Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
Korisnikov avatar
vojaalfa
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Postovi: 2009
Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 8:41 am

Sta reci na sve ovo :( , ipak mislim da je Alfa imala mesta da ostane dosledna sebi u nekim stvarima tj.(kompromis) ili ti da ima neki model (perjanicu, sta ja znam) koja bi bila prava (vozacka) Alfa kao sto je Porsche ostao i opstao zahvaljujuci toj 911-ici u koju je besomucno ulagao i trud i znanje i nije odustajao od koncepcije pa je opet firma koja je imala najveci profit prosle godine u auto industriji. Jedan od boljih primera je i Subaru koji takodje pravi i dalje boxer motore i neodustaje od 4wd i ima svoje kupce i dalje.
Mislim da je Alfa iskoristena kao maskota Fiata tih 90-tih godina i da sada i taj znak koji je po meni najlepsi znak na svetu hoce da skrnave i da ga stave kao maskotu na dodzove(prim. prev. - dzukce).
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 9:56 am

OK, respect za kolegu alfanatic-a, slazem se sa time sto si rekao, doduse ja sam mnogo iskljuciviji kao covek i ne verujem u sivo vec samo crno-belo.

Ali se nikako ne slazem sa kolegom igorom koji u nedostatku argumenata krece u bespotrebno vredjanje, ali ok svako ima svoj nacin da se oseca velikim i u pravu, pa makar to bilo i na nacin deteta ok 3 god.

nije bitno, nikada me nije ni zanimalo sto drugi misle i da li uvredjeni ako su cinjenice na mestu.

moram da povucem sad tu paralelu izmedju koncepta tradicije i porsche<>alfa koju smo nesrecno zapoceli, bicu kratak i prost tako da me lako razumete:

alfa je usvojila sve sto je cini prosecnom sem dizajna i zaboravila sve sto je izgradilo tokom mnogo godina tradicije, ne svojom voljom, ali opet...
porsche je unapredio sve sto ga je izgradilo i usvojio nove proizvode (dizel, suv, 4door...) ali je i dalje ostao veran osnovi i nije prodao milione ljubitelja besciljnim kompromisima...

i dalje mozes da kupis 911 GT-GT2-GT3-4S koji su bolji brzi i sve to uz cayman, cayene, panamericu, ali ne mozes da kupis alfu sa 50:50 odnosom i zadnjim pogonom... upravo ono sto je napravilo taj brand i tradiciju...

necu vishe da ucestvujem u ovim diskusijama za dobrobit kluba, tako da nema srvhe nastavljati... mislim da je poenta koju zelim da iznesem jasna.
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 1:01 pm

Pa i alfanatic i ja smo ti rekli istu stvar samo sto je on okolisao i koristio fine reci a ja sam malo ostrije napisao da te bolje dodirne a ti se odma uvredio ko dete ali ustvari ti si taj koji vredja procitaj malo :)

Kao sto sam rekao a ti izgleda nisi uopste procitao, naravno da svi mi imamo svoj ugao gledanja i stvari, ti si rekao svoj, stopio si sve novije alfe sa ostalim autima, ja licno mislim da je zapravo to bila jedina uvreda ovde ja ne vidim gde sam ja tebe uvredio osim ako te vredja to sto sam rekao da bi trebalo sebe da NE zoves alfistom ako tako razmisljas, eto vidis ja smatram da je to ona istina koja boli a za ovo sivilo za mene nikad neces biti u pravu jer kao sto sam napisao MOJU tacku gledista, ja se cak i iz moje 159 okrecem na ulici za drugom 159 i za svakom nesto starijom alfom pa sam prosto napisao da to zavisi od ukusa i ne moze to tvoje misljenje biti konacno.

Ako vecina vas sa tim 75tkama tako misli onda mene iskljucite iz kluba ja cu i dalje da vozim alfe koje se meni svidjaju :)
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 3:58 pm

Mislim da nema potrebe zaoštravati situaciju i shvatati neke stvari lično. Diskusije i služe za to da se ukrste argumenti, sasluša druga strana i eventualno čuje nešto novo, a treba biti parlamentaran i dovoljno demokratičan kako bi se unapredilo funkcionisanje samog foruma koji i jeste pravo mesto za razmenu mišljenja. Svi smo ovde “na istom zadatku” i nema potrebe diskusiju pretvarati u bojno polje. Hteo bih da se osvrnem na još par stvari i biće mi zadovoljstvo ako nakon toga diskusija uđe u mirne vode:
igorkrnic napisao:a ja vidis sebe par puta uhvatim da se mimoidjem sa nekom 159 i tacno se trznem jednostavno ubode me u oko i onda skontam da i sam vozim taj auto, slican slucaj je bio i kad sam vozio 156 i uvek kad se vozam i kad nailazi bilo koja alfa nasmejem se, jednostavno izdvaja se od ostalih auta primetim samo alfe a ostali su mi sivi onako obicni, auto ko auto, eto to je neko moje vidjenje ali ja ne tvrdim da je to tako
Da, to je fenomen koga bih se i ja rado dotakao i koga ni sam ne bih bolje opisao :grin: Evo jedne male anegdote: Nedavno sam putovao na more i čim sam stigao do hotelskog parkinga ugledao sam prizor od koga srce samo što mi nije iskočilo – crvena Alfa 147 GTA sa poljskim tablama, što je prvi put da uživo vidim tu lepoticu :P Naravno, čitav serijal fotki nastao je na tom mestu i to je prva stvar čemu sam poklonio pažnju na moru! Ne moram ni spominjati kako sam se ugurao što bliže njoj i da sam malo i dežurao narednih dana kako bih srećnog vlasnika upoznao i eventualno na licu mesta čuo kako turira mašinu, ali mi se nije dalo. U svakom slučaju par dana kasnije stiže i Slovenac sa identičnom srebrnom 156-icom 2.0 TSpark poput moje i pogađate – ćovek se parkira odmah do mene iako je imao više od pola parkinga slobodno. Nešto kasnije stiže i 156 1.9 SW koja se opet ugura tu blizu nas, tako da su Alfe grupisane onako kako treba i onako kako svaki pravi Alfista impulsivno oseća da treba! Nema šansi da se tako ponašaju vlasnici bilo kog od drugih vlasnika automobila i nema šansi da se još nekome osmeh navuče na lice kada se mimoiđe sa drugim vozilom koje nosi isti bedž na njuški, bez obzira da li je to stara 33-jka, 75-ica, 164, neki od najčešče viđanih modela ili pak ovi aktuelni tipa 159, Brera, Mi.To, Spider, a ne daj bože da negde vidim 8C, verovatno bih se od uzbuđenja slupao ili doživeo srčku :amen:
Takođe, klinac (12 godina) ludi svaki put kada ga vozim jer nema šansi da se mimoiđem sa nekom Alfom a da to ne prokomentarišem! Po tom pitanju u familiji me tretiraju kao bolesnog fanatika :)
E to su te stvari po kojima smo jedinstveni i specifični u čitavom svetu. Nema drugih vozača koji osećaju takvu privrženost brendu i koji cene druge ljude koji se opredele za Alfu. Jedino što me do ludila može dovesti jeste kada vidim musavu i zamazanu Alfu. Retko je to, ali se ponekad desi i onda znam da taj vlasnik nije pravi Alfista jer mi brinemo o našim ljubimcima kao niko drugi...

@JaMaL

Kolega, više nego respektujem tvoje stavove i lično mi je žao što Alfa ne izbacuje na tržište modele za mlađe sa zadnjim pogonom, sa kojima se može driftovati i ludovati. Neko ipak ostaje uskraćen i meni je sasvim jasna i bliska privrženost svih vas ljubitelja 75-ice tom i takvim modelima. Što se mene lično tiče, šta bi jedan porodičan Alfista u četrdesetoj godini života uopšte mogao poželeti a da to nije jedna ful opremljena 159-ka, pa još ova nova i restilizovana, sa 1.8 Turbo benzincem i oko 200 KS, odnosno ona zver 2.4 JTDM ukoliko čovek prelazi velike kilometraže pa želi da prištedi gorivo, a da performanse ostanu ludačke? Lično mislim da nema ništa bolje, sem možda jedne stvari, a to je nekih tridesetak hiljada E na ruke, pa da se odmah pazari novo :arflag
Dakle, ima nas različitih Alfista i bilo bi dobro da smo svi srećni i zadovoljni! A zbog čega nismo, razlozi su više nego jasni:
Opet ćemo sve to najbolje videti na primeru Porschea sa kojim se vrše poređenja:
Dr. Wendelin Wiedeking, prvi čovek Porschea i najplaćeniji menadžer u Evropi sa godišnjim primanjima od preko 60 miliona Eura izgradio je imperiju. Na maksimalno dobar način iskoristio je činjenicu što ima vernu i bogatu klijentelu koja ne žali para na njegove proizvode, pa čak i kad se zna da je Porsche rekorder kada je u pitanju zarada po jedinici proizvoda. U proseku od svakog prodatog modela Porscheu ostaje oko 11.000 E, što je jedinstven slučaj u autoindustriji. Porsche je toliko narastao da je hteo da proguta i jedan VW, što mu zamalo nije uspelo, mada je vlasnik velikog paketa deonica i ima bitan uticaj. Sada u ova krizna vremena čak i veliki i strašni Porsche se suočava sa besparicom, pa traži bankarske pozajmice, a ako tom Porscheu trebaju pozajmice, šta tek drugi treba da kažu!?
Hoću reći da je Porsche jedan i jedinstven primer, da su toliko jaki da mogu negovati tradiciju i unapređivati ono po čemu su prepoznatljivi, ali čak ni oni nisu mogli ostati osim sveta, pa su njihovi automobili veoma opremljeni, bezbedni, prate neke trendove, a sada je tu SUV, model sa četvoro vrata, diesel motori i slično.
Uzmimo sada jedan Jaguar za primer! Ima li većih tradicionalista od Britanaca plave krvi i kome teže padaju kompromisi? A eto, doživeli su prvo da se na tržištu pojavi jeftini Jaguar (S Type), pa onda diesel motori, pa prodaja Fordu i svaka noćna mora koju mogli zamisliti. Na kraju su praktično izgubili celu autoindustriju! Međutim Jaguar još uvek postoji, izbacuje nove modele uz razne kompromise i nadaju se boljim vremenima, a siguran sam da većina ljubitelja ipak radije doživljava kompromise, nego da se marka potpuno ugasi!
Šta se u međuvremenu dešavalo sa Alfom? Naravno, niko nije lišen loših odluka menadžmenta, pa tako zbog nekih stvari umalo firma nije propala početkom devedesetih! Nekako se preživelo i isplivalo na čemu se najviše ima zahvaliti sjajnoj 156-ici i oko 670.000 prodatih modela do kraja produkcije! Onda umalo ceo FIAT nije propao, a taman kada su stvari krenule kako treba, FIAT se izvukao i počeo da pravi profit, Alfa spremala naslednike 147-ice i 166-ice (šuškalo se o povratku na boxer motore izuzetnih karakteristika, pa zadnjem pogonu i svemu što bi radovalo sve nas bez izuzetka), opet je stigla kriza i borba za goli život! Zato se i kasni sa mnogim projektima (ima već 10 godina kako 147 čeka naslednika) pri čemu mi je samo jako drago što su osvojeni malolitražni turbo motori gde smo pioniri zajedno sa VW i siguran sam da vlasnici Mi.To 1.4 Tb itekako imaju razlog da nabace osmeh na lice:-)
Da bi se preživelo danas, potrebni su manji i komercijalniji modeli, potrebno je napraviti neki kompromis sa srednjim i većim modelom, mora se imati kvalitet i pouzdanost pre svega, nephodno je napraviti proboj u popularnom C segmentu (što jeste najteže), pa kada se stvori finansijska osnova, da se onda pruži nešto i onima koji se uzdaju isključivo u Cuore Sportivo. Po meni je Mi.To pun pogodak, ali uvek ostaje ona surova istina da ljudi kupuju “Švabe” po nekom defaultu, što je posebno izraženo kad nas. Iako je Alfa po kvalitetu dostigla najrenomiranije konkurente, još uvek na nju mnogi gledaju ispod oka, dok samo mi entuzijasti znamo pravu istinu!
Međutim, može li Alfa preživeti samo od entuzijasta, ili mora zaigrati na kartu osvajanja novih tržišta i otimati kupce od drugih? Kakve koristi uopšte firma ima ovde od nas u Srbiji, od vas ljubitelja 75-ice ili nas koji jedva nakarikamo kredite i keš da pazarimo kakvog polovnjaka (čast izuzecima koji su finansijski stabilni i nezavisni, ali malo ih je za ozbiljniju statistiku)!? Još trebamo biti srećni što im vrednost brzo pada i što možemo pazariti polovnjake za smešne cifre ako se porede sa VW-om i sličnima.
Nema u kapitalizmu emocija i stare slave, traži se samo keš za život i nove tržišne utakmice!
Dakle, da bi Alfa jednom bila ono što bi trebala biti i imala široku paletu sopstvenih proizvoda baziranih na ličnom know-how, morala bi biti finansijski mnogo jaka i nezavisna, ali takvi su danas jako retki i svi su praktično prinuđeni na udruživanje snaga i rezanje troškova. To je surova realnost i mora se prihvatiti, a daj bože da baš Alfa bude ta koja će se jednom vratiti na stare staze slave.
U međuvremenu ja sam zadovoljan i ovim što imam, odnosno Alfinom pozicijom na tržištu jer u teškim uslovima živi i preživljava, te na isto to tržište sporadično izbacuje modele kojima Alfisti moraju biti zadovoljni. Ako me neko pita da li bih radije da Alfa preživljava ovakva kakva jeste, ili da se ugasi zato što nije onakva kakvu bi 100% želeli i kakva bi trebala biti, odgovor neću davati jer smatram da se podrazumeva.

Još jedan pozdrav i nema razloga da se iko žesti. Jednostavno razmenjujemo mišljenja, što nikada ne može biti loše...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 5:47 pm

Ma nema potrebe zaostravati niko to ni ne radi, jamal je rekao svoje vidjenje novih modela alfe koji po njemu nisu dostojni imena i stapa ih sa kobasicarima a ja sam kao strastveni alfista koji eto vise voli novo i moderno ali postuje staro i pogotovo kao neko ko obozava svoju 159 morao da iskritikujem njegovo misljenje i izneo sam svoje, sam kazes da je forum za iznosenje misljenja, a ja sam siguran da svi sa 156 i 147 ce se sloziti sa mnom.
Iznevsi svoj revolt na njegovo stapanje ja sam dobio spustanje da sam dete 3 god, e jbg onda...dace bog doci ce vreme za noviji auto kod njega i sta ce onda kolega alfista uzeti ako nece 147/156/159... bmw, audi ?

Nego lepo si napisao to za parkiranje i za vlasnike alfi da se parkiraju jedni do drugih, ja se uvek parkidam pored alfe ako mogu i evo bas juce u uscu dole ja se parkiram ispred nekog auta ne secam se koji bese al kad sam se vracao iza mene je bila 166 stranih tabli :)

Nema tu bre staro novo prava alfa mix alfa, alfa je alfa i koji god model da imas imas ne zato sto ima nesto nemacko ili sasiju od saaba ili sta vec, volis je jer je alfa, ali itekako je svaka alfa drugacija od drugih to ne moze niko da ospori :)
Korisnikov avatar
VladaJ
Contact:
Garaža: Alfa 156 '00 1.9JTD, 110KS
Lokacija: Nis
Postovi: 199
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 8:28 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 6:19 pm

JaMaL napisao:R.I.P.

Alfa je umrla sa 75 i 90-icom... Ovo je vec sprdanje na racun ljubitelja iste...
Sto se mene tice necu kupiti nista sto je napravila posle 1993...

Veoma cenim 75-icu, imao sam prilike da je probam, ali pregazile je godine, retki su dobri primerci. A ovo sto si izjavio, da je s njom umrla i alfa, ne znam kako drugacije da nazovem nego cista glupost :scratch:
vremena se menjaju, nove tehnologije, lepsi dizajn, performanse, bezbednost... uostalom morali su da se prilagodjavaju trzistu... zamisli da je fabrika , kao nasa Zastava pravila isti model 30god, sigurno bi daleko dogurali...
ovo sa dodzom i meni zvuci glupavo, ali nista nije zvanicno , i ko zna kako ce to u stvari da bude.
Korisnikov avatar
Blade
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 1841
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:14 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 6:39 pm

Nemojte me pogresno shvatiti ja isto mislim da se mora juriti za prodajom jer kao sto je vec napisano ne moze jedna ozbiljna firma da proda 300 vozila i da profitira i da istrazuje unapredjuje .....
Sve je to ok i da se juri svaki potencijalni kupac da alfa mora da ima sve sto i konkurencija za stil alfe ne treba govoriti uvek je odlican dizajnerski sa po nekom manom uostalom ko i svaka druga marka samo mnogo manje :love:
Novi modeli Alfe su rasirili brend mnogo vise pa su je poceli kupovati ljudi koji nisu zagrizeni Alfisti jer je tehnicki ravna konkurenciji a ipak je ostala svojstvena na neki nacin.
Ali opet ostaje zal za starijim modelima koji i dan danas opstaju bas zahvaljuci Alfistima, ljudima koji to mogu sebi da priuste znaci sa svim svojim prednostima i manama i koji zele se razlikuju od drugih .
Na primer ja sam znao u sta se upustam sa mojom 33 S2 i sa problemom nabavke delova i sa problemima oko bzv elektronike i problem sa dotrajalom limarijom ali tezim da sredim sve koliko je moguce i zadovoljan sam kako mi to ide i prosto ne zalim za nicim.
Verujem i da je i Jamal znao sta ga sve ceka sa 75 1.8T isti problemi samo malko vise gori ali je isao srcem :love:
Verovatno kada sredim sve i uradim kako sam naumio odrzavacu je u besrekornom stanju a onda mozda pazarim neku noviju Alfu a ovu sredjenu u garazu na neki crveni tepih :arflag
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 7:01 pm

ko zna zasto je to dobro :scratch:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 7:20 pm

Pricate o dobrim, starim Alfama, a na forumu i klubu niko nema "dobru, staru" Alfu sem donekle Presidentea, a ni ona ne spada u vrh onih "dobrih starih". Kad kazem "dobra, stara" mislim na model, a ne na stanje auta. Ovi modeli koji se ovde spominju ne spadaju u "dobre, stare". O tome govori mnogo cinjenica, o kojima smo ovde puno puta pricali.

Alfa je imala nekoliko faza u svom razvoju i mnogo uspona u padova. Trenutno je firma u padu sa prodajom i idejama...nadam se da ce napraviti neki model koji ce preokrenuti stvari, ali jos ne osecam da je taj model blizu.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 7:40 pm

@Alfanatic
Svaka chast na postovima i svakako vremenu i trudu utroshenom na njih. Prvo sam prochitao JaMaL-ov post i malo izgubio nerve i verovatno bih i ja bio malo grublji u polemici, a onda sam prochitao tvoje odgovore na temu i mogu samo da kazem da se gotovo 100% slazem sa svime shto si napisao. I ja vozim 156, dodushe V6, i ne bih je menjao ni pod razno za tzv "poslednju alfu sa dushom" kako je slovi gorepomenuti. 75 je samo jedna od poslednjih Alfi za zadnjim pogonom, i to je to. Ne bih je bash ja toliko dizao u visine jer nije mnogo uchinila za marku. Narochito ne auto-sportu gde su je svi zivi peglali. GTV je imala koliko-toliko uspeshnu karijeru u Rally takmichenjima, ali nishta posebno. Ako govorimo o o velikim i slavnim Alfama u poslednjih nekoliko decenija, onda je tu pre svega Giulia GTA, GTAm, Tipo 33 serije itd... Pa onda 155 koja je unishtavala konkurenciju u DTM, a opet imala neshvatljivo slabu prodaju, pa 156 koja je izvadila i Fiat i Alfu iz g0vana i osvojila vishe titula u ETCC i drugim TC shampionatima, a o slavnim predratnim vremenima i osvojene prve F1 trke ikada kao i prve i druge titule F1 da i ne prichamo, pa giuilietta, pa spider itd... Nemojte me pogresno shvatiti, ja sam zaljubljenik u Alfe josh od davnih 70-ih, i imao sam prilike da se vozim u Giulia-ma i 1750 kada su to bili gotovo NOVI automobili kao dechkic, i ne postoji ni jedan model Alfe ikada (osim Arne :p) koji mi nije drag, i jesam mozda i fanatik kada su Alfe u pitanju, ali sam i realan. Dakle, JaMal, rekao si sta si imao, ostao ziv, svi ti oprashtamo, ali mojne vishe keve ti.

A koliko sam ja dosadio i Bogu i narodu i mojoj porodici mozda najbolje govori to shto moja 20 meseci stara cerkica kada god vidi automobil sa Alfinim grbom na grilu pokazuje prsticem i viche TATA! :love:
Poslednja izmena od speedfreak968 u Pet Sep 04, 2009 7:09 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
Blade
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3
Lokacija: Zemun
Lokacija: Zemun
Postovi: 1841
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:14 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 8:15 pm

@starac vujadin ja nisam spominjao 75 i 33 misleci na dobre stare ;)
Meni se 33 realno S2 bas dopada :beee: a finansije mi nisu bas najbolje da mogu sebi priustiti dobru staru npr 1300 gt i verovatno necu lepa mi je 33 S2 a za ulozen novac u nju sam mogao pazariti neku 156 ;)
Ali zato boxer i 33 za mene rulz mozda nekada ako budem mogao pored 33 budem imao mogucnosti za nekog sprinta ili jos bolje GTV6 :love: :arflag
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 9:06 pm

75-ca je izašla u najgorem mogućem trenutku za Alfu, u trenutku preuzimanja od strane fijata i u totalnom finansijskom kolapsu same Alfe, tako da su ulaganja u trke tada bila ravna nuli. To je glavni razlog slabih rezultata iako je imala sve predispozicije za uspeh ali bez para ne ide.
Razumem i jednu i drugu "struju", sektasi sa jedne strane negoduju jer nema više rwd modela, što je bilo glavno obeležje Alfe kroz istoriju, pored motora i dizajna. Sa druge strane novije Alfe takodje imaju "ono nešto" što ih odvaja od konkurencije ali više ne prednjače po performansama i tehničkim rešenjima kao nekad. 159 je ubedljivo najlepši auto u klasi, tu nema priče ali nema onu dinamiku vožnje po kojoj je Alfa bila prepoznatljiva. Bilo bi lepo kad bi svi mi imali dovoljno para i kada bi mogli da priuštimo po jedan primerak iz prošlosti i sadašnjosti, ovako se snalazimo kako ko može. Bitno je da cuore sportivo kuca u svima nama ;) :arflag
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 9:24 pm

:amen:
Kao shto sam milion puta rekao do sada, sa velikom radoshcu bih dochekao povratak na RWD, ali Boze moj... A shto se tiche dinamike voznje u 156-ci, pa sa sve FWD, uopshte ne mislim da je nedostaje... A ruku na srce, da se sutra pojavi nova Alfa, recimo najavljivana 169 sa RWD, koliko nas ovde bi imalo sredstava da je poseduje? Mislim, jako malo ili chak niko... Obichno pravi zaljubljenici kubure sa kintom... Rachunam, pojavi se ove godine, meni bi bila dostupna tamo negde 2013/14, mozda :bye: ... Do tada, smishljam koga da ubijem za jednu 156 GTA, pa neka je i FWD i "bez dushe" :grin: ...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 9:29 pm

Slika
ZE
ZEPP 46
Drug Član
Drug Član

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 9:52 pm

Jedna od konstruktivnijih tema na forumu..i mislim da ste uglavnom sve rekli!! Lično ja nisam skoro ni primećivao Alfe,dok nisam seo i probao prvu 156-icu!! Od kada sam je kupio,počeo sam da primećujem starije modele,koji u meni izazivaju poštovanje,kao i njihovi vlasnici,koje nikada nisam "delio" po onome koji model voze,već su sami po sebi meni bliski! U celoj priči,slažem se sa Igorom i alfanaticom,i ja sam za novije modele Alfi,i meni je nekako normalno,da vlasnici starijih modela nameravaju da nastave taj duh alfizma u sebi,i poseduju neki od novijih modela!! A isto tako,kako kaže Saša,bilo bi lepo da možemo sebi da priuštimo neki noviji,i neki stariji model,lično ja bih to stvarno voleo,i probaću to da ostvarim ;)
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 10:03 pm

Sasha napisao:Bilo bi lepo kad bi svi mi imali dovoljno para i kada bi mogli da priuštimo po jedan primerak iz prošlosti i sadašnjosti, ovako se snalazimo kako ko može. Bitno je da cuore sportivo kuca u svima nama ;) :arflag
AMEN TO THAT :grin: :arflag
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 10:08 pm

speedfreak968 napisao:A ruku na srce, da se sutra pojavi nova Alfa, recimo najavljivana 169 sa RWD, koliko nas ovde bi imalo sredstava da je poseduje? Mislim, jako malo ili chak niko... Obichno pravi zaljubljenici kubure sa kintom
To je ta boljka! Koliko sam ja u toku, ta nesuđena (ili možda ipak suđena) 169-ka je trebala biti direktan konkurent Mercedesu CLS, a koja je to cenovna kategorija - to svi jako dobro znamo! Teško da bi neki pravi Alfista dobacio do tog modela, ali je moguće da bi sa njim bio proširen krug kupaca Alfi, što bi opet bilo jako dobro za firmu obzirom na mnogo veću zaradu po jedinici proizvoda, pa usput i bolji budžet za manje modele, dostupnije širem krugu kupaca/Alfista!
Jednačina je to sa puno nepoznatih, moramo biti spremni na štošta, ali ujedno podržavati omiljeni brend više nego ikad i nadati se najboljem...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
igorkrnic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks
Lokacija: Kikinda
Lokacija: Kikinda
Postovi: 1484
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:46 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 10:43 pm

Ja nesto kontam i ne mogu da ne primetim jednu cinjenicu,
postoje ljudi koji poznaju i vole alfu od ranih modela iz 70-tih godina i ljudi koji su zavoleli alfu radi novijih modela, sto znaci da je alfa ipak uspela da odzi svoj duh,

ja spadam u drugu grupu, ja sam 1980. godiste, prvi auto sam imao 2001. i bio je '85 opel kadet gsi a ostatak ergele su mi bili uglavnom fordovi i opeli sa primesom fiat coupe-a 16v turbo kojeg nikad nisam prezalio, a u alfu sam se zaljubio upravo zbog 156 koja je pojela sve ono sto sam ranije vozao i posle toga sam je poredio sa ostalim modelima iste klase i generacije i ne ide, najvise mi se svidja alfa i to ti je.
eto posle jedne 156 dosla novija, bolja, pa zeni 146, koja je isto zavolela alfu a zamalo uzeli pezo 206 (nisam je ja nagovarao, ima svoje srce i mozak), pa posle druge 156 upala i 159 (koja je pre naslednik 166-ice nego 156-tice) a posle odmora zeninu 146 menjamo a eto imam dve varijane, vw buba nova ili alfa 147, pogodite sta je odabrala :D

E sad kontam da postoji neki jaz izmedju starijih i novijih kolega koji ne bi trebalo da postoji jer mi mladji postujemo starije modele pa bi to trebalo biti obostrano bez obzira sto su noviji modeli mixovani sa drugim tehnologijama ali mene su upravo novi modeli preveli sa opela i forda na alfu kao i mnoooge druge tako da cuore sportivo zivi i dalje i zivece jos nemojte da se skenjate zbog ovog sa dodge, ja sam siguran da je to samo neophodno da bi alfa zivela i dalje a ja ih podrzavam u potpunosti i optimista sam sto se tice novih modela ;)
Sasha napisao:159 je ubedljivo najlepši auto u klasi, tu nema priče ali nema onu dinamiku vožnje po kojoj je Alfa bila prepoznatljiva.
vidi, posto sam imao obe 156-tice a sad 159 sa kojom sam presao vec 17000 km mogu da kazem neko svoje vidjenje razlike izmedju 156 i 159,
na stranu dizajn, ukusi su razliciti, 159 je agresivnija i modernija sto je normalno, benzinci u 159 nisu bas nesto ali jtdm sabija, dakle ako mene pitate razliku u voznji izmedju 156 i 159, ja cu vam reci da je istina da ej 159 mnooogo zivlji auto ali zbog direktnog volana i poprilicno manje sasije i kilaze, 159 se pre poredi sa 166 po tome, velik, sirok i tezak auto, ali ja sa gde sam u gradu sa 156 prolazio sa 40 sa 159 prolazim i sa 70, gde sam na otvorenom sa 156 prolazio sa 120 sa 159 prolazim i sa 160, mnogo se bolje vozi od 156 samo treba malo vremena da se covek navikne na velicinu, tezinu a i na to da je auto daleko udobniji pa se ne oseca put kao kod 156.
E sad to je prva era 159 koja je ocigledno imala neke mane koje je bacaju iza 156 ali ne znamo kakav je sad ovaj restyling 159, laksa je, okretnija, mozda i lepsa, a tu su i novi turbo benzinci, ja nisam vozio to i nadam se da su tu ispravljeni svi nedostaci pa da vidimo i to kad dodje vreme :)
Poslednja izmena od igorkrnic u Pon Jul 06, 2009 10:56 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pon Jul 06, 2009 10:55 pm

@starac vujadin ja nisam spominjao 75 i 33 misleci na dobre stare
Meni se 33 realno S2 bas dopada a finansije mi nisu bas najbolje da mogu sebi priustiti dobru staru npr 1300 gt i verovatno necu lepa mi je 33 S2 a za ulozen novac u nju sam mogao pazariti neku 156
Ali zato boxer i 33 za mene rulz mozda nekada ako budem mogao pored 33 budem imao mogucnosti za nekog sprinta ili jos bolje GTV6
Nisam mislio na tebe licno, pricao sam o necemu sto provejava kroz forum, a sto moze dovede do toga da postane kao neka dogma, a jednostavno - nije tacno. Hvala Bogu da volis svoj auto i to je normalno. Ima puno toga kod boxer Alfi sto ima da se voli. Ali, to nisu cenjene Alfe i za to postoje hladni i objektivni razlozi zasto je to tako.

Upravo su boxer Alfe primer pogresnog pristupa priblizavanja masama, a koji je izveden na "alfisticki nacin". Boxer Alfe su imale gomilu nesvakidasnjih i naprednih tehnickih resenja koje su bila utemeljena na iskustvima iz auto moto sporta, ali ta resenja obicni kupci nisu znali da cene i prepoznaju. Sta briga tamo neku domacicu iz Brisela koja kupi Alfasud 1.2 zasto se stavljaju posebne Golden Lodge svecice sa golom elektrodom koje dizu obrtaje kada norma sat za njihovu promenu kosta 3x vise nego na drugom automobilu iz klase...sta je brigalo prosecnog kupca sto je dobio auto sa 4 diska i obrtomerom u serijskoj opremi sto je bilo nezamislivo u to vreme kada su limove u fabrici kraj Napulja drzali napolju pa su kola izlazila iz fabrike sa tackicama korozije da bi se bukvalno raspadala polse 2-3 godine..ceo taj projekat jako ambiciozno i napredno smilsljen sa na kraju pokazao kao neuspesan...

Alfa 75...taj auto je bio retrogradan vec kada se pojavio. To je bila prakticno druga evolucija Alfette, znaci dvaputa podgrejana Alfetta...koja nije bila savrsen koncept sa svojim hronicnim problemima sa transaxle menjacem. I pored svega svi smo je simpatisali, iako je svako objektivan znao da nema sta da trazi pored vec tada mnogo naprednije konkurencije...pogotovu na trkama. I sta je ironija sudbine - i takva starmala Alfa 75 sa panelima od Alfette i salt tablom u kojoj je jedina obla stvar bio volan (jer nije bilo para za foblu finu plastiku) se prodavala jako dobro - ali uzalud jer je tada Alfa bila u drzavnom vlasnistvu i poslovala krajnje neracionalno. Drzavno vlasnistvo nad Alfom u 80-im godinama predstavlja "mracni srednji vek" za Alfu, a Fiatovo vlasnistvo "renesansu" Alfe.

Kritika Fiata kao vlasnika je kao pljuvanje u tanjir iz koga jedete. Prvo, sto su spasili Alfu od bankrota i od neupesnih modela koji su bili totalno zastareli (Alfa 90). Drugo, sto mi nimalo nije milo, sto su mnogo vise investirali u Alfu, naustrb Lancie. Pa, zar nije logicno da Alfa Mito bude nova Lancia Y...to se iz aviona vidi da to nije model za Alfu, vec za Lanciu. Pa zar nije logicno da se buduci SUV koji ce biti Alfa zove Lanca imenom - ko je bio prvak u reliju i imao 4x4 pogon - Alfa ili Lancia? Ali Alfa ima prednost nad Lancia u Fiatovom koncernu sve vreme i mnogo vise para se strovaljuje u nju...a da ironija bude veca Lancia se bolje prodaje iako ima smesnu paletu modela...Pricati o Fiatu kao nekom koji ogranicava i unizava Alfu je smesno. Istina je upravo suprotna.

Fiat je u poslednje vreme poceo da luta sa Alfom. Verovatno da je razlog i u tome sto se dosta ljudi u kratkom vremenskom periodu smenilo na celu Alfe, a to nikako nije dobro. Promene sefova, tehnickih direktora i dizajnera ne bi mogla da izdrzi ni mnogo veca firma od Alfe, ali to je problem za njih sto nisu uspeli da odrza svoje vrhunske menadzere od kojih je vecina otisla u VAG koncern. Da bi Alfa mogla da posluje sa nekom tankom zaradom morala bi da proizovodi 300000 autmobila godisnje, a Alfa nije ni blizu tome. 159 se nije pokazala jer je njena produkcija skupa, paleta motora lose rasporedjena, nisu izbacili GTA i Sportwagon varijante i pocetna cena je bila jako visoka...jednostavno zbog pocetnih losih rezultata nisu hteli vise da ulazu u model (jako pogresna odluka) i zbog toga je ostao nedorecen, iako je osnovi odlican auto. Onda su prodaju hteli da postignu na vestacki nacin tako sto su izbacili Mito, ali se Mito slabo prodaje - svetska kriza utice na prodaju executive malih autmobila kao sto je Mini i Mito, a takodje je i problem sto je Fiat izbacio 500 koji je objektivno daleko zanimljiviji auto od Mita. Brera isto slabo ide jer je ostala samo na nivou sminkerskog kupea. Katastrofa je da se bajati GT koji je nabrzaka napravljen pre 5 fodina sve vreme bolje prodaje od Brere.

Ovaj potez da se otvori americko trziste je odlican, ali trazi vreme. Medjutim, Fiat mora da vodi racuna dokle moze da ide u lepljenju amblema na tudje modele. Alfa Romeo je isuvise veliko ime da bi se njime kitila mediokritetska vozila. Nadam se da ce imati kocnicu u tome i da ce smisliti neku celovitu strategiju jer ovo deluje kao neko bauljanje u pomrcini...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
vojaalfa
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Postovi: 2009
Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Uto Jul 07, 2009 9:56 am

Alfa i netreba da ima hiperprodukciju, kako sada stoje stvari ona treba da bude sportsko odeljenje Fiata (jeftinija varijanta), tj. da reklamira fiat koji ima odlicnu podlogu za pravljenje gradskih autica u velikim serijama (500,Grande punto itd.) tako da sto se mene tice radije bih stavio Alfin znak na Fiata.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Uto Jul 07, 2009 5:06 pm

@ Starac Vujadin
Odličan tekst, zavidno poznavanje materije i istorijata našeg dragog brenda!!
Slažem se u potpunosti, a imao bih samo par malih digresija:
- Koliko ja pratim situaciju, Mini ima konstantno odličnu prodaju, a usled efekata SEKA-e prodaja je čak i pospešena na mnogim tržištima pri čemu se širi krug simpatizera. Mi.To svakako ne zaistaje za Minijem ni za pedalj (čak naprotiv), ali logično je da vozilo sa Alfinim bedžom ne može u hiperprodukciju sve i da hoće. Uostalom i politika cena je takva da se ide na veći profit po jedinici, a da se za model opredeljuju samo zaljubljenici, ili da bude drugo ili treće (gradsko) vozilo za dobro stojeće porodice. U tom kontekstu nisam siguran da prodaja ide slabo jer je pitanje šta je u fabrici uopšte očekivano ako govorimo o ciframa!? Ali svakako da je kriza sasekla mnoge ambicije i planove.
- Kada govorimo o politici cena generalno i pozabavimo se modelom 159, mislim da su stvari bile suđene da teku ovim tokom. Alfa je imala dva izbora: Ili da pravi kompromise po pitanju cene (i kvaliteta), ili da se stane na crtu sa najrenomiranijima i dokaže upravo na polju pouzdanosti i trajnosti, uz najveći broj odlika koje je tradicionalno karakterišu. Da se krenulo prvim putem, imali bi deja-vu jer su upravo kompromisi tog tipa doveli do srozavanja ugleda i lepljenja etikete nepouzdanosti, koja nas i dan danas više nego neopravdano prati. Zato se krenulo ispravnim putem i napravljeno je vozilo koje fantastično izgleda, koje je izuzetno komforno, stabilno, sigurno, krcato opremom i sasvim pouzdano. To je vozilo koje izuzetno dobro leži na putu i svi smo već davno videli klip kako Alfa pobeđuje na testu izbegavanja prepreka, a i od naših kolega (srećnih vlasnika) možemo čuti kako 159-ka leži na putu! Ostalo je pitanje performansi koje svakako nisu loše, ali nisu ni tradicionalno iznad proseka, pogotovo ako pričamo o benzincima. Ta je priča poznata i ne bih se vraćao zašto i kako. Elem, dobili smo proizvod koji ni po čemu ne zaostaje za nemačkom konkurencijom iz BMW-a, Mercedesa, Audija, koji je čak i mnogo lepše upakovan i koji može da se meri po kvalitetu i trajnosti! To mora približno i da košta, zar ne? Zato je odjednom aktuelna gama iz Alfe postala preskupa neupućenima ili onima koji su tradicionalno plitkog džepa! Problem je u tome da neko ko je finansijski potkovan i može sebi da priušti nov automobil iz D segmenta, da će odmah posegnuti za nemačkom trojkom i neće ni pogledati Alfu jer on "zna" da je lošija i nepouzdana, dok ovi drugi imaju visoku reputacijiu! Još je gore ovde kod nas, ko će još da se zaleti i kupi 159-ku kao vozilo za firmu (direktorsko vozilo)? Kupiće je samo malobrojni poznavaoci i entuzijasti koji pride dobro stoje sa finansijama, a takvu su ovde retki i skidam im kapu! Otud problemi i sa prodajom i sa profilisanjem na tržištu, a kada se jednom dospe na loš glas (opravdano ili neopravdano), onda dugo traje da se situacija preokrene i u tom smislu se i mora ići teškim putevima i prečicama koje ne moraju obavezno da nam se svima sviđaju!
- Ne mogu da opišem koliko sam srećan što je Alfa i dalje pod italijanskom zastavom i patronatom FIAT-a!! Ne mogu ni da zamislim kako bi joj bilo bolje pod šapom nekog VW-a naprimer, ili možda indijske TATE ili nekog šestog!? Ljudi, nije rukovodstvo FIAT-a savršeno, ima lutanja kod donošenja odluka menadžmenta, ali ko Alfi može želeti bolje i više nego matični FIAT? Pa znaju Italijani koliko ima fanova, znaju istorijat i sve ono što se izdešavalo tokom decenija i ne treba sumnjati da je i njima stalo da Alfa živi!
- Zaista je šteta što nije izbačena 159 GTA, pogotovo nakon što su već vršena testiranja na Nurburgingu, što postoje špijunski snimci i što se ozbiljno špekulisalo sa podacima o snazi motora. Opet bih rekao da je SEKA kriva za odlaganje i nadam se da još sve nije propalo obzirom da bi to bio pravi biser na točkovima :love:
Ostaje za utehu nova Alfa Milano koja izgleda kao bombona i možda baš ona zatalasa tržište u C segmentu! Izgleda sjajno i sigurno je izuzetno kvalitetna i poželjna, mada svakako neće biti jeftina.
- Slažem se za Lanciu, šteta što i ona ne sija punim sjajem i zaista ne znam kakvi su planovi za nju! Sestrinskoj firmi želim sve najbolje!
- Konačno, planovi osvajanja tržišta USA su ambiciozni i možda ključni za preživljavanje, pa i kasniji eventualni preporod. Alfa mora uraditi nešto da poveća produkciju/profit, a da u isto vreme ostane svoja i zadovolji najprobirljivije entuzijaste. Đavolski težak zadatak i ako u tome uspe, menadžmentu treba podići spomenik!
Iako imam prilično blagonaklon stav, mnogo strpljenja, poverenja i živaca, lagao bih kada bih rekao da mi je svejedno kada se prave tako veliki i bolni kompromisi! Da bude gore zlo, ni tada niko ne garantuje uspeh! Ali želim da verujem kako će sve biti OK, pa da ćemo se jednog dana smejati i šaliti zbog ovolike panike i paranoje! Gledam da ostanem pozitivan :arflag
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
Dzoni Romeo
Lokacija: Bg
Postovi: 23
Pridružio se: Uto Jan 06, 2009 3:49 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Uto Jul 07, 2009 9:09 pm

Mislim da smo malo otisli u off topic :drink
No, slozio bih se da je ALFA oduvek bila cudna karika u auto industriji. Oduvek su imali zanimljive i drugacije automobile, sa pravim sportskim osobinama, pravi petrol head automobil. Ali svako vreme nosi svoje breme. Slozio bih se da koliko god 159ka iskakala iz cele price , mislim da je najbolji auto u klasi , da se najbolje ponasa na putu i da ima najagresivniji izgled. Sto se tice pogona, mene impresionira jedino 4x4, tj. pogon na sva cetiri tocka. Kad bi mogao zadnji bilo bi dobro , ali ponovo kazem vam 159ka , ali i MiTo su odlicni i sa prednjom vucom
:arflag
Korisnikov avatar
Mique
Contact:
Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd - Žarkovo
Postovi: 2342
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 9:09 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Pet Jul 31, 2009 9:42 pm

Znaci oci su mi ispale dok sam procitao citav topic ali moram priznati da me je Starac ponovo odusevio poznavanjem materije i uopste citavim razmisljanjem. :good: :amen: :thumbsup: Ne bih rasplamsavao pozar ali iako Igor kao sto svo ovde znamo poseduje 159 ne bih se sa njim slozio u par stvari a to je da su benzinski agregati losiji u odnosu na dizele U 159 kao i da je zvuk jtd bolji od TS,mada naravno to je subjektivan osecaj ali ipak tesko se sa tim slazem.Vozio sam se tokom citave Univerzijade u 159 2.2 JTS i mogu reci da je to zaista odlican agregat koji u svakom smislu prati auto.Nije toliko impresivan kao 2.0 u 156 ali ipak su to dva razlicita auto,drugacije napravljeni ali sve Alfe posle te sektasice (75) poseduje i dalje taj Alfin duh , tradiciju i nasledje,jer sam na desetine ljudi naveo da zavole Alfe do te mere da su mnogi od njih svoje Astre i Golfove zamenili sa 156 i 147.Jer ja mislim da sem Alfe ne postoji nijedan auto u koji se zaljubis kada prvi put sednes u njega.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Sub Avg 01, 2009 10:58 am

@ Mique

Naravno, niko ne spori da su JTS motori dobri motori i besmisleno je o njima govoriti loše, ali mislim da smo svi ovde nekako rezervisani prema njima ponajviše zbog saradnje sa GM-om i što to nisu pravi Alfini motori. Rekao bih da je lako progutati ako se pozajmi nečija platforma, mehanički sklop, ili slično, te da to u krajnjem ne može pomutiti suštinu onoga što Alfa predstavlja, ali srce, odnosno motor treba da je čisto Alfin jer je Cuore Sportivo glavno obeležje automobila (pored neprevaziđenog dizajna)! Hajde da u Alfi ne znaju da naprave mašinu, pa da čovek kaže, ali ovako... To je jedan od onih većih kompromisa sa kojima se nije lako pomiriti obzirom da JTS motori niti vuku niti zvuče onako kako bi mogli (trebali). Sa druge strane oni monstrumi JTDM su čisto Alfini (Fiatovi) i teško im je pronaći takmaca, pogotovo onaj od 2,4 litre koji je pravi tehnološki biser!
Zato te JTS vidim samo kao neko prelazno rešenje zbog finansijske oskudice i usled intenzivnih radova na malolitražnim turbo motorima sa direktnim ubrizgavanjem što su nekako prvi pokrenuli Fiat i VW. Ove nove mašine, pre svega misleći na 1.4 za Mi.To i Milano, te 1.8 za restilizovanu 159-ku su prava stvar, a mislim da se ne može ni porediti 159-ka 2.2 JTS sa ovom novom 1.8Tb. Ne samo što je motor jači, ima turbo punjač, savremeniji, efikasniji, nego je još i mnogo prihvatljiviji za naše tržište obzirom da je cena registracije vozila opremljenog tim motorom značajno manja. Zato lično imam dosta skepse prema tom 2.2 JTS, iako se naravno ne bih bunio kada bih ga vozio :)
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
Mique
Contact:
Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd - Žarkovo
Postovi: 2342
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 9:09 am

Re: Dodge MITO & Alfa Romeo Nitro

Sub Avg 01, 2009 5:26 pm

Slazem se sa tobom i nije da sam ja sada nesto odusevljen njima ali ne moze se osporiti da su losi ili pak da su losiji od konkurentskih agregata.Tacno je da nemaju taj alfin zvuk i to ''nasledje'' prethodnih vremena.Svi znamo ovde sta je Aresse V6 za ovaj GM 3.2,ali hej,to je taj kompromis na koji je 85% proizvodjaca prinudjen danas u ova teska vremena i da danas nije sve isto.Ali eto i ti hvaljeni JTD su na neki nacin trend,kompromis kako god zelis nazvati jer je Alfa bila i ostala prepoznatljiva po benzinskim agregatima.Ali to su davno prosla vremena kada si vozio neki V6 ili turbo motor.A sto se tog 1.9 jtd tice vidi se da je ''slab'' za 159 jer koliko vidim tek uz neki chip on ide kako neko zeli.Pa sta sada svako ko kupi taj model mora ga chipovati ???? A ta prica oko registracije je samo kod nas bitna svuda na zapadu to se plati jednom osiguranje obnavljas svake godine,tako da njima nije bitno da li je 2.0 2.2 ili 3.5 ukoliko kupuju nov.Jedino je u ovoj nasoj banana drzavi problem voziti auto na benzin i da nema preko 2500 kubika :banghead: :banghead: :banghead:
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”