Mali facelift Giulietta-e
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
I ja sam primetio bas los kvalitet enterijera kada sam video onu Djulijetu sa sajma, mada sam pre toga vozio Djulijetu sa dosta boljom opremom i nisam primetio da je los enterijer, sem to volana naravno.
Dottore moze da da poredjenje izmedju njegove bivse 147 i Djulijete QV po pitanju kvaliteta enterijera. Poredimo najbolju varijantu enterijera iz 147 i najbolji paket opreme u Djulijeti, pa da vidimo da li se tu nesto nazadovalo :-)
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Dottore moze da da poredjenje izmedju njegove bivse 147 i Djulijete QV po pitanju kvaliteta enterijera. Poredimo najbolju varijantu enterijera iz 147 i najbolji paket opreme u Djulijeti, pa da vidimo da li se tu nesto nazadovalo :-)
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Cena automobila je ipak presudna za poređenje. I ne treba uzeti u obzir samo kvalitet enterijera već i sve drugo što automobil nudi...
Npr. Starac poredi enterijer fiata 500 sa Giuliettom, i činjenica je da je 500 kvalitetniji, ali je i činjenica da taj 500 u nekoj boljoj opremi košta isto kao skromnija verzija Giuliette. Na malom autu dobiješ brdo opreme, stakleni krov, kvalitetan enterijer, ali skroman motor, dvoja vrata, jednostavnije podvozje... na velikom dobiješ turbo motor, četvora vrata, metar i nešto više lima, sofisticirano podvozje, gomilu napredne elektronike, ali i uštede na plastici i deljenje delova i sklopova sa ostalima... pa sad ti biraj šta ti od toga više treba i šta ti više odgovara. Platićeš slično i jedno i drugo.
Po meni glavni i osnovni problem Giuliette su šibicarski paketi opreme i malo preambiciozno odmerena cena. Da je auto 10-15% jeftiniji i da je lako napraviti sebi paket opreme koji ti je neophodan a da cena ne ode nebu pod oblake auto bi bio mega-giga hit.
Ovako sa nesrećno odabranim paketima opreme za male pare dobiješ Giuliettu koja izgleda sportski ali ima kilav osnovni motor, ili možeš da uzmeš odličan motor sa socijalnom opremom, a ako hoćeš odličan motor sa pristojnom opremom cena ode na totalno nerealno visok nivo. Ni to što ima 3 boje i 5 nijansi sive u ponudi takođe ne pomaže. Zar mora da prođe 3 godine da bi ponudili još dve boje? A Lancia Y se nudi u 200 boja?
Giulietta će verovatno biti najbolnija propuštena prilika za Alfa Romeo u skorijoj istoriji, ako se neko čudo ne desi...
Npr. Starac poredi enterijer fiata 500 sa Giuliettom, i činjenica je da je 500 kvalitetniji, ali je i činjenica da taj 500 u nekoj boljoj opremi košta isto kao skromnija verzija Giuliette. Na malom autu dobiješ brdo opreme, stakleni krov, kvalitetan enterijer, ali skroman motor, dvoja vrata, jednostavnije podvozje... na velikom dobiješ turbo motor, četvora vrata, metar i nešto više lima, sofisticirano podvozje, gomilu napredne elektronike, ali i uštede na plastici i deljenje delova i sklopova sa ostalima... pa sad ti biraj šta ti od toga više treba i šta ti više odgovara. Platićeš slično i jedno i drugo.
Po meni glavni i osnovni problem Giuliette su šibicarski paketi opreme i malo preambiciozno odmerena cena. Da je auto 10-15% jeftiniji i da je lako napraviti sebi paket opreme koji ti je neophodan a da cena ne ode nebu pod oblake auto bi bio mega-giga hit.
Ovako sa nesrećno odabranim paketima opreme za male pare dobiješ Giuliettu koja izgleda sportski ali ima kilav osnovni motor, ili možeš da uzmeš odličan motor sa socijalnom opremom, a ako hoćeš odličan motor sa pristojnom opremom cena ode na totalno nerealno visok nivo. Ni to što ima 3 boje i 5 nijansi sive u ponudi takođe ne pomaže. Zar mora da prođe 3 godine da bi ponudili još dve boje? A Lancia Y se nudi u 200 boja?
Giulietta će verovatno biti najbolnija propuštena prilika za Alfa Romeo u skorijoj istoriji, ako se neko čudo ne desi...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Ako su ciljani rivali A klasa, A3 i serija 1 onda Giulietta nije precenjena i čak je i ispod vrednosti ako pogledamo šta najjači rivali nude i koliko koštaju. Poredeći sa ostalima u klasi Alfa ima jaku cenu. Nisam siguran da bi bilo kakva solo strategija sa Giuliettom u ovom trenutku donela jaču prodaju. Prosto postoji kriza identiteta, ne zna se koji je tačan cilj na tržištu i ko su rivali za takmičenje, dosta je konfuzno za kupca koji nije unapred opredeljen. Mislim da bez totalne ofanzive u više segmenata i potpuno novog starta sa jakim marketingom i tačno određenim ciljem teško da može da se nešto slučajno ubode u ovom trenutku. To je najveći problem i ne znam hoće li biti snage (sredstava) za fresh start. Sudeći po ranijim najavama to bi trebalo da se desi, ali kao što i sami znamo tu nikad stvari nisu 100% sigurne i ne znamo šta će do kraja zaista da se pokrene...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Evo još jednog domaćeg testa automobila o kome polemišemo:
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/13497/6/
Po meni prilično realan prikaz onoga što Giulietta pruža i celokupne situacije oko imidža i prodaje.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/13497/6/
Po meni prilično realan prikaz onoga što Giulietta pruža i celokupne situacije oko imidža i prodaje.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Stvarno realan review i licno takodje mislim da uopste nije problem sa cenom Djulijete. Dokaz za to je da se sada moze kupiti 1.4 170ks Distinctive za 21.700 dok je tada 23.000 bio Potenza nivo opreme, a ne vidim da je potraznja skocila. Mislim da je najveci problem Alfe upravo taj imidz na prvom mestu, a na drugom mestu je ta neka stednja na izradi i neko fuserenje. Taj BMW 1 i Audi A3 nemaju nista specijalno vise od Alfe osim imidza i bolje izrade, a ne smeta im da naplacuju po 30.000e za auto C klase
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
- Pandion
- Garaža: YUGO 55 AX
- Lokacija: Sabac
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Evo slike malog facelift-a. Licno mi se svidja stari stit koji je imao 3d pojavu a ne ovaj fazon sa nestajanjem pri vrhu Opsirnije na http://www.autoedizione.com/giulietta-f ... lfa-grill/
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat." - Henry Ford
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Sačekaj da vidiš bez kamuflaže i u konačnoj varijanti.
Inače "facelift" je u toj meri simboličan, barem ako govorimo o spoljašnjoj pojavi, da nije ni vredan velikog pomena. Vraćam se na misao od ranije, ja tu i ne bih nešto puno dir'o da se mene pita
Inače "facelift" je u toj meri simboličan, barem ako govorimo o spoljašnjoj pojavi, da nije ni vredan velikog pomena. Vraćam se na misao od ranije, ja tu i ne bih nešto puno dir'o da se mene pita
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Pandion
- Garaža: YUGO 55 AX
- Lokacija: Sabac
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Fotografije enterijera Opsirnije na http://auto.blog.rs/blog/auto/top-secre ... trasnjosti
Zbog dodavanja touchscreen-a izgurane su one prelepe komande ispod radija koje su podsecale na enterijer u 8C...Nisam neki ljubitelj pipkanja komandi u voznji tj. mislim da touchscreen nije za kola, ali to je nova moda
Evo starog enterijera cisto radi poredjenja
Videcemo sta ce od svega ovoga biti na kraju
Zbog dodavanja touchscreen-a izgurane su one prelepe komande ispod radija koje su podsecale na enterijer u 8C...Nisam neki ljubitelj pipkanja komandi u voznji tj. mislim da touchscreen nije za kola, ali to je nova moda
Evo starog enterijera cisto radi poredjenja
Videcemo sta ce od svega ovoga biti na kraju
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat." - Henry Ford
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Uložili su celih 3450 eura u redizajn enterijera : )
Stari volan je malo citirao i Ferrari ali zato je novi kao neka odbačena varijanta s Lancie Delte. Kakav god bio stari radio bio je originalan i vizuelno zanimljiv, ovaj touchscreen je potpuna budalaština.
Stari volan je malo citirao i Ferrari ali zato je novi kao neka odbačena varijanta s Lancie Delte. Kakav god bio stari radio bio je originalan i vizuelno zanimljiv, ovaj touchscreen je potpuna budalaština.
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Sva sreća pa neću doživeti kad automobili budu leteli,kada će vozači biti samo putnici........sva sreća!
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Sačuvaj bože Nelle! Za mene je i automatski menjač jeres, a kamoli ovako velik upliv tehnologije. Da ne budem pogrešno shvaćen, totalno sam SF-orijentisan, volim tehnologiju i oberučke je prihvatam svuda, ali ne bih podneo da automobil vozi mene umesto ja njega. OK razni pomoćni sistemi i pomagala, ali da suštinski vožnja ostane ono što treba. Nažalost ni Giulietta ne može ostati van trendova jer ipak treba neko i da je kupuje (čitaj: nove i tehnološki zavine generacije!). Ja verovatno taj touch screen ne bih ni koristio uopšte, ali zato se ne bih bunio da vozački Julka ostane na nivou i ponudi pravi ugođaj
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Ma touchscreen je fancy radio, nije nikakva munja. Oni zanimljivi prekidači polugice su izbačeni a umesto njih je dodat vertikalni red dugmića levo od radija, a umesto klasičnog radija ubačen je touchscreen.
Ironija je u tome da smo ih ovde iskritikovali kako na skupom premium automobilu koriste delove sa jeftinijih modela pa Giulietta nema dozu ekskluzivnosti i jedinstvenosti, te oni u to ime izbaciše volan s punta i ubaciše radio sa fiata 500L.
Zapravo tužno je što sve probleme rešavaju na najjeftiniji prvoloptaški način, takoreći ih ne rešavaju... Bolje da su ćutke samo zamenili neke materijale u enterijeru malo kvalitetnijim, ne spominjući da su bilo šta uradili, jer i ovako ništa nisu uradili u suštini : ) Zar stvarno treba 3 godine da dođeš na ideju da tapacirung vrata može biti i neke druge boje sem crne?
Ironija je u tome da smo ih ovde iskritikovali kako na skupom premium automobilu koriste delove sa jeftinijih modela pa Giulietta nema dozu ekskluzivnosti i jedinstvenosti, te oni u to ime izbaciše volan s punta i ubaciše radio sa fiata 500L.
Zapravo tužno je što sve probleme rešavaju na najjeftiniji prvoloptaški način, takoreći ih ne rešavaju... Bolje da su ćutke samo zamenili neke materijale u enterijeru malo kvalitetnijim, ne spominjući da su bilo šta uradili, jer i ovako ništa nisu uradili u suštini : ) Zar stvarno treba 3 godine da dođeš na ideju da tapacirung vrata može biti i neke druge boje sem crne?
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Da...unutra je i dalje to posno i neinventivno. Volan sad mnogo liči na Deltin, koji je jedna od varijanti sveprisutnog Puntovog volana. Možda uživo ove obloge u boji sedišta daju neki dodatni kvalitet. Sve u svemu - malo manje loše nego ranije.
Stipse neće da daju pare outsource dizajnerima da to maštovitije odrade. Kad se setim da je Fiat za razvoj Coupea potrošio samo 150 milona dolara, a unutrašnjost je dizajnirao Pininfarina i sve je delovalo jedinstveno, posebno...
Stipse neće da daju pare outsource dizajnerima da to maštovitije odrade. Kad se setim da je Fiat za razvoj Coupea potrošio samo 150 milona dolara, a unutrašnjost je dizajnirao Pininfarina i sve je delovalo jedinstveno, posebno...
Acqua-Olio-Benzina
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Zato verovatno fiatov Coupe i ima jedan od najlepših i najnekvalitetnijih enterijera ikad proizvedenih : )
Šalu na stranu, meni nije problem u dizajnu Giuliettinog originalnog enterijera, čak mi se i sviđa, skladan je, funkcionalan, elegantan, minimalistički i orijentisan na vožnju, sa tu i tamo nekom crticom sporta, problem je u jeftinoj izvedbi ideje, jeftinoj u materijalima i kvalitetu proizvodnje, baš kao i kod Coupe-a.
Šalu na stranu, meni nije problem u dizajnu Giuliettinog originalnog enterijera, čak mi se i sviđa, skladan je, funkcionalan, elegantan, minimalistički i orijentisan na vožnju, sa tu i tamo nekom crticom sporta, problem je u jeftinoj izvedbi ideje, jeftinoj u materijalima i kvalitetu proizvodnje, baš kao i kod Coupe-a.
- Pandion
- Garaža: YUGO 55 AX
- Lokacija: Sabac
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Uvek ima prostora za poboljsanje, a mozda i ove slike koje sam nasao nisu finalni izgled u svakom slucaju da uskocim iz mog YUGO-a u Giulietta-u pevo bi
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat." - Henry Ford
- Pandion
- Garaža: YUGO 55 AX
- Lokacija: Sabac
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Morao sam drugi post pa moderatori neka spoje Zvanicno predstavljenja restilizovana Giulietta-a
http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/ ... etta/40699
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=749308
http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/ ... etta/40699
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=749308
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat." - Henry Ford
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Za one koji bi da vide sve zvanične fotke u punom sjaju... da ne kažem rezoluciji za novine...
http://www.alfaromeopress.com/gallery/detail/1326
http://www.alfaromeopress.com/gallery/detail/1326
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Evo male kolekcije fotki novog enterujera sa sajma u Frankfurtu
http://www.autoblog.gr/2013/09/10/frank ... giulietta/
http://www.autoblog.gr/2013/09/10/frank ... giulietta/
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Fino, mala i diskretna poboljšanja, a efekat primetan. Enterijer je još lepši, pogotovo kada se ubode atraktivna kombinacija boja. Jedino nisam ljubitelj touch screena, ali i stara garda mora da se navikava jer se valja prilagođavati tržištu i aktuelnim trendovima
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Pandion
- Garaža: YUGO 55 AX
- Lokacija: Sabac
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
^+1
Osvezena Giulietta-a ipak dolazi sa automatskim menjacem. http://www.autoedizione.com/alfa-romeo- ... otted-tct/
Sto me dovodi do zakljucka da ce mozda ubaciti poboljsanu verziju 1750 TBI motora koja je izlivena od aluminijuma i koja se nalazi u 4C. Za mene bi najbolja kombinacija bila manuelni menjac i poboljsani motor
Osvezena Giulietta-a ipak dolazi sa automatskim menjacem. http://www.autoedizione.com/alfa-romeo- ... otted-tct/
Sto me dovodi do zakljucka da ce mozda ubaciti poboljsanu verziju 1750 TBI motora koja je izlivena od aluminijuma i koja se nalazi u 4C. Za mene bi najbolja kombinacija bila manuelni menjac i poboljsani motor
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat." - Henry Ford
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Giulietta i Mito 2014
Prelep tekst
http://www.autoexclusive.rs/vesti/exclu ... asplamsana
U slucaju da neko ne moze da otvori link evo teksta :
Novi Giulietta model za 2014. i MiTo model za 2014. godinu izražavaju prave vrednosti brenda u svojim segmentima: italijanski stil, performanse i tehnička izvrsnost pružajui maksimalno zadovoljstvo pri vožnji i potpunu bezbednost.
Automobili Alfa Romeo uvek su bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva” i postaje odgovor pravog „uzbuđenja”.
Kod brenda Alfa Romeo sve se svodi na jednu reč: strast. To je kreativna sila koja vodi rad dizajnera i inženjera svakog dana, tokom više od jednog veka. Ista ta strast rasplamsava mnoge obožavaoce širom sveta, od Južne Afrike i Japana do Šri Lanke i Argentine. Postoji više od 350 Alfa Romeo klubova i više od milion obožavalaca registrovanih na zvaničnim stranama brenda Alfa Romeo na Fejsbuku. I to nije sve. Ako na Guglu pretražite Alfa Romeo, dobićete preko 64 miliona slika.
Ove brojke potvrđuju iskrenu i zajedničku strast koja dolazi iz izvanrednog tehnološkog i ljudskog nasleđa, nasleđa koje je doprinelo ispisivanju nekih od najznačajnijih stranica u automobilskoj istoriji i koje se iznova tumače pri svakom sledećem dizajniranju novog modela. Novi Giulietta model za 2014. godinu i MiTo MY 2014 sigurno ne predstavljaju izuzetke. Ova dva automobila su ostavila traga u svojim segmentima savršenom alhemijom osnovnog stila, kompaktnih i moćnih motora, pravog odnosa snage i težine i tehnoloških svojstava brenda Alfa Romeo posvećenih uživanju u vožnji.
Model Giulietta doveo je Alfa Romeo u vođstvo u važnom segmentu u Evropi, dokazujući svima da „moćno” može biti i „efikasno”, da „elegantno” može biti i „udobno” i da „kompaktno” može biti i „zabavno”. Zato je Giulietta do sada dobila čak 22 nagrade i postigla ukupno 224.000 prodaja od lansiranja ( sredinom 2010. godine)- do danas. Model je bio na spisku „top deset” najprodavanijih automobila u Italiji tokom 2012. godine.
Model MiTo je javnost dočekala s entuzijazmom, naročito nova generacija Alfista, mladih kupaca, koji su time mogli da ispune san: da kupe sportski i bezbedan automobil prepoznatljivog stila i tehnološkog sadržaja koji je dostupan po pristupačnoj ceni. Istovremeno, fokus na potrošnji goriva i emisijama, uz dinamičke kvalitete i kompaktnu veličinu, učinili su model MiTo atraktivnim predlogom i za stariju klijentelu u automobilskom scenariju koji izgleda da nagrađuje trend smanjenja.
Nova tumačenja modela Giulietta i MiTo potvrđuju „Alfa Romeo strast” koju je Oracio Sata Puliga (Orazio Satta Puliga) (1910.-1974.), jedan od najvećih dizajnera ovog brenda objasnio na sledeći način: „Alfa Romeo je više od obične fabrike automobila. Njegovi automobili su više od automobila napravljenih na konvencionalan način. Entuzijazam u vezi s prevoznim sredstvom je vrsta bolesti. To je način života, veoma poseban način poimanja motornog vozila. Nešto što se odupire definiciji. Njeni elementi su poput onih iracionalnih crta ljudskog duha koje ne mogu biti objašnjene u logičkom smislu.”
http://www.autoexclusive.rs/vesti/exclu ... asplamsana
U slucaju da neko ne moze da otvori link evo teksta :
Novi Giulietta model za 2014. i MiTo model za 2014. godinu izražavaju prave vrednosti brenda u svojim segmentima: italijanski stil, performanse i tehnička izvrsnost pružajui maksimalno zadovoljstvo pri vožnji i potpunu bezbednost.
Automobili Alfa Romeo uvek su bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva” i postaje odgovor pravog „uzbuđenja”.
Kod brenda Alfa Romeo sve se svodi na jednu reč: strast. To je kreativna sila koja vodi rad dizajnera i inženjera svakog dana, tokom više od jednog veka. Ista ta strast rasplamsava mnoge obožavaoce širom sveta, od Južne Afrike i Japana do Šri Lanke i Argentine. Postoji više od 350 Alfa Romeo klubova i više od milion obožavalaca registrovanih na zvaničnim stranama brenda Alfa Romeo na Fejsbuku. I to nije sve. Ako na Guglu pretražite Alfa Romeo, dobićete preko 64 miliona slika.
Ove brojke potvrđuju iskrenu i zajedničku strast koja dolazi iz izvanrednog tehnološkog i ljudskog nasleđa, nasleđa koje je doprinelo ispisivanju nekih od najznačajnijih stranica u automobilskoj istoriji i koje se iznova tumače pri svakom sledećem dizajniranju novog modela. Novi Giulietta model za 2014. godinu i MiTo MY 2014 sigurno ne predstavljaju izuzetke. Ova dva automobila su ostavila traga u svojim segmentima savršenom alhemijom osnovnog stila, kompaktnih i moćnih motora, pravog odnosa snage i težine i tehnoloških svojstava brenda Alfa Romeo posvećenih uživanju u vožnji.
Model Giulietta doveo je Alfa Romeo u vođstvo u važnom segmentu u Evropi, dokazujući svima da „moćno” može biti i „efikasno”, da „elegantno” može biti i „udobno” i da „kompaktno” može biti i „zabavno”. Zato je Giulietta do sada dobila čak 22 nagrade i postigla ukupno 224.000 prodaja od lansiranja ( sredinom 2010. godine)- do danas. Model je bio na spisku „top deset” najprodavanijih automobila u Italiji tokom 2012. godine.
Model MiTo je javnost dočekala s entuzijazmom, naročito nova generacija Alfista, mladih kupaca, koji su time mogli da ispune san: da kupe sportski i bezbedan automobil prepoznatljivog stila i tehnološkog sadržaja koji je dostupan po pristupačnoj ceni. Istovremeno, fokus na potrošnji goriva i emisijama, uz dinamičke kvalitete i kompaktnu veličinu, učinili su model MiTo atraktivnim predlogom i za stariju klijentelu u automobilskom scenariju koji izgleda da nagrađuje trend smanjenja.
Nova tumačenja modela Giulietta i MiTo potvrđuju „Alfa Romeo strast” koju je Oracio Sata Puliga (Orazio Satta Puliga) (1910.-1974.), jedan od najvećih dizajnera ovog brenda objasnio na sledeći način: „Alfa Romeo je više od obične fabrike automobila. Njegovi automobili su više od automobila napravljenih na konvencionalan način. Entuzijazam u vezi s prevoznim sredstvom je vrsta bolesti. To je način života, veoma poseban način poimanja motornog vozila. Nešto što se odupire definiciji. Njeni elementi su poput onih iracionalnih crta ljudskog duha koje ne mogu biti objašnjene u logičkom smislu.”
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
http://www.serbiancafe.com/lat/vesti/16 ... odinu.html
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali facelift Giulietta-e
Taj članak je najbolji primer kako naši novinari vrlo često nemaju pojma o čemu pišu. U njemu je toliko netačnih stvari i gluposti da je to katastrofa.