ALFA 169
-
Go
- Drug Član
Post
Heee moj Laki, pa Alfa je to! Ne peglaju nju ni dobri limari, a ne ja u Photoshopu!
Nije Photoshop zaista, nasao sam sliku na internetu!
Primeticete da je duza i ono sto je najbitnije kako se hauba spusta!
Isto kao i 166 ide vise u spic napred, krilo je manje naostreno dok se sama hauba spusta malo vise do farova!
Takodje zadnja svetla koja polako ulaze u liniju branika sto nije slucaj na 159!
Nema ni dva katadioptera na zadnjem braniku, migavca na krilu, antene na krovu, sve ono sto ima na 159!
To je ono sto sam ja sa ove slike mogao da vidim, jedina koju sam mogao da pronadjem na netu!
A mozda se neko drugi igrao u Photoshopu i okacio je na net...
Nije Photoshop zaista, nasao sam sliku na internetu!
Primeticete da je duza i ono sto je najbitnije kako se hauba spusta!
Isto kao i 166 ide vise u spic napred, krilo je manje naostreno dok se sama hauba spusta malo vise do farova!
Takodje zadnja svetla koja polako ulaze u liniju branika sto nije slucaj na 159!
Nema ni dva katadioptera na zadnjem braniku, migavca na krilu, antene na krovu, sve ono sto ima na 159!
To je ono sto sam ja sa ove slike mogao da vidim, jedina koju sam mogao da pronadjem na netu!
A mozda se neko drugi igrao u Photoshopu i okacio je na net...
-
Go
- Drug Član
Post
Ili Visconti.
Pun pogodaj po mom misjlenju, originalna u svakom pogledu, prava alfa, sportske karakteristike i puno patine retro look-a.
Zamisli samo koju poruku bi poslao vozeci se u njoj a ne u nekom mercedesu ili audiju. Ovde se po cenmi pomenutih dobija pandan Porshe-u panameri, Masserati kvatroporte-u ili Aston Martinu samo uradjeno sa mnogo vise ukusa naravno. Eye cookie pravi.
Zao mi je jedino sto Alfa ne pravi enterijer u retro look-u, bar ne u meri kako predstavlja u prototipovima, Breri npr. Tad bi uzivanje u originalnosti i sopstvenom kapricu bilo potpuno.
Pun pogodaj po mom misjlenju, originalna u svakom pogledu, prava alfa, sportske karakteristike i puno patine retro look-a.
Zamisli samo koju poruku bi poslao vozeci se u njoj a ne u nekom mercedesu ili audiju. Ovde se po cenmi pomenutih dobija pandan Porshe-u panameri, Masserati kvatroporte-u ili Aston Martinu samo uradjeno sa mnogo vise ukusa naravno. Eye cookie pravi.
Zao mi je jedino sto Alfa ne pravi enterijer u retro look-u, bar ne u meri kako predstavlja u prototipovima, Breri npr. Tad bi uzivanje u originalnosti i sopstvenom kapricu bilo potpuno.
-
Go
- Drug Član
Post
Uhvacena
Izgleda da je 169-ka najzad uhvacena na testiranju u Spaniji.
Ne vidi se bogznasta na slikama sem cetvoro vrata i stopaljki
u stilu spider-a, ali ipak je izasla na svetlo dana!
http://www.leftlanenews.com/2007/02/14/ ... romeo-169/
Ne vidi se bogznasta na slikama sem cetvoro vrata i stopaljki
u stilu spider-a, ali ipak je izasla na svetlo dana!
http://www.leftlanenews.com/2007/02/14/ ... romeo-169/
-
Go
- Drug Član
Post
Zadnja, zadnja
Pa o tome se prica odkako se prica i o 169-ki i zajednickoj platformi Alfa-Maserati (high-end Alfa, entry level Maserati).
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ali verovatno i onaj imbecilni sekvencijalni menjac... kao i Quattroporte...
A da zameni sektasicu - nikad!!! Preveliko i pretesko...
Moz' da joj bude 'udobna porodicna alternativa'
Yup, zadnja vuca + transaxledekideki napisao:obratiti paznju na deo teksta:
.It is expected to feature a rear-wheel-drive platform derived from Maserati..
zadnja vucha??? :cool
Ali verovatno i onaj imbecilni sekvencijalni menjac... kao i Quattroporte...
A da zameni sektasicu - nikad!!! Preveliko i pretesko...
Moz' da joj bude 'udobna porodicna alternativa'
-
Go
- Drug Član
Post
80-90.000e ???? Nema brend Alfa kapacitet za tako nesto, a da to nije neka limitirana serija. Da ne pricam da bi time usli u rang Maseratija, a to je najmanje sto im treba, posto je i Maserati u minusu.
Bice auto kao Citroen C6, tako pozicioniran, ciljace na ekstravaganciju i nece biti direktan takmicar .kobasicarima., jer njih ne moze niko da ugrozi u toj klasi. Shodno tome, kostace 10-15% manje.
Jos jedan flop tipa Lancie Thesis, Fiat grupi nije potreban. Milsim da su ljud koji sada vode Fiat Auto u principu shvatili koji brend gde treba da se pozicionira. Guranje Alfe u klasu u kojoj nikada nije bila i u kojoj postoje 4 brenda na svetu koja suvereno vladaju, nece im doneti nista dobro, pa makar 169 bude jednako dobar kao VW Phaeton, za kog se zna kako je prosao iako je bio skroz u rangu S i 7-mice, ako ne i bolji.
Bice auto kao Citroen C6, tako pozicioniran, ciljace na ekstravaganciju i nece biti direktan takmicar .kobasicarima., jer njih ne moze niko da ugrozi u toj klasi. Shodno tome, kostace 10-15% manje.
Jos jedan flop tipa Lancie Thesis, Fiat grupi nije potreban. Milsim da su ljud koji sada vode Fiat Auto u principu shvatili koji brend gde treba da se pozicionira. Guranje Alfe u klasu u kojoj nikada nije bila i u kojoj postoje 4 brenda na svetu koja suvereno vladaju, nece im doneti nista dobro, pa makar 169 bude jednako dobar kao VW Phaeton, za kog se zna kako je prosao iako je bio skroz u rangu S i 7-mice, ako ne i bolji.
-
Sa
- Drug Član
Post
Ljuba napisao:The Alfa Romeo 169 will to arrive in 2008. It will share the Maserati Quattroporte?s platform. The 169 comes to replace the 166, a car that had never been a strong seller. The new Alfa Romeo will compete with models like Mercedes-Benz CLS-Class and future 2009 Porsche Panamera. The 169 will be one of the models that will be sold in USA on Alfa Romeo?s return.
The 169 will be the first rear-wheel drive Alfa in nearly two decades. Based on the Quattroporte platform, the 169 will feature a longitudinal engine, RWD and a transaxle gearbox that will help the weight-distribution. This will make from the 169 a very good alternative to Mercedes, BMW and Lexus luxury sedans.
The 169 will be designed at Alfa Romeo Styling Center. Comparing to the Quattroporte which has a length of 5.052 mm, the Alfa 169 will be shorter having the following dimensions: length - 4.950 mm, width - 1.900 mm and height - 1.400 mm.
The engine range will consist of V6 and V8 units, which will drive the rear wheels through transaxle gearboxes. The engines will be: 2.8 liter V6 engine delivering 250 hp, 3.2 liter V6 engine delivering 285 hp. 3.6 liter V6 engine with an output of 320 hp, 4.3 liter V8 engine with an output of 400 hp at 6300 rpm and 368 lbs-ft and a 3.0 V6 diesel engine with an output of 275 hp and 457 lbs-ft. The top speed will start at 155 mph for the 2.8 liter V6 engine and will go up to 175 mph for the 4.3 V8 engine. The 0 to 60 mph sprint will be made in 6.1 seconds for the 2.8 liter V6 engine and going up to 5.2 seconds for the V8 engine.
Later two more powerful engines will be added: a 4.0 liter V8 diesel engine with an output of 380 hp and 590 lbs-ft and the GTA 5.0 liter V8 with an output of 530 hp at 7000 rpm and 442 lbs-ft.
Designed by the Alfa Romeo Styling Centre, the 169 will have number of distinctive features that will highlight its strong personality and make it immediately recognizable, in the best Alfa tradition. Starting from the front, which will be strong and essential, like all the models from the Alfa Romeo family and also the line of the entire 169 will give the impression of an aggressive car with elegant forms.
We also believe that the 169 will be a Maserati Quattroporte featuring elements of design from the 8C Competizione. The 169 will have the same rear lights as the 8C Competizione.
When will go on sale the 169 will have a prince on the range of $60.000 - $65000.
izvor: http://www.topspeed.com/cars/alfa-romeo ... 18188.html
mirdza napisao:which will drive the rear wheels through transaxle gearboxes
-
Sa
- Drug Član
Post
To je cena za Americko trziste, a zna se koliko je Evropa skuplja. Da ne pricamo napamet ja sam odokativno procenio da ce cena biti ta zbog maserove platforme i motora. U svakom slucaju mislim da ce 169-ka biti EXTRA. A ovo sto brabus kaze da ce se gadjati sa 4porteom sam i ja pomislio u pocetku ali mislim da Italijani nisu toliko ludi da skacu ami sebi u usta, pogotovo u premijum segmentu.
-
Go
- Drug Član
Post
Ono sto sam ja video je da je Americka roba jeftinija u Americi, a Evropska mnooogo skuplja i obrnuto! Plus sto su Evropski automobili tamo poprilicno stvar prestiza!
Druga stvar, ta razlika u ceni od 30 000 eura bi mogla da stoji ako je u pitanju trziste na Marsu i u Evropi, ali ovako...
U svakom slucaju stvarno nije bitno i ja verujem da ce 169 biti mracna i op-asna, ali opet... Svasta se pise po internetu i svako iznosi svoje komentare i pretpostavke, tako da sve to uzimam sa velikim znakom pitanja...
Druga stvar, ta razlika u ceni od 30 000 eura bi mogla da stoji ako je u pitanju trziste na Marsu i u Evropi, ali ovako...
U svakom slucaju stvarno nije bitno i ja verujem da ce 169 biti mracna i op-asna, ali opet... Svasta se pise po internetu i svako iznosi svoje komentare i pretpostavke, tako da sve to uzimam sa velikim znakom pitanja...
-
Go
- Drug Član
Post
Citam juce neke postove na temu komparacije Brere, RX8 i TT, pa mnogi svasta pricaju ali jedan od njih koji je Amerikanac je rekao da bi uzeo Breru zato sto vec ima 159 i da je predivan automobil! Pre nego sto ga je kupio dosta se razmisljao i na kraju je ipak odlucio i evo vozi ga vec 12 000 milja i sve radi savrseno, tako da je prezadovoljan Alfom koja se vratila na pravo mesto sto se tice kvaliteta!
Inace svi u svetu imaju isto misljenje o Alfi, kad god je neko pomene svi kazu prelepa, ali ne bi da stoji na autoputu i da ne zna sta mu se pokvarilo...
Inace svi u svetu imaju isto misljenje o Alfi, kad god je neko pomene svi kazu prelepa, ali ne bi da stoji na autoputu i da ne zna sta mu se pokvarilo...