Giulia-naslednik 159?
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Ako misle da se probiju u USA, moraju raditi na sigurnosti vozila. Tamo ljudi puno paznje poklanjaju upravo tome. Samo safety... Tu saradnja sa Saab-om dobro dodje. Evo krece i TB...opet kao Saab
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Lupa se pa se rastura, malo ko prica sa bilo kakvim informacijama i argumentima, ovaj forum je poceo da zvuci kao zabaviste, ciji je tata jaci, je li Supermen ili Batman, smesno...
Italijanska autoindustirja luta vec decenijama i tu, cini mi se, najvise fali cvrsta ruka i jasan cilj, sto Nemci svakako imaju. Kao primer, Seat, Skoda, Wagen, Audi, svaka od tih kuca ima svoje mesto na trzistu i svaki njihov model (ili skoro svaki) ima svoju jasnu namenu, mesto u gami i vrlo brzo se vidi uspeh svakog od pomenutih brendova od kada su u rukama Nemaca, to je cinjenica.
Da ne bude da pricam napamet, secam se momenta kad je Skodu uzeo VW, ma nije bilo sanse da se samo zamisli kako ce obican narod pasti na to i poceti kupocati to smece sa samo novim vlasnicima, prica je bila ustaljenija od one koja vazi za Alfu, pa eto za godinu-dve sve se promenilo, kao da je oduvek bilo tako.
Ako uzmemo Fiat grupaciju i u kakvom je polozaju Lancia, odmah se vidi da stvari ne funkcionisu nikako, koliko god da se Lancia prodaje bolje od Alfe, ne moze mi neko reci da jedna istocno evropska Skoda, ili hajde malo bolji Seat od nicega pocinju da budu best selleri u pojedinim segmentima za vrlo kratko vreme, a da Lancia ne moze preko 15 godina da se stavi na noge, kao i to da Lancia jos uvek nema jasno definisanu gamu modela.
Kad bi nekim cudom Alfa presla u ruke Nemaca, veoma brzo bi oni umeli toliki potencijal da iskoriste, mislim u smislu istorije i tradicije, a i u smislu toga sto Alfa stvarno ima da ponudi kupcima. Naravno da se to (nadam se ipak) nece desiti, ali poenta je ista kao i sa Vojvodinom, koliko se od nje dobija ovakvim pristupom u zemljoradnji, a koliko bi moglo nekim drugim naconim obrade zemlje i tehnologijama...
Alfa ne treba da prodaje milion modela godisnje, nije ona takav brend, ali prosto je porazavajuce da ne moze da proda ni ono najosnovnije da bi opstala kao takva, e tu se postavlja pitanje o cemu misle sefovi, koji opet posto VW nece u Alfu, odose u VW...
Jasna ideja, vizija i cilj, tada ne bi bilo tog lutanja i sa modelima i sa pogonom, pa i sa dizajnom, sada se priblizavaju sirim masama i to je pogresno, potpuno bez smisla i jasne ideje, eto tek da se nesto radi drugacije, a jos ako krene ovaj rebadgeing sa Dodge-om... Katastrofa, nista drugo....
I jos ce neko da mi kaze da je toliko skupo napraviti, ili otkupiti RWD platformu, pa bar za jedan model iz game, to tek ne mogu da zamislim...
Italijanska autoindustirja luta vec decenijama i tu, cini mi se, najvise fali cvrsta ruka i jasan cilj, sto Nemci svakako imaju. Kao primer, Seat, Skoda, Wagen, Audi, svaka od tih kuca ima svoje mesto na trzistu i svaki njihov model (ili skoro svaki) ima svoju jasnu namenu, mesto u gami i vrlo brzo se vidi uspeh svakog od pomenutih brendova od kada su u rukama Nemaca, to je cinjenica.
Da ne bude da pricam napamet, secam se momenta kad je Skodu uzeo VW, ma nije bilo sanse da se samo zamisli kako ce obican narod pasti na to i poceti kupocati to smece sa samo novim vlasnicima, prica je bila ustaljenija od one koja vazi za Alfu, pa eto za godinu-dve sve se promenilo, kao da je oduvek bilo tako.
Ako uzmemo Fiat grupaciju i u kakvom je polozaju Lancia, odmah se vidi da stvari ne funkcionisu nikako, koliko god da se Lancia prodaje bolje od Alfe, ne moze mi neko reci da jedna istocno evropska Skoda, ili hajde malo bolji Seat od nicega pocinju da budu best selleri u pojedinim segmentima za vrlo kratko vreme, a da Lancia ne moze preko 15 godina da se stavi na noge, kao i to da Lancia jos uvek nema jasno definisanu gamu modela.
Kad bi nekim cudom Alfa presla u ruke Nemaca, veoma brzo bi oni umeli toliki potencijal da iskoriste, mislim u smislu istorije i tradicije, a i u smislu toga sto Alfa stvarno ima da ponudi kupcima. Naravno da se to (nadam se ipak) nece desiti, ali poenta je ista kao i sa Vojvodinom, koliko se od nje dobija ovakvim pristupom u zemljoradnji, a koliko bi moglo nekim drugim naconim obrade zemlje i tehnologijama...
Alfa ne treba da prodaje milion modela godisnje, nije ona takav brend, ali prosto je porazavajuce da ne moze da proda ni ono najosnovnije da bi opstala kao takva, e tu se postavlja pitanje o cemu misle sefovi, koji opet posto VW nece u Alfu, odose u VW...
Jasna ideja, vizija i cilj, tada ne bi bilo tog lutanja i sa modelima i sa pogonom, pa i sa dizajnom, sada se priblizavaju sirim masama i to je pogresno, potpuno bez smisla i jasne ideje, eto tek da se nesto radi drugacije, a jos ako krene ovaj rebadgeing sa Dodge-om... Katastrofa, nista drugo....
I jos ce neko da mi kaze da je toliko skupo napraviti, ili otkupiti RWD platformu, pa bar za jedan model iz game, to tek ne mogu da zamislim...
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Miqe to za motor i sasiju sam rekao ironocno-naravno da su i ta sasija i motor pun pogodak...
Licno mislim da se Alfa i Lancia nalaze kao u zivom blatu,sto vise pokusavaju da se izvucu-vise tonu...Ne znam...Uzdali su se u De Mea,koji je zavrsio u VW,u kom je zavrsio i Valter da Silva,sto barem meni govori da VW uveliko koristi potencijale koje je Alfa imala,a nije iskoristila na pravi nacin...Sto se SEAT-a i SKODE tice,narodu je dovoljno da znaju "da ih pravi" VW,a sto su se do juce sprdali sa skodom-to nista...
Licno mislim da se Alfa i Lancia nalaze kao u zivom blatu,sto vise pokusavaju da se izvucu-vise tonu...Ne znam...Uzdali su se u De Mea,koji je zavrsio u VW,u kom je zavrsio i Valter da Silva,sto barem meni govori da VW uveliko koristi potencijale koje je Alfa imala,a nije iskoristila na pravi nacin...Sto se SEAT-a i SKODE tice,narodu je dovoljno da znaju "da ih pravi" VW,a sto su se do juce sprdali sa skodom-to nista...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Kapiram ja tebe i sta hoces da kazes ali ja mislim da smo mi poslednji koji bi trebali da ih kritikujemo na osnovu nekih photo shop slika.Jednom sam se tako opekao za MiTo i od tada sam promenio pristup.Znaci od sada , sacekam da legne citava stvar,pa cu onda reci svoje misljenje.Sada kada je svuda kriza a kod Italijana nazalost ona traje mnogo duze,mi barem ovde moramo podrzati nasu Alfu!!!
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- mirkom
- Garaža: alfetta gtv 2.0 85g. alfetta gtv 2.0 79g.
- Lokacija: Nis
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
jedno pitanje u vezi alfe 159, znam da je 3.2 jts general motorsov motor, da li je i 2.2 jts takodje gm, to sam negde cuo, pa jel moguce da alfa u svom najprodavanijem i top modelu nema svoj benzinski motor.. ne znam onda poentu
kupovine alfe ako ima motor iz opel vektre, gde je tu tradicija, istorija, performanse, zvuk??
kupovine alfe ako ima motor iz opel vektre, gde je tu tradicija, istorija, performanse, zvuk??
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Nazalost da i to je Gm OPEL
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- rakocevic011
- Garaža: 164 2.0 t.s.
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
@alfaholic Kad bi nekim cudom Alfa presla u ruke Nemaca, veoma brzo bi oni umeli toliki potencijal da iskoriste, mislim u smislu istorije i tradicije, a i u smislu toga sto Alfa stvarno ima da ponudi kupcima.
Negde sam pročitao da je za izradu 159-ke angažovan između ostalog i bivši direktor kontrole kvaliteta iz BMW-a, naravno nemac.
Ispravite me ako grešim ali mislim da je to urodilo plodom.
Negde sam pročitao da je za izradu 159-ke angažovan između ostalog i bivši direktor kontrole kvaliteta iz BMW-a, naravno nemac.
Ispravite me ako grešim ali mislim da je to urodilo plodom.
Poslednja izmena od rakocevic011 u Pon Avg 17, 2009 1:36 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Nije ceo motor, samo blok...
Jeste urodilo plodom, ali je i on otisao iz Alfe kao i mnogi...
Jeste urodilo plodom, ali je i on otisao iz Alfe kao i mnogi...
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Zato taj motor od 3.2L i nije nešto posebno Alfin 1750TB ima 99% performansi tog motora sa skoro upola manjom zapreminom!
Turismo Internacionale
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Kao i svaki drugi turbo motor... Ne bih se slozio da taj GM 3.2 ne valja, mana mu je sto je dosao sa strane posle Arese V6 i ne tako karakteristican zvuk za Alfin V6, ali sa druge strane sam zvuk motora najvise dolazi iz usisa, dakle iz glave a ne iz bloka tako da se malo preteruje sa tim GM blokovima...
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Nije rec toliko o zvuku koliko je do samog motora,na vecini testova su se slozili da nije tako ubedljiv kao stari V6 a ima i 10ks vise.Ali mozda je to njihov subjektivan osecaj.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Pa zato to kazem, porede ga sa starim koji je evoluirao 30 godina, sa druge strane svaki automobil u koji je stavljen novi V6 je pretezak pa se tih 10 ks ne oseca, sta vise deluje kao slabasan za tu tezinu, a u startu se od njega ocekuje mnogo...
Ne znam sta ce biti od glasina da ce dva nova V6 agregata doci sa sledecim modelima 3.0 i 3.5, deluje mi kao utopija u ovom trenutku, ovaj GM-ov nije sluzio ni par godina, ne verujem da ce ga tek tako odbaciti sada...
Alfa Romeo uses the High Feature engine design, though with many modifications, as the JTS V6. The Alfa unit features lean-burn technology as on many other engines from the company. It displaces 3.2 L (3195 cc) and has an output of 260 PS (190 kW; 260 hp) at 6200 rpm and 322 N·m (237 ft·lbf) torque, with gasoline direct injection allowing a high compression ratio of 11.25:1. The engine is also equipped with cam-phasing on both inlet and exhaust side, thus the name "TwinPhaser". Fuel economy 4–6 km/liter in city, 8–9 km/liter on highway.
Alfa Romeo only acquires the core designs and productions of the HFV6. It is then taken to their factory and modified for their performance, fuel economy and sound characteristics.
Ne znam sta ce biti od glasina da ce dva nova V6 agregata doci sa sledecim modelima 3.0 i 3.5, deluje mi kao utopija u ovom trenutku, ovaj GM-ov nije sluzio ni par godina, ne verujem da ce ga tek tako odbaciti sada...
Alfa Romeo uses the High Feature engine design, though with many modifications, as the JTS V6. The Alfa unit features lean-burn technology as on many other engines from the company. It displaces 3.2 L (3195 cc) and has an output of 260 PS (190 kW; 260 hp) at 6200 rpm and 322 N·m (237 ft·lbf) torque, with gasoline direct injection allowing a high compression ratio of 11.25:1. The engine is also equipped with cam-phasing on both inlet and exhaust side, thus the name "TwinPhaser". Fuel economy 4–6 km/liter in city, 8–9 km/liter on highway.
Alfa Romeo only acquires the core designs and productions of the HFV6. It is then taken to their factory and modified for their performance, fuel economy and sound characteristics.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Alfa Romeo has a reputation for building brilliant engines, combining Italian passion and a sonorous soundtrack in vehicles that the average person can afford. However, in 2005, Alfa Romeo stopped building its own V6 engines and decided to use a unit supplied by General Motors. The engines still used an Alfa Romeo cylinder head and induction system but the heritage of the previous V6 engines no longer remained and to the purists the GM-sourced mills didn't have the Alfa magic.
For a while it was thought that Alfa Romeo was developing a pair of new V6 engines displacing 3.0 and 3.5L, respectively, which would output more than 100hp (74kW) per liter. Unfortunately, plans for the new V6 engines were shelved with the introduction of tougher carbon-dioxide emissions standards in Europe.
All is not lost, however, as rumor has it Alfa Romeo is still developing new V6 engines, but the latest design is for smaller displacement and forced-induction units. The new engines are allegedly being designed by former Ferrari engine boss Paolo Martinelli. Expected to displace between 2.7 and 3.3L, the new engines will output up to 350hp (261kW) in naturally aspirated form and up to 500hp (373kW) in turbocharged form.
There's yet to be any official word from Alfa Romeo in regards to the rumored V6 engine project but the idea of using smaller capacity forced-induction engines to save fuel is nothing new. Mercedes-Benz confirmed that its future powertrain lineup will feature full turbocharged engines and a number of other carmakers are planning to follow suit.
Ipak ovo normaly aspirated pa celih 350 ks deluje vrlo nestvarno, mozda su pogresili pa umesto 2 stavili 3, 250 bi bilo realnije mada je i to mnogo za NA 2.7...
For a while it was thought that Alfa Romeo was developing a pair of new V6 engines displacing 3.0 and 3.5L, respectively, which would output more than 100hp (74kW) per liter. Unfortunately, plans for the new V6 engines were shelved with the introduction of tougher carbon-dioxide emissions standards in Europe.
All is not lost, however, as rumor has it Alfa Romeo is still developing new V6 engines, but the latest design is for smaller displacement and forced-induction units. The new engines are allegedly being designed by former Ferrari engine boss Paolo Martinelli. Expected to displace between 2.7 and 3.3L, the new engines will output up to 350hp (261kW) in naturally aspirated form and up to 500hp (373kW) in turbocharged form.
There's yet to be any official word from Alfa Romeo in regards to the rumored V6 engine project but the idea of using smaller capacity forced-induction engines to save fuel is nothing new. Mercedes-Benz confirmed that its future powertrain lineup will feature full turbocharged engines and a number of other carmakers are planning to follow suit.
Ipak ovo normaly aspirated pa celih 350 ks deluje vrlo nestvarno, mozda su pogresili pa umesto 2 stavili 3, 250 bi bilo realnije mada je i to mnogo za NA 2.7...
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Ja sam na NS skupu provozao 159 sa tim gm bastardom i ne može da se poredi sa starim V6, jeste da je 159-ka teža dobrih 400 kg od mog gtv-a ali bi bar zbog pogona trebalo da se oseti ubrzanje u samom startu. Nebo i zemlja, a zvuk da ne spominjem
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Na Ada Huji sam dodao 80 kg na 150 ks i imao skoro 3 sekunde vise, 400 kg je trecina tezine auta...
Verujem da bi taj motor propevao kad bi ga ti turio u GTV i zvucno i po snazi...
Verujem da bi taj motor propevao kad bi ga ti turio u GTV i zvucno i po snazi...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
zamislite to... da nemci kupe Alfu...
najjaca posledica toga bila bi ta, sto bi dojucerasnji zadrti mrzitelji svega italijanskog dosli u nezgodnu poziciju kad bi im Alfisti rekli: da, bili ste u pravu. nemac je zaista nemac...
u principu, da se nadovezem na temu, ono sto mene intereresuje nije kupovina nove Alfe niti koliko je procenata takav auto zaista italijanski... ja cekam priliku, ako se taj 1750TB pokaze dobrim, da ga ugradim u 155, sa sve Q2... ili necim jos jacim
koliko pratim, Englezi su odlepili za njim, nikako da pocne prodaja 159TBi na ostrvu...
najjaca posledica toga bila bi ta, sto bi dojucerasnji zadrti mrzitelji svega italijanskog dosli u nezgodnu poziciju kad bi im Alfisti rekli: da, bili ste u pravu. nemac je zaista nemac...
u principu, da se nadovezem na temu, ono sto mene intereresuje nije kupovina nove Alfe niti koliko je procenata takav auto zaista italijanski... ja cekam priliku, ako se taj 1750TB pokaze dobrim, da ga ugradim u 155, sa sve Q2... ili necim jos jacim
koliko pratim, Englezi su odlepili za njim, nikako da pocne prodaja 159TBi na ostrvu...
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Boki, nema hemije izmedju mene i tog jts-a, a hemija je najbitnija u svakoj vezi
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
- ToNcA
- Garaža: Alfa 147 2.0TS, Renault Megane 1.5dci
- Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
Post
nisam ni cuo niti se vozio u V6 JTS-u ali verujem da je tako.
Ja zvuk mog TS-a ne bih menjao ni za sta sem mozda za neki pravi V6
Ipak Alfa moira i da se cuje.
Znate vec i sami - kada provozam nekog kolima prvi utisak nije "kako ovo dobro ide" vec "kako se ovo dobro cuje" a jedna drugarica je prokomentarisala "uuuuu, cuje se kao Ferari"
Re: Giulia-naslednik 159?
nisam ni cuo niti se vozio u V6 JTS-u ali verujem da je tako.
Ja zvuk mog TS-a ne bih menjao ni za sta sem mozda za neki pravi V6
Ipak Alfa moira i da se cuje.
Znate vec i sami - kada provozam nekog kolima prvi utisak nije "kako ovo dobro ide" vec "kako se ovo dobro cuje" a jedna drugarica je prokomentarisala "uuuuu, cuje se kao Ferari"
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Vozio sam 159 3.2 JTS i zvuk nije los. Bolji je u starom V6, svakako. Taj motor je tek trebalo da se razija, kao sto se razvijao i Busso V6. Ima ok obrtni moment, ali mnogo trosi i to mu je najveci problem koji bi mogao da se resi. Ni Busso V6 nije bio savrsen kada se pojavio.
Medjutim, s obzirom na trendove cisto sumnjam da ce Alfa nesto da proradi taj agregat, niti ce da razvija nove atmosferce, vec ce da ubacuje turbo motorcice.
Mada, s obzirom da je Alfa pomalo haoticna firma, nista se ne zna.
Medjutim, s obzirom na trendove cisto sumnjam da ce Alfa nesto da proradi taj agregat, niti ce da razvija nove atmosferce, vec ce da ubacuje turbo motorcice.
Mada, s obzirom da je Alfa pomalo haoticna firma, nista se ne zna.
Acqua-Olio-Benzina
- REDZEP
- Garaža: tomos APN 4,peglica,sporet na drva za rad preko zime
- Lokacija: gde Timok pozdravlja Veljkov grad
Post
necu reci 1.8tb,reci cu 1750tb.motor koji me je odusevio,obe bregaste su varijabilne,visok obrtni momenat...direktno ubrizgavanje u cilindre...
jednom recju TO JE TO!!!
Da englezi lude za njime i za novim 2.0jtdm aluminijumskim...
Re: Giulia-naslednik 159?
Tako je Deki,mislim da je vishe ALFA manji i nasvirani motor,do 2 litre...meni u tome lezi poenta,drati svabe sa manjim motorom,to sam cesto sinio i u tome je adrenalin...dekideki napisao:zamislite to... da nemci kupe Alfu...
najjaca posledica toga bila bi ta, sto bi dojucerasnji zadrti mrzitelji svega italijanskog dosli u nezgodnu poziciju kad bi im Alfisti rekli: da, bili ste u pravu. nemac je zaista nemac...
u principu, da se nadovezem na temu, ono sto mene intereresuje nije kupovina nove Alfe niti koliko je procenata takav auto zaista italijanski... ja cekam priliku, ako se taj 1750TB pokaze dobrim, da ga ugradim u 155, sa sve Q2... ili necim jos jacim
koliko pratim, Englezi su odlepili za njim, nikako da pocne prodaja 159TBi na ostrvu...
necu reci 1.8tb,reci cu 1750tb.motor koji me je odusevio,obe bregaste su varijabilne,visok obrtni momenat...direktno ubrizgavanje u cilindre...
jednom recju TO JE TO!!!
Da englezi lude za njime i za novim 2.0jtdm aluminijumskim...
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Da, a oni pe.deri iz Opela se duvaju kako je taj 2.0 JTDm zapravo njihov motor jer im je Fiat prodao licencu, a oni ga naravno zovu 2.0 CDTI i svojataju ga. I sad svi misle da su nemci napravili opet dobar motor Insignia je na platformi 159-tke koja je rađena sa Saab-om i GM-om, a taj aluminijumski 2.0 JTDm je zapravo u svim novim većim Opelima, a uskoro će biti i u Saab-ovima...
Nego, zar nisu i stariji 1.9JTD i 2.4JTD motori imali aluminijumski blok motora? Ja znam da sam ja sipao tečnost za hladnjak baš za Alu motore u moj bivši 156 koji je imao 1.9JTD!
Nego, zar nisu i stariji 1.9JTD i 2.4JTD motori imali aluminijumski blok motora? Ja znam da sam ja sipao tečnost za hladnjak baš za Alu motore u moj bivši 156 koji je imao 1.9JTD!
Turismo Internacionale
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
Mislis da nece turati V6 atmo? Ili mislis da ce biti kao u jednoj od varijanti sa neta, dva manja V6 turbo, jedan oko 2.3 drugi oko 2.7 l?!starac vujadin napisao:Medjutim, s obzirom na trendove cisto sumnjam da ce Alfa nesto da proradi taj agregat, niti ce da razvija nove atmosferce, vec ce da ubacuje turbo motorcice.
- Darko_NS
- Garaža: Skoda Superb 1.4
Lancia Lybra 1.8 - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Giulia-naslednik 159?
cuo sam da postoje i varijante alfe 159 sa motorom 1.8mpi, to nema u cenovniku za srbiju, gde se prodaju takve verzije... pretpostavljam da je to 1.8 motor iz opel astre pa zar nisi mogli malo da osavremene stari 1.8 twin spark ili tako nesto