sa čela kompanije "Fijat Krajsler" iz zdravstvenih razloga, a njegovu funkciju preuzeo je generalni direktor kompanije Džip Majk Menli.

Markjone je trebalo da ode sa funkcije 2019. godine, ali je već ranije rekao da će on izabrati svog naslednika. Pre više od deset godina, Markjone spojio "Fijat" sa u to vreme bankrotiranim američkim proizvođačem "Krajslerom". Ovaj savez danas je sedmi po veličini proizvođač automobila u svijetu.

Markjone je operisao je desno rame početkom jula.





Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pet Avg 24, 2018 10:05 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 337
Garaža: -
Lokacija: HRV
Mogu potvrditi da su za 2 nove Alfe potpisani ugovori sa dobavljačima.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Sep 04, 2018 9:58 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 610
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Citiraj:
Čudo se desilo u Italiji. Prvi put od 1956. da na tronu prodaje u Italiji nije jedan Fiat . I drugi rekord oboren Fiat Panda posle 79 meseci nije više na prvom mestu. Skinuo ih Renault Clio koji je imao rast u osmom mesecu za 89% a Panda pad od -21%.
Fiat već 9 meseci ima dvocifren pad u odnosu na prethodnu godinu. 8. mesec -15% i 14151. Fiat Tipo - 26% 2401, Fiat 500 -63% 721,
Alfa se trgla mada je 8.2017. bio katastrofalno loš i ove godine ima rast 67% na 3608 vozila, i to Giulietta 67% na 1597, Giulia +304% na 990 , Stelvio +127% 760.
Jeep 5665 vozila +138%, Lancia 1278 i -55%.


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Okt 07, 2018 9:55 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 337
Garaža: -
Lokacija: HRV
Opet neke priče da bi za Alfu mogao biti 1.5 motor.
1.5 litara je najmanji obujam motora za koji trenutno postoji twin scroll turbo.

Ne znam koliko je to moguće da ovim FireFly/GSE motorima. HPDC je blok, imaju rukave od čelika. Stijenka između 2 cilindra 7 mm. Ja ne znam tko je išao ispod 6 mm, pogotovo za turbo motore.
A duži hod mi se isto čini upitnim. Sa 70mm provrtom mi se čini da hod mora biti 97mm za obujam 1.5 litru.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Čet Nov 29, 2018 3:50 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 337
Garaža: -
Lokacija: HRV
Iz danas dostupnih press materijala bi se do iščitati da će Alfin kompaktni SUV biti na Small Wide platformi. Baš kao što je netko davno govorio da će biti slučaj ako proizvodnja završi u Pomiglianu.


Jeep Compass in Melfi, leveraging the already installed vehicle platform and PHEV which underpin the Jeep Renegade. Applying that same flexible platform and PHEV technology, activities will also commence to prepare Pomigliano to produce an Alfa Romeo compact UV.


http://www.press.fcaemea.com/press/article/meeting-between-fca-and-trade-unions-in-turin


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1313 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 49, 50, 51, 52, 53

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO