Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 218 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Sledeća
  Štampa

Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja...
Autoru Poruka
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 9:31 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Obzirom da je broj modela MiTo na forumu konačno veći od jedan otvaram novi topic za diskusije :)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 9:33 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jan 21, 2009 12:46 pm
Postovi: 1559
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9
Lokacija: Novi Beograd
:arflag :) :love: :arflag
:podrzava


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 3:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Apr 28, 2014 11:07 pm
Postovi: 126
Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155hp
Lokacija: Beograd
Evo da pocnem :)

Dakle Mito sam uzeo pre 2 nedelje, kupljen u Srbiji 2010, prava kilometraza, garaziran je i presao samo 33000 km. Proveren je u AK Kompressor-u, rekli su da je auto u odlicnom stanju, imao je samo jedan servis sto je za primedbu, ali sobzirom na predjenu kilometrazu to mu nije smetalo. Uradili smo mali servis i jedino sto se odmah moralo menjati je PK kais koji je malo ispucao od stajanja, jer auto nije vozen duze vreme.

Bio je u vlasnistvu jedne zene, diskutabilno je kako ga je vozila, navodno je dobar vozac, al sad je dosao u prave ruke :) Bice slika uskoro, malo da me vreme posluzi.

Prezadovoljan sam autom, deluje kao mali Ferrari, stavlja mi osmeh na lice sto je najbitnije, brz je, stabilan, okretan i fantasticno izgleda :)

Sto se tice problema - javlja se lupanje preko prelaska neravnina. Recimo da jednu neravninu proguta lepo, ali ako ih ima vise, imam osecaj kao da nema amortizere. Do sada sam vozio ocev Hyundai i30 (2009), koji je los sto se tice gutanja rupa i izolacije, ali opet je nekako utegnutiji.
Pre neko vece sam presao malo brze preko nekih neravnina u krivini (nabacan aslfalt, ili cement koji je ispao iz kamiona, svi smo nailazili na tako nesto na nasim divnim putevima), dok sam vozio u dynamic modu, pritom su se upalila sva cetiri migavca (brzo su treptala, dal kao znak upozorenja, nisam sigiran), i mislim da sam tada doprineo da se buka jos vise cuje. Sada imam osecaj da je buka veca u desnoj strani. Inace vozim lagano, izbegavam svaku neravninu koliko je moguce, nisam usijana glava, ali ponekad naravno da stisnem gas, greh je ne voziti ga zustrije.

Ostale mane su blago podrhtavanje delova unutrasnjosti prilikom rada motora (prenos vibracija) i prelaska preko neravnina, u centralnom delu gde je radio… i to me poprilicno izludjuje, jer sam na takve stvari izuzetno osetljiv. E sad jasno je meni da sam kupio polovno vozilo, i da nije Bentley da se nista ne cuje unutra, ali opet zelim da sve bude tip-top.

Plan je sledeci - zakazao sam pregled amortizera sutra a za nekih 10 dana cu otici u ovlascen servis sa mastorom da uradim probnu voznju da se utvrdi odakle se sve cuje buka pa nek zategnu i nameste sve sta treba.

Javljam cim imam neke novosti.


Vrh
 Profil  
 

 Tema posta:
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 6:24 pm 
OffLine

Pridružio se: Čet Okt 03, 2013 4:34 pm
Postovi: 804
Garaža: e39 525 d sport m optic touring
Lokacija: Novi Sad Nis
A da se za pocetak manes strucnjaka iz ovl.servisa koji mita vide na posterima i odes kod krstenog majstora za Alfe

Послато са LG-P760


bio jednom jedan TI
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 6:37 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Apr 28, 2014 11:07 pm
Postovi: 126
Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155hp
Lokacija: Beograd
@milosabs - pa koga preporucujes?


Vrh
 Profil  
 

 Tema posta:
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 6:57 pm 
OffLine

Pridružio se: Čet Okt 03, 2013 4:34 pm
Postovi: 804
Garaža: e39 525 d sport m optic touring
Lokacija: Novi Sad Nis
Necu nikog da prepirucujemprelistaj forum,videces moja iskustva sa oba majstora koji su na glasu u Bg-u

Послато са LG-P760


bio jednom jedan TI
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 8:26 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
OK, sad imam malo više informacija. Nemoj uopšte očekivati da je situacija slična kao u I30. To je automobil nešto većih gabarita, sa mekšim ogibljenjem, 16-icama i sasvim drugačijom namenom. Od njega je MiTo mnogo tvrđi i neudobniji. Sa tom kilometražom mislim da nema šansi da je problem sa amortizerima, odnosno da je u pitanju neko dramatično habanje sklopova. Jedino ako je baš nepažljivo vožen po rupama i katastrofalnim putevima u dužem intervalu.

Buni me ono što si opisao da je MiTo nakon vožnje po neravninama upalio sva četiri migavca!? Ja sam nailazio na svakakve loše puteve, ali takvog simptoma nije bilo. Kad naiđeš na neka ulegnuća i talasaste neravnine to MiTo fino upija i amortizeri dobro odrade posao. Ali kad naletiš na veća uzastopna oštećenja i grbe po putu onda zaista više poskakuje po njima i nema sposobnost upijanja jer je kratko međuosovinsko, a auto prilično tvrd na 17-icama. Pitanje je da li imaš neko lupanje i čudne zvuke i tokom normalne vožnje ili te samo brine taj udarac kad naiđeš na oštećenje!?

Želeo bih da te pitam i kakvo je stanje guma!? Na tu kilometražu ne bi me čudilo da je na njemu i dalje set originalnih Pirelli P Zero Nero. Ja sam moje nedavno menjao i stavio nov Dunlop SportMaxx koji je baš osetno doprineo udobnosti, lakšem savladavanju rupa i manjem prenosu udara sa njih jer se bolje upijaju. Razlika je baš primetna i nisam očekivao da bude toliko izražena.

U leru MiTo radi na 750 obrtaja, ali i pored toga nemam utisak da su vibracije posebno izražene. Ne bi smelo ništa da cvrči i vibrira unutra jer je vrlo solidno odrađena unutrašnjost, mada od tih udara koje stresu celo vozilo moguće je da se neki zvuk prenese i odatle. Mislim da treba malo da se navikneš na tvrdoću i takav pro-sportski setup za koga su naši putevi zlo.

Da zaključim, ne verujem da je bilo kakav problem sa amortizerima na tako maloj kilometraži i mislim da tu samo gubiš vreme i novac, ali možda i nije loše pretresti ceo automobil. Moguće je da je prethodni vlasnik bio malo nepažljiv i pogađao udarne rupe, možda imaš stare i loše gume, eventualno i neku posledicu na vešanju od udaraca, ali teško da je nešto ozbiljnije od toga.
Takođe predlažem da uradiš dijagnostiku i pogledaš spisak eventualnih grešaka što bi dodatno bilo od pomoći. Ja Alfu servisiram u NS u ovlašćenom servisu gde je bio od momenta kupovine, a tebi zaista ne bih znao koga da preporučim na teritoriji BG.

U svakom slučaju želim ti da što brže lociraš i rešiš eventualne probleme, ali mislim da ti treba i malo navikavanja na takav automobil. Ukoliko po dobrom putu nemaš nekih sumnjivih zvukova, lošeg ponašanja vozila, nezadovoljavajućeg držanja pravca i slično onda je moguće da problema zapravo ni nemaš ;)
Javljaj svakako šta kažu stručnjaci...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 9:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Još jedna mala replika - ako budeš imao problem da odgonetneš problematiku mislim da ti je najlakše (i najjeftinije) da skokneš jedan vikend do Inđije, pa da uporedimo Alfe. Proćićemo iste lokacije i loše puteve koje poznajem kao svoj džep, pa ću brzo i lako znati da li ima neke razlike i da li treba da se brineš ;)

Ako imaš toliko vibracija u mirovanju da ti u unutrašnjosti nešto podrhtava onda je pitanje i da li je to OK? Primera radi servisna istorija moje Alfe kaže da je bilo određenih problema sa jutarnjim startom automobila kod prvog vlasnika, pa je stoga promenjen akumulator, svećice, a čišćene su i dizne. Ja sam kupio Alfu neposredno nakon tih promena. Uveren sam da je bilo problema sa lošim gorivom (što sam ti napomenuo i u mojoj temi kao bitan faktor!) i da su zbog toga čišćene dizne. Dve godine kasnije i skoro još toliko km kod mene nema nikakvih sličnih problema, ali Alfa se vozi školski i sipa se najbolje gorivo koje mogu pronaći.
Obzirom da kažeš kako je MiTo duže vreme stajao i nije vožen možda treba da se proveri stanje i tih delova. Proverio bih pritisak u gumama, stanje guma i felni takođe.

Što se održavanja u BG tiče predlažem da se za savet obratiš i kolegi DejanGT. On vozi Giuliettu TBi, pa je logično da će stručnjak za taj automobil znati šta treba raditi i sa MiTo...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Uto Apr 29, 2014 9:49 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jul 24, 2013 4:08 pm
Postovi: 1628
Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Garaža: -
Lokacija: Sremska Kamenica
Prvo bih ti poželeo dobrodošlicu i čestitao na izboru brenda. :gr8: :drink :arflag

Nemoj da ti smeta ako ponekad nešto krcne ili zaškripi, kao što je već rečeno od strane kolega, sve je to deo neodoljivog šarma Alfe. To je neki njen vid komuniciranja sa vlasnikom.

Ne treba od Alfe očekivati da se ne čuje, kao ni udobnost i završnu obradu na nivou S klase, ali u tome i jeste draž. Svaka Alfa mora da se čuje, mora da ide i mora da fantastično leži, a da prilikom svega toga još i prelepo izgleda. U Alfi nisi izolovan u vožnji, štaviše, traži stalo angažovanje i donosi svu lepotu i uživanje u vožnji.

Poenta je da ti peva dok je vožiš, da je čuješ, da stekneš poverenje u nju, da ti redovno nabacuje osmeh i da te oraspoloži kada u nju sedneš nervozan ili razočaran.

Kao što ti je i savetovano, odradi kontrolu vozila i poslušaj kolege koji imaju iskustava sa tim motorom. Vidiš i sam da je kolega alfanatic ushićen što je stigao još jedan mališa i rado će ti pomoći oko eventualnih nedoumica i problema.

Čuvaj Alficu i višestruko će ti vratiti.

Želim ti puno sreće, prelepih km i nebrojeno osmeha. :drink :arflag

Malo je srećnika koji se odupru stereotipima i voze Alfa Romeo. Mogu drugi da pričaju šta žele, najbitnije je ono što ti osećaš i smeješ se dok je pljuju a neke druge veličaju, jer svaki put kada sedneš u nju znaćeš da si napravio pravi izbor. ;)

I ne zaboravi, velika većina njih ti potajno i zavidi. :arflag


Un amore, una vita - Alfa Romeo
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Sre Apr 30, 2014 11:24 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Apr 28, 2014 11:07 pm
Postovi: 126
Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155hp
Lokacija: Beograd
@milosabs - prelistacu, hvala :)

@Acke 156 - hvala na dobrodoslici :) Ma jasno je meni to, na svu srecu ta skripanja znam odakle dolaze, pa ce se srediti… menjao sam misljenja dosta za kola, da kazem da sam zaludjen sa njima, volim i dalje recimo Mercedese, ali od kad sam bio u Italiji u januaru 2013 i provozao se u drugarovom MiTu, okrenuo sam se Alfama. Gledao sam novu Giuliettu da uzmem, pa cak i novog MiTa sa nekom dobrom opremom, Brera mi je isto prelepa, ali ova kombinacija mi je uletela, pa rekoh bolje da mi prvi licni auto bude polovan :) Cuvacu je ja, sve mane koje nadjem mi ne deluju velike kada izadjem iz auta i pogledam ga <3

@alfanatic - zapravo Hyundai ima 15ice :/ samim tim je udobniji, razumem… sva 4 migavca se pale prilikom proklizavanja mozda, i mislim da se to malo i desilo, ili su se bar aktivirali sigurnosni sistemi. Na normalnom putu nema nicega, klizi lepo, ali preko vecih neravnina se dosta rastrese…

Sto se tice guma, nove su, imam set letnjih i zimskih Goodyear sa dva seta felni (zimske na klasicnim Alfinim "5-prstenova" felnama i letnje na Quadrifoglio verde, i jedne i druge su 17") tako da nije do guma… punjene su azotom, valjda je to standardno na tockovima te velicine?

Jeste i meni radi na 750 obrtaja…ma utvrdio sam odakle dolaze vibracije, centralni deo gde je radio, sitne vibracije koje nestanu kada pritisnem rukom panel, i zvuk "treskanja limene ploce" pri prelasku neravnina kao da nije nesto zavrnuto (vlasnik mi je rekao da su u servisu to otvarali jer je menjana sijalica koja osvetljava prekidace oko klime, pa idioti najverovatnije nisu namestili nesto kako treba). Takodje se neki zvuk javlja, kao sripanje plastike o plastiku ili metal, vrlo sitan zvuk oko suvozacevog sedista ili oko oplate vrata pozadi desno… Ma ljudi da odmah svatite da ja nisam normalan bas za takve stvari :P dizajner sam pa mi je profesionalna mana da sitnicarim do sutra… bitno je da sam ja srecan i da se osecam posebno, to je i cela poenta Alfe :)

I hvala na pozivu, mogao bi jedan put do Indjije da padne, dogovoricemo se :)
Kontaktiracu DejanaGT pa da razmenimo iskustva :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Sre Apr 30, 2014 3:51 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
OK, što se tiče I30 imam iskustva sa najopremljenijim modelom na 16-icama, a kako je ovaj tvoj na 15-icama to samo dodatno pojačava jaz između dva automobila i utiske koje si imao sa njima ;)

Napominjem da imam dosta iskustva sa Grande Puntom na 15-icama koji je praktično istih dimenzija i najbliža je moguća rođaka, ali vožnja ta dva automobila je različita kao nebo i zemlja. Taj GP je ipak za šire narodne mase i sa mnogo mekšim ogibljenjem uz mesnate 15-ice, tako da se mnogo bolje nosi sa lošim putevima, iako i tu zbog proporcija i međuosovinskog rastojanja prednost svakako ide na stranu većih limuzina. Zato karoserija GP jasno pokazuje svoje limite u krivinama, dok MiTo leži kao pegla gotovo bez ikakvog naginjanja. Sve ima svoje i čovek mora znati svoje prioritete kada sebi bira automobil. MiTo se može birati iz mnogo razloga, ali udobnost i dobra izolacija od spoljnih uticaja apsolutno nije jedan od njih ;)

Da se vratim na temu, sad si razjasnio i pitanje guma tako da tu ne bi smelo biti nikakvih problema. Ti sam biraš da li ćeš ih pumpati azotom, odnosno birao je vlasnik pre tebe. Ono za migavce sam razumeo da si naleteo na neko žešće oštećenje pa da su se sami upalili. Ako sada dobro shvatam to nije bio slučaj!? Solidan broj novih vozila ima ugrađen sistem gde se kod naglog i agresivnog kočenja aktiviraju i svi migavci kao upozorenje za vozila iza. Ukoliko si tada baš nagazio na kočnicu moguće je da je u pitanju taj sistem. Iskren da budem nikada do sada nisam imao baš tako agresivno kočenje i ne mogu biti siguran da li MiTo poseduje taj sistem i da li se to desilo u tvom slučaju.

A što se tiče glavne problematike - sad sam još više uveren da je sve OK i da samo imaš ponekog cvrčka :) Svakako pregledaj sve, pogotovo ako je ranije otvaran panel, ali pre svega gledaj da se navikavaš da, kao što kolega Acke reče, Alfa malo komunicira sa tobom :) Suludo je očekivati da tako tvrd automobil nakon godina i desetina hiljada km stresanja po našim putevima zadrži bešumnu unutrašnjost. Nešto negde mora da zacvrči ili se očeše čak i da nije Alfa, a inače je naš brend odavno stekao reputaciju da voli tu "komunikaciju" :D

Mislim da treba da odradiš servis i uveriš se da je sve OK, a onda da se skroz opustiš i uživaš u vožnji zajedno sa devojkom koja tek treba da se iznenadi ;) Veruj mi, ako ja sa 44 mogu da žrtvujem malo udobnosti zarad drugih zadovoljstava, onda svakako mogu i mlađi pod uslovom da im adrenalin dobro radi. Mada i za nas matorije ima prednosti ukoliko smo do sada zapatili kakav kamen u bubrezima :) :wave:


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Čet Maj 01, 2014 12:10 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Apr 28, 2014 11:07 pm
Postovi: 126
Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155hp
Lokacija: Beograd
Evo rezultata - amortizeri losi… zadnji ponajvise, rezultati se pokazuju na skali od 0-100%, sto veci broj to bolje. Donja granica je 50% a na MiTu su oba zadnja 44% dok su prednji po 60%.

Dobro, laknulo mi je, sad bar znam da nisam skrenuo s'uma :D lagana voznja, ceka me put do vikendice, pa kad se vratim, videcu sta cu. Problem je sto kod nas ne dolazi prva klasa, videcu mozda da porucim preko, Fedex, carina+porez.

Procackacu malo forum da ne zapitkujem za brend, dal kod nas moze da se nadju kvalitetni itd.
U svakom slucaju slike kacim uskoro :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Čet Maj 01, 2014 12:36 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
:scratch:

MiTo prešao 33k, a amorti u takvom stanju? :(
Pa kuda je ta Alfa vožena i kako?

OK tvrdoća i sve to, ali ja zaista moram da se zapitam da li je ta kilometraža regularna i da nije tu bilo čačkanja? Nelogično mi je da tako brzo imaš probleme sa amortizerima, da je već panel otvaran, a moram reći i da originalne Pirelli gume bez problema mogu izgurati preko 30k, dok ti sada tvrdiš da imaš gume drugog proizvođača i to dva seta, dok su moje menjane na preko 35k i u startu su vožene cele godine kod prethodnog vlasnika.

Ne bih da ti sada unosim crva sumnje, ali meni je ovo zaista sumnjivo. Ali nemoj se demoralisati, sredi to što treba i dobro pretresi auto, pa kad budeš uveren da je sve kako treba ti kreni da ga eksploatišeš i održavaš onako kako treba. To je najvažnije u celoj priči, a moguće je da je prethodni vlasnik malo više forsirao kroz rupe i cepao gume tako da se ništa ne može isključiti unapred ;)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Čet Maj 01, 2014 1:17 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Apr 28, 2014 11:07 pm
Postovi: 126
Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155hp
Lokacija: Beograd
Ma kilometraza je prava, servisiran je od pocetka u ovlascenom, imam svaki moguci papir i racun kad je kupljen. Vozila ga je devojka koja je auto dobila od vlasnika (muza sadasnjeg) za godinu dana veze… sad joj je uzeo Range Rover-a, menjali su gume u fazonu red je menjamo djuture na svakom autu, lik ima vozni park, da ne pricam ovde sad ko je i sta je, sve ti govori koliko je imucan. A ona je mozda svaku rupu trefila, nema kocenja na lezecem itd.

Ja kad vozim lelujam levo-desno, izbegavam sve sto se izbeci moze, a kad vidim kako ljudi voze jeza me uhvati, imam u kraju na parkingu neku kanalcinu preko koje prelazim 15 sekundi, dok drugi ni ne pipnu kocnicu samo predju…

Ma nisam demoralisan, nisu to neki veliki problemi, amortizeri su potrosna roba, sredicu sve sta treba da se sredi, ne zalim pare samo da malisa bude u vrhunskom stanju :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Čet Maj 01, 2014 2:11 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1416
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Budući da imaš baš mlad auto ja bih na tvom mestu naručio fabričke amortizere u FAS-u. O tome smo ovde na forumu pričali više puta i ima različitih mišljenja, ali ako ti stigne rezervni deo iz Italije u Fiatovoj ambalaži za verovati je da je neko tamo proveravao kvalitet dela i da je to baš amortizer za tvoj auto a ne nešto otprilike. Ako odeš i kupiš neke bušmanske amortizere da bi uštedeo dva ručka za tebe i devojku u kafani, dugo pošto vaši ručkovi prerađeni završe u Dunavu vozićeš i dalje bušmanske amortizere : )

Što se servisa generalno tiče, ne pišem ovo da bih nekog reklamirao nego kao informaciju, iako mi je sve Alfe do sad održavao Deša, i verovatno bi se lako snašao i s Giuliettom ili MiTom, meni trenutno Giuliettu održava Siniša s Topčidera. I Siniša je karijeru započeo u AMAG-u, ali od kako se osamostalio pored Alfi radi i Fiat i Lanciu, što mislim da je prednost za nas koji vozimo Fiatov t-jet motor, jer ih je on već gomilu sreo u Bravu, G. Puntu i Delti III. Tako da i ako te Siniša ne zanima mislim da nebi pogrešio i kada bi video na sestrinskom Fiat-Lancia forumu koga hvale za održavanje Fiata i Lancie, poput recimo Gorana sa Altine, pa se zaleteo tamo. To što MiTo deli najveći deo mehanike i elektronike sa Fiatom ti je u suštini prednost, jer iako voziš redak i ekskluzivan auto, on je automehaničarima poznat i nije ni tajna ni komplikacija. Pošten majstor će se potruditi i da deo koji ti odgovara platiš po Fiatovoj ceni a ne po Alfa Romeovoj.

Po meni najbolja varijanta za servis je da nađeš majstora entuzijastu za Alfu/Fiat a da originalne delove kupuješ sam direktno u Fiatu. Ta kombinacija je i pristojna finansijski, znaš šta si ugradio u auto a održava ga neko kome su pored novca i automobili u krvi.

Ovlašćeni servisi kod nas uglavnom rade samo održavanje u garantnom roku, imaju tendenciju da se ne udubljuju u probleme nego samo menjaju čitave sklopove po uputstvu proizvođača, pa je to samo za kupce novih automobila kojima sve intervencije plaća proizvođač, ili za automobile u vlasništvu državnih firmi kojima nije frka da metlicu brisača plate 200 eura jer ionako tih 200 eura ne mogu da odnesu kući. Za nas obične smrtnike postoji puno boljih i jeftinijih rešenja. Ne očekuj od ovlašćenog servisa neko hiljadugodišnje iskustvo, jer svaki majstor koji tamo vredi u rekordnom roku odande ode i napravi svoj servis. Pogotovo ne očekuj hiljadugodišnje iskustvo od ovlašćenog servisa koji je prvi Fiat video pre godinu ipo dana : ) (poput recimo tog kompresora)

Inače jeste čudno da amortizeri propadnu tako brzo i na tako maloj kilometraži, ali pored naših retko kvalitetnih drumova tome bi moglo da doprinese i predugo stajanje auta u ko zna kojim uslovima ako kažeš da je duže stajao. U svakom slučaju ako je to jedini problem saniraćeš ga lako i na duži rok, pa udri i uživaj

:arflag

p.s.

ako se odčučiš da zameniš sva 4 amorta možeš da razmisliš i o nekom upgrade-u amortizera na neke Koni ili sl. koji nisu samo puka zamena za fabričke amortizere već imaju ambiciju da poboljšaju vešanje automobila i dignu ga na neki sledeći nivo kvaliteta. Prouči onda šta recimo rade ljudi po AlfaOwners forumu pa ti u tom slučaju ideja o ebay i samostalnom uvozu uopšte nije loša. Ako planiraš da voziš taj auto 3-4-5 godina onda to uopšte nije loša investicija. Praktično pretvori rešavanje problema u dodatno zadovoljstvo, kad već ionako moraš da istovariš pare iz džepa :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Čet Maj 01, 2014 10:41 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Da, uz ove nove podatke mnoge stvari su jasnije, izuzev misterije tako brzog propadanja amortizera!? Ali predugo stajanje i manjak eksploatacije ume biti jednako pogubno po automobil kao neadekvatna eksploatacija. PK kaiš i amortizeri možda zaista i jesu donekle žrtve stajanja.

Kolega Dejan je dao pregršt korisnih saveta za održavanje Alfe na teritoriji BG, a ja mogu samo da se složim sa iznetim i da potvrdim da u slučaju dobrog odnosa sa dobrim majstorom možeš voziti savršeno ispravan automobil i ponegde uštedeti. Primer je recimo filter klime (kabine) koji u ovlašćenom servisu košta 3.200 dinara, a potpuno identičan deo zapakovan u kutiju za Grande Punto 4 puta manje, odnosno 800 dinara. Sa takvim saznanjima i dobrom voljom majstora i servisa održavanje ne mora biti noćna mora čak ni za automobil koji se tretira kao egzotika.

Uz naviku da se pažljivo vozi i izbegavaju ležeći i sve moguće prepreke (kao što si naveo, a slično se ponaša i svaki Alfista koji voli vožnju i svoj auto) ne sumnjam da ćeš ispeglati sve sadašnje falinke i sa Alfom koja je tek razrađena uživati maksimalno i preći mnogo km sa osmehom na licu :wave:


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Sub Maj 03, 2014 10:18 pm 
OffLine

Pridružio se: Sub Maj 03, 2014 8:50 pm
Postovi: 64
Garaža: Fiat Bravo 2.0 Mjet 165cv ex Alfa Mito
Lokacija: Beograd
Evo i mene,pozdrav svima.Da se prikljucim diskusiji.U pravu su kolege sto ti kazu da proveris automobil.Moj je 2011 godiste i presao sam 79000 i nijedan od tih problema koje si naveo ja nemam cak stavise stabilizatori su jos fabricki.Iznenadjen sam da u unutrasnjosti nista nepucka,lupka itd,odradili su ga vise nego dobro.Uzeo sam ga pre oko godinu dana sa 49000.I moj savet ti je da ga dobro proveris i prekontrolises,pogotovu mi je sumljivo sa Pk kaisom,ja jos nijedan kais nisam menjao jer je interval na 120000 a bio sam pre neki dan na malom servisu i proveru kaiseva i skoro su kao novi .Stim sto cu ih zameniti na oko 100000. Moji utisci o automobilu za godinu dana su vise nego prezadovoljan,unutrasnjost savrsena,pozicija za volanom takodje i udobnost sedista.Sve je na dohvat ruke i pregledno je do tancina.Potrosnja grad oko 7 sa start stop sistemom pri voznji normal a na otvorenom 5.U dinamic modu automobil postaje trkacki ali potrosnja ide gore sto je razumljivo.U krivinama kao da ide po sinama.Sasija automobila nevidjeno jaka i kruta,vozio sam dosta automobila i nisam jos naleteo na automobil sa takvom sasijom.Pravi sportski automobi,dosta ljudi koji se bave automobilizmom su prokomentarisali posle testa da je cena i mala sta Mito pruza.Inace brat vozi 159 a cale 156 dezele obojica pa mogu da vidim razliku.Da ne bude da nema mana,otvor za sipanje goriva po meni nije trebao da bude kao na Fiatu,ako je to mana a mislim da jeste. Isto ove nase rupe ne upija bas najbolje pa uzitak u voznji nije 100 posto.Eto toliko za sada od mene.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Ned Maj 04, 2014 12:05 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Pozdrav i tebi kolega :wave:

Lepo je pročitati i tvoje utiske radi sticanja što bolje slike o Alfi MiTo za sve zainteresovane. Drago mi je što te auto dobro služi i što si zadovoljan. Bilo bi lepo da u temi Alfa Virus predstaviš auto i počastiš nas kojom fotkom ako imaš volje, a ne bi ništa škodilo ni da slično uradiš sa ćaletovom i bratovom 156-icom odnosno 159-kom :) Sjajno je videti da je čitava familija naklonjena našem omiljenom brendu :gr8:
Podaci o potrošnji su zaista fascinantni, ali šteta što tvoj multiair nije i TB, odnosno što tu nema još malo zdravih konjića koji bi popili dodatne litre. Naravno ni ovo nije malo ukoliko su takvi prohtevi, ali za pravu žurku ipak je potrebna turbina, pogotovo kad se čovek navikne na performanse.
Takođe smatram da je dobro ako se ne budeš skroz pridržavao servisnih intervala, odnosno ako ih svojevoljno skratiš obzirom da se eksploatacija po našim drumovima i sa našim gorivom smatra "pod otežanim uslovima".

Svako dobro i srećni kilometri sa mališom, a ja se nadam skorom uživanju u fotkama i dodatnim informacijama :drink :arflag


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Ned Maj 04, 2014 2:57 pm 
OffLine

Pridružio se: Sub Maj 03, 2014 8:50 pm
Postovi: 64
Garaža: Fiat Bravo 2.0 Mjet 165cv ex Alfa Mito
Lokacija: Beograd
Hvala,hocu naravno sto se tice slika.Cim se ovo vreme prolepsa malo kacim i slike.Uzeo sam ga bas zbog potrosnje ali dobro poteze,malo preko deset sekundi ide do stotke.Meni je to sasvim ok za sada.Bitna mi je bila potrosnja a i kad zatreba brzina.Tako da mi je ovo neka sredina.Oprema mi je ista kao i ovim jacim modelima sa digitalnom klimom .zvuk mu je savrsen kao prava Alfa,duboki bariton a u dinamic modu kao mali Ferrari.Dvoumio sam se da li Gulijetu ili Mita i srce mi je prevagnulo na stranu Mita.To sa servisima kod nas je haos,ne treba cekati zadnji cas.Uvek malo ranije i nece te auto nikad izneveriti a pogotovu Alfa.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Pet Maj 09, 2014 12:50 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:22 pm
Postovi: 1894
Lokacija: Beograd
Garaža: •••••••••••••••••••••••••••••
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB
Alfa Romeo 33 1.7 QV
Alfa Romeo 33 1.3 Red
Mercedes A 190
Honda VFR 800 V-tec
Elan GT080 Mercury 90HP
Lokacija: Beograd
Kakva je sa potrosnjom goriva 1.4 tb 155 ks?
Posto svi imate sa malim km, da li se neko raspitivao na koliko se radi veliki servis?
I koliko su dugovecni ti motori?


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Pet Maj 09, 2014 9:33 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Sale, potrošnja više nego zadovoljavajuća u odnosu na ono što pruža. Po gradu OK, a idealno na međugradskim relacijama. Za autoputeve i brzine preko 120 km/h ipak traži malo više obrtaja jer su prenosi kraći, ali generalno vrlo zahvalna potrošnja, otprilike litar do dve manja u poređenju sa 2.0 TSpark u zavisnosti od režima vožnje.
Ne mogu ti baš u dlaku dati tačne podatke, ali potraži ono što fabrika deklariše, dodaj malo na to i otprilike si tu negde ;)
U normalnoj eksploataciji tura do Grčke i nazad oko 7 do 7,3 litre u zavisnosti od korišćenja klime, dok je u mešovitom režimu međugradska vožnja-grad (otprilike 70-30%) negde između 8 i 9 litara. Kad se stisne naravno da troši, ali mislim da se to podrazumeva :)

Veliki servis ide na 5 godina, odnosno na oko 60.000 km po uputstvu. Svećice se menjaju na 30.000 km. Za dugovečnost ništa ne mogu da ti kažem jer imajući u vidu moju godišnju potrošnju i način eksploatacije, pre će MiTo mene da sahrani nego ja njega :P
Da ne prizivam sada neki baksuzluk, mislim da nema problema kad se redovno servisira i domaćinski eksploatiše tako da mi taj podatak nije bio od preterane važnosti, pa je bolje da malo pročešljaš strane forume ako ti je frka od malolitražne turbo makine.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Pet Maj 09, 2014 3:04 pm 
OffLine

Pridružio se: Uto Avg 17, 2010 2:41 pm
Postovi: 25
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KS ex
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155 KS
Lokacija: 11
Nikako da se ukjučim u temu, što se tiče potencijalnih problema mene najviše zabrinjava menjač, strani forumi su puni tema izlgeda crkava masovno, koliko sam video radi se o menjaču m32 koji ide u 159, Opele itd.Crkavaju ležajevi menjača i izgleda nema pravila nekom posle 20.000 nekom posle 50.000, konkretno sam nalazio teme za Mita 155 ks, ali taj menjač ide na dizel 1.6 i još po koji mode, QV mito ima drugi.Počinje tako što se čuje neko zavijanje u 5 i 6, oni ga porede za zvukom turba, posle već menjač ispada iz brzina i sl.Ja sam čuljio uši kod mene se ne čuje ništa il ne znam da čujem, jedino što ponekad treću brzinu treba malo pogoditi, malo tvrđi zimi dok se ne zagreje i to je to.Što kaže jedan englez ne možemo se ljutiti na alfu nije njihov menjač (GM-ov) , al što ugradiše baš taj....

http://www.autolusso.co.uk/workshop/m32-gearbox.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... query.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... obbly.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... -gear.html


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Pet Maj 09, 2014 5:05 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4810
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Dosta podseća menjač na onaj u 159-ki i to ne samo vizuelno, što i ne čudi kada znamo da su više nego srodni. I poreklo mu se zna naravno ;)
Što se ovog mog tiče, nemam za sada baš nikakve zamerke i sve caka kao sat. Malo mi je trebalo privikavanja jer je tvrđi prilikom šaltanja nego što sam očekivao, ali vrlo je precizan sa druge strane. Ne volim položaj rikverca i taj "opelovski" sistem sa prstenom prilikom ubacivanja, ali kontam da ima logike kad je menjač šestostepeni. I to je u krajnjem slučaju stvar navike, dosta je različito od šaltanja i uopšte ležanja u ruci kad je u pitanju 156-ica, ali nemam nikakvih zamerki.

Naravno, ako primetim bilo kakvu slabost kod motora, menjača, elektrike ili bilo čega drugog odmah ću to i prijaviti. Za sada imam da prijavim samo crkavanje jednog oborenog svetla protekle godine, odnosno zamenu jedne sijalice. Neka tako ostane što duže :)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Pet Maj 09, 2014 11:14 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 2:16 am
Postovi: 4434
Lokacija: Beograd
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Skype: Falcon037
E konačno verzija Mitketa u QV varijanti sa "prc-prc" menjačem i normalnijim volanom :love:

Slika

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-mito-1-4-tb-multiair-tct-quadrifoglio-verde-qv-m-leipzig/192171303.html


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa MiTo - Utisci, primedbe, pohvale, razmena mišljenja
PostPoslato: Sub Maj 10, 2014 11:33 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1416
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Giulietta MultiAir u najljućim gradskim gužvama u Beogradu troši 9 - 9,5 L/100 km. U svim drugim uslovima je manje od toga, ali koliko - ne znam.

Menjač na Giulietti benzincu ponašanjem nema nikakve veze sa menjačem u 159 benzincu (zbog čije krševitosti sam najvećim delom i prodao 159 jts) Ne znam dali je GM-ov ili Fiat-ov ali je lagan i precizan. Ima tu manu da se ponekad malo teže ubaci u prvu brzinu, uglavnom dok je auto hladan, ali se i to promenom ulja u menjaču značajno proredilo. Sve ostalo što se menjača tiče je mnogo bolje, lakše i preciznije nego na 159.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 218 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa Mito upaljac

u Alfa Romeo Nuova Razza

srkiv

1

904

Pon Mar 05, 2018 12:55 pm

Veloce Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa Mito maglenke

u Alfa Romeo Nuova Razza

srkiv

1

72

Pon Nov 12, 2018 11:46 pm

bums85 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa Romeo MiTo problem

u Alfa Romeo Nuova Razza

itsemro

7

2888

Ned Feb 12, 2017 2:43 pm

alonso14 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa Romeo MiTo felge

u Alfa Romeo Nuova Razza

itsemro

9

3122

Sub Maj 13, 2017 12:00 am

itsemro Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO