Giulietta je dobra, daleko od toga da je rec o "buljavoj nakazi" (Mi.To nazalost to mozda i jeste), ali, da, ova "photoshopovana" je jednostavno - zestoko bolja.Da su makar u dizajnerskom timu zaposlili ovog dečka što je napravio desni photoshop... U pm više sa buljavim nakazama.
Alfa Romeo Giulietta
- MV_ns
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1,9 JTD Sportwagon
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 149
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa 149
Xaxa...svidza nam se......i te kako. ...Ima li koja fotka skroz s prednje strane???Znaci da se vidi samo prednji dio.Ovako ne vidim najbolje kako izgleda...,a nisam nigdje na net-u nasao takvu fotku...kao da je kriju...
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Alfa 149
Mislim da je ovo prva Alfa koja se svidja ljudima oko mene koji ne gotive bas nesto Alfu !!! To je neverovatno , njih deset me je zvalo kada je videlo slike i svi su odusevljeni... Ja se isto tako nadam da ce ovaj auto biti i vise nego dostojan naslednik 147.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa 149
Ha, ha
nNe da mi se sviđa, nego jedva čekam da je vidim na sajmu! Biće ovo prava poslastica, možda čak i tržišno iznenađenje! Ali kako god da bude, ja maštam i zamišljam je jednog dana u svojoj garaži - još ako je ona Tb od 1.8 litara
nNe da mi se sviđa, nego jedva čekam da je vidim na sajmu! Biće ovo prava poslastica, možda čak i tržišno iznenađenje! Ali kako god da bude, ja maštam i zamišljam je jednog dana u svojoj garaži - još ako je ona Tb od 1.8 litara
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Alfa 149
auuuuuuuuuuuuu ovo ce biti zlo !
nego sad sam se zabunio skroz, ja sam mislio da ce gulieta biti naslednik 159 a milano/149 naslednik 147 ili sam ja nesto ovde propustio :S
nego sad sam se zabunio skroz, ja sam mislio da ce gulieta biti naslednik 159 a milano/149 naslednik 147 ili sam ja nesto ovde propustio :S
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- igorkrnic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: 2019 Stelvio Veloce 2.0AT 280ks
2020 Jeep Renegade 1.3AT 150ks
---------Ex---------
2020 Stelvio Quadrifoglio 510ks
2014 Giulietta 2.0D TCT 174ks - Lokacija: Kikinda
- Lokacija: Kikinda
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Alfa 149
U pravu si,Giulietta bi u nekom prevodu znacilo:Djulijica-mala Djulija...
A naziv Milano bih ipak iskoristio za neku malo jacu klasu,mozda naslednika 166,jer je Milano ipak centar glamura,mode,raskosi itd...
A naziv Milano bih ipak iskoristio za neku malo jacu klasu,mozda naslednika 166,jer je Milano ipak centar glamura,mode,raskosi itd...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Nikola
- Contact:
- Garaža: AR 156 1.9 JTD
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Alfa 149
Ne znam da li ste primetili, ali ova tabla me podseca na onu u reno meganu?! Sve vise novih vozila "furaju" taj neki fazon dizajniranja.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa 149
Ja bih se složioMarkoni147 napisao:Po meni je auto pun pogodak i spolja i unutra...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 149
A možda niste znali ni jednu drugu stvar - Alfa 149 ili kako god se bude zvala je jako slična već predstavljenoj Opel Astri. Već je poznato da je Insignia na platformi 159-tke, bukvalno sva elektronika (ASR, ESP, ABS itd) vezana za upravljanje, prednje i zadnje ogibljenje i prenosi su identični na 159 i Insigniji, a imaju i iste motore (sa pomalo drugačijim mapama). Međutim, Alfa 149 i nova Astra su još sličniji, jer ne samo što su na istoj platformi, nego imaju i identično međuosovinsko rastojanje, iste diskove, kočnice, isto podešeno upravljanje (149 će imati i nešto naprednije u DNA verzijama, iako to već ima i Astra, ali se to DNA zove nekako drugačije). Praktično isti automobili samo sa drugačijim "skinovima" .
Pa posle nek neko kaže Nemac je Nemac, a Alfa je nepouzdana
Pa posle nek neko kaže Nemac je Nemac, a Alfa je nepouzdana
Turismo Internacionale
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa 149
Opel Insignia nije napravljena na platformi na kojo je Alfa 159. Bio je tzv. Insignia Concept, prototip koji jeste bio napravljen na "premium" platformi na kojoj je Alfa 159, ali serijski model nema tu platformu.
Nova Astra i Giulietta nisu na istoj platofrmi, takodje. Astra je na tzv. Delta Global platformi koja se prvi put pojavila na Chevrolet Cruzu i koja se pokazuje izvanredno. Nova Alfa je napravljena na temeljno preradjenoj platformi Fiat Brava, tj. Fiat Stila koja nije bas primer za ugled. Ima drugacije vesanje pozadi i izmene napred. Astra, nazalost, ima bolju platformu, a i lepsi je auto...`ebi ga dodje vreme da neki Opel izgleda bolje od Alfe.
Nova Astra i Giulietta nisu na istoj platofrmi, takodje. Astra je na tzv. Delta Global platformi koja se prvi put pojavila na Chevrolet Cruzu i koja se pokazuje izvanredno. Nova Alfa je napravljena na temeljno preradjenoj platformi Fiat Brava, tj. Fiat Stila koja nije bas primer za ugled. Ima drugacije vesanje pozadi i izmene napred. Astra, nazalost, ima bolju platformu, a i lepsi je auto...`ebi ga dodje vreme da neki Opel izgleda bolje od Alfe.
Acqua-Olio-Benzina
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa 149
Iskreno,meni ta prica o platformam i nije bitna.Pa,sta je sve izaslo iz Fiat Tipo platforme??????????Bukvalno 10 modela..I nije mi ljepsa Astra od Alfe.Lice,ali nije to nesto sad......Meni se ne svidje Astra unutra.Prosla generacija OPC,me odusevila izgledom spolja,ali unutra bzvz.....Nego,nije teme Opel,nego Alfa... ..Ono sto mi znamo je da ce biti mozda najbolje opremljena u klasi,vjerovatno ce bolje biti opremljena Lancia Delta,imace najbolji handling sigurno,Alfa Romeo cuore,tu mislim na 1750 tbi,dna sistem..i sta ces vise????..
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa 149
Platforma odredjuje neke bitne stvari kod automobila, kao temelj kod kuce. Platforma od Fiat Tipa je bila genijalna, a skoro svaki auto napravljen na toj bazi je bio odlican. Zato i jeste to bitna prica.
Sto se tice izgleda mozemo nesto da volimo ili ne volimo, ali Astra izgleda odlicno na tockovima i ostavlja mnogo dinamicniji i fluidiniji utisak od Alfe. Na testovima se isto pokazuje odlicno.
Opelov Flexride sistem je kompleskniji od Alfinog DNA jer generalno pokriva nesto veci broj funkcija (kontrolu svetala) i u Sport modu manualno iskljucivanje pojedinih funkcija radi boljeg prilagodjavanja potrebama vozaca. To je inace sistem preuzet iz Insignie. Iance, vrlo skupa opcija i sumnjam da c emnogo Astri biti opremeljeno time. Mozda je proizvodjac (dobavljac) isti onaj koji pravi DNA kod Alfe ali je ovo kompleksniji i sveobuhvatniji sistem i nije ista stvar. No, sve je to sminka jer u fwd autu sa umerenom snagom nista od toga nije potrebno. Vise cenim Renaultove "inteligentne" letve volana nego to brdo elektronike za sminkere i pozere u auticima koji ubrzavaju 11 sekundi i ne prelaze u relanom zivotu vise od 120kmh nikada. Te stvari su korisne, ali kod mnogo jacih automobila.
Sto se tice izgleda mozemo nesto da volimo ili ne volimo, ali Astra izgleda odlicno na tockovima i ostavlja mnogo dinamicniji i fluidiniji utisak od Alfe. Na testovima se isto pokazuje odlicno.
Opelov Flexride sistem je kompleskniji od Alfinog DNA jer generalno pokriva nesto veci broj funkcija (kontrolu svetala) i u Sport modu manualno iskljucivanje pojedinih funkcija radi boljeg prilagodjavanja potrebama vozaca. To je inace sistem preuzet iz Insignie. Iance, vrlo skupa opcija i sumnjam da c emnogo Astri biti opremeljeno time. Mozda je proizvodjac (dobavljac) isti onaj koji pravi DNA kod Alfe ali je ovo kompleksniji i sveobuhvatniji sistem i nije ista stvar. No, sve je to sminka jer u fwd autu sa umerenom snagom nista od toga nije potrebno. Vise cenim Renaultove "inteligentne" letve volana nego to brdo elektronike za sminkere i pozere u auticima koji ubrzavaju 11 sekundi i ne prelaze u relanom zivotu vise od 120kmh nikada. Te stvari su korisne, ali kod mnogo jacih automobila.
Acqua-Olio-Benzina
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Zato nisam reagovao ni na početni impuls da Mi.To baš nije nešto specijalno, a ponovo sam se oduševio kad sam ga video prvi put uživo! Jednostavno, za većinu automobila nije dovoljno videti ih na fotkama i pravi komentari slede tek kada se oči uvere uživo! Što se mene tiče, Giulietta zaista obećava!
Inače, slažem se u vezi Opela, napravili su sjajan posao sa Insigniom i Astrom, pogotovo ako se sagledaju svi problemi GM-a i aktuelni momenat vezan za krizu i finansije. Lično, sada bih radije seo u neki od ta dva modela (hipotetički govoreći, da nema ljubavi prema Alfi), nego u neki adekvatan konkurentski model iz Audija ili BMW-a! Podigli su kvalitet i prave zaista lepe automobile, zato kapa dole! Ali po meni Alfa ni ne treba da bude prosto lepa! Mora imati i nešto animalno u sebi, da privuče podjednako i muške i ženske (teperamentne) vozače! Meni je nekako Astra (koju sam video u prodajnom salonu) pomalo feminizirana, odnosno da se bolje izrazim - feminizirano lepa! Alfa je lepa u onom smislu u kom i treba da bude!
Konačno, mislim da će presuditi karakter vozila, kakva je motorizacija unutra, kakav je zvuk i ponašanje na putu. Obzirom da u Giulietti konačno imamo "naše" benzince, rekao bih da će karakter vozila ići savršeno uz ovaj i ovakav dizajn koji se i dalje naslanja na onaj unikatni i nepogrešivi iz 8C Competizione!
Ali kao što već rekoh, ukusi su različiti! Što se mene lično tiče, rekao bih da bi Giulietta mogla biti baš ono što ja tražim danas od automobila u svakom smislu. Takođe mislim i da bi tržište moglo da odgovori pozitivno. Što se tiče prvog, ostaje mi da čekam sajam i uverim se svojim očima (uz objektivne novinarske tekstove) pa da izgradim svoje konačno mišljenje i pravim planove za narednih 5-6 godina
A što se tiče tržišta - vreme će da pokaže i nadam se da će ovaj model značiti renesansu za Alfa Romeo makar u onoj meri koliko je to napravila sjajna 156-ica...
Re: Alfa 149
Stvar ukusa kolega i oko toga nema rasprave! Može jedino svako da iznese svoje viđenje stvari. Lično mislim da je neophodno auto videti u prirodi, sagledati proporcije i malo "opipati" uživo, pa tek onda izneti sud. Opekao sam se još jako davno sa 156-icom kada na slikama nije ostavila neki upečatljiv utisak na mene, ali kad sam je prvi put video uživo na sajmu u BG 1998 godine (sećam se kao danas, beše jedna crna ful opremljena) samo mi je vilica pala do zemlje i zaljubio sam se u momentu do te mere da sam je sanjao svake noći još 8 godina dok je se konačno 2006. godine nisam dočepaostarac vujadin napisao:Astra, nazalost, ima bolju platformu, a i lepsi je auto...`ebi ga dodje vreme da neki Opel izgleda bolje od Alfe.
Zato nisam reagovao ni na početni impuls da Mi.To baš nije nešto specijalno, a ponovo sam se oduševio kad sam ga video prvi put uživo! Jednostavno, za većinu automobila nije dovoljno videti ih na fotkama i pravi komentari slede tek kada se oči uvere uživo! Što se mene tiče, Giulietta zaista obećava!
Inače, slažem se u vezi Opela, napravili su sjajan posao sa Insigniom i Astrom, pogotovo ako se sagledaju svi problemi GM-a i aktuelni momenat vezan za krizu i finansije. Lično, sada bih radije seo u neki od ta dva modela (hipotetički govoreći, da nema ljubavi prema Alfi), nego u neki adekvatan konkurentski model iz Audija ili BMW-a! Podigli su kvalitet i prave zaista lepe automobile, zato kapa dole! Ali po meni Alfa ni ne treba da bude prosto lepa! Mora imati i nešto animalno u sebi, da privuče podjednako i muške i ženske (teperamentne) vozače! Meni je nekako Astra (koju sam video u prodajnom salonu) pomalo feminizirana, odnosno da se bolje izrazim - feminizirano lepa! Alfa je lepa u onom smislu u kom i treba da bude!
Konačno, mislim da će presuditi karakter vozila, kakva je motorizacija unutra, kakav je zvuk i ponašanje na putu. Obzirom da u Giulietti konačno imamo "naše" benzince, rekao bih da će karakter vozila ići savršeno uz ovaj i ovakav dizajn koji se i dalje naslanja na onaj unikatni i nepogrešivi iz 8C Competizione!
Ali kao što već rekoh, ukusi su različiti! Što se mene lično tiče, rekao bih da bi Giulietta mogla biti baš ono što ja tražim danas od automobila u svakom smislu. Takođe mislim i da bi tržište moglo da odgovori pozitivno. Što se tiče prvog, ostaje mi da čekam sajam i uverim se svojim očima (uz objektivne novinarske tekstove) pa da izgradim svoje konačno mišljenje i pravim planove za narednih 5-6 godina
A što se tiče tržišta - vreme će da pokaže i nadam se da će ovaj model značiti renesansu za Alfa Romeo makar u onoj meri koliko je to napravila sjajna 156-ica...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 149
Starce, koje su to bitne stvari, imenom i prezimenom? Sta je to, konkretno, sto platformu cini toliko vaznom? Kao to, i zasto je C-EVO losa?
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa 149
Ukratko, platforma je deo koji u sebi sadrzi nekoliko konstrukcionih elemenata. To je "pod vozila", tj. skup metalnih delova koji cine donju konstrukciju auta ili kako mi kolokvijalno (mada danas netacno) kazemo "sasija". Platforma odredjuje strukturalnu i torzionu cvrstocu celog auta. Poenta je da taj deo bude sto cvrsci i sto laksi. Takodje, taj deo treba da bude sto prilagodljiviji vecem broju modela i izmeni ostalih delova radi vece isplativosti. Dalje platforma odredjuje medjuosovinsko rastojanje automobila, ali bi trebalo da bude tako konstruisana da moze da bude veci broj promena i tom elementu. Medjutim, u svakom slucaju jedna platforma pokriva jednu klasu automobila gledano po dimenziji. Zatim, konstrukcija platforme odredjuje kakvo vesanje i sistem upravljanja moze da stavi na auto uz, opet, neke manje izmene i poboljasnja. I na kraju, platforma odredjuje ugradnju ostalih vitalnih delova automobila, motora i menjaca pre svega.
Nisam rekao da je C-evo platforma losa, jer to niko u ovom trenutku ne moze da kaze, vec da ne obecava da bude fantasticna i "vrh vrhova", jer je sazdana na platformi koja datira jos od Fiat Stila, a njegova platforma se pokazala lose. Alfa se potrudila da napravi sto bolju vesanje za Giuliettu u smislu voznih osobina, s tim sto su zeleli da izbegnu skupi multi link. Zbog gorenavedenog, ali i onog sto sam ranije rekao na ovu temu, s razlogom pretpostavljam da je nova GM platforma koju ima Astra bolja od platforme na kojoj ce biti nova Alfa.
Nisam rekao da je C-evo platforma losa, jer to niko u ovom trenutku ne moze da kaze, vec da ne obecava da bude fantasticna i "vrh vrhova", jer je sazdana na platformi koja datira jos od Fiat Stila, a njegova platforma se pokazala lose. Alfa se potrudila da napravi sto bolju vesanje za Giuliettu u smislu voznih osobina, s tim sto su zeleli da izbegnu skupi multi link. Zbog gorenavedenog, ali i onog sto sam ranije rekao na ovu temu, s razlogom pretpostavljam da je nova GM platforma koju ima Astra bolja od platforme na kojoj ce biti nova Alfa.
Acqua-Olio-Benzina
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 149
Da ne mislis da prozivam, realno mnogo se prica i platformi a malo se zna, uglavnom se prica napamet, cela prica se polako pretvara u neki Voodoo tipa: "Postoji li zaista"...
Kazes da je Tipo platforma dobra...
Za pocetak rigidnost karoserije... Eto 146 je na toj platformi, podignes je na dizalicu i ona se iskrivi tako da se vrata tesko otvaraju i zatvaraju, takodje dok se penjem na ivicnjake i krecem lagano po nekom zemljanom terenu da se uparkiram, pa prelazim preko nekih dzombi ona sva krcka i pucka, klasicno cujes i osecas kako se krivi.
Sa druge strane, imao sam prilike da vidim kako izgleda 145, 146, 155 posle sudara, prilicno se dobro drzi, Srdjan iz Zrenjanina je svedok tome kad je imao sudar prosle godine sa boka i prosao prilicno dobro s obzirom na okolnosti, ima tu jos par primera...
Postoji na netu snimak Fiat Tipo u nekom crash testu, nije NCAP i dosta dobro je podneo za to vreme, za razliku od budjavog G2 (nije pljuvanje napamet) koji se zguzva do zadnjeg sedista pri 60 km/h, a verujem da su ove Alfe pojacane sto se tice te pasivne bezbednosti...
Vesanje... Pa resenje prednjih viljuski je prilicno lose, pored toga sto traju malo, izgledaju prilicno neubedljivo za automobile od 100, 150, pa i vise konja, malo nelogicno... Zadnji trap, pa na 145, 146 i 155 on dosta lose trpi bocne sile zbog same konstrukcije, ne bih umeo da je nazovem pravim imenom...
Sto se tice 156, ona je veliki skok u odnosu na Tipo platformu, zapravo i ona sam je na takozvanoj Tipo 2 platformi, ako sam dobro informisan, prilicno modifikovanoj Tipo platformi... Kako je ona prosla na NCAP testu, svima je poznato, ne znam kakav je osecaj dok se lomi po neravnom terenu, to mi ti mozes reci...
Da se ogradim, sve ovo pricam kao laik uz jedinu pomoc nnekih informacija sa neta, pa i logike, pricamo jer me interesuje, ne pametujem...
Bila je ona Lada u Lotus-u pa izadje mali trkac, cajk je i sam Jeremy Clarckson rekao posle priloga da se svaki cetvorotockas moze pretvoriti u realnog i cistokrvnog trkaca, e sad koliko je Lotus platio tu reklamu, a koliko je to realno, ne bih znao...
Hajde jos plasticnije...
Kakva je platforma Golf-a, Passat-a? Audi A3, A4? BMW 1, BMW 3? Mercedes C klasa? Ovo su sve automobili kojima se skoro pa nista ne amera, to je konkurencija koja se zeli pobediti, ili bar sustici...
Sa druge strane, kakve su bile platforme Alfe 33, AlfaSud-a, 75, Giulietta Nouve, stare Giulia-e, prve GTA? Toliko se prica o "pravim" Alfama, bas me to interesuje...
Hajde da spustimo tu pricu o platformi sa imaginarnog nivoa na neki prizemniji, interesuje me klasicna usporedba ovih automobila kad je platforma u pitanju, verujem da imas te informacije...
Sa druge strane, sta je to sto Fiat radi i stalno gresi, zasto su njegove platforme los(ij)e i u cemu je stvar... Znanje? Novac? Nejebavajuci stav? I jos nesto, sta je tu toliko skupo pa mora da se kupuje stara MB platforma od pre 10 godina...
Kazes da je Tipo platforma dobra...
Za pocetak rigidnost karoserije... Eto 146 je na toj platformi, podignes je na dizalicu i ona se iskrivi tako da se vrata tesko otvaraju i zatvaraju, takodje dok se penjem na ivicnjake i krecem lagano po nekom zemljanom terenu da se uparkiram, pa prelazim preko nekih dzombi ona sva krcka i pucka, klasicno cujes i osecas kako se krivi.
Sa druge strane, imao sam prilike da vidim kako izgleda 145, 146, 155 posle sudara, prilicno se dobro drzi, Srdjan iz Zrenjanina je svedok tome kad je imao sudar prosle godine sa boka i prosao prilicno dobro s obzirom na okolnosti, ima tu jos par primera...
Postoji na netu snimak Fiat Tipo u nekom crash testu, nije NCAP i dosta dobro je podneo za to vreme, za razliku od budjavog G2 (nije pljuvanje napamet) koji se zguzva do zadnjeg sedista pri 60 km/h, a verujem da su ove Alfe pojacane sto se tice te pasivne bezbednosti...
Vesanje... Pa resenje prednjih viljuski je prilicno lose, pored toga sto traju malo, izgledaju prilicno neubedljivo za automobile od 100, 150, pa i vise konja, malo nelogicno... Zadnji trap, pa na 145, 146 i 155 on dosta lose trpi bocne sile zbog same konstrukcije, ne bih umeo da je nazovem pravim imenom...
Sto se tice 156, ona je veliki skok u odnosu na Tipo platformu, zapravo i ona sam je na takozvanoj Tipo 2 platformi, ako sam dobro informisan, prilicno modifikovanoj Tipo platformi... Kako je ona prosla na NCAP testu, svima je poznato, ne znam kakav je osecaj dok se lomi po neravnom terenu, to mi ti mozes reci...
Da se ogradim, sve ovo pricam kao laik uz jedinu pomoc nnekih informacija sa neta, pa i logike, pricamo jer me interesuje, ne pametujem...
Bila je ona Lada u Lotus-u pa izadje mali trkac, cajk je i sam Jeremy Clarckson rekao posle priloga da se svaki cetvorotockas moze pretvoriti u realnog i cistokrvnog trkaca, e sad koliko je Lotus platio tu reklamu, a koliko je to realno, ne bih znao...
Hajde jos plasticnije...
Kakva je platforma Golf-a, Passat-a? Audi A3, A4? BMW 1, BMW 3? Mercedes C klasa? Ovo su sve automobili kojima se skoro pa nista ne amera, to je konkurencija koja se zeli pobediti, ili bar sustici...
Sa druge strane, kakve su bile platforme Alfe 33, AlfaSud-a, 75, Giulietta Nouve, stare Giulia-e, prve GTA? Toliko se prica o "pravim" Alfama, bas me to interesuje...
Hajde da spustimo tu pricu o platformi sa imaginarnog nivoa na neki prizemniji, interesuje me klasicna usporedba ovih automobila kad je platforma u pitanju, verujem da imas te informacije...
Sa druge strane, sta je to sto Fiat radi i stalno gresi, zasto su njegove platforme los(ij)e i u cemu je stvar... Znanje? Novac? Nejebavajuci stav? I jos nesto, sta je tu toliko skupo pa mora da se kupuje stara MB platforma od pre 10 godina...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa 149
Mislim da sam dao konkretan i uproscen odgovor na pitanje koje si postavio. Ne vidim da je bilo sta imaginarno
Tipo platforma se pokazala kao vrhunska po mnogim pitanjima...zaboravih jos jednu stvar - a to je da platforma u osnovi odredjuje i ergonomiju vozila. Cvrstoca, lezanje, adaptibilnost, multifunkcionalnost, prostor - sve je bilo vrhunski za to vreme. Da nije tako bilo ne bi mogla da kola na toj platoformi izdrzavaju 250ks fwd i da imaju uspehe na trkama. NCAP test ne mozemo primeniti na te starije platforme.
Ko je rekao da Fiat stalno gresi, odakle is izvukao takav zakljucak? Fiatove platforme su uglavnom odlicne. Drugacije i ne mogu biti jer Fiat zaradjuje pare na malim automobilima i tu je bitno da platforma bude pametno konstruisana (u skladu sa onim sto sam gore rekao), jeftina i dugovecna.
Platforma se menja onda kada se izbacuje neki potpuno nov model i ta platforma treba da donese u buducnosti novac kroz vise modela. Posto se Alfina buduca velika limuzina sigurno nece prodavati i nekom velikom broju, a Alfa nece razvijati neke druge modele iz tog modela, iluzorno je samo zbog tog modela razvijati rwd platformu. Da je Fiat kupio neku drugu firmu iskoritio bi neku drugu platformu, ovako iskoristice ono sto ima na raspologanju.
Tipo platforma se pokazala kao vrhunska po mnogim pitanjima...zaboravih jos jednu stvar - a to je da platforma u osnovi odredjuje i ergonomiju vozila. Cvrstoca, lezanje, adaptibilnost, multifunkcionalnost, prostor - sve je bilo vrhunski za to vreme. Da nije tako bilo ne bi mogla da kola na toj platoformi izdrzavaju 250ks fwd i da imaju uspehe na trkama. NCAP test ne mozemo primeniti na te starije platforme.
Ko je rekao da Fiat stalno gresi, odakle is izvukao takav zakljucak? Fiatove platforme su uglavnom odlicne. Drugacije i ne mogu biti jer Fiat zaradjuje pare na malim automobilima i tu je bitno da platforma bude pametno konstruisana (u skladu sa onim sto sam gore rekao), jeftina i dugovecna.
Platforma se menja onda kada se izbacuje neki potpuno nov model i ta platforma treba da donese u buducnosti novac kroz vise modela. Posto se Alfina buduca velika limuzina sigurno nece prodavati i nekom velikom broju, a Alfa nece razvijati neke druge modele iz tog modela, iluzorno je samo zbog tog modela razvijati rwd platformu. Da je Fiat kupio neku drugu firmu iskoritio bi neku drugu platformu, ovako iskoristice ono sto ima na raspologanju.
Acqua-Olio-Benzina
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Alfa 149
Svaka platforma se uvija na neravnom terenu.Pa,to je najnormalnije.Sta mislis kako bi izgledalo da je platforma toliko staticna i cvrsta na sta bi licio taj automobil???Licno sam gledao Toyotu Land Cruser,kako je covek parkira na brdo pijeska.Auto je bukvalno ostao da visi...Nakon sat vremena sofersajbna je pukla od coska do coska.Pa,sasija na dzip za koji mnogi kazu da je ubjedljivo najbolji ima to uvijanje i pomjeranje.....A,sto sve skripi,to su u pitanju kvalitet plastike,i kako je sam auto uklopljen.I prica o losim trapovima.....ne slazem se uopste...Na moju su fabricke viljuske,koje su pocele da se cuju tek sad,i to samo desna,auto je 96 god.Ima predjeno 162000 km.Nije lose...Sto se mene tice odlicno je.Na bmw e-46 su toliko losi prednji trapovi da je cuveni mayle uradio viljuske koje su 5x kvalitetnije od fabrickih.Pa,svi to znamo.S obzirom kako su ta auta pravljena i sve ostalo....odlicna su.Ista sasija je i u 155 pa je imala ogromne usjehe u btcc i dtm-u.Znam da je OOOOOGROMNA razlika izmenju trkackog i obicnog auta,ali sve u svemu 145 i 146 imaju full pocincanu karoseriju.Nema rdje...Kad pogledas sve automobile te klase i tih god.proizvodnje,tesko da je neki proizvodjac imao bolje rezultate ukupno gledano.Ne mislim na uspjehe od prodaje..nego sad nakon 15 god.kad sve saberes.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF