Stranica 52 od 56

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 8:11 am
od mali radojica
sitnica...

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 9:35 am
od vnov
Ventilacija pozadi se ne doplaćuje 500 eur nego automatska-dvozonska klima a u sklopu nje idi i duvaljka za zadnju klupu, mada mi nije jasno zašto nije mogla i za ručnu klimu, verovatno je moglo ali treba da se opravda doplata od 500e.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 11:22 am
od EnricoAdams
Ova Veloce Djulijeta sto sam je ja vozio imala je bord kompjuter kao sa slike, nije imala naslon za ruku i nije imala zadnji ventilacioni otvor klime (jer je klima manuelna). Jel ona sada 16.000 na akciji?

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 11:58 am
od vnov
Hvala na odgovoru cena je 17.000.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 5:39 pm
od starac vujadin
Vnov, u pravu si nema šta - doplata je za dvozonsku klimu + duvaljka. Gledajući listu opcija izgleda da ne može duvaljka sa manuelnom klimom. I nije mi jasno zašto nije mogla da duvaljka bude sa dva otvora pozadi, umesto samo jednog, kad je matora 156 imala dva.

Ako si potencijalni kupac nije ti interesantna Kulundžićeva QV?

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 6:50 pm
od vnov
Tako je bilo i na 147 samo 1 duvaljka pozadi.Kako mi nije interensanta Kulundžićeva QV Nemanja :kadr nego ima tu još mnogo :write: u prevodu još je rano.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 6:56 pm
od starac vujadin
Počeće Giuliette da se množe na forumu godinu-dve. Možda se i ja opet upišem. :)

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 7:00 pm
od vnov
Čekaš facelift možda bude lepši i kvalitetniji enterijer hahaha

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pet Sep 13, 2013 7:10 pm
od starac vujadin
Ma čupam enterijer od Delte Platino ili Executive i trpam u Giuliettu... :)

Koliko god pokušavao nešto da izmajmunišem na konfiguratoru enterijer ostaje truba.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pon Okt 28, 2013 9:05 am
od Dragon
Stiže nova Giulietta QV
Najjača verzija Giuliette imaće motor i menjač iz 4C, a biće dostupna samo s automatskim menjačem.
Pročitajte više >>

Poslato: Uto Nov 05, 2013 10:53 pm
od Presretach
http://www.economy.rs/auto/3622/vesti/A ... zazov.html

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Uto Nov 05, 2013 10:59 pm
od erdeljan
Osim sto je to vest o Djuliji a ne Djulijeti... :scratch:
Mogli su barem celu vest da prevedu a ne da zadnju recenicu ostave na engleskom: "The same report indicates a Europe launch towards the end of 2015 or in early 2016, followed shortly by a U.S. arrival." :banghead:

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Sre Nov 06, 2013 2:48 pm
od sErGiO
Model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu
  • Novi motor JTDM 2 od 2 litra koji razvija 150 KS i 380 Nm
    Novi Uconnect sistem za zabavu i informacije sa Radionav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča
    Nova čeona rešetka, hromiran okvir svetala za maglu i potpuno nove felne od 16, 17 i 18-ce
    Nove boje karoserije: Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana
    Nova prianjajuća sedišta sa novim presvlakama, novi volani i nova obrada komandne table, panela vrata i ručica
    Novi odeljak za odlaganje stvari i prtljag
    U prodaji od oktobra na glavnim evropskim tržištima
Slika

Obnovljen stil, novi motori i više tehničkog sadržaja igraju i dalje glavnu ulogu ovom modelu. Novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu doprineće učvršćivanju izvanrednog učinka u prodaji koji je ovaj model do sad postigao: od sredine 2010. godine do danas više od 217.000 jedinica naručeno je širom sveta.


Novi JTDM 2 motor od 2 litra i snagom od 150 KS
Novi JTDM motor od 2 litra i snagom od 150 KS prvi put se pojavljuje u postavci za 2014. godinu. Opremljen je MultiJet sistemom za ubrizgavanje goriva druge generacije koji optimizuje unutrašnje sagorevanje motora u svim radnim uslovima i istovremeno omogućava smanjenje potrošnje goriva i buke. Upotreba malog turbopunjača podrazumeva pružanje najvišeg obrtnog momenta u kategoriji pri niskom broju o/min (380 Nm pri 1 750 o/min) i maksimalnoj operativnoj fleksibilnosti. I to nije sve. Tako opremljen, novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu beleži sjajne performanse: najveću brzinu od 210 km/h, ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za 8,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,2 l/100 km i 110 g/km CO2 (u kombinovanom ciklusu).
Srce motora JTDM 2 od 2 litra bez sumnje je treća generacija Common Rail sistema za ubrizgavanje goriva koji koristi inovativne ubrizgavače koji kontrolišu količinu dizel-goriva ubrizganog u komoru za sagorevanje s najvećom mogućom preciznošću u nizu izuzetno brzih i fleksibilnih ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servoventilu. Što se tiče pojedinosti, moguće je i do osam ubrizgavanja po zamahu, uz strategije koje optimizuju sve unapređenije sagorevanje, poput sistema Injection Rate Shaping (IRS) koji podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja vrlo brzo jedan za drugim kako bi se stvorilo neprekidno i prilagođeno snabdevanje cilindara gorivom. Na ovaj način se proces sagorevanja unapređuje, i sve to u korist tišeg rada i emisije čestica i azot-oksida (NOx). Uz to, novi sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji, jer ubrizgavači imaju jednostavniju strukturu sa 40% manje komponenti.


Uconnect sa RadioNav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča
Dizajniran u svrhu obogaćivanja iskustva vožnje i savršeno integrisan u dizajn automobila, inovativni multimedijalni uređaj Uconnect dostupan je sa ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, sa satelitskim sistemom za navigaciju i glasovnim komandama za lakšu kontrolu više multimedijalnih izvora i izlaza.
Oba sistema razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: ''Harman'' i ''Here Auto'' za Uconnect od 6.5 inča i ''Continetal'' za Uconnect od 5 inča.
Sistem Uconnect vam omogućava pristup svim glavnim funkcijama, od analognog i digitalnog radija (DAB) – na tržištima na kojima se prodaje ova opcija – do svih glavnih multimedijalnih resursa (medija plejera, iPod, iPhone, smartfona...), koji se mogu priključiti putem USB porta ili Aux-in utičnice. Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs radi pristupa dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetooth-a na Uconnect uređaju.

Konačno, sa Uconnect Nav uređajem sa ekranom osetljivim na dodir od 6.5 inča, kupac modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014 može se pouzdati u funkciju satelitske navigacije sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive i naprednim usmeravanjem na putu ili u funkciju „glasovnog unosa destinacije u jednom koraku” za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Verziju od 6,5 inča napravila je kompanija ''Harman'' (www.harman.com) koja dizajnira, proizvodi i prodaje širok dijapazon audio-uređaja i uređaja za informacije i zabavu za automobilska, potrošačka i stručna tržišta – podržana od strane 15 vodećih brendova, uključujući: AKG®, Harman Kardon, Infinity®, JBL®, Lexicon® i Mark Levinson®. Kompaniji se dive audiofili iz više generacija, a ona podržava vodeće profesionalne zabavljače i lokacije na kojima nastupaju. Više od 25 miliona automobila koji su danas na putevima opremljeni su HARMAN audio-sistemima i sistemima za informacije i zabavu. Novi sistem za informacije i zabavu će biti dostupan, po zahtevu, u čitavoj postavci modela Giulietta MY 2014.


Eksterijer
Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana: tri su nove boje karoserije koje će unaprediti dinamične linije modela koji predstavlja mešavinu sportskog duha i elegancije. Novi izgled čeone rešetke i hromirani okvir svetala za maglu osvežavaju prednji deo modela. Ovo je početna tačka dizajna čitavog automobila koji kombinuje energični duh sa prepoznatljivom elegantnom formom. Prednja svetla koriste DRL sa LED tehnologijom i funkciju dnevnog svetla za maksimalnu aktivnu bezbednost. Inovativna zadnja svetla koriste LED tehnologiju na isti način i, osim stilske namene, imaju i svrhu preventivne bezbednosti. Na kraju, tri nove aluminijumske felne (od 16, 17 i 18) jasno naglašavaju profil novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Bočni prozori podsećaju na izgled kupea i naglašavaju dinamičnost i fluidnost oblika, delom zahvaljujući i skrivenim ručicama za vrata. Pruge na vozilu izdužuju automobil, dok jasne linije koje se završavaju na zadnjoj strani naglašavaju ugaoni dizajn karoserije vozila.


Enterijer
Pažnja posvećena detaljima i odabrani kvalitetni materijali predstavljaju krajnji izraz italijanskog stila. Ono što se naročito ističe jesu novi paneli vrata i ručice i potpuno nov dodatak centralne konzole i komandne table. Svi elementi obrađeni su farbom otpornom na ogrebotine i dodacima koji su jednolični kada su u pitanju boja i materijali. Rezultat je unutrašnjost vrhunskog kvaliteta koja dočekuje putnike u toploj i prijatnoj atmosferi. Sedišta i volan su takođe novi i dodatno naglašavaju opaženi kvalitet i udobnost pri vožnji. Kod verzije modela Quadrifoglio Verde, svoj debi imaju nova specifična sedišta presvučena crnom Alcantara kožom sa kontrastnim štepovima i električno zavarenim logoom na leđnom naslonu (dostupno i kod QV Sportiva paketa).
Sada verzija Progression nudi crne/antracit sive materijale, dok kupac modela Giulietta za 2014. godinu može birati između dve kombinacije boja materijala tapacirunga: crna/boja duvana ili antracit siva. Exclusive verzija ima kožni/štofani tapacirung koji može biti u kombinaciji crne i antracit sive ili boje duvana i antracit sive. Sve presvlake su dostupne po zahtevu u koži vrhunskog kvaliteta u crvenoj, crnoj boji i boji duvana.
Sportski dizajn i novi oblik koji se odnose na Alfa Romeo rešetku važe i za volan koji sada odlikuju aluminijumski dodatak, crni, beli ili crveni štepovi – u zavisnosti od unutrašnjosti i nivoa opreme - i presvlake od kože vrhunskog kvaliteta, pravljene sa posebnom penom koja omogućava bezbedno i neposredno prianjanje. Najzad, gepek je obnovljen specifičnim crnim tapacirungom preko čitave površine (pod, bočne strane i iza zadnjih sedišta). Odeljak za odlaganje stvari sa leve strane volana, gornja kaseta za rukavice na komandnoj tabli i USB port, počev od danas smešteni blizu DNA selektora – da bi bili zgodniji i bliži za upotrebu - upotpunjuju nove karakteristike unutar modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu.


Zadovoljstvo pri vožnji
Model Giulietta zauzeo je mesto u tradiciji najboljih modela brenda Alfa Romeo, oslanjajući se na svoje nasleđe dinamičkih performansi, bez kompromisa u pogledu efikasnosti i pogodnosti pri svakodnevnoj upotrebi. Tajna koja se krije iza ovakvih performansi jeste neprestano tehnološko istraživanje, čiji je krajnji izraz predstavljen u modelu Giulietta. Ovo je prikazano „kompakt” arhitekturom – stvorenom pomoću izuzetno otpornih materijala koji omogućavaju da težina strukture bude ograničena – uz Dual Pinion aktivni upravljački sistem i sofisticirane konfiguracije suspenzije (MacPherson spreda i unapređeni Multilink sa zadnje strane). Uz to, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost prilagođeni su da ispune svaku potrebu kupca zahvaljujući Alfa DNA selektoru, uređaju koji prilagođava ponašanje vozila različitim uslovima puta i stilovima vožnje. Nova arhitektura modela Alfa Romeo Giulietta dizajnirana je tako da integriše različite sisteme vozila i u potpunosti ih iskoristi, naglašavajući na taj način tri funkcije podešavanja (Dinamičnu, Normalnu i funkciju Za sve vremenske prilike) dostupne u Alfa DNA selektoru. Uređaj koji je deo standardne opreme čitave postavke, dizajniran je tako da modifikuje radne parametre motora, menjača, upravljačkog sistema i Q2 elektronskog diferencijala, uz logiku ponašanja sistema Elektronske kontrole stabilnosti (ESP).
Udobnost, prostor za putnike i bolja zvučna izolacija

Izvanredan kvalitet izrade impresivan na svim nivoima, sa ciljem odličnog standarda udobnosti. Longitudinalni i vertikalni kapacitet filtriranja suspenzije obezbeđuje izuzetnu udobnost tokom vožnje, dok važna tehnička poboljšanja – poput određenih intervencija kod branika, lukova točkova, pedala i gepeka – čine model Giulietta za 2014. godinu još tišim i prijatnijim za vožnju. Udobnost je još jedna jaka stavka: kvalitet materijala koji se koriste za komandnu tablu i ergonomika enterijera uopšteno doprinose sjajnom iskustvu prilikom vožnje. Nije bilo kompromisa ni kod nosivosti, zahvaljujući gepeku pravilnog oblika koji u potpunosti može biti iskorišćen, širine 1.023 mm između lukova točkova i maksimalnog kapaciteta od 350 litara, koji može da parira svojim glavnim konkurentima.


Efikasnost: odnos optimalnih performansi i potrošnje/emisije
Efikasnost modela Giulietta potvrđena je sjajnim performansama u odnosu na potrošnju, vrednošću koja je dodatno povećana Alfa TCT menjačem sa duplim suvim kvačilom poslednje generacije. Inovativni menjač omogućava veću efikasnost i udobnost pri vožnji i osećaj je više sportski nego kod automatskog menjača sa pretvaračem obrtnog momenta. Dovoljno je napomenuti da Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu, opremljen TP MultiAir motorom od 1,4 litra koji razvija 170 KS sa TCT-om, postiže izvanredne rezultate u svom segmentu, unapređujući već impresivne standarde koje je postavio ručni menjač, kako u ubrzanju od 0 km/h do 100 km/h, tako i u potrošnji goriva i emisiji CO2. Menjač radi ili u potpuno automatskom ili u sekvencijalnom režimu. Vozač ručno upravlja pozicijama ''gore i dole'' preciznog i ergonomičnog nivoa menjača, a može odabrati i da to kombinuje sa ''ručicama menjača'' na volanu. Vozač takođe može prilagoditi karakter automobila koristeći Alfa DNA selektor kako bi unapredio odlike udobnosti, performansi, bezbednosti i efikasnosti.


Bezbednost
Novi model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu: jedan od najbezbednijih automobila u svojoj kategoriji, preokrenuo je situaciju u svoju korist za one koji misle da bezbednost umanjuje performanse. Uz neosporne dinamičke odlike modela, sve verzije su opremljene standardnom opremom u velikoj meri, poput šest vazdušnih jastuka, ESP-a, sigurnosnih pojaseva koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima, sistema zaštite od trzajne povrede vrata i treće teretne linije za izuzetnu zaštitu putne kabine. Ove odlike su propraćene, ponovo kao standard, određenim sistemima koji su jedinstveni u ovoj kategoriji, poput Alfa DNA selektora sa elektronskim Q2 diferencijalom, sistema koji omogućava da se obrtni momenat prenese na spoljni točak bez skretanja, kako bi se sprečilo podupravljanje spreda, sa prednostima za vozilo u pogledu vuče, bezbednosti i voznih osobina. Tu je još i DST koji navodi vozača da prilagodi svoju vožnju u hitnim slučajevima pomoću impulsa na točku. Na samom kraju, Pre-fill sistem garantuje maksimalnu brzinu pri naglom kočenju. Sve ove karakteristike čine izuzetno visok aktivan i pasivan nivo bezbednosti. Guiletta je dobila pet zvezdica na kreš-testovima prema strogim parametrima koje je uveo Euro NCAP od svog lansiranja, postigavši 97% za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najviših rezultata u toj kategoriji.


Postavka za 2014. godinu
Pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde) – u zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje – pružaju bezbednost, udobnost i zadovoljstvo pri vožnji raznolikim kupcima novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Svi uređaji povezani sa aktivnom i pasivnom bezbednošću deo su standardne opreme čitave postavke.
Standardna oprema Impression nivoa opreme podrazumeva: 6 vazdušnih jastuka, Alfa DNA sistem (sa Q2 diferencijalom i DST-om), inovativni ESC (koji podrazumeva i ASR i Hill Holder sistem).
Ručna kontrola sistema klimatizacije i senzor za praćenje pritiska u gumama upotpunjuju standardnu opremu.
Drugi nivo, Progression, dokazuje da je idealan izbor za one koji žele veću udobnost pri vožnji, sa dodatnim zadnjim električnim prozorima i CD/MP3 zvučnim sistemom sa funkcijom dvostrukog tjunera i kontrolama na volanu. Pređimo na verziju Distinctive koja uza sve to ima i: 16-inčne aluminijumske felne, kožni volan sa kontrolama radija, svetla za maglu, automatski sistem kontrole klimatizacije za dve zone, nova sedišta presvučena kvalitetnim materijalom, naslone za ruke na prednjim sedištima sa odeljkom za odlaganje stvari i elegantni hromirani dodatak (hromiranu liniju) koji uokviruje bočne prozore i rashladnu pregradu.
Nivo opreme Exclusive je na vrhu u pogledu udobnosti i tehnologije i pruža: tapacirung od kože ili štofa, 17-inčne aluminijumske felne, naslone za ruke na zadnjim sedištima, leđno prilagođavanje prednjih sedišta, retrovizore sa elektronskim sklapanjem, senzore za parkiranje sa zadnje strane, elektrohromični retrovizor i senzore za kišu i svetlost.
Postavka je upotpunjena modelom Giulietta 1750 TPi sa 235 KS Quadrifoglio Verde (detelina sa četiri lista) legendarnim simbolom koji se takmiči na svim svetskim stazama. Opremljena isključivo motorom najboljih performansi u klasi, verzija se ističe u potpunosti sportskim dizajnom, u kombinaciji sa felnama od 17 inča (opciono je i od 18 inča) koja garantuje najbolje zadovoljstvo vožnje u klasi i iznenađujuće ograničenu potrošnju goriva i emisije za snagu koju pruža. Giulietta tako nadgrađuje ''Quadrifoglio Verde'' dodirom savremenosti, kombinujući potpuno zadovoljstvo pri vožnji sa većom ekološkom svešću radi sportskog duha koji ima ekološku svest i štiti životnu sredinu.


Paketi
Style, Visibility, Comfort, Lusso, Premium, Business, Sport i QV Sportiva: mnogi ovi specifični paketi su dostupni, u zavisnosti od tržišta, kako bi dodatno prilagodili vaš model Giulietta za 2014. godinu. Paket QV Sportiva dizajniran je za kupce koji žele automobil sa uzbudljivim performansama, vrhunskom tehnološkom opremom i sjajnim izgledom. Inspirisan legendarnim Quadrifoglio Verde, paket QV Sportiva podrazumeva: sportsku nisku vožnju, nove 18-inčne aluminijumske felne i 225/40 gume, bočne trake, velike Brembo kočnice sa crvenim stegama, prednja svetla tamne završne obrade i zadnje Privacy prozore. Isti sportski utisak je očigledan i u unutrašnjosti, gde tamna putnička kabina uključuje: aluminijumske pedale, kožni volan sa belim štepovima (ili crvenim sa kožnim sedištima), aluminijumsku ploču sa logom Quadrifoglio Verde i brunirani poliran aluminijumski dodatak na komandnoj tabli. Sedišta su dostupna ili u kombinaciji kože i Alcantara materijala ili u sirovoj koži.


Mopar®
Kupci novog Giulietta modela za 2014. godinu mogu dodatno da prilagode svoj automobil odabirom nekog od velikog broja dodataka čiji su proizvođači Mopar, odeljenje delova i usluga i brige o kupcima Fiat i Chrysler Group, zajedno sa Alfa Romeo Centrom Stila. Na primer, zadnji branik, bočne trake, karbonski zadnji spojler, veliki dupli auspuh, pedale i osvetljeni zaštitini pragovi dostupni su za one koji više vole da unaprede sportski duh novog automobila. Umesto toga, Mopar nudi kupcima koji obraćaju više pažnje prepoznatljivom stilu sa 18-inčnim elegantnim bruniranim felnama ili felnama poput turbina sa belom obradom, Giulietta otirače sa crvenim štepovima, ručicu menjača u 5 varijanti (karbonskoj, Competizione crvenoj, Profondo plavoj, mat crnoj i Alfa crvenoj) i karbonske, titanijum sive, satenski hromirane ili polirano hromirane retrovizore. Poklopci pneumatskih ventila sa logom brenda „Alfa Romeo”, aluminijumski poklopac rezervoara, organizator gepeka sa dodacima, šipke za krov, magnetni nosač za skije i aluminijumski nosač za bicikl upotpunjuju kolekciju posvećenu novom modelu Giulietta za 2014. godinu.
Svi u potpunosti odgovaraju tehničkim i stilskim karakteristikama novog automobila radi potpune, kompletne modifikacije. Nije slučajno to što su proizvodi kompanije Mopar jedinstveni, jer su dizajnirani zajedno sa timom koji je dizajnirao automobil, što je direktna veza koja garantuje vrhunski kvalitet, veoma izdržljive postprodajne proizvode koji savršeno integrišu automobil. Samo oni koji zaista poznaju svaki detalj i komponentu automobila znaju i kako treba da se brinu o njegovim potrebama. Zbog toga originalni delovi i dodaci koje Mopar distribuira zadržavaju karakteristike pouzdanosti, udobnosti i performansi zagarantovanih automobilima koji tokom vremena izađu iz fabrike.

Od FAS-a za FLCS

Preuzeto sa FLCS

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Sub Dec 28, 2013 7:48 pm
od milosabs
uz duzno postovanje svima koji vole ovaj model ali...danas sam seo i provozao 1.6 mjet u veloce paketu.Lepa,solidno uradjena.C segment ali 159 je u svakom pogledu auto za ovaj Alfin model.

Poslato: Sub Dec 28, 2013 8:46 pm
od nidza
Dobro jutro, kad nisu isti segment. Isto tako je 166 u nekim stvarima auto i za 159.

Inače, nisi seo u pravu Đ. Sedi u neki visok paket opreme, ne Veloce, sa 2.0 motorom, pa da vidiš šta je merak.

Tapatalk 4

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Sub Dec 28, 2013 10:38 pm
od derg38
starac vujadin napisao:Vnov, u pravu si nema šta - doplata je za dvozonsku klimu + duvaljka. Gledajući listu opcija izgleda da ne može duvaljka sa manuelnom klimom. I nije mi jasno zašto nije mogla da duvaljka bude sa dva otvora pozadi, umesto samo jednog, kad je matora 156 imala dva.

Ako si potencijalni kupac nije ti interesantna Kulundžićeva QV?

Ne znam tacno dal je al cuo sam od jednog coveka iz jednog ovlascenog fiat servisa da su Kujundzicevoj totale rastavljali motor,neku gomilu opiljaka nasli u ulju,tako nesto,kontaktirala se Italija,dobilo se odobrenje da se rastura vidi,sredi i sastavi.

Kaze covek za Giuliettu spolja gladac iznutra jadac.
Ako lagao on mene,lazem ja vas.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pon Dec 30, 2013 12:07 am
od darko qv
Rekla-kazala gluposti.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pon Dec 30, 2013 1:25 am
od derg38
Ne znam,ne bih da govorim ime coveku i gde radi da nekim slucajem ne zapadne u problem,al ako one ne laze a nemam razloga da verujem da laze...bio je na licu mesta,da ne detaljisem previse.

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Sre Maj 14, 2014 10:41 pm
od starac vujadin
Neke dobre aftermarket opcije...


Slika

Slika

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Sub Apr 18, 2015 6:12 pm
od Mac
Sad videh da postoji serija Giuliette koja nosi prezime cuvenog Uga Sivocci-a koji je nosio br. 17. Nakon njegove smrti (barem tako kazu) nijedan vozac nije vozio auto sa tim brojem, do sada.


Slika

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Sub Apr 18, 2015 11:42 pm
od Alfanatic
Lepa kao slika :gr8: :love:

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Uto Jul 07, 2015 3:21 pm
od Shanirani

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pon Jul 11, 2016 4:39 pm
od Alfanatic
Utisci iz komšiluka:
http://www.jutarnji.hr/autoklub/testovi ... i/4515416/

Slika

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Pon Dec 12, 2016 6:01 pm
od omerta1988
Imam samo jedno pitanje za Giuliettu.
Da li smatrate da 1.4 TB motor sa 120 KS vredi? I koliko u proseku trosi?
Nekako se plasim da uzmem pored toliko dizelasa, a i brine me potrosnja da ne ide u neke ekstremne vrednosti...

Re: Alfa Romeo Giulietta

Poslato: Ned Dec 18, 2016 9:41 pm
od edin
Taj motor me je apsolutno odusevio, pandan mu je jtd 8v, glup, jednostavan, a sljaka...
Licno sam ga vozio par dana u giulietti, mnogo se lepo vozi, doduse samo u D modu.
Sto se potrosnja tice, nije sad nesto stedljiv, nisam mogao da procenim, ali cenim da je bila, oko 10-11 litara u D-modu, i sa teskom nogom, nemoj misliti da bi Jullka dizelka u istom rezimu bila puno stedljvija, a pritom je feelin' sa benzincem neuporediv...