Alfa Mi.To - zvanicne slike
-
Go
- Drug Član
Post
Sta znaju ti prosecni ljudi, njima je posle neke komercijale u koju se kunu ovo otkrovenje, jer podseca na Alfu, a opet ima veze sa tim sto sada imaju i to je taman onaj mali korak koliko imaju hrabrosti da naprave, ne bi se u zivotu usudili nesto (za njih) avangardno!
Bice ovo hit, ubedjen sam...
Svude samo reci hvale, nigde da neko kaze nesto lose, nego samo pevaju hvalospeve na Alfin design, istoriju i Mi.To kao pravog i dostojnog naslednika, blablabla...230 napisao:Gledajte to sa vedrije strane: čim se nama ne sviđa, znači da će da bude pravi hit na tržištu...
Sta znaju ti prosecni ljudi, njima je posle neke komercijale u koju se kunu ovo otkrovenje, jer podseca na Alfu, a opet ima veze sa tim sto sada imaju i to je taman onaj mali korak koliko imaju hrabrosti da naprave, ne bi se u zivotu usudili nesto (za njih) avangardno!
Bice ovo hit, ubedjen sam...
-
Go
- Drug Član
Post
Meni je recimo ova Alfa ostavila bolji dojam na prvim slikama, nego kada je izasla 156. A znamo svi da je najvise hvalospjeva na pocetku 156 dobila zbog dizajna.
Bijela boja i felge sa milion krakova nisu idealna kombinacija, ali tamnija crvena i felge sa pet rupa su na mjestu. I jos upotpunjeno sa hromiranim dijelovima(prsten oko zadnjih farova npr.), prava stvar.
A cinjenica da se vjerovatno ova Alfa nece moci pohvaliti voznim osobinama, prije svega zbog velicine(tj. duzine), kao vece sestre. Sminkeraj rekao bih(ne u negativnom tonu), iako najavljaju zanimljive turbake.
Bijela boja i felge sa milion krakova nisu idealna kombinacija, ali tamnija crvena i felge sa pet rupa su na mjestu. I jos upotpunjeno sa hromiranim dijelovima(prsten oko zadnjih farova npr.), prava stvar.
A cinjenica da se vjerovatno ova Alfa nece moci pohvaliti voznim osobinama, prije svega zbog velicine(tj. duzine), kao vece sestre. Sminkeraj rekao bih(ne u negativnom tonu), iako najavljaju zanimljive turbake.
-
Go
- Drug Član
Post
Ne znam ljudi ali meni se ovaj auto jako sviđa.
Ja jesam ljubitelj honde i japanaca ali mi je Alfa uvek bila nešto specijalno.
Ima dušu, i taj mediteranski duh u kombinaciji sa savršenim italijanskim dizajnom je stvarno nešto posebno.
Naravno, sviđa mi se ona verzija sa prvih fotki gde je u crvenoj boji sa hromom oko farova i prozora i zaista deluje super, ali sam razumeo čitajući vaše postove da je to samo za top model.
Kada sam video one fotke sa ulice, pogotovo ona bela, uzbuđenje je splasnulo.
S' druge strane varijante od 130-150 KS obeđavaju .dobar provod..
Enterijer je savršen, prava italijanska škola - bravo!
ÄŚitao sam u Auto magazinu članak o njoj i kažu da će da bude jeftina. E sad, šta znači to .jeftino. kad je Alfa u pitanju?!
Jel se naslućuje otprilike cena za neki mid-model kod nas? Neko je napisao cifru od 17k eura za entry model i to je, po mom mišljenju previše. Za neku verziju od cca 135KS to je po meri.
Fiat grande punte sport je mislim oko 16k evra kod nas.
Ja jesam ljubitelj honde i japanaca ali mi je Alfa uvek bila nešto specijalno.
Ima dušu, i taj mediteranski duh u kombinaciji sa savršenim italijanskim dizajnom je stvarno nešto posebno.
Naravno, sviđa mi se ona verzija sa prvih fotki gde je u crvenoj boji sa hromom oko farova i prozora i zaista deluje super, ali sam razumeo čitajući vaše postove da je to samo za top model.
Kada sam video one fotke sa ulice, pogotovo ona bela, uzbuđenje je splasnulo.
S' druge strane varijante od 130-150 KS obeđavaju .dobar provod..
Enterijer je savršen, prava italijanska škola - bravo!
ÄŚitao sam u Auto magazinu članak o njoj i kažu da će da bude jeftina. E sad, šta znači to .jeftino. kad je Alfa u pitanju?!
Jel se naslućuje otprilike cena za neki mid-model kod nas? Neko je napisao cifru od 17k eura za entry model i to je, po mom mišljenju previše. Za neku verziju od cca 135KS to je po meri.
Fiat grande punte sport je mislim oko 16k evra kod nas.
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Au.... Zaista mi je cudno da gledam ovaj auto..kao da nije alfa...Ruzan mi je ,ali i lep ,ali mislim da je to samo zato sto je alfa...Crvena i lici na nesto.Ali bela mi nekako skroz jeftino izgleda..Kao oni opeli sto stoje po placevima...Na MiTo ce se verovatno loziti Osobe zenskog pola sa konstatacijom ,,jao sto je slatka. i mozda Tatini sinovi koji jos vode leksikon i sakupljaju salvete...
Mada i ja bih je rado posedovao!Ipak je to alfa!Ima nesto sto samo mi alfisti osecamo....
Btw,kad ce 159 Gta sa V8 Maserati masinom!?
Mada i ja bih je rado posedovao!Ipak je to alfa!Ima nesto sto samo mi alfisti osecamo....
Btw,kad ce 159 Gta sa V8 Maserati masinom!?
-
Go
- Drug Član
Post
UPDATE : Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo je objavio zvanične podatke o motorima, performansama i cenama svog novog manjeg hatchback modela MiTo (ime predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino).
Kada u julu krene u prodaju na najvećim evropskim tržištima, MiTo će (u početku) pokretati paleta od dva benzinska i jednog dizel agregata, u rasponu snage od 78 do 155KS. Osnovni agregat je 1.4 16v benzinac sa 58kW/78KS pri 6000 o/min. i 125Nm obrtnog momenta pri 4250 o/min., sa kojim MiTo postiže maksimalnih 165 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, a prosečno troši 5,9 litara na 100 km. Jači benzinac 1.4 16v Turbo ima 114kW/155KS pri 5500 o/min. i 230Nm, može do 215 km/h, do stotke mu treba 8 sekundi, a troši 6,5 litara benzina. Dizelaš je 1.6 JTDM sa 88kW/120KS i 320Nm, sa njim MiTo od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi, postiže najveću brzinu od 198 km/h, a po fabričkim podacima troši 4,8 litara dizela na 100 km.
Svi modeli se za sada opremaju samo manuelnim šestostepenim menjačem, dok se za kasnije najavljuje i nova DDCT automatska transmisija sa duplim kvačilom.
Nova mala Alfa inače koristi platformu Fiata Grande Punto, a i dimenzije su im slične, odnosno MiTo je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm, dok je inspiracija za dizajn očigledno došla iz najatraktivnijeg automobila ove italijanske kuće – modela 8C Competizione (to se pre svega odnosi na izgled prednjeg dela i zadnjih LED svetala). Ovde i podatak da zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 270 litara, količnik otpora vazduhu Cd je 0,29, a veličina aluminijumskih tročkova se, u zavisnosti od verzije, kreće od 16 do 18 inča.
Vozaču će na raspolaganju biti i Alfin DNA sistem sa tri moda podešavanja motora, vešanja, upravljivosti i menjača: Dynamic (sportski), Normal (gradski) i All-Weather (za maksimalnu bezbednost čak i pri otežanim uslovima vožnje). Uz odlične performanse i upravljivost, Alfa najavljuje da MiTo nudi i maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost, čemu doprinose standardnih 7 vazdušnih jastuka (uključujući i jedan za kolena vozača), Alfin VDC sistem elektronske kontrole stabilnosti, traction control, kao i sistemi ASR, MSR, CBC (Cornering Brake control), ABS, EBD, HBA, Hill Holder, DST (Dynamic Steering Torque) i Q2 Electronic. Zaustavni put od 100 km/h do 0 km/h inače iznosi 34 metara.
Cene? Osnovni MiTo 1.4 16v u Italiji startuje od 15.350 evra, MiTo 1.4 16v Turbo ima početnu cenu od 17.950 evra, a MiTo 1.6 JTDM od 18.950 evra.
Alfa Romeo je objavio zvanične podatke o motorima, performansama i cenama svog novog manjeg hatchback modela MiTo (ime predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino).
Kada u julu krene u prodaju na najvećim evropskim tržištima, MiTo će (u početku) pokretati paleta od dva benzinska i jednog dizel agregata, u rasponu snage od 78 do 155KS. Osnovni agregat je 1.4 16v benzinac sa 58kW/78KS pri 6000 o/min. i 125Nm obrtnog momenta pri 4250 o/min., sa kojim MiTo postiže maksimalnih 165 km/h, od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, a prosečno troši 5,9 litara na 100 km. Jači benzinac 1.4 16v Turbo ima 114kW/155KS pri 5500 o/min. i 230Nm, može do 215 km/h, do stotke mu treba 8 sekundi, a troši 6,5 litara benzina. Dizelaš je 1.6 JTDM sa 88kW/120KS i 320Nm, sa njim MiTo od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi, postiže najveću brzinu od 198 km/h, a po fabričkim podacima troši 4,8 litara dizela na 100 km.
Svi modeli se za sada opremaju samo manuelnim šestostepenim menjačem, dok se za kasnije najavljuje i nova DDCT automatska transmisija sa duplim kvačilom.
Nova mala Alfa inače koristi platformu Fiata Grande Punto, a i dimenzije su im slične, odnosno MiTo je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm, dok je inspiracija za dizajn očigledno došla iz najatraktivnijeg automobila ove italijanske kuće – modela 8C Competizione (to se pre svega odnosi na izgled prednjeg dela i zadnjih LED svetala). Ovde i podatak da zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 270 litara, količnik otpora vazduhu Cd je 0,29, a veličina aluminijumskih tročkova se, u zavisnosti od verzije, kreće od 16 do 18 inča.
Vozaču će na raspolaganju biti i Alfin DNA sistem sa tri moda podešavanja motora, vešanja, upravljivosti i menjača: Dynamic (sportski), Normal (gradski) i All-Weather (za maksimalnu bezbednost čak i pri otežanim uslovima vožnje). Uz odlične performanse i upravljivost, Alfa najavljuje da MiTo nudi i maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost, čemu doprinose standardnih 7 vazdušnih jastuka (uključujući i jedan za kolena vozača), Alfin VDC sistem elektronske kontrole stabilnosti, traction control, kao i sistemi ASR, MSR, CBC (Cornering Brake control), ABS, EBD, HBA, Hill Holder, DST (Dynamic Steering Torque) i Q2 Electronic. Zaustavni put od 100 km/h do 0 km/h inače iznosi 34 metara.
Cene? Osnovni MiTo 1.4 16v u Italiji startuje od 15.350 evra, MiTo 1.4 16v Turbo ima početnu cenu od 17.950 evra, a MiTo 1.6 JTDM od 18.950 evra.
-
Go
- Drug Član
Post
Da li je alfa imala model koji je konkurisao grande puntu ili uopshte segmentu u kome je isti?
Ne.
Da li je grande punto automobil koji treba da bude lepshi od alfe Mi.To?
Ne.
Da li alfa podseca na competicione ?
Da.
Da li je joj crvena boja triput lepshe stoji nego bela i chini je drugim autom?
Da.
Da li imate nov automobil sa turbom za 17k evra kod fiata ili konkurencije?
Ne
zakljuchite sami
Ne.
Da li je grande punto automobil koji treba da bude lepshi od alfe Mi.To?
Ne.
Da li alfa podseca na competicione ?
Da.
Da li je joj crvena boja triput lepshe stoji nego bela i chini je drugim autom?
Da.
Da li imate nov automobil sa turbom za 17k evra kod fiata ili konkurencije?
Ne
zakljuchite sami
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
.U jednoj od poslednjih vesti 4car magazin prenosi navodno zvaničnu potvrdu iz kompanije Alfa Romeo da će nakon zvanične premijere modela Mi.To, naleto 2009. uslediti i premijera GTA verzije.
Za pogon Mi.To GTA odabran je turbo motor zapremine 1750cc sa 230 KS. Motor, preciznije zapremina motora, inspirisana je modelima Giulia i Giuliettas iz šezdesetih..
Za pogon Mi.To GTA odabran je turbo motor zapremine 1750cc sa 230 KS. Motor, preciznije zapremina motora, inspirisana je modelima Giulia i Giuliettas iz šezdesetih..
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
zelim ga zelim gaMarkoni147 napisao:Za pogon Mi.To GTA odabran je turbo motor zapremine 1750cc sa 230 KS. Motor, preciznije zapremina motora, inspirisana je modelima Giulia i Giuliettas iz šezdesetih..
- idekius
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Niš, Južnomoravska Banovina
Post
Razumljivo sa ekonomske strane, ali i tuzno
A i taj turbo motor, hmmmm... Ni malo nisam impresioniran izborom motora, ali se nadam da gresim... vreme ce pokazati.
Sto se dizajna tiche, ubedjen sam da je pun pogodak!!! Nova i futuristicka linija koja ipak koketira sa klasikom, sa eelementima 60-ih godina, kojoj treba malo vremena da je .uhvati oko., ali... duuugggooo ce ovo biti in i top linija i ovaj auto jako dugo nece estetski zastareti. Trenutno je nesto ispred svog vremena, ali... siguran sam da je pun pogodak.
Zato sto manje trosi, a i duze ce da traje tako .rasterecen. motor, pa ce moci da se kurche kako su ushili penzionerskog golfa, tako sto su napravili penzionersku AlfubojanTI napisao:Ovaj 1.4 sa 78 ks je pomalo sumnjiv... Nikada se nije islo u nazad, a ne vidim zasto bi taj motor sada davao nepunih 80 ks, a u 145 celih 103...
Razumljivo sa ekonomske strane, ali i tuzno
A i taj turbo motor, hmmmm... Ni malo nisam impresioniran izborom motora, ali se nadam da gresim... vreme ce pokazati.
Sto se dizajna tiche, ubedjen sam da je pun pogodak!!! Nova i futuristicka linija koja ipak koketira sa klasikom, sa eelementima 60-ih godina, kojoj treba malo vremena da je .uhvati oko., ali... duuugggooo ce ovo biti in i top linija i ovaj auto jako dugo nece estetski zastareti. Trenutno je nesto ispred svog vremena, ali... siguran sam da je pun pogodak.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Ova najslabija varijanta postoji i namenjena je pocetnicima u voznji jer je to ciljna grupa gde je do sada Alfa lose stajala zbog .opasnog i ekskluzivnog. imidza pa su je mnogi zaobilazili kao prvi auto, kao i zbog skupog osiguranja koje je odbijalo siromasnije i pocetnike.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Vozih MiTo jucer, jako fin autic
Jedino sto mi se ne svidja su motori, Fiat grupacija isto kao da je zaboravila kako fin motor napravit. Iako ima KS, dizel 120, benzin 155, masina ne odusevljava, nekakva je umrtvljena. Mjenjac je dobar, dozvoljava brza saltanja, ovjes krut. Novost je DNA dugme, nalazi se dole kod mjenjaca, koje ima tri moda podesavanja. Normal - normalni, Dynamic - sportski i all weather, ime sve samo govori. Ja sam najcesce u Dynamic vozio, jer tad je asistencija elektronike minimalna, odziv na gas najbrzi, volan se ukruti i slicno tome. Autic je i dosta tih, osim motora, koji brunda pri visim obrtajima. Prostora dosta, a uzivo, auto izgleda mnogo bolje nego na slikama. Meni su ovi prosireni blatobrani na slikama bili odvratni, al uzivo lijepo djeluju. Ako nesto jos nekoga interesuje nek pita...
Jedino sto mi se ne svidja su motori, Fiat grupacija isto kao da je zaboravila kako fin motor napravit. Iako ima KS, dizel 120, benzin 155, masina ne odusevljava, nekakva je umrtvljena. Mjenjac je dobar, dozvoljava brza saltanja, ovjes krut. Novost je DNA dugme, nalazi se dole kod mjenjaca, koje ima tri moda podesavanja. Normal - normalni, Dynamic - sportski i all weather, ime sve samo govori. Ja sam najcesce u Dynamic vozio, jer tad je asistencija elektronike minimalna, odziv na gas najbrzi, volan se ukruti i slicno tome. Autic je i dosta tih, osim motora, koji brunda pri visim obrtajima. Prostora dosta, a uzivo, auto izgleda mnogo bolje nego na slikama. Meni su ovi prosireni blatobrani na slikama bili odvratni, al uzivo lijepo djeluju. Ako nesto jos nekoga interesuje nek pita...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
sve sem umrtvljenih motora smo ocekivali, pogotovo da izgleda mnogo bolje uzivo!!!
a i sto se tice motora... ekologija je neumoljiva ni to ne treba da nas cudi.
to se najlakse dA poboljsati
kazem ja sve vreme, dok ga ne vidimo - da ne trosimo reci!
*odakle ti Mi.To, ciji je, daj malo vise tih informacija...
a i sto se tice motora... ekologija je neumoljiva ni to ne treba da nas cudi.
to se najlakse dA poboljsati
kazem ja sve vreme, dok ga ne vidimo - da ne trosimo reci!
*odakle ti Mi.To, ciji je, daj malo vise tih informacija...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Bila je prezentacija i prvo predstavljanje novinarima pre nekoliko dana, otud i prvi utisci...
Prvi utisci, onako generalno i bez ozbiljnijeg testiranja su da je auto lak za voznju, interasantno uradjen unutra, da je motor od 155ks izvanredan (to smo znali iz Abarth Punta), ali da je auto pun suvisnih elektronskih gadget-a. Osecaj na volanu je los zbog elektronskog serva koji je potpuno otudjen od desavanja na putu. DNA sistem je bespotreban za auto tih perfomansi. Od pozitivnih novotarija tu su Q2 diferencijal i komplikovan sistem zadnjeg ogibljenja sa coil over amortizerima koji je ok, ali videcemo koliko ce da kosta u eksploataciji.
Rezime za pocetak je da je auto odlican, ali opterecen bespotrebnim fenserajem koji ce mozda da upali kod kupaca koji ne znaju da razdvoje sustinu od sminke.
Prvi utisci, onako generalno i bez ozbiljnijeg testiranja su da je auto lak za voznju, interasantno uradjen unutra, da je motor od 155ks izvanredan (to smo znali iz Abarth Punta), ali da je auto pun suvisnih elektronskih gadget-a. Osecaj na volanu je los zbog elektronskog serva koji je potpuno otudjen od desavanja na putu. DNA sistem je bespotreban za auto tih perfomansi. Od pozitivnih novotarija tu su Q2 diferencijal i komplikovan sistem zadnjeg ogibljenja sa coil over amortizerima koji je ok, ali videcemo koliko ce da kosta u eksploataciji.
Rezime za pocetak je da je auto odlican, ali opterecen bespotrebnim fenserajem koji ce mozda da upali kod kupaca koji ne znaju da razdvoje sustinu od sminke.
Acqua-Olio-Benzina