Vjeroval ili ne...
Kažu da dobro izgleda straga A pobijedio je i konkurenciju kao sto su VW Scirocco i Lancia Delta
LINK
MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Samo jos ovo "nam" je trebalo.Ovo je jedno od rijetkih takmicenja dje bih volio da je pobijedio W.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
So, in case you had any doubts, driving a MiTo is 100% heterosexual...
Hehe...
Hehe...
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Autor članka se potrudio da malo izgladi stvari tom zadnjom rečenicom
Možda je ovo namjeran marketinški potez. Prošle godine je pobijedio Fiat 500, koji je napravio pravi bum. Sad će i MiTo da se prodaje ko lud
Možda je ovo namjeran marketinški potez. Prošle godine je pobijedio Fiat 500, koji je napravio pravi bum. Sad će i MiTo da se prodaje ko lud
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
MiTo ce se prodavati dobro, nije u tome poenta, vec se radi o prostoj stari, prilicno je ruzan, ono jos gore od toga je da ce sve sledece Alfe u narednih par godina imati tu definiciju 8C, jer od (ako se dobro secam) 280 000 prodatih vozila u Italiji 2008. godine, preko 45% je Fiat, oko 4.5% Lancia i manje od 1.5% je Alfa, sto je razlog zasto su vec uveliko depresivni Alfini celnici odlucili da naredni modeli budu kao 8C, nema veze sto su ruzni, valjda ce se dobro prodavati jer lice na Competizione...
Hvatanje za slamku, nista drugo...
Ono sto mene interesuje je, kad prave novi model da li tacno znaju kakav je u poredjenju sa drugima pa ih testovi nimalo ne iznenadjuju, ili su zaokupljeni stvaranjem pa misle da su napravili nesto dobro, a onda ih uporedni testovi docekaju na noz, voleo bih to da znam...
Znam po sebi kad radim autorski rad, dokle god se ne istestiram i uporedim sa nekom referencom, imam utisak da sam odlicno obavio posao, ali posle usporedbe sve bude dijametralno drugacije...
Hvatanje za slamku, nista drugo...
Ono sto mene interesuje je, kad prave novi model da li tacno znaju kakav je u poredjenju sa drugima pa ih testovi nimalo ne iznenadjuju, ili su zaokupljeni stvaranjem pa misle da su napravili nesto dobro, a onda ih uporedni testovi docekaju na noz, voleo bih to da znam...
Znam po sebi kad radim autorski rad, dokle god se ne istestiram i uporedim sa nekom referencom, imam utisak da sam odlicno obavio posao, ali posle usporedbe sve bude dijametralno drugacije...
- alessandro
- Garaža: 1998 Lancia Delta HPE 1.6 16V
- Lokacija: Republic of Srpska
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Evo jedno moje razmišljanje. Pitaš se da li glavešine unaprijed znaju da će MiTo biti lošiji od konkurencije, ili to saznaju naknadno. Sasvim je moguće da se to unaprijed to zna, ali to izgleda nije presudna stvar.
Svi mi dobro znamo da su Alfe uvijek bile na pomalo lošem glasu, kao kvare se, dok su neki drugi (nijemci) važili za "pouzdana" auta. Kad su performanse u pitanju, Alfe su uglavnom bile u prednosti, ali to prosječnog kupca baš i ne zanima. Bitno je koliko troši i kvari li se često, a ne kakve ocjene ima na testu nagle promjene pravca pri velikim brzinama i slično. A povrh svega, starije generacije (npr. 75, 155, 164) su imale dizajn koji se nije dopadao baš svakome.
Onda je stigla 156... To je auto koji je svakome, ali baš svakome lijep, a uz sve to ima i odlične vozne karakteristike. I taj se baš prodavao...ali ne zbog voznih karakteristika, već zbog izgleda. Jedina njegova mana je opet bila "nepouzdanost", tj. neki sitni nedostaci i kvarovi na elektronici (kako se to popularno kaže) koje nije znao baš svako da otkloni, a koji nerviraju, što je pomalo kvarilo kompletan utisak, ali ne toliko. Opet je izgled bio bitniji.
E onda su riješili da nasljednik bude žestoka konkurencija švabama, i stigla je 159. Prava Alfa, agresivniji look, sjajni motori, i da ne zaboravimo, skoro pa vrhunski kvalitet izrade. I zatim, loši prodajni rezultati. Zašto? Zbog izgleda, vanjskog i unutrašnjeg...moje mišljenje. Takav dizajn nije bio po mjeri svakoga, kao što je slučaj sa 156. Dizajn za nijansku više sportski nego elegantan. Unutrašnjost sportski orjentisana, u duhu Alfe, bez mnogo nepotrebnih gluposti, ali koje privlače masu. Čist dokaz za to je sljedeći događaj. Nailazim sa drugom ulicom, kad jedan pored drugog stoje A6 otprilike 2002. godište i nova 159 2.4 JTDm Q4. Zagledamo ih mi (ja samo Alfu) i on će meni: "Pa šta znam, nije mi ova Alfa nešto, unutra je nakako spartanska, Audi je bolji"! Ja da poludim! Pa ako je Audi nekada imao ružno auto, to je taj A6! A mogu se kladiti da je pored bila 156 da bi drugačije razmišljao.
8C je iskorišten kako bi se opipao puls tržišta, da vide šta ljudi vole. I opet niko nije ostao ravnodušan (u pozitivnom smislu). Sada je izašao MiTo koji u nekim detaljima neodoljivo podsjeća na 8C. I to ljudi vole. Ako ne mogu imati 8C, hajde bar da kupim onog što ima iste farove. Avangardan dizajn, po meni više francuski nego italijanski, ali je bitno da liči na 8C, koliko-toliko. Isto kao i sa mobilnim telefonima. Svi bi rado posjedovali Nokia 8800 Carbon Arte, Sapphire Arte, ali su malo skupi...pa onda kupuju kineske kopije za 150 evra, jer samo izgledaju isto.
I zato je, da se vratim na početak priče, sasvim moguće da se svjesno pravio auto koji će biti slabiji od konkurencije, ali će se prodavati. A to je jedino bitno...
Svi mi dobro znamo da su Alfe uvijek bile na pomalo lošem glasu, kao kvare se, dok su neki drugi (nijemci) važili za "pouzdana" auta. Kad su performanse u pitanju, Alfe su uglavnom bile u prednosti, ali to prosječnog kupca baš i ne zanima. Bitno je koliko troši i kvari li se često, a ne kakve ocjene ima na testu nagle promjene pravca pri velikim brzinama i slično. A povrh svega, starije generacije (npr. 75, 155, 164) su imale dizajn koji se nije dopadao baš svakome.
Onda je stigla 156... To je auto koji je svakome, ali baš svakome lijep, a uz sve to ima i odlične vozne karakteristike. I taj se baš prodavao...ali ne zbog voznih karakteristika, već zbog izgleda. Jedina njegova mana je opet bila "nepouzdanost", tj. neki sitni nedostaci i kvarovi na elektronici (kako se to popularno kaže) koje nije znao baš svako da otkloni, a koji nerviraju, što je pomalo kvarilo kompletan utisak, ali ne toliko. Opet je izgled bio bitniji.
E onda su riješili da nasljednik bude žestoka konkurencija švabama, i stigla je 159. Prava Alfa, agresivniji look, sjajni motori, i da ne zaboravimo, skoro pa vrhunski kvalitet izrade. I zatim, loši prodajni rezultati. Zašto? Zbog izgleda, vanjskog i unutrašnjeg...moje mišljenje. Takav dizajn nije bio po mjeri svakoga, kao što je slučaj sa 156. Dizajn za nijansku više sportski nego elegantan. Unutrašnjost sportski orjentisana, u duhu Alfe, bez mnogo nepotrebnih gluposti, ali koje privlače masu. Čist dokaz za to je sljedeći događaj. Nailazim sa drugom ulicom, kad jedan pored drugog stoje A6 otprilike 2002. godište i nova 159 2.4 JTDm Q4. Zagledamo ih mi (ja samo Alfu) i on će meni: "Pa šta znam, nije mi ova Alfa nešto, unutra je nakako spartanska, Audi je bolji"! Ja da poludim! Pa ako je Audi nekada imao ružno auto, to je taj A6! A mogu se kladiti da je pored bila 156 da bi drugačije razmišljao.
8C je iskorišten kako bi se opipao puls tržišta, da vide šta ljudi vole. I opet niko nije ostao ravnodušan (u pozitivnom smislu). Sada je izašao MiTo koji u nekim detaljima neodoljivo podsjeća na 8C. I to ljudi vole. Ako ne mogu imati 8C, hajde bar da kupim onog što ima iste farove. Avangardan dizajn, po meni više francuski nego italijanski, ali je bitno da liči na 8C, koliko-toliko. Isto kao i sa mobilnim telefonima. Svi bi rado posjedovali Nokia 8800 Carbon Arte, Sapphire Arte, ali su malo skupi...pa onda kupuju kineske kopije za 150 evra, jer samo izgledaju isto.
I zato je, da se vratim na početak priče, sasvim moguće da se svjesno pravio auto koji će biti slabiji od konkurencije, ali će se prodavati. A to je jedino bitno...
Everything should be made as simple as possible but not simpler.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Moram da se slozim... Ali dve stvari nemaju mnogo smisla...
Prva ima veze sa tim da treba potpuno da izmenis svoju filozofiju i ideologiju ne bi li uopste prodao neki prozivod...
A druga je vezana za 159 koja se svugde ocenjena kao najlepsi auto u klasi, da ne bude pretenciozno da kazem i sire...
U odnosu na ta dva gradi se cela ova nelogicnost vezana za prodaju, jer svi su se zalili sto je kvalitet los, sta je sada?! Audi je oduvek bio FWD pa niko nikad nije rekao da nije Premium zbog toga, ali zato svi to potenciraju kad je Alfa u pitanju...
Sa druge strane BMW napravi totalnu havariju sa dizajnom serije 5 i 7, pa opet nikom nista, sve se prodaje kao blesavo, pa zar i to ne spada u ono sto Premium mora da ponudi, vrhunski design?! Da nije smesno bilo bi zalosno...
Dakle, sustina ostaje... Svako udovoljavanje masi (a masa je vecina) znaci misliti tudjom glavom a ne svojom, da li ce im se svideti ovo, ili ono, a to vodi nigde drugde nego dole... Ono sto su nas ucili da je vecina u pravu nikako nije tacno, to je valjda mnogima ovde jasno...
Poenta je ostati dosledan sebi i tako prikloniti sebi one koji zaista postuju i cene tvoj rad, znaci imati verne poklonike bas zbog toga sto si i sam dosledan sebi, a ako je to sto pravis zaista dobro, bice i sledbenika dovoljno, nikada u vecini, ali bice ih dosta i uspeh ti je na duge staze zagarantovan jer to radis iskreno...
Neko ovde negde rece, usli su u korak sa konkurencijom koja nije na istom nivou i potpuno se slazem, rekoh vec, kao da se takmicis sa seljakom da si veci seljak od njega, a nisi i gubis u svakom slucaju...
E sad, postavlja se pitanje zasto cuvena Nemacka trojka uspeva ako rade za vecinu... Pa, takva im je ideologija i tu nema tajni... Drugacije je ako si ceo zivot radio na pronalazenju leka za rak, a onda te neko natera zbog vise para da odes i operises domace zivotinje, nece biti isto kao i onaj sto to radi ceo zivot i u tome se potpuno pronalazi... Ti si "fake", a on je "real"...
Pogledajmo malo ceo ovaj region (da se ne ogranicim na zemlju), sve kipi od neukusa i kicheraja, ono sto je svima dobro poznato je da je rec "Grand" postala odavno sinonim za "kako treba" i ono sto bi mnogi voleli, u bilo kom smislu... Momci vise nisu momci, a cure odavno imitiraju sve one kurvestije sa televizije, najgore je sto i deca na rodjendanima umesto Branka Kockice pevaju:"Glavobolja od vina, a nigde Aspirina"...
Uzmimo u obzir da je na planeti situacija prilicno slicna, samo u nekom drugom obliku, pa tako je pocelo da bude "in" sve ono sto to nikada nije smelo, crnacka "muzika" nastala od narko dilera, makroa i ostalog smeca, bacivsi u cosak ono najbolje sto su obojeni u Americi imali da pokazu... Gledajuci na to globalno i nije za ocekivati da ce biti drugaciji rezultati prodaje jedne Alfe... To je jos jedan pokazatelj da je ovom laznom sistemu dosao kraj, da ce i propasti sve sto je valjalo jer se sve vise postuje kupac i njegova volja, iako on o tome sto kupuje uglavnom nema pojma, ali to je vec neka druga i duga prica...
Vecina je upravo vecina jer pripada samoj sebi i niko iz nje ne zeli da se razlikuje i tako istupi i korak dalje iz te mase koja misli da je u pravu, zato imamo sve te izvestaje o losoj prodaji jer niko ne zeli da se razlikuje i kupi 159, jednostavno nisu takva pravila igre... Nema to veze sa tezinom, FWD, platformom, kvalitetom izrade i izgledom, sve se svodi na onu recenicu koju sam cuo kad sam prvi put dosao "ovde":"Svi bi zeleli Alfu, samo nemaju dovoljno hrabrosti"...
Prva ima veze sa tim da treba potpuno da izmenis svoju filozofiju i ideologiju ne bi li uopste prodao neki prozivod...
A druga je vezana za 159 koja se svugde ocenjena kao najlepsi auto u klasi, da ne bude pretenciozno da kazem i sire...
U odnosu na ta dva gradi se cela ova nelogicnost vezana za prodaju, jer svi su se zalili sto je kvalitet los, sta je sada?! Audi je oduvek bio FWD pa niko nikad nije rekao da nije Premium zbog toga, ali zato svi to potenciraju kad je Alfa u pitanju...
Sa druge strane BMW napravi totalnu havariju sa dizajnom serije 5 i 7, pa opet nikom nista, sve se prodaje kao blesavo, pa zar i to ne spada u ono sto Premium mora da ponudi, vrhunski design?! Da nije smesno bilo bi zalosno...
Dakle, sustina ostaje... Svako udovoljavanje masi (a masa je vecina) znaci misliti tudjom glavom a ne svojom, da li ce im se svideti ovo, ili ono, a to vodi nigde drugde nego dole... Ono sto su nas ucili da je vecina u pravu nikako nije tacno, to je valjda mnogima ovde jasno...
Poenta je ostati dosledan sebi i tako prikloniti sebi one koji zaista postuju i cene tvoj rad, znaci imati verne poklonike bas zbog toga sto si i sam dosledan sebi, a ako je to sto pravis zaista dobro, bice i sledbenika dovoljno, nikada u vecini, ali bice ih dosta i uspeh ti je na duge staze zagarantovan jer to radis iskreno...
Neko ovde negde rece, usli su u korak sa konkurencijom koja nije na istom nivou i potpuno se slazem, rekoh vec, kao da se takmicis sa seljakom da si veci seljak od njega, a nisi i gubis u svakom slucaju...
E sad, postavlja se pitanje zasto cuvena Nemacka trojka uspeva ako rade za vecinu... Pa, takva im je ideologija i tu nema tajni... Drugacije je ako si ceo zivot radio na pronalazenju leka za rak, a onda te neko natera zbog vise para da odes i operises domace zivotinje, nece biti isto kao i onaj sto to radi ceo zivot i u tome se potpuno pronalazi... Ti si "fake", a on je "real"...
Pogledajmo malo ceo ovaj region (da se ne ogranicim na zemlju), sve kipi od neukusa i kicheraja, ono sto je svima dobro poznato je da je rec "Grand" postala odavno sinonim za "kako treba" i ono sto bi mnogi voleli, u bilo kom smislu... Momci vise nisu momci, a cure odavno imitiraju sve one kurvestije sa televizije, najgore je sto i deca na rodjendanima umesto Branka Kockice pevaju:"Glavobolja od vina, a nigde Aspirina"...
Uzmimo u obzir da je na planeti situacija prilicno slicna, samo u nekom drugom obliku, pa tako je pocelo da bude "in" sve ono sto to nikada nije smelo, crnacka "muzika" nastala od narko dilera, makroa i ostalog smeca, bacivsi u cosak ono najbolje sto su obojeni u Americi imali da pokazu... Gledajuci na to globalno i nije za ocekivati da ce biti drugaciji rezultati prodaje jedne Alfe... To je jos jedan pokazatelj da je ovom laznom sistemu dosao kraj, da ce i propasti sve sto je valjalo jer se sve vise postuje kupac i njegova volja, iako on o tome sto kupuje uglavnom nema pojma, ali to je vec neka druga i duga prica...
Vecina je upravo vecina jer pripada samoj sebi i niko iz nje ne zeli da se razlikuje i tako istupi i korak dalje iz te mase koja misli da je u pravu, zato imamo sve te izvestaje o losoj prodaji jer niko ne zeli da se razlikuje i kupi 159, jednostavno nisu takva pravila igre... Nema to veze sa tezinom, FWD, platformom, kvalitetom izrade i izgledom, sve se svodi na onu recenicu koju sam cuo kad sam prvi put dosao "ovde":"Svi bi zeleli Alfu, samo nemaju dovoljno hrabrosti"...
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Meni je nekako bas drago sto Alfe ne kupuje masa tj. vecina sto ce reci mi mu dodjemo exclusiva (ovo zadnje nema veze sa onom pesmom sa granda ).
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Mislim da sam vec negde spomenuo kada je Clarkson rekao za Alfu : Jeste najlepsa i kupio bih je ali je nikada ne bih preporucio prijatelju!!! Zapitajmo se zasto je to tako....Tacno je da svi potajno zele i merkaju neku Alfu ali malo je ''hrabrih'' koji se upuste u avanturu sa njom.Uzrok lose prodaje 159 lezi pre svega u tome sto je to sve samo Alfa nije.A pravi alfisti i oni koju su doprineli odlicnom prodajom 156 i 147 modela su doziveli razocarenje.Jer ma sta mislili pravih alfista ima puno,mozda ne u Srbiji jer nas smatraju ludacima,fanaticima,sektasima ali preko ih ima puno.Jer ako vi zarad kvaliteta u 159 ubacite motor iz GM,menjac iz Holdena (nisam siguran),i u cijoj izradi ucestvuju Nemci zarad kvaliteta,to ne moze izaci na dobro.Jer tako Alfa gubi identitet.Najvece razocaranje za mene je predstavljalo 3.2 V6 motor koji je GM umesto one cudesne V6 jedinice iz GTA.E sada iako ruznjikav ovaj MiTo ce se dobro prodavati jer je u tom ''fensi'' fazonu kao Mini cak mislim i da dele neke komponente.Ali i on je vise nekako Fiat nego Alfa.Ali ovaj pokusaj da se poboljsa prodaja...
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Jos uvijek ne mogu da vjerujem na sta su spali.Pa koji ih je "djavo je.o" da ubacuju ovaj prije svega ruzni GM-ov V6?Da npr vozim 159 Q4 meni prvom bi bilo neprijatno da pred nekim otvorim haubu,svi ocekuju azdaju,a ono ispod nega rugoba.Nemoj neko da se nadje uvrijedjen,ali nekako sam dosao do zakljucka da ovi JTS motori ku.cu ne valjaju...Ne bi me zacudilo da je ovaj novi 1.8 turbo koji planiraju ustvari derivat onog 1.7 T.Spark s obzirom da oba imaju po 1.750ccm,sto definitivno ne bi bilo lose...Izvinjavam se zbog off-a.Mique napisao:Najvece razocaranje za mene je predstavljalo 3.2 V6 motor koji je GM umesto one cudesne V6 jedinice iz GTA.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
O tome i pricam ... O napustanju tradicije i gubljenju identiteta ... U tome lezi uzrok lose prodaje 159 ... Zato sto je to Germanska Alfa ili kako hocete....Jer kada se otvori hauba nema onih sest hromiranih cevi!!!! :cray: Jer Alfin sestak se cuje kao kada se desi pozar u fabrici eksploziva !!! A ovaj ... kao da je neko zapusio auspuh ....
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Taj motor je star preko trideset godina i nije ispunjavao ekoloske norme, zato je zamenjen Holdenovim blokom koji koristi i GM. Po nekim informacijama taj blok je veoma dobar i nema razloga za bilo kakvo nezadovoljstvo, jer je u Alfi on dodatno obradjen i sredjen da se uklopi u celu filozofiju. ako je verovati podacima sa interneta, od svih koji ga koriste, u Alfi je najvise modifikovan.
Naravno ima tu svega. Kao sto sam i rekao gore, odustajanje od svog sopstvenog identiteta, ne vodi nigde. Pritom mislim iskljucivo na Alfu, nacionalni, religijski i ostali odavno deplasirani identiteti me nimalo ne interesuju.
U pricu ulazi i Fiat platforma, za koju verujem da je dobra, ali ipak nisam siguran koliko to utice kasnije na mogucnosti koje automobil moze da pokaze. Koliko jedan Audi ima razlicitog od VW, da li je to prazna prica ili ima necega, da li su to samo tehnicka resenja sklapanja samonosece karoserije, ili je tu mnogo vise stvari bitno, ne znam. Ali ako je jedna 156 samo razvijenija platforma Fiat Tipa koja se odlicno pokazala po voznim osobinama, ne vidim zasto bi sve bolje Fiat platforme sada bile izvor problema zasto Alfa nije vise ubedljiva kao sto je bila.
Naravno ima tu svega. Kao sto sam i rekao gore, odustajanje od svog sopstvenog identiteta, ne vodi nigde. Pritom mislim iskljucivo na Alfu, nacionalni, religijski i ostali odavno deplasirani identiteti me nimalo ne interesuju.
U pricu ulazi i Fiat platforma, za koju verujem da je dobra, ali ipak nisam siguran koliko to utice kasnije na mogucnosti koje automobil moze da pokaze. Koliko jedan Audi ima razlicitog od VW, da li je to prazna prica ili ima necega, da li su to samo tehnicka resenja sklapanja samonosece karoserije, ili je tu mnogo vise stvari bitno, ne znam. Ali ako je jedna 156 samo razvijenija platforma Fiat Tipa koja se odlicno pokazala po voznim osobinama, ne vidim zasto bi sve bolje Fiat platforme sada bile izvor problema zasto Alfa nije vise ubedljiva kao sto je bila.
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Ali taj novi sestak nije tako ubedljiv kao stari ne mislim samo na zvuk nego i na performanse...Osnova mozda jeste toliko stara ali ipak mogao se on modifikovati da su hteli a ovako ... :cray: Pa nemam ja nista protiv Fiata ali mene pogadja samo ta cinjenica da je 159 25% Alfa ostalo su svi drugi...
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Jooojjj nemojte soli na ranu... Holden VS Aresse??? Ma ima li to ikakvog smisla porediti... Obichno se trudim da na svaki nachin razumem i opravdam raznorazne neshvatljive Alfine poteze, ali ovaj nikada necu razumeti, bez obzira na sve gluposti od razloga navodjenih na raznim mestima... Taj "30 godina star motor" je neprejeb*v!!! I kakve su to gluposti o "nezadovoljavanju ekoloshke norme"? Nebudimo bash toliko naivni... Bar ne mi ovde... Podseticu da je pre samo 8 godina taj "30 godina stari motor" dobio nagradu "Engine Of The Year"... kada je bio 22 godine "star"...
Sa druge strane i mene brine to preterano oslanjanje na mega uspeshni dizajn 8C Competizione, ochigledno usled totalnog nedostatka novih ideja, jer mi se chini da je u Centro Stile ostalo prilichno malo pravih kreativnih ljudi... Dizajn 8C jeste besprekoran, po meni jedan od tri najlepsih automobila u poslednjih 20-ak godina, ali jednostavno nije toliko univerzalan kao DeSilvine i Giuggiaro-ve kreacije... OK, Mito je ispao zaista dosta dobro, ali me plashe neki "zvanichi" crtezi dolazecih modela na bazi 8C
Sa druge strane i mene brine to preterano oslanjanje na mega uspeshni dizajn 8C Competizione, ochigledno usled totalnog nedostatka novih ideja, jer mi se chini da je u Centro Stile ostalo prilichno malo pravih kreativnih ljudi... Dizajn 8C jeste besprekoran, po meni jedan od tri najlepsih automobila u poslednjih 20-ak godina, ali jednostavno nije toliko univerzalan kao DeSilvine i Giuggiaro-ve kreacije... OK, Mito je ispao zaista dosta dobro, ali me plashe neki "zvanichi" crtezi dolazecih modela na bazi 8C
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Nije mogao Busso V6 da ispuni Euro 5 i zbog toga je pre svega prekinuta njegova proizvodnja. Odsluzio je svoje i otisao u penziju. Pored toga dolso se do kraja njegovog razvoja.
Taj motor koji je 159 3.2 i nije los, ali zbog velike Alfine tezine ne pokazuje Bog zna kakve perfomanse. Pored toga on pruza dosta mogucnosti za unapredjenje. A da je ruzan - ruzan je.
Medjutim, sva ta prica je pomalo uzaludna. Alfa ce zamenti taj motor sa novim V6, a i te V6 verzije se jako slabo prodaju. Dizel 159 su ubedljivo najprodavanije.
Taj motor koji je 159 3.2 i nije los, ali zbog velike Alfine tezine ne pokazuje Bog zna kakve perfomanse. Pored toga on pruza dosta mogucnosti za unapredjenje. A da je ruzan - ruzan je.
Medjutim, sva ta prica je pomalo uzaludna. Alfa ce zamenti taj motor sa novim V6, a i te V6 verzije se jako slabo prodaju. Dizel 159 su ubedljivo najprodavanije.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Da, surova realnost... Pravi "Petrolheads(i)" su ostali u manjini i polako nestaju pred raznim jtd, cdti, dci, tdi, hdi... plinovima, hibridima, lithium ion-ima, vodonicima isl... shta se tu moze... progres bato...
Mada sam i dalje ubedjen da je Busso V6 mogao da se ne tako radikalnim zahvatima prilagodi Euro 5 normi... Nisam bash ubedjen da je jedini nachin bio uzimanje Holden-ovog motora... Kada bi tako svi radili, uzimali tudja gotova reshenja umesto da nastave (r)evoluciju svojih motora (ili sami konstruishu novi), na shta bi to slichilo??? Nego bio povoljan arnazman, pa daj trpaj to u 159 i Breru... Non mi piace!
Mada sam i dalje ubedjen da je Busso V6 mogao da se ne tako radikalnim zahvatima prilagodi Euro 5 normi... Nisam bash ubedjen da je jedini nachin bio uzimanje Holden-ovog motora... Kada bi tako svi radili, uzimali tudja gotova reshenja umesto da nastave (r)evoluciju svojih motora (ili sami konstruishu novi), na shta bi to slichilo??? Nego bio povoljan arnazman, pa daj trpaj to u 159 i Breru... Non mi piace!
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Sto se tice 8C, pa ne znam ni sam, svi su nesto odusevljeno, pa kao hajde i ja sa njima, stvarno lep auto, ali nisam se nesto u$r'o... Za moj pojam 159, Brera Concept i ova slika 169 su izgledom prave Alfe...
U nekim najludjim snovima mooooozda mi se dopadne i ovaj Hyundai, ali ne bih da se ja pitam...
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Definitivno... MiTo je samo pocetak nesklada i ruznoce, ako se obistini da ce 169 i naslednik 159 imati ona ruzna jajasta svetla, otici ce sve dodjavola... Kao odvratni prednji deo Peugeot 407, skoro pa do vrata, klasican primer nedostatka zdrave ideje i krize autorstva, pa se bivse ideje samo predimeznionisu i masa to proguta, ocaj...speedfreak968 napisao:Sa druge strane i mene brine to preterano oslanjanje na mega uspeshni dizajn 8C Competizione, ochigledno usled totalnog nedostatka novih ideja, jer mi se chini da je u Centro Stile ostalo prilichno malo pravih kreativnih ljudi... Dizajn 8C jeste besprekoran, po meni jedan od tri najlepsih automobila u poslednjih 20-ak godina, ali jednostavno nije toliko univerzalan kao DeSilvine i Giuggiaro-ve kreacije... OK, Mito je ispao zaista dosta dobro, ali me plashe neki "zvanichi" crtezi dolazecih modela na bazi 8C
Sto se tice 8C, pa ne znam ni sam, svi su nesto odusevljeno, pa kao hajde i ja sa njima, stvarno lep auto, ali nisam se nesto u$r'o... Za moj pojam 159, Brera Concept i ova slika 169 su izgledom prave Alfe...
U nekim najludjim snovima mooooozda mi se dopadne i ovaj Hyundai, ali ne bih da se ja pitam...
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Hteo bih da se nadovezem na pricu o V6 motoru,stoji to da su JTD motori daleko prodavaniji od JTS ali sto se tice i te V6 varijante koja je iskritikovana u prvim uporednim testovima je u nekoj meri prouzrokovala losu prodaju te verzije jer su svi ''trazili'' nazad Aresse V6.Ok skapirao sam da je on ''odsluzio'' svoje ali ipak nije bio potreban ovaj motor ukoliko su bili svesni da nece doci do izrazaja na tezinu 159.U sustini meni je samo zao sto je Aresse V6 otisao u penziju
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: MiTo - Officially the “Gay Car of the Year 2009” in Europe
Alfa ima istoriju punu prevrata i kriza, 99 godina je to, ceo vek...
MITO je Alfa i pronasao je svoje mesto medju slavnim modelima. ko ima nedoumica, nek sedne, opipa i provoza pa ce malo drugacije da prica.
puno je pitanja za diskusiju: da li je lose sto je Fiat preuzeo Alfu? koliko je bitno koja je nacionalnost dizajnera i konstruktora motora za Alfe? u startu, koliko je dobro sto je Nikola Romeo sveojevremeno uopste kupio Alfu?
Da nije ljudi koji vole Alfu, ne bi MITo ni nastao. ne odricem se nijednog modela, pa ni Arne. dok je grila, bice i nase srece. ako je cena otvorenost i saradnja, ok. ali nisam bas siguran da su se cinili preveliki kompromisi. akumulator u mojoj 155 jeste italijanski ali je srce elektronike nemacko, svecice japanske, gume francuske (dopisite kakva je situacija kod vas)... pa? opet je 155 - Alfa. manje je Alfa od 75, koji je manje Alfa od gtv-a, koji je manje Alfa od... G1? dokle?
EU je ta koja diktira kakvu cemo rakiju piti. ej! a cudno nam je sto ne daju da se pravi motor koji ne moze da ispunjava ekoloske norme...
ako niste provalili do sad, gej populacija je prikrivena ciljna grupacija svakog velikog biznismena iz prostog razloga sto su gejovi najvece trosadzije koji ne vode racuna sta ce sutra biti, vec sve pare daju na sebe i partnera, kao retki strejt hedonisti koji ce poslednju paru da daju na ono sto im se svidi. ne vidim lista lose da bilo koja Alfa bude proglasena za gej auto godine. ako ce to pokrenuti ljude iz Alfe i dati im dodatna sredstva, zasto da ne? sledeci model ce biti jos bolji kvalitetniji i lepsi.
MITO je Alfa i pronasao je svoje mesto medju slavnim modelima. ko ima nedoumica, nek sedne, opipa i provoza pa ce malo drugacije da prica.
puno je pitanja za diskusiju: da li je lose sto je Fiat preuzeo Alfu? koliko je bitno koja je nacionalnost dizajnera i konstruktora motora za Alfe? u startu, koliko je dobro sto je Nikola Romeo sveojevremeno uopste kupio Alfu?
Da nije ljudi koji vole Alfu, ne bi MITo ni nastao. ne odricem se nijednog modela, pa ni Arne. dok je grila, bice i nase srece. ako je cena otvorenost i saradnja, ok. ali nisam bas siguran da su se cinili preveliki kompromisi. akumulator u mojoj 155 jeste italijanski ali je srce elektronike nemacko, svecice japanske, gume francuske (dopisite kakva je situacija kod vas)... pa? opet je 155 - Alfa. manje je Alfa od 75, koji je manje Alfa od gtv-a, koji je manje Alfa od... G1? dokle?
EU je ta koja diktira kakvu cemo rakiju piti. ej! a cudno nam je sto ne daju da se pravi motor koji ne moze da ispunjava ekoloske norme...
ako niste provalili do sad, gej populacija je prikrivena ciljna grupacija svakog velikog biznismena iz prostog razloga sto su gejovi najvece trosadzije koji ne vode racuna sta ce sutra biti, vec sve pare daju na sebe i partnera, kao retki strejt hedonisti koji ce poslednju paru da daju na ono sto im se svidi. ne vidim lista lose da bilo koja Alfa bude proglasena za gej auto godine. ako ce to pokrenuti ljude iz Alfe i dati im dodatna sredstva, zasto da ne? sledeci model ce biti jos bolji kvalitetniji i lepsi.
- Coha_the_King
- Garaža: 164 2.0 V6 turbo - ex
156 Polizia Stradale 2.4 JTD - ex
159 1.9 JTDm SW - S_Ex - Lokacija: Beograd