Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1938 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78  Sledeća
  Štampa

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Autoru Poruka
PostPoslato: Uto Jan 16, 2018 11:04 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 3:23 pm
Postovi: 857
Garaža: 159
Lokacija: Beograd
Ko je ta baba hahaha dajte neki link


ALFAFORZAITALIA
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Uto Jan 16, 2018 11:10 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3975
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Pošto je tema Giulia onda samo Giulia...dobra je baba :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=K_x5tkYEvIM[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=agu0QsOA3c8[/video]


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 12:01 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 3:55 pm
Postovi: 1821
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe,Fiat 128 sport
Lokacija: B. Petrovac
Baba je skroz ok :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 12:41 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 3:23 pm
Postovi: 857
Garaža: 159
Lokacija: Beograd
Normalnija je od vecine ovih panjeva sto se tripuju da su neki testeri...


ALFAFORZAITALIA
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:17 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
IvanNS je napisao:
Cudno mi je da se skoro svaki performantiji tb, pa i vagenov 2.0tsi vrti do 6500rpm, a alfin samo do 5500rpm, sigurno bi mnogo bolje bilo da duze "puni" u svakoj nizoj brzini umesto da salta.


6100 je crveno, 6200 cut off. Vjerojatni razlog MA.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:26 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
Zillgian je napisao:
Kakvi bogovi!

Arteon veći, masivniji, teži, iste snage, sa manje NM (pri manje obrtaja doduše), troši 2-3 litra manje na 100km pa još i brži, ako ništa drugo ono za 0.1s, i to odokativnom metodom.

Potom ide genijalno bodovanje, gdje zvanični podaci kažu 0-100km/h iznosi 5.2s, dok njemački objektivni testovi kažu 5.8s, što je opet, sporije od Arteonovih 5.7s. Za divno čudo, za to Arteon nije dobio poen u odnosu na Đuliju, kao što je slučaj sa onih pretpostavljenih 1.18.0 naspram Đulijinih 1.18.1. U svemu ostalom je Đulija bolja prema testovima, za šta opet, nije dobila poene, sem za brži slalom i eto, isti broj bodova.

Sportauto se ovim spustio na nivo kur(csv)ira, bljuca, dezinformera i ostalih budibogsnama domaćih žuto-crvenih novina po principu "moj tata je jači od tvog tate" ili "ja jes' lijepo.. khm, "vodit ljubav", prič'o mi jedan što je gledo".



Jedini relevantni testovi ostadoše oni od 4R. :(

A i ovdje se na veliko :kadr na Nijemce.

Dalje nema smisla.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 12:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Maj 01, 2009 1:07 am
Postovi: 1333
Lokacija: Bijeljina
Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD
Lokacija: Bijeljina
starac vujadin je napisao:
Citiraj:
Arteon u skladu sa kočnicama takođe ima i veću masu a DSG mjenjač iako je vjerujem brži od AT u Alfi, sumnjam da pravi toliku razliku. Istina, probao sam samo DSG, i to čak ne u Arteonu, pa ne mogu da sudim, ali ne mogu ni da padnem na tu "keve mi Nevenke (Brunhilde)" priču


Znam ja koje su prednosti Alfe, moraš da mi spominješ...nisam van balansa. Nego sam spomenuo i ono što joj ne ide u prilog. DSG menjač u ovakvim prilikama, u rukama profi vozača pravi razliku.

Citiraj:
O objektivnosti članka najbolje govori činjenica da je sačinjen na bazi "educated guess" rezonovanja. Kad govorimo o konkretnim podacima o ubrzanju, mjerili su ih i Ameri, recimo (znam da 0-60 mph nije isto kao i 0-100km/h, ali ovdje govorimo o premaloj razlici da opravda "zaostatak" veći od pola sekunde)
https://www.youtube.com/watch?v=L_wR75W ... u.be&t=46s

Čak je i u nekim drugim testovima vršenih od strane drugih medija to vijeme išlo do 5.5s, recimo. Nikako do 5.8s. Baš kao što i sam kažeš, koliko bi onda bodova Alfa bila ispred?


Nemcima se može mngo toga spočitavati u testovima, ali kod njih nema nagađanja jer vole sve da kvantifikuju i mere i u tome umejuda preteruju.
Nema šta da se sumnje u podatke koji su mereni (ovo se odnosi na bilo koga), a pogotovu ne sportautu koji je magazin koji je referentan u merenju podataka. To što su izmereni malo slabiji podaci može da bude upravo zbog toga što su imali neko sranje od vremena. Nema uopšte potrebe da se tupe nervi na tome.

Citiraj:
S druge strane, moram da priznam nakon gledanja tabele, tekst nisam ni čitao. Koliko god je jesu nahvalili u tekstu, imam utisak da isti služi samo kao sredstvo da se šatro prikrije "trijumf" Arteona nad Giuliom na osnovu samo njima znane logičke i "objektivne" pretpostavke.


Ma jok, nema nikakvog trijumfa. Sviđa se njima Alfa dosta. Nažario vas je @2600 koji preteruje sa zaverama o Alfi. Iskritikovao je i koleginicu iz Hrvatske kako nije objektivna, a baba se ubi od hvaljenja Alfe u svakoj prilici.


Nemam problem sa sopstvenom objektivnošću, zaista. To što nisam fan ovog ili onog brenda, ne mora da znači da ne poštujem njihovu proizvodnu filozofiju, rezultate ili neke njihove proizvode.

Ono u šta imam pravo da sumnjam je da Arteon na testu sa pretpostavljenim lošim vremenskim uslovima (Pošto su naveli temperaturu vazduha i asfalta, pretpostavljam da bi napisali i da je padala kiša i sl.) postiže 0.1s lošije ubrzanje 0-100km/h od fabrički deklarisanog, dok je taj zaostatak kod Alfe 6x veći?! Ovako mi djeluje da je vozaču utrnula desna noga. Malo mi nerealno djeluje da je WVov TC baš toliko bolji. Kao šlag na tortu još zaokružuju test sa "circa" vremenom na stazi.
Da se razumijemo, nije mene niko "naložio" :) samo sam iznerviran favorizovanjem VW po svaku cijenu, a na to mi ovaj test liči jer sadrži odokativne podatke i po meni, neadekvatno definisane kriterijume. Ozbiljna novina, ako se za takvu smatraju, koja malo šta prepušta slučaju, tako nešto ne bi trebalo da dozvoli.


http://www.youtube.com/watch?v=454RWs8NQjU
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 12:54 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
Zillgian je napisao:
Ono u šta imam pravo da sumnjam je da Arteon na testu sa pretpostavljenim lošim vremenskim uslovima (Pošto su naveli temperaturu vazduha i asfalta, pretpostavljam da bi napisali i da je padala kiša i sl.) postiže 0.1s lošije ubrzanje 0-100km/h od fabrički deklarisanog, dok je taj zaostatak kod Alfe 6x veći?! Ovako mi djeluje da je vozaču utrnula desna noga. Malo mi nerealno djeluje da je WVov TC baš toliko bolji. Kao šlag na tortu još zaokružuju test sa "circa" vremenom na stazi.


To je već pomalo standard njemačkih testova. Nigdje kao kod njih njihovi proizvođači ne postižu takva dobra ubrzanja, često i bolja nego na papiru. Iako je npr. za VW više puta dokazano od strane nekih drugih medija da najviše lažu oko performansi. Isto tako nigdje kao kod njih konkurentni nisu lošiji. Sa tim da su Giuliu još dodatno nagazili na svakojake načine, od recimo :quadrifoglio koju voze neki i na stazi u Dynamic modu i slično. Zapravo ne bi me iznenadilo da ubrzanja testiraju u Normal. Sve to rezultira da FCA čak izbjegava slati svoja vozila njemačkim medijima.

Citiraj:
Da se razumijemo, nije mene niko "naložio" :) samo sam iznerviran favorizovanjem VW po svaku cijenu, a na to mi ovaj test liči jer sadrži odokativne podatke i po meni, neadekvatno definisane kriterijume. Ozbiljna novina, ako se za takvu smatraju, koja malo šta prepušta slučaju, tako nešto ne bi trebalo da dozvoli.


ne zaboravimo da VW što se performansi tiče ima još dosta diplit do Audia A4 i A5, a oni ga bacaju na Giuliu i besramno kažu on je bolji. Već je udar na zdrav razum to da Arteon može nadmašiti Audi. Taj Audi nigdje ni na jednom testu nje bio brži od Giulie.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:14 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3975
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Zillgian je napisao:
starac vujadin je napisao:
Citiraj:
Arteon u skladu sa kočnicama takođe ima i veću masu a DSG mjenjač iako je vjerujem brži od AT u Alfi, sumnjam da pravi toliku razliku. Istina, probao sam samo DSG, i to čak ne u Arteonu, pa ne mogu da sudim, ali ne mogu ni da padnem na tu "keve mi Nevenke (Brunhilde)" priču


Znam ja koje su prednosti Alfe, moraš da mi spominješ...nisam van balansa. Nego sam spomenuo i ono što joj ne ide u prilog. DSG menjač u ovakvim prilikama, u rukama profi vozača pravi razliku.

Citiraj:
O objektivnosti članka najbolje govori činjenica da je sačinjen na bazi "educated guess" rezonovanja. Kad govorimo o konkretnim podacima o ubrzanju, mjerili su ih i Ameri, recimo (znam da 0-60 mph nije isto kao i 0-100km/h, ali ovdje govorimo o premaloj razlici da opravda "zaostatak" veći od pola sekunde)
https://www.youtube.com/watch?v=L_wR75W ... u.be&t=46s

Čak je i u nekim drugim testovima vršenih od strane drugih medija to vijeme išlo do 5.5s, recimo. Nikako do 5.8s. Baš kao što i sam kažeš, koliko bi onda bodova Alfa bila ispred?


Nemcima se može mngo toga spočitavati u testovima, ali kod njih nema nagađanja jer vole sve da kvantifikuju i mere i u tome umejuda preteruju.
Nema šta da se sumnje u podatke koji su mereni (ovo se odnosi na bilo koga), a pogotovu ne sportautu koji je magazin koji je referentan u merenju podataka. To što su izmereni malo slabiji podaci može da bude upravo zbog toga što su imali neko sranje od vremena. Nema uopšte potrebe da se tupe nervi na tome.

Citiraj:
S druge strane, moram da priznam nakon gledanja tabele, tekst nisam ni čitao. Koliko god je jesu nahvalili u tekstu, imam utisak da isti služi samo kao sredstvo da se šatro prikrije "trijumf" Arteona nad Giuliom na osnovu samo njima znane logičke i "objektivne" pretpostavke.


Ma jok, nema nikakvog trijumfa. Sviđa se njima Alfa dosta. Nažario vas je @2600 koji preteruje sa zaverama o Alfi. Iskritikovao je i koleginicu iz Hrvatske kako nije objektivna, a baba se ubi od hvaljenja Alfe u svakoj prilici.


Nemam problem sa sopstvenom objektivnošću, zaista. To što nisam fan ovog ili onog brenda, ne mora da znači da ne poštujem njihovu proizvodnu filozofiju, rezultate ili neke njihove proizvode.

Ono u šta imam pravo da sumnjam je da Arteon na testu sa pretpostavljenim lošim vremenskim uslovima (Pošto su naveli temperaturu vazduha i asfalta, pretpostavljam da bi napisali i da je padala kiša i sl.) postiže 0.1s lošije ubrzanje 0-100km/h od fabrički deklarisanog, dok je taj zaostatak kod Alfe 6x veći?! Ovako mi djeluje da je vozaču utrnula desna noga. Malo mi nerealno djeluje da je WVov TC baš toliko bolji. Kao šlag na tortu još zaokružuju test sa "circa" vremenom na stazi.
Da se razumijemo, nije mene niko "naložio" :) samo sam iznerviran favorizovanjem VW po svaku cijenu, a na to mi ovaj test liči jer sadrži odokativne podatke i po meni, neadekvatno definisane kriterijume. Ozbiljna novina, ako se za takvu smatraju, koja malo šta prepušta slučaju, tako nešto ne bi trebalo da dozvoli.


Ali, nisi čitao test...nema nikakvog favorizovanja. Jedino odokativno je njegovo pretpostavljeno vreme na krugu što je bezveze kao što sam napisao. To im nije trebalo i to je profesionalni propust jer su tu nategli u bodovima da bude nerešeno iu dinamičkom poređenju. Pošto čitam sportauto ima već 40 godina ovo je možda drugi, treći put da nisu uspeli da izmere vreme. Dešavalo se da se auto pokvari ili da ne mogu da postignu krajnju brzinu. Razlike u ubrzanju su normalna stvar, mada u današnje vreme sve ređe. Pretpostavljam da se ne bunili kada bi člitali test kod Nemaca Alfe GTV6 kada je išla 218km/h, a fabrički deklarisano bilo 205 km/h. U današnje vreme dešava se kod nekih nemačkih kola da idu brže na testovima jer iz nekih razloga (često kod BMW) imaju realnosti više ks nego što deklarišu.
Nema nerviranja. Pusti lupetanja i teorije zavere koje piše 2600... ;)


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:32 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Maj 01, 2009 1:07 am
Postovi: 1333
Lokacija: Bijeljina
Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD
Lokacija: Bijeljina
Uz sve dužno poštovanje prema tvom evidentno velikom iskustvu i poznavanju materije, ono što i dalje ostaje nejasno je pojava tolike razlike kod njih, a koje koliko znam, kod drugih (uglavnom nenjemačkih) mainstream novinara nije bilo u tolikoj mjeri. Po tom pitanju ćemo se izgleda složiti jedino da se ne slažemo. :)


http://www.youtube.com/watch?v=454RWs8NQjU
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:34 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
Gledaj ovako.

Ovo je zaključak. :kadr na Nijemce. Nema ništa sporno kada u godišnjem handling testu Giulia :quadrifoglio bude lošija od X6. To su Nijemci. Pošten i radišan narod od nacional socijalističke partije pa na dalje.


Vrh
 Profil  
 

Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:48 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Nov 13, 2016 9:44 pm
Postovi: 192
Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
Lokacija: NS
Mislim da je ferari vise sklon varanju I namestanju testova od svih nemaca zajedno :D

Sto se tice arteon-a4 2.0tsi u vagenu ima 280ks, a treba da je fizicki isti kao 310ks u s3, dok je u a4 slabija verzija od 250ks koja se I fizicki nesto razlikuje, verovatno da ne ugrozu s4, taman su ostavili cca 100ks razlike.

Mislim da je I u americkom motortrendu alfa imala nesto losije vreme od deklarisanog, a audi bolje I da je pobedila za dlaku sa 30ks vise, dok je bmw dosta kaskao iza audija iako je bio slicne snage cca 250ks.

Mada rezultati I zakljucci su bili prava poslastica, trojka zastarela I pri dnu klase, audi tiho dopuzao do vrha na poene, ali mu fali karaktera za prvo mesto, drugim recima odlican, ali dosadan auto, a alfa numero uno :D



Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:54 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Nov 13, 2016 9:44 pm
Postovi: 192
Garaža: 159 kle kle kle, punto kle kle kle, superb kle kle kle
Lokacija: NS
P.s. samo neka prave testove alfa vs top nemci, daju joj publicitet I salju poruku da ju smatraju dostojnim I ozbiljnim konkurentom.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 1:58 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
To je ovaj test:
http://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2017/alfa-romeo-giulia-bmw-330i-audi-a4-mercedes-benz-c300-cadillac-ats-jaguar-xe-lexus-is-200t-volvo-s60-comparison/

Interesantan je. Zašto? Pa zanimljivo ograničenje. Mjesečni lease $399.

Audi A4 je naravno bio quattro. Kažu da je velika većina u Americi quattro. Tako je od kada je izašao A3 sedan u SAD-u. Prije to nije bio slučaj.

Alfa je bila RWD. U njih nema još Veloce modela koji su ekskluzivno AWD. A i kada bude kod njih će biti sa 350 KS, 48V, i vjerojatno e-turbo da pegla turbo rupu tj. da je nema.

Audi 0.1 sekundu brži do 60 mph. Je li očekivano? Pa iz iskustva što može quattro u kretanju sa mjesta rekao bih da je.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 2:08 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3975
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Zillgian je napisao:
Uz sve dužno poštovanje prema tvom evidentno velikom iskustvu i poznavanju materije, ono što i dalje ostaje nejasno je pojava tolike razlike kod njih, a koje koliko znam, kod drugih (uglavnom nenjemačkih) mainstream novinara nije bilo u tolikoj mjeri. Po tom pitanju ćemo se izgleda složiti jedino da se ne slažemo. :)


Razlika koja ti se čini velika nije neuobičajena. Ranije, dok kola nisu bila tako precizno konstruisana i brižljivo testirana pre produkcije te razlike su bile i veće. Stvar je u tome što je tebi razlika velika, a za moje pojmove i nije toliko velika. Obično su testirani podaci malo slabiji od deklarisanih, ali sve češće se poklapaju sa deklarisanim usled gore pomenutog razloga. Ne mogu da se složim da su kod Nemačkih medija tendeciozno slabiji rezultati nego kod drugih medija.
"Slažemo se da se ne slažemo" je sintagma koja je pogodna kada se diskutuje o nečemu što je subjektivno, nemerljiovo, metafizički, itd...ovde govorimo o podacima. Podaci, sem jednog pokazuju suprotno od onoga što ti smeta. Povrh svega nisi pročitao test. Ja nisam počeo ovu diskusiju nego sam postavio test da sami vidite da 2600 piše nebuloze i da sami izvučete zaključke. Onda, ne čitaš sve parametre koji pokauzuju i da VW ima neke prednosti, ne čitaš test, na dinamičkom bodovanju je nerešeno, a u testu hvale Alfu više nego Passat, a ti napamet pišeš o nekom trijumfu Passata, itd...

Ivane, i ta priča oko Ferrarija i testova je preterana. Jednostavno, to je firma koja maksimalno prati tok testa i neće da dozvoli da neki primerak ima lošije perfomanse u odnosu na deklarisane podatke. Nije simpatično, ali stavljaju do znanja da su ozbiljni i da im je stalo do besprekornog imidža. Uostalom i Harris koji je provalio tu priču je sada legao na rudu i ne čuje se više, hvalo Ferrari sve u 16. Sve je to uradio da bi promovisao svoj medij i sebe kao nezavisnog novinara od integriteta. Po meni nepotrebno, jer je vrhunski test vozač.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 3:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 1945
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Arteon nije odvezao Hokenhajm, nego je ovo nagađanje? Bezveze skroz.

Uglavnom, mislim da imate predrasude prema VAG kakve imaju mnogi prema Alfama. Nemojte biti isti, izistinski ljubitelji automobila će da cene dobar automobil, koje god marke bio. Arteon zasad deluje kao dobro i poželjno parče gvožđa. Lepo nasleđe već ima MQB platforma, 2.0 TSI i Haldex. To teško može da ne valja.

Pritom autić izgleda - bruka. Budimo realni i skinimo kapu dobrom proizvodu. Što se Alfe tiče, samo pohvalno za Veloce je da se drži rame uz rame sa najboljim iz nemačke kuhinje u segmentu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 3:44 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 9:47 am
Postovi: 5423
Garaža: 156 Berlina
2.0 TS
Lokacija: Blace
:podrzava

Jedino se ne slazem sa izgledom. Ali to je vec personalna stvar.


https://www.flickr.com/photos/shane_npc-fs/albums
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 3:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Maj 01, 2009 1:07 am
Postovi: 1333
Lokacija: Bijeljina
Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD
Lokacija: Bijeljina
starac vujadin je napisao:
Razlika koja ti se čini velika nije neuobičajena. Ranije, dok kola nisu bila tako precizno konstruisana i brižljivo testirana pre produkcije te razlike su bile i veće. Stvar je u tome što je tebi razlika velika, a za moje pojmove i nije toliko velika. Obično su testirani podaci malo slabiji od deklarisanih, ali sve češće se poklapaju sa deklarisanim usled gore pomenutog razloga. Ne mogu da se složim da su kod Nemačkih medija tendeciozno slabiji rezultati nego kod drugih medija.
"Slažemo se da se ne slažemo" je sintagma koja je pogodna kada se diskutuje o nečemu što je subjektivno, nemerljiovo, metafizički, itd...ovde govorimo o podacima. Podaci, sem jednog pokazuju suprotno od onoga što ti smeta. Povrh svega nisi pročitao test. Ja nisam počeo ovu diskusiju nego sam postavio test da sami vidite da 2600 piše nebuloze i da sami izvučete zaključke. Onda, ne čitaš sve parametre koji pokauzuju i da VW ima neke prednosti, ne čitaš test, na dinamičkom bodovanju je nerešeno, a u testu hvale Alfu više nego Passat, a ti napamet pišeš o nekom trijumfu Passata, itd...


Prema mom skromnom mišljenju, malo šta od onoga što si napisao opravdava pomenuti način pisanja, odnosno testiranja. To što ta razlika tebi ne djeluje velika uopšte ne govori ništa u prilog testu. Nisam vidio da si svoju, odnosno njihovu tvrdnju potvrdio nekim drugim (po mogućnosti ne pretjerano srodnim) testom, gdje je izmjereno vrijeme ubrzanja Giulije različito od fabričkog u tolikoj mjeri. Drugi najveći zaostatak koji sam našao je 0.3s, odnosno 5.5s kod nekoliko izvora. Postoji li možda neki drugi časopis koji je stvarno i izvezao krug na Hokenhajmu sa Arteonom?

Ostatak teksta sam kasnije pročitao hladne glave pa sam mogao da kudikamo objektivnije rezonujem. Liči mi na onu priču kad Jataganac bezobrazno mnogo zakasni na večeru kod Gige pa mu "Moravac" govori da mu ne zamjera jer su oni ipak stare drugarčine i da može da ga "otera u majčinu" ako hoće, odnosno "u tri lepe materine" a da se ovaj ne naljuti. U prevodu: "džaba mi taj Švabo šupljira sa hvalospjevima, ako ovamo na mala vrata pokušava da predstavi nešto svoje boljim nego što u stvari jeste". Ako stvarno jeste, nema problema, ali to onda predstavi realnim i uvjerljvim brojkama, a ne pretpostavkama i "života mi mog tako je kad vam kažem".

Diskusiju kako kažeš nisi počeo, ali si krenuo da bezuspješno pravdaš ono što im sporim, a to je prije svega prevelika razlika u odnosu na druge testove ubrzanja i ono što je objektivno manje sporno - odokativna metoda mjerenja kruga, što je nebuloza sama po sebi. Ne bi meni smetalo ni da je Arteon zaista i brži, stvarno ne bi, samo mislim da bi bio red da se to onda objektivno i prikaže. Ovo što su oni uradili to svakako nije, ma koliko puta da ga bilo ko klasifikuje kao takvo.

Mislim da nisi fer, što me iznenađuje znajući kako pišeš. Optužuješ me da ne čitam tekst, tj. da ga i dalje nisam pročitao (iako sam za ovih 24h vrlo dobro vidio šta piše), a da si zaista i pročitao šta sam napisao, vidio bi da sam pojam "trijumf" namjenski i stavio pod navodnike (Pasata nisam spominjao uopšte). Zašto? Pa kao što i novinar Sportauta pretpostavlja vremena, te trijumfa Arteona "de jure" i nema jer je kod švaba situacija na papiru šatro neriješena. Međutim, kad bi pratili isti princip pretpostavke, može se onda reći da nam je svima jasno šta su time htjeli da "de facto" kažu.

Ne znam ni zašto sam dozvolio da uđem u ovakvu diskusiju jer sad više stvarno i ne vidim neku poentu iste. Hvala svima na razmjeni mišljenja a ja se ovim isključujem iz svake dalje diskusije na ovu temu. :)


http://www.youtube.com/watch?v=454RWs8NQjU
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 3:52 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3975
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Da, mislim da je Arteon težak promašaj s dizajnom. I mislim da su se zeznuli što ga ne zovu Passat CC i da će brzo da "izađe iz radara". Što ne znači da nije ok auto.

Nego, mene najviše interesuje poređenje sa novom verzijom Jaguar XE 30t, sa dvolitarskim motorom i 300ks. Opasan takmac za Veloce.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 4:19 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3975
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Citiraj:
Prema mom skromnom mišljenju, malo šta od onoga što si napisao opravdava pomenuti način pisanja, odnosno testiranja. To što ta razlika tebi ne djeluje velika uopšte ne govori ništa u prilog testu. Nisam vidio da si svoju, odnosno njihovu tvrdnju potvrdio nekim drugim (po mogućnosti ne pretjerano srodnim) testom, gdje je izmjereno vrijeme ubrzanja Giulije različito od fabričkog u tolikoj mjeri. Drugi najveći zaostatak koji sam našao je 0.3s, odnosno 5.5s kod nekoliko izvora. Postoji li možda neki drugi časopis koji je stvarno i izvezao krug na Hokenhajmu sa Arteonom?


Ne radi se "da meni" ta razlika izgleda malo. To sam napisao na osnovu testova koje sam do sada u životu pročitao. Tebi ta razlika izgleda velika, meni ne izgleda nemoguća i velika. Pokušao sam da ti dam širu sliku zašto tako tvrdim - nisam uspeo i to je to. Ti ćeš i dalje misliti da tu nešto nije u redu.

Citiraj:
Ostatak teksta sam kasnije pročitao hladne glave pa sam mogao da kudikamo objektivnije rezonujem. Liči mi na onu priču kad Jataganac bezobrazno mnogo zakasni na večeru kod Gige pa mu "Moravac" govori da mu ne zamjera jer su oni ipak stare drugarčine i da može da ga "otera u majčinu" ako hoće, odnosno "u tri lepe materine" a da se ovaj ne naljuti. U prevodu: "džaba mi taj Švabo šupljira sa hvalospjevima, ako ovamo na mala vrata pokušava da predstavi nešto svoje boljim nego što u stvari jeste". Ako stvarno jeste, nema problema, ali to onda predstavi realnim i uvjerljvim brojkama, a ne pretpostavkama i "života mi mog tako je kad vam kažem".


Ja ti rekoh da si se nažario, ti reče da nisi, a posle si sam napisao da si se iznervirao i da si čitao hladne glave :) Meni ovo nije nikakva rasprava, razmenjujemo mišljenje, tj. odgovaram ti na tvoje opservacije i pitanja.
Neće biti da se moje pisanje kreće u domenu pretpostavki, a to može svako da vidi ko je pročitao moje prethodne postove. Naravno, da se i meni nije dopalo što Arteonu nisu izmerili vreme po krugu s profesionalne taček gledišta, ali to je za mene promašaj i ne vidim u tome zaveru epskih razmera. Pa, zar im onda ne bi bilo lakše da jednostavno napišu bolje vreme za VW (kad je već kako kažeš odokativno i da je sumnjivo) i aj ćao...

Citiraj:
Diskusiju kako kažeš nisi počeo, ali si krenuo da bezuspješno pravdaš ono što im sporim, a to je prije svega prevelika razlika u odnosu na druge testove ubrzanja i ono što je objektivno manje sporno - odokativna metoda mjerenja kruga, što je nebuloza sama po sebi. Ne bi meni smetalo ni da je Arteon zaista i brži, stvarno ne bi, samo mislim da bi bio red da se to onda objektivno i prikaže. Ovo što su oni uradili to svakako nije, ma koliko puta da ga bilo ko klasifikuje kao takvo.


Ovo sam pisao i zbog drugih, ne samo zbog tebe. Znaš, bitno je da na forumima ne prolaze nebuloze i da se čuje kontra priča nebulozama koje mogu da se lako prošire. Pri tome ovde ne mislim na tebe konkretno. To, da li će neko da se složi s nekim ili nečim i ko će kome da priznaje da je u pravu ili nije je mnogo manje bitno.
Ti si u problemu sa dokazivanjem, a ne ja, jer ti sporiš egzaktan podatak o ubrzanju, a nemaš nikakav dokaz da je taj rezultat sporan. Sporiš ga zato što ti se ne sviđa. To na tvoju žalost nije dovoljno. Posredno iz toga izlazi da su ovi koji su radili prevaranti. Tu onda dolazimo na teren pravne, moralna i poslovna odgovornost. Prvo, što bi pre ili kasnije popili tužbu od nekog koji bi im dokazao da falsifikuju podatke. Drugo, niko im ne bi davao automobile na probu. To ne bi prošlo ni kod nas, a kamoli u Nemačkoj. Dok ne posotje dokazi da neko vara glupo je optuživati. To je luzerski mentalitet.

Citiraj:
Mislim da nisi fer, što me iznenađuje znajući kako pišeš. Optužuješ me da ne čitam tekst, tj. da ga i dalje nisam pročitao (iako sam za ovih 24h vrlo dobro vidio šta piše), a da si zaista i pročitao šta sam napisao, vidio bi da sam pojam "trijumf" namjenski i stavio pod navodnike (Pasata nisam spominjao uopšte). Zašto? Pa kao što i novinar Sportauta pretpostavlja vremena, te trijumfa Arteona "de jure" i nema jer je kod švaba situacija na papiru šatro neriješena. Međutim, kad bi pratili isti princip pretpostavke, može se onda reći da nam je svima jasno šta su time htjeli da "de facto" kažu.


Opet si u nekim pretpostavkama i projekcijama. Samo sam tebe citirao, nema tu nikavih "optužbi". Iskreno, ne razumem tvoj rezon oko toga šta ti misliš da su Nemci mislili... Ja sam pročitao test i proanalizirao podatke. U bodovima nerešeno, u tekstu više pohvala i simpatija za Alfu.

Pozdrav! :)


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 5:16 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Maj 01, 2009 1:07 am
Postovi: 1333
Lokacija: Bijeljina
Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD
Lokacija: Bijeljina
starac vujadin je napisao:
Ja ti rekoh da si se nažario, ti reče da nisi, a posle si sam napisao da si se iznervirao i da si čitao hladne glave :) Meni ovo nije nikakva rasprava, razmenjujemo mišljenje, tj. odgovaram ti na tvoje opservacije i pitanja.
Neće biti da se moje pisanje kreće u domenu pretpostavki, a to može svako da vidi ko je pročitao moje prethodne postove. Naravno, da se i meni nije dopalo što Arteonu nisu izmerili vreme po krugu s profesionalne taček gledišta, ali to je za mene promašaj i ne vidim u tome zaveru epskih razmera. Pa, zar im onda ne bi bilo lakše da jednostavno napišu bolje vreme za VW (kad je već kako kažeš odokativno i da je sumnjivo) i aj ćao...


Nisam siguran da li sam tako napisao, ali mi se čini da nisam ni sporio da sam bio iznerviran neobjektivnošću testa, ma šta da su švabe napisale u propratnom tekstu. Kad smo govorili o našpanovanosti, pretpostavljao sam da si pravio aluziju na jedan od komentara kolege 2600.
Sem toga, ako samo malo bolje pročitaš, vidjećeš da nisam nijednom napisao da mislim da se TVOJE pisanje zasniva na pretpostavkama, već gospode novinara koji su vršili test, kako sada, tako i u jednom od prethodnih postova. Uostalom, zato i jeste u navodnicima. Hoćeš da kažeš da na kraju i nisu napisali bolje vrijeme za VW?! Čak i da su došli i rekli: "e, nema šta ovo da testiramo, znamo da je fauve bolji i ajmo kućama", mislim da bi time bili manje licemjerni nego što ga ovako objektivno ocijene.

Citiraj:
Ti si u problemu sa dokazivanjem, a ne ja, jer ti sporiš egzaktan podatak o ubrzanju, a nemaš nikakav dokaz da je taj rezultat sporan. Sporiš ga zato što ti se ne sviđa. To na tvoju žalost nije dovoljno. Posredno iz toga izlazi da su ovi koji su radili prevaranti. Tu onda dolazimo na teren pravne, moralna i poslovna odgovornost. Prvo, što bi pre ili kasnije popili tužbu od nekog koji bi im dokazao da falsifikuju podatke. Drugo, niko im ne bi davao automobile na probu. To ne bi prošlo ni kod nas, a kamoli u Nemačkoj. Dok ne posotje dokazi da neko vara glupo je optuživati. To je luzerski mentalitet.


Mislim da nisi u pravu. Ne znam zašto bi bio problem da se naspram (kako ih ti nazivaš, egzaktnih) rezultata jedne novinske kuće pozovem na rezultate nekoliko njih, hajde da ih nazovemo "neegzaktnih"?! Naravno, to ne isključuje mogućnost da je prvi u pravu, ali je itekako umanjuje. Stoga, rukovodeći se metodom većeg broja referentnih uzoraka, mislim da imam logičko pa i moralno pravo da posumnjam u rezultate i metodologiju testa, koji su takvi iz samo njima znanih razloga. Priča o pravnim posljedicama i dalje karikiranje priče mislim da takođe ne stoji, jer prije svega treba da bude itekako osnovana ili će glat biti odbijena, uz mogućnost da se na istu odgovori kontratužbom, a ono što meni djeluje kao blaga pristrasnost testera - nije lako dokazati u ovakvoj situaciji.
Evo npr. šta mi pade na pamet "na keca" - testiram automobil i preferiram jednu marku. U interesu mi je da ta marka bude bolja iz ovih ili onih razloga u koje ne ulazim. Malo samo popustim gas na 0.1s ili 0.2s, negdje zakočim ranije, negdje skrenem kasnije, taman toliko da ona druga bude šatro egal sa onom prvom, pa onda izmislim penal u zadnjoj sekundi da bi moji barem izvukli neriješeno. Misliš da će da im neko traži vještačenje zbog fingiranja ubrzanja da bi progurali svoje?! Situacija jeste banalna i opet dolazimo do neke hipoteze, ali se nadam da sam time barem malo približio ono što sam htio da kažem. Suprotno uvreženom mišljenju, prema nekom mom skromnom iskustvu, švabe su često neobjektivne, ali vole da drugi misle da su surovo neutralni i racionalni.

Citiraj:
Opet si u nekim pretpostavkama i projekcijama. Samo sam tebe citirao, nema tu nikavih "optužbi". Iskreno, ne razumem tvoj rezon oko toga šta ti misliš da su Nemci mislili... Ja sam pročitao test i proanalizirao podatke. U bodovima nerešeno, u tekstu više pohvala i simpatija za Alfu.


Zbog pretpostavki, i to ne mojih, već njemačkih novinara (ne tvojih, da po ko zna koji put ne pretpostaviš da mislim na tebe), smo i došli do ove diskusije. Možda nije ni trebalo da pribjegavam tome uopšte.
Egzaktan odgovor na svoje pitanje, odnosno pitanja na kraju nisam ni dobio, no dobro. Da (ponovo) pokušam da zaključim, ono na šta je meni zaličio test je loše režiran pokušaj da se Arteon po svaku cijenu progura da bude "on par" sa Giuliom, kada je očigledno da jeste dobar, ali ne toliko.

A i složio bih se da nije prvak takmičenja u ljepoti :) Reno Talisman je mnogo skladnije napravljen.


http://www.youtube.com/watch?v=454RWs8NQjU
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 5:18 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
starac vujadin je napisao:
da sami vidite da 2600 piše nebuloze


:kadr

nidza je napisao:
Lepo nasleđe već ima MQB platforma


Apsolutno. Jedne od najvećih prevara u povijesti automobila.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk[/video]

Sa razlogom Audi koristi MLB, a nije samo radi velikih motora.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 7:52 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3975
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Citiraj:
Evo npr. šta mi pade na pamet "na keca" - testiram automobil i preferiram jednu marku. U interesu mi je da ta marka bude bolja iz ovih ili onih razloga u koje ne ulazim. Malo samo popustim gas na 0.1s ili 0.2s, negdje zakočim ranije, negdje skrenem kasnije, taman toliko da ona druga bude šatro egal sa onom prvom, pa onda izmislim penal u zadnjoj sekundi da bi moji barem izvukli neriješeno. Misliš da će da im neko traži vještačenje zbog fingiranja ubrzanja da bi progurali svoje?! Situacija jeste banalna i opet dolazimo do neke hipoteze, ali se nadam da sam time barem malo približio ono što sam htio da kažem. Suprotno uvreženom mišljenju, prema nekom mom skromnom iskustvu, švabe su često neobjektivne, ali vole da drugi misle da su surovo neutralni i racionalni.


Što se tiče te hipotetične situacije ona bi mogla da pije vodu da sad neko pojedinac napravi prilog na yt o tome i dokazuje na silu da je neki auto bolji...i ot uradi tad i piiiip mu se za posledice i šta će ko da misli. Recimo kao kada ovaj uhvati da ređa mane polovne Giuliette...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=gyJnNZse5s8[/video]

Ovde se radi o firmi koja se bavi time više decenija. Ako bi im to bio stil rada onda bi to ponavljali, a time bi sebi zatvorili sva vrata. Drugo, baš kod ovih konkretnih u sportautu radi se o ljudima koji stvarno vole kola i nisu baš opterećeni tim zaverama. I zato kod njih dobro prolaze i stranci kada valjaju. Nemci imaju "poguranac", ali daleko manji nego u mainstream medijima. Da ne zaboravimo i fakat da su namčka kola uglavnom stvarno dobr akola, a neka od njih su i više od toga. Lošija vremena povremeno imaš u svim medijima. Pa koliko puta se to desilo Top Gearu, npr...pa nekada se dešava i ovima. Sportauto je u ova moderna vremena izgradio imidž upravo na testovima na Nurburgringu što niko ne radi.
S druge strane, podaci u sportautu su skoro uvek ujednačeni sa drugim medijima što se može videti na zeperfsu npr. Ima čudnih rezultata nije da nema. Recimo rezultat AMG GT-R kojisu postigli na Ringu...ali opet sve je snimljeno i niko ga ne spori iako je abnormalno dobro. E, kad bi znao koliko sam se raspravljao na drugim forumima braneći Alfino vreme na Ringu od onih koji su sumnjali da je vreme namešteno...

Citiraj:
Mislim da nisi u pravu. Ne znam zašto bi bio problem da se naspram (kako ih ti nazivaš, egzaktnih) rezultata jedne novinske kuće pozovem na rezultate nekoliko njih, hajde da ih nazovemo "neegzaktnih"?!


Nije nikakav problem. Svi rezultati se računaju i ničije vrmee nije više bitno od drugog. Ja nikada ne sporim rezultate bilo kojeg relevatnog medija. Da budem jasan: ako je u 5 testova Alfa išla 5.2, a u jednom 5.8 ja ću reći "ovaj auto ubrzava oko 5.2"...ali neće mi biti čudno što je u jednom išla 5.8.

Citiraj:
ali mi se čini da nisam ni sporio da sam bio iznerviran neobjektivnošću testa, ma šta da su švabe napisale u propratnom tekstu.


Realno, nemaš šta da budeš iznerviran sem što Arteonu nisu izmerili vreme. Ostalo je sve ok...mene je doduše potrošnja deprimirala. Moraću da ispratim potrošnju na Giulia Veloce i kod drugih testera.

Citiraj:
Da (ponovo) pokušam da zaključim, ono na šta je meni zaličio test je loše režiran pokušaj da se Arteon po svaku cijenu progura da bude "on par" sa Giuliom, kada je očigledno da jeste dobar, ali ne toliko.


Pa, dobro što da ne učine Arteonu...navukli su nerešeno s najboljim ;)


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Sre Jan 17, 2018 11:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 1945
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
2600 je napisao:
starac vujadin je napisao:
da sami vidite da 2600 piše nebuloze


:kadr

nidza je napisao:
Lepo nasleđe već ima MQB platforma


Apsolutno. Jedne od najvećih prevara u povijesti automobila.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk[/video]

Sa razlogom Audi koristi MLB, a nije samo radi velikih motora.
Koristi sa razlogom, a to je orijentacija motora, ne veličina niti je u pozadini bilo kakva prevara. Vrlo jasan tehnički argument je u pitanju.

Ćutanje je zlato.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
PostPoslato: Čet Jan 18, 2018 12:25 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 327
Garaža: -
Lokacija: HRV
nidza je napisao:
Koristi sa razlogom, a to je orijentacija motora, ne veličina niti je u pozadini bilo kakva prevara. Vrlo jasan tehnički argument je u pitanju.


Pričamo konkretno o Audi D segmenta.

Zašto takav Audi ne bi koristio motor na kojem VAG biće već jedno 10 godina rad. 3.0 VR6 TSI. Koja je razlika naspram 2.9 V6 90°. OK, razlika može biti u AWD pogonu.
Sada se opet otvorilo pitanje. Hoće li sljedeći A4 na MQB. A hoće li A6 i A8 sa tim prijeći na Porscheovu MSB. Ali daleko smo od toga.

Ali kažem nije samo položaj motora tu u pitanju. U puno drugih stvari je MLB naprednija od MQB. I opet ta MLB ne može vode donijeti FCA platformi Giorgio.

I ja gledam jedan časopis sa još detaljnijim mjerenjima od Sport Auta. I od svih marki sa poprečnim motorom ti i mnogi drugi nikad ne bi pogodili koja odskače. Pričamo o normalnim modelima. To je Opel sa novim generacijama Astre i Insignie. Insignia brža od A4 na stazi, 2.0 dizel obje. Passat je još miljama iza.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1938 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. GIULIA Quadrifoglio u BG-u

u Alfa Romeo Nuova Razza

speedfreak968

15

1041

Ned Apr 22, 2018 10:46 pm

speedfreak968 Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
cron

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO