Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1233 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 50  Sledeća
  Štampa

Re: Novi pocetak (modeli)
Autoru Poruka
PostPoslato: Pon Jun 19, 2017 6:10 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3823
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Ima takvih često...ima čak i jedan ostrašćeni italijanski novinar Luca Cifferi iz Torina koji non stop piiiip o FCA. Što je najgore nije neka napaljeni žutokljunac, nego stari novinar skoro 30 godina u poslu, čak dosta uticajan i citiran s dobrim kontaktima, a non stop piiiip fake news o Fiat grupi. Sada uređuje portal Automotive news.u. Rekao bih da je izvisio za neku pr poziciju u Fiatu :) jer to o Fiatu piiiip u poslednjih desetak godina, ranije je bio normalan.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pon Jun 19, 2017 7:41 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
Fiatu kao brandu ide toliko slabo da je prošli mjesec dogurao do 4. mjesta u EU28+EFTA nakon jako dugo vremena. Ne sjećam se kada je zadnji put bilo tako. Ispred su mislim bili VW, Renault i treći Ford.

Ovako iz glave 500 oko 20k, Panda 19k, Tipo oko 16k, 500X 9k...


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pon Jun 19, 2017 7:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4167
Garaža: MiTo 1.4 TBi '09 Rosso (155 KS)
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blu
Lokacija: Indjija
Djo83 je napisao:
Jel mi se cini ili ovi iz VG imaju neki poseban animozitet prema FCA? Nekako mi ovaj tekst izlazi iz granica pristojnog novinarstva :)

Ljudi, zašto to sebi radite? Zašto uopšte čitate VG kad imate net i mogućnost da čitate toliko toga drugog i boljeg ;)

Djo83 je napisao:
Ja bih volio da Alfa opstane u ovom obliku dugo vremena ali nesto mi govori da za 20ak godina na ovom i slicnim forumima nece biti ni blizu alfista kao sada.
Dobro je ako im donosi pare, ali koliko je to para i da li je dovoljno to cemo da vidimo kroz par godina...

Slažem se. Naravno da bi svi voleli prvo da Alfa preživi, a potom da prežive forumi i zajednice ljubitelja. Iskreno verujem da ako živi prvo da će preživeti i ovo drugo kao logična posledična veza. Sa druge strane ni Alfa ne može da živi samo od Alfista tako da mora da proširi sloj kupaca. Nije ni svaki vozač Alfe Alfista, posebno ovde kod nas...

Što se prodaje tiče, sada već mislim da se može otvoreno govoriti da Giulia nije startovala kao iz snova i da će teško dostići projektovane cifre, ali isto tako verujem da se ne može suditi po prvoj godini, te da će vremenom prodaja rasti i dostići neki relativno zadovoljavajuć nivo. Verovatno kod nekih još postoji nepoverenje i mali otpor, čekaju se testovi, prvi rezultati pouzdanosti i zadovoljstva kupaca iz prve ruke. Mislim da joj treba malo vremena jer krenulo se sa nečim skroz novim, napadnut je sam krem segmenta, tako da bi taj led trebao polako da se otapa. Barem se nadam da će biti tako...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pon Jun 19, 2017 8:54 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
Što se Ciferria tiče... Više puta sam pisao protiv njega. Tip je u stanju i kopirati neki tuđi talijanski tekst pa ga objaviti mjesec ili dva kasnije.

Evo za primjer. Fiat Tipo. Fiat digne proizvodnju, jednostavno proslijedi talijanskim dilerima puno više njih nego je bio dogovor. Dileri se bune sa pravom. Traže i svoja prava. Opet sa pravom. Misle da ne mogu prodati sve te aute. Izađe talijanski tekst početkom 3. mjeseca u vezi toga. Paf, 3. mjesec bude rekordan za Tipo, a to se naravno vidi tek u 4. ili čak polovnim 4. mjeseca. Kada se prođe po AutoScout i sličnim stranicama ne vidi se da ih ima puno registriranih na auto kuće, znači prodaja tj. prva registracija dobrim dijelom nije došla na taj način.
Naravno Cifferi sastavi tekst dobrim dijelom prepisano tamo krajem 4. ili početkom 5. mjeseca i opiše taj problem i da dileri ne znaju di će sa autima.
Ono, očiti primjer kakav je govnar.
Problem je taj što je AN jako utjecajan medij, sa pravom se plaća pretplata za njega.

Ili Giulia i pad na crash testovima. On je rekao da Giulia kasni dodatnih 6 mjeseci (6 je već kasnila i to nije sporno) radi pada na sva 3 crash testa. Naravno interna. Kao prvo to nema smisla jer bi cijeli projekt morao krenuti ispočetka. Naravno svi mediji to prenesu i većina ljudi to uzme zdravo za gotovo.
Ako je bio problem sa crash testom onda se moglo dogoditi da nije bio dovoljno dobar tj. dobar kao očekivan kroz simulaciju. Ovo koliko znam uistinu je bio slučaj.

Ili VW Dieselgate.
Prvi koji je tekstovima stao u obranu je bio Ciferri. Ciferri je inače navijač prodaje Alfe VAG-u.
No Ciferri je samo jedan iz plejade novinara diljem Europa na plaći u VAG-u.


Inače što sam pisao. Ako odu na kompakte sa prednjim pogonom mogli bi ići sa jednom novom, ranije neplaniranom strategijom. Recimo da bi sa tim mogli, naravno pitanje je, jače krenuti udarati na Nijemce kod flotne prodaje. Recimo da naprave nešto što nitko nema. Karavan, premium karavan C-segmenta. Uostalom FWD sa poprečnim motorom završi prostorom slično kao D-segment sa zadnjim pogonom ili prednjim pogonom u Audi stilu. A mogao bih možda undercut-ati cijenom.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pon Jun 19, 2017 9:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1251
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
2600 je napisao:
Inače što sam pisao. Ako odu na kompakte sa prednjim pogonom mogli bi ići sa jednom novom, ranije neplaniranom strategijom. Recimo da bi sa tim mogli, naravno pitanje je, jače krenuti udarati na Nijemce kod flotne prodaje. Recimo da naprave nešto što nitko nema. Karavan, premium karavan C-segmenta.


Ja sam pre jedno godinu ipo dana pisao ovde a možda i dve da su ludi što ne naprave Giuliettu Sportwagon i njome pokupe sve poklonike Alfe 156 Sportwagona, kojih ima ko salate. Iste dimenzije, još bolje vozne karakteristike od 156, jeftino za napraviti, s cenom od €27.000-33.000 bi ih se sigurno naprodavali. Još su luđi što na Giuliettinu platformu ne metnuše neku zamenu za GT-a. Coupe četvorosed sa Alfinim imidžom i velikom dozom praktičnosti bi se sigurno prodavao bar na nivou GT-a. Sigurno bi i više love skupio od 4C-a a nebi ni euro oduzeo od kupaca 4C-a.

Smem i da se kladim da će u trećoj godini ili još gore u četvrtoj godini proizvodnje strpati neki motor od 150 ks u Tipo, na zahtev kupaca, ali naravno da će to tad već biti kasno za taj auto. Mislim da bi se Tipo s motorom od 150 ks i malo upmarket enterijerom i ponekim elektronskim gadžetom viška sasvim solidno prodavao za €17-18.000. Zašto i nebi kad za prvu sledeću italijansku limuzinu moraš da istovariš preko €10.000 više. Tipo je sasvim dopadljiva osnova za pristojan auto, zašto se ograničiti samo na sirotinjske varijante. Nije mi jasno i zašto stalno insistiraju da uz T-Jet od 120 ks uvaljuju uređaj za plin. Zašto nemaju auto za ljude koji malo voze, koje taj plin uopšte ne zanima. Da razvedu taj auto od plinske instalacije i skinu mu cenu za €500 i to bi pomoglo prodaji.

Nije mi jasno na šta mislite kad spominjete flotnu prodaju? Na automobile za posebne namene i državnu upravu kao što su policija, sanitet, poreska uprava, razna službena i dostavna vozila ili automobile koje kupuju firme svojim zaposlenima kao deo plate ili beneficija praktično?


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Pon Jun 19, 2017 9:59 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
Aaaaaaa

Dobar dio zapadne Europe. 1.6 dizeli od 120 KS ti ide dosta iznad 20k eura ako staviš neku opremu. U biti ne znam gdje se kod vas u Srbiji kida od zarade. Diler? Sam proizvođač? Negdje mora.

Tipo se prodaje iznad svih očekivanja. Čak su morali proširivati kapacitete. To ima u dokumentima od Tofasa. Javni su. Evo Tipo je u 5. mjesec išao preko 20k ako se gledaju sva tržišta. Na nekima ide i kao Dodge Neon.

Mislim da sam interijer u Tipu nije loš. Veći je minus samom dizajnu. Evo meni onaj Aro za Brazil ima bolji dizajn interijera.

T-JET sa LPG-om je opcija. Znači nije obaveza. Opet ne znam kako to ide sa FCAS-om. Sada su ga ponudili i u 500X, te Renegadeu. Mislim da ide i sa Giuliettom.
Stvar je da sa MultiAirom LPG i nije poželjan. CNG bi recimo tu mogao ali ga ne nude.
Ali u Tipa nema niti 1.4 MultiAir.

Samo na te sve postojeće motore možemo zaboraviti. Svi idu bye-bye jako brzo.
To jedino ne vrijedi za ove u Giuliji.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 12:30 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:32 pm
Postovi: 5454
Lokacija: Zemun;Beograd
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
DejanGT je napisao:
Ja sam pre jedno godinu ipo dana pisao ovde a možda i dve da su ludi što ne naprave Giuliettu Sportwagon i njome pokupe sve poklonike Alfe 156 Sportwagona, kojih ima ko salate. Iste dimenzije, još bolje vozne karakteristike od 156, jeftino za napraviti, s cenom od €27.000-33.000 bi ih se sigurno naprodavali.


:scratch:
Julka ima bolje voznje karakteristike nego 156 ????


“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 1:06 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1251
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Nisam probao sve varijante 156-ice, ali sam probao 2.0 JTS i onaj raspadnuti V6 iz Ćuprije. Od oba je Giulietta 1.4 MA vozljiviji, dinamičniji, zabavniji, okretniji, precizniji, stablniji i udobniji auto. Bar po mom osećaju. Vidi se da je idejom i realizaciom mlađi i savremeniji automobil.

Naravno, ne pričam o nekim GTA varijantama, iživljavanju na stazi, štoperici i laseru, već o nekoj svakodnevnoj upotrebi običnog svakodnevnog automobila. Ne mogu ja ni da uporedim kakav je osećaj kad izvezeš 156 V6 nov iz salona, ali to danas više nije ni bitno, jer je nemoguće a i mislim da se ni tu Giulietta ne bi preterano postidela. Jbg, 10 godina razvoja je ipak 10 godina razvoja.

Neću u priču da ubacujem GT 2.0 JTS koji sam imao 3 godine i vrlo rado vozio, i od njega je u vožnji Giulietta osetno bolja po svim parametrima.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 7:15 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:32 pm
Postovi: 5454
Lokacija: Zemun;Beograd
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Udobniji, OK, dinamicniji, u redu ima turbo, okrenija, naravno, nema trap, kao 156, ali preciznija, i stabilnija, pa ja neznam kakav je taj tvoj GT bio, kad mozes da izjavis tako nesto...

156, 147 i GT, su automobili koji su toliko upravljivi, da nemacka trojka, a kamoli neki drugi automobili, ne mogu ni sad da im pridju...
I po meni, napustanje takve vrste automobila je dovelo do kraha alfe, a ne bilo sta drugo....


“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 11:13 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 1840
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Ajd' 147, ali 156 je star auto poprilično meke karoserije i to se odražava i na upravljivost. Ima naprednije vešanje od Đulijete, dupla ramena napred naspram mekfersona, ali da bi vešanje moglo maksimalno da se iskoristi, potrebno je i karoserija da bude adekvatna.

Podatak za Đulijetu nisam uspeo da nađem (barem je duplo čvršća od 156), ali ovako stoje stvari sa prethodnicima što se tiče torzione čvrstine:

Alfa Romeo 147 3-door 16,600
Alfa Romeo 156 11,000
Alfa Romeo 159 31,400

Ne treba mešati izuzetan i precizan upravljač sa ukupnim silama koje auto prenosi na podlogu, a tu su mnoga novija kola lošija, dobro si rekao, ali mnoga su i bolja, recimo naslednik 156 - Alfa 159. Vrlo moguće i Đulijeta, mada je poređenje neumesno s obzirom na razliku u klasi.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 11:27 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
edin je napisao:
Udobniji, OK, dinamicniji, u redu ima turbo, okrenija, naravno, nema trap, kao 156, ali preciznija, i stabilnija, pa ja neznam kakav je taj tvoj GT bio, kad mozes da izjavis tako nesto...

156, 147 i GT, su automobili koji su toliko upravljivi, da nemacka trojka, a kamoli neki drugi automobili, ne mogu ni sad da im pridju...
I po meni, napustanje takve vrste automobila je dovelo do kraha alfe, a ne bilo sta drugo....



Na stazama gdje dolazi upravljivost do izražaja je ako se ne varam taj trio još često brži od Giuliette. Tamo gdje je bitan okretni moment zbog 1750 TBi nema do Giuliette Veloce.

No ono što je po mom sudu bitnije u ovoj priči je to kakvi su oni bili protiv konkurencije, a kakva Giulietta. Definitivno je 156 bila u najboljoj situaciji.

I složio bih se. Napuštanje te filozofije je slomilo Alfu. Naravno počelo je sa 159. Nju je ubio izostanak turbo motora i težina. No o GM-Fiat braku bi se štošta negativnog dalo reći. GM je uvijek imao figu u džepu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 11:28 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3823
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Potpisujem Dejanove navode. U svakom slučaju je veliki kompliment da konceptualno 20 godina star auto, kao što je 156, dinamički još uvek može da se drži sa savremenim kolima i to govori koliko je to epohalno dobar auto. Od njenih ispisnika to se još samo može reći za "trojku" e46, ostali su duboko zaostali u vremenu. Kao kada gledate Dražena Petrovića i vidite da bi taj čovek i danas igrao vrhunsku košarku uz par sitnih korekcija :) .
Ipak, Giulietta je nešto bolja (sem u udobnosti na dugim putovanjima) u svakom segmentu ležanja i upravljivosti zbog kruće karoserije i preciznijeg, malo direktnijeg volana, a koji je opet prirodniji i lakši nego kod 159 koji ima taj osećaj "veštačke težine" (pogotovu u gradskoj, sporijoj vožnji), a koji ne volim kod gomile modernih automobila iako je i ona izuzetna po ponašanju na putu u odnosu na svoje konkurente.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 11:28 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
nidza je napisao:
Ajd' 147, ali 156 je star auto poprilično meke karoserije i to se odražava i na upravljivost. Ima naprednije vešanje od Đulijete, dupla ramena napred naspram mekfersona, ali da bi vešanje moglo maksimalno da se iskoristi, potrebno je i karoserija da bude adekvatna.

Podatak za Đulijetu nisam uspeo da nađem (barem je duplo čvršća od 156), ali ovako stoje stvari sa prethodnicima što se tiče torzione čvrstine:

Alfa Romeo 147 3-door 16,600
Alfa Romeo 156 11,000
Alfa Romeo 159 31,400

Ne treba mešati izuzetan i precizan upravljač sa ukupnim silama koje auto prenosi na podlogu, a tu su mnoga novija kola lošija, dobro si rekao, ali mnoga su i bolja, recimo naslednik 156 - Alfa 159. Vrlo moguće i Đulijeta, mada je poređenje neumesno s obzirom na razliku u klasi.



Giulia preko 35,000. Ima u jednom videu na YT sa tehničkog predstavljanja.

EDIT: Mislim da je većina modernih hathbackova na oko 20,000. Ništa spektakularno. Za više je problem težina, ako bi se išlo na manje onda cijena takvog proizvoda. Sportski modeli sa 3-oje ili 2-oje vrata se rade sa razlogom.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 2:50 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1251
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
edin je napisao:
kakav je taj tvoj GT bio, kad mozes da izjavis tako nesto...


Moj GT je bio dve ipo godine star, prešao 19.000 km, pretty much kao da je juče izvezen iz radnje. I bio je na 16" točkovima i potpuno novim Pilot Exalto gumama.

edin je napisao:
156, 147 i GT, su automobili koji su toliko upravljivi, da nemacka trojka, a kamoli neki drugi automobili, ne mogu ni sad da im pridju...
I po meni, napustanje takve vrste automobila je dovelo do kraha alfe, a ne bilo sta drugo....


Sa ovime se apsolutno slažem, osim što se ne bih usudio to da tvrdim za nemačku trojku jer sa njima nemam apsolutno nikakvog iskustva.

Sve što sam napisao je samo moje lično mišljenje nastalo mojim ličnim iskustvom sa tim automobilima, a ne na osnovu bilo kakvih brojki iz kataloga, testova na netu i sl. te kao takvo ne pretenduje da bude apsolutna istina već samo utisak nekog ko je investirao svoje pare u te automobile i koristio ih i uživao u njima...

Lično sam od Alfi imao 147 JTD, GT JTS, 159 2.2 JTS i Giuliettu 1.4 MA. Emotivno ja najviše od svih njih volim GT, ali koji je najlepši za vožnju i pruža najviše uživanja za volanom - Giulietta bez ikakvog razmišljanja. Ona prosto ima najbolje elemente GT-a i 159-ke pomešane na najbolji mogući način. Upravljivost, dinamičnost, okretnost i preciznost 156-ice i stabilnost i udobnost 159-ke, bez 159-kine tromosti, nezgrapnosti i inertnosti i bez 156-icinih škripavih viljuški koje moraš da pregledaš na svakom drugom malom servisu i bez fobije od ležećih policajaca i večito odranog šuspleha. Pazi kad je hatchback iz C segmenta sa sve sportpack vešanjem udobniji od Lancie Lybre kojoj je ceo smisao života udobnost.

Zato sam i napisao da je Alfa promašila zicer da na bazi Giuliette napravi karavan koji bi seo vlasnicima 156 Sportwagon kao budali šamar.

Prvo time ne bi imali rupu od 5 godina između 159 i Giulie koja će se na kraju pokazati kao enorman problem. Drugo mnogim vlasnicima 156-ice 159-ka uopšte nije sela zato što je pola broja veća, a ovde to ne bi bio slučaj, pa je i to bio dosta jeftin način da se i ta greška ispravi, makar do pojave Giulie. A kad već imaju takvu platformu stvarno je šteta što nisu napravili naslednika GT-a, to uopšte ne bi morao da bude veliki posao. Zamisli neki Baby 8C, sa 4 sedišta za odrasle i pravim gepekom, kao to se ne bi prodavalo?


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 4:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 1840
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Moram se složiti da je potpuno neshvatljivo nepostojanje karavana na bazi Đulijete. Prodavao bi se više nego Đulijeta heč, jer bi otvorili vrata tržištima gde se takva kola voze masovno, počev od severa Italije, pa dalje na sever.

Isti problem se dešava sa Đulijom. Odbijam da poverujem da se neće predomisliti i napraviti karavan. Pojačao bi prodaju bar 3x, a imaju gotov auto, samo da spoje gepek i krov ravnom linijom kao kod 159.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 4:51 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1251
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Još je luđe što to ne urade kad uzmeš u obzir da kad oni naprave karavan on se dopadne i ljudima koji uopšte ne vole karavane :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 5:06 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 7:27 pm
Postovi: 3823
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Jedino je nedostatak novca opravdanje za to što nema sportwagon kod Giuliette, mada su ranije uspevlai da za malo para naprave karavan...Sigurno su imali rezon "ako krene s osnovnom varijantom i napravimo kintu, onda ćemo da uložimo u ostale varijante".

Jedini put kada su od početka "premrežili" jedan model s kompletnim motornim, pogonskim, karoserijskim varijantama i dodatnom opremom je bilo sa 156 i to je bio pun pogodak i dobijen blitzkrieg na prepad.

Ta nerazvijenost game je ubilo 159-ku, više nego težina i cena...

Sada isto mrsomude s ponudom menjača, pogona kod Giulie...te ovde ovo ne može, te ovde može...te ova varijanta sledeće godine, te ova opcija za godinu dana, te ovo može samo u Americi, te nećemo karavan jer imamo džip...dodatna oprema se uvodi na kašičicu i sukcesivno, umesto da sve bude spremno odmah i da se uhvate kupci na napaljenost.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 5:15 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 5:38 pm
Postovi: 2006
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
U pravu ste - pare se uzimaju dok je "vruce" :). Dok oni sve nacickaju na prvu doci ce vreme za Guliu II.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 7:38 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
DejanGT je napisao:
Ja sam pre jedno godinu ipo dana pisao ovde a možda i dve da su ludi što ne naprave Giuliettu Sportwagon i njome pokupe sve poklonike Alfe 156 Sportwagona, kojih ima ko salate. Iste dimenzije, još bolje vozne karakteristike od 156, jeftino za napraviti, s cenom od €27.000-33.000 bi ih se sigurno naprodavali. Još su luđi što na Giuliettinu platformu ne metnuše neku zamenu za GT-a. Coupe četvorosed sa Alfinim imidžom i velikom dozom praktičnosti bi se sigurno prodavao bar na nivou GT-a. Sigurno bi i više love skupio od 4C-a a nebi ni euro oduzeo od kupaca 4C-a.

Nije mi jasno na šta mislite kad spominjete flotnu prodaju? Na automobile za posebne namene i državnu upravu kao što su policija, sanitet, poreska uprava, razna službena i dostavna vozila ili automobile koje kupuju firme svojim zaposlenima kao deo plate ili beneficija praktično?


Na te dijelove nisam odgovorio.

Giulietta karavan je bila planirana. Ali tada je Alfa kao brand ciljala na VW, a ne na Audi. MiTo 5 vrata i Giulietta karavan su dva obećane verzije koje nisu došle. Ne znam koliko bi digle prodaju, čak u Italiji vjerojatno više taj MiTo.

Coupe, jeftini Coupe, Coupe sa malom maržom. Nažalost nema smisla.

Flotna prodaja. Kod njemačke trojke sa karavanima prije svega kao company car. E sada je li ti ga plaća firma, je li ti plaćaš dio, ili kako već to je company car.
Često ta firma ima ugovor sa Audiem, ima ugovor sa VW-om, sa nekim trećim. A možda ima i neke uvjete. Jako teško, skoro da je nemoguće, njemačke kompanije stavljaju ne-njemačko auto na listu za izbor.

Dati ću primjer iz Hrvatske. Došao čovjek, dobio ponudu za 508. Kaže firma ne može. Nema veze što je čak leasing bio povoljniji nego za Superb ili Passat.
No ima i drugi primjer gdje je jedan alfist sam birao. I pazi, povoljnije je izašla Giulia Veloce nego 325d sa tim istim opcijama. Kaže da je razlika bila velika. Naravno uzeo je Giuliu. Još kaže da je Giulia pola broja veća od BMW-a unutra.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 7:48 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
nidza je napisao:
Moram se složiti da je potpuno neshvatljivo nepostojanje karavana na bazi Đulijete. Prodavao bi se više nego Đulijeta heč, jer bi otvorili vrata tržištima gde se takva kola voze masovno, počev od severa Italije, pa dalje na sever.

Isti problem se dešava sa Đulijom. Odbijam da poverujem da se neće predomisliti i napraviti karavan. Pojačao bi prodaju bar 3x, a imaju gotov auto, samo da spoje gepek i krov ravnom linijom kao kod 159.


Nitko kod ovih priča ne uzima mogućnost kanibalizacije u obzir. Svi misle uzet ćemo kolač drugome. Jako rijetko to uistinu tako biva. I opet bi u Njemačkoj naišli na isti problem. Kako to riješiti?
Primjer kanibalizacije sam opisivao kroz Tipo na talijanskom tržištu, kroz dolazak novog Tiguana. Prodaja se digla neznatno, otkinuo si drugom svom proizvodu ili karoserijskij verziji.

Eh da je to tako lako ka što ti misliš zar ne bi već napravili karavan?

Što se Giuliette karavan tiče. Iskreno... Talijani ako ima hatchback u ponudi ne gledaju karavan ili ga gledaju možda za 20-30% prodaje tog modela. Ne znam točno za Nijemce.
No gdje imaš limuzinu sa 4 vrata tu će 90% uzeti karavan ako moraju birati. No i tu se talijansko tržište mijenja. Tiguan grize Passata, X1 grize Seriju 3. Moguće da će novi Q3 to isto napraviti sa aktualnim A4. Slično je i u Njemačkoj. Dolazi valjda i Mercedes GLB...

Ja moguću Giuliettu karavan drugačije gledam. Ako bude FWD biti će na Small Wide platformi koja je za istu veličinu prostranija od trenutne Compact platforme. Karavan bio ionako bio slične dužine kao Serija 3 karavan ili C-klasa karavan. Ako stave sličnu unutrašnjost kao na Giuliji to je to, ciljali bi na slično tržište.
I to bi im mogao biti fleet specijal. No pitanje kako bi tržište reagiralo na takvo nešto. Nitko to nije pokušao. Sa karavanom premium C segmenta. Treba dobro provesti istraživanje tržišta.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 7:50 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
starac vujadin je napisao:
Jedino je nedostatak novca opravdanje za to što nema sportwagon kod Giuliette, mada su ranije uspevlai da za malo para naprave karavan...Sigurno su imali rezon "ako krene s osnovnom varijantom i napravimo kintu, onda ćemo da uložimo u ostale varijante".

Jedini put kada su od početka "premrežili" jedan model s kompletnim motornim, pogonskim, karoserijskim varijantama i dodatnom opremom je bilo sa 156 i to je bio pun pogodak i dobijen blitzkrieg na prepad.

Ta nerazvijenost game je ubilo 159-ku, više nego težina i cena...

Sada isto mrsomude s ponudom menjača, pogona kod Giulie...te ovde ovo ne može, te ovde može...te ova varijanta sledeće godine, te ova opcija za godinu dana, te ovo može samo u Americi, te nećemo karavan jer imamo džip...dodatna oprema se uvodi na kašičicu i sukcesivno, umesto da sve bude spremno odmah i da se uhvate kupci na napaljenost.


Sa dosta toga se ne bi složio. Npr. što su bile mane 159... A kada se gleda izbor motora daleko da je bio siromašan. Pogrešan? E to bi već moglo biti.

Giulia ima jako velik izbor, nema one početne modele. I to je dobro, to je odlično radi njihovog pristupa. Sa slabijim motorima to ne bi išlo na ovaj način.
Isto tako mislim da je ovo stalno osvježavanje odličan pristup. Model uvijek ostaje zanimljiv. A ne kao po starom lošem talijanskom običaju prva MY ubije, a onda prdnu. Ajde otkazi ili socijalna pomoć za radnike, opterećenje ta talijanski državni proračun.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 8:10 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1251
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Ajd kad već sve ovo pišemo da napišem i ovo, pa koga ne mrzi da čita - svaka mu čast :)

Pre par godina sam uzeo da analiziram pretstavljanje automobila članova na AlfaOwners forumu. Kao i na našem forumu ljudi pretstavljaju svoje automobile koje su kupili nove ili polovne. Desetine i desetine pretstavljanja...

Gotovo svako pretstavljanje ima tri pasusa.

Prvi pasus je emocionalni izliv prema svom novom autu, priča o emocionalnoj povezanosti sa autom, ono okretanje da ga pogledaš kad ga parkiraš, gomila Alfi u porodici i emocionalna vezanost za njih, suze pršte na sve strane, srce titra i ostalo što svi ovde znamo.

Drugi pasus je uvek tehnička racionalizacija zašto je čovek uzeo baš taj auto. Odgovara mu savršeno ovim ili onim. Bolji je nego prethodni u ovom ili onom. Zadovoljava potrebu ovu ili onu. Tehnički mikroelaborat i usputno divljenje.

Treći i najzanimljiviji pasus je po pravilu geneza povoljnosti kupovine. Skoro uvek su tu citati tipa "bio je xxxx jeftiniji od yyyyy", "dobio sam ogroman popust u odnosu na katalošku cenu", "častili su me kožom i panorama krovom, a onda sam ja još zahtevao 2 godine besplatnog servisa", "ponudio sam im xxxx i čekao da diler poklekne", "nisam ni hteo da kupim auto al kad sam video koliko je cena smešna zaleteo sam se da ga uzmem", "kad sam video šta sve ovde dobijem u odnosu na BMW nije više bilo dileme šta ću da uzmem" i sijaset sličnih.

Priznajem da BMW i Audi forum nisam čitao ni izbliza detaljno kao AlfaOwners jer mi je to ko da virim nekom u klonju, ali upadljivo je da tamo ljudi daleko manje pričaju o cenama. Kao da su svi omađijani da će svakako biti opaljeni po džepu pa to i ne spominju. Ima i indijanaca koji se čak i hvale da su pukli hiljade eura ili funti na nekakve premium audio komponente ili električne češkače leđa i slične budalaštine.

Dakle kad sve to sabereš, dobiješ definiciju da je Alfa Romeo za tipičnog Alfistu lep, brz i NE MNOGO SKUP automobil.

Elem, tu i nastaje problem...

Čim iz ove definicije obrišeš "i ne mnogo skup automobil" nailaziš na ogroman zid. Publika se razbeži brzinom svetlosti. Nije bitno da li je u pitanju američka buržoazija, kineski novopečeni japi, arapski šeik sa izvorom nafte u predsoblju, ruski krimos ili zapadnoevropski plejboj, niko ne očekuje da je Alfa Romeo preterano skupa stvar kao što je upravo počela da bude.

Ljudi koji su spremni da za Alfa Romeo istovare velike pare je užasno malo. Oni gotovo ne postoje. Alfa Romeo mora da ih napravi od nule, a to je teže od konstruisanja bilo kakve platforme, pogona, dizajna ili bilo čega tehničkog. Pravljenje tih ljudi košta najmanje isto kao i pravljenje novog modela automobila. To je u suštini najveća planina na koju Alfa Romeo treba da se popne i veliko je pitanje koliko će im trebati vremena za to. Meni to liči na proces od desetak godina a ne na nešto što uradiš dekretom za jedno pre podne. Postoji brdo vrlo zanimljivih proizvoda koji su propali zato što su cenom bili tamo gde ih niko nije očekivao.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 8:25 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:32 pm
Postovi: 5454
Lokacija: Zemun;Beograd
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Druze, odlican elaborat, bas mi se dopao, mislim da si bas pogodio sustinu.

Samo mi i dalje nije jasno kako mozes da tvrdis da Giulietta ima bolje vozne karakteristike od 156.
Izvini, ali zaista mi nije jasno...


“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 8:37 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 9:36 pm
Postovi: 266
Garaža: -
Lokacija: HRV
DejanGT je napisao:
Treći i najzanimljiviji pasus je po pravilu geneza povoljnosti kupovine. Skoro uvek su tu citati tipa "bio je xxxx jeftiniji od yyyyy", "dobio sam ogroman popust u odnosu na katalošku cenu", "častili su me kožom i panorama krovom, a onda sam ja još zahtevao 2 godine besplatnog servisa", "ponudio sam im xxxx i čekao da diler poklekne", "nisam ni hteo da kupim auto al kad sam video koliko je cena smešna zaleteo sam se da ga uzmem", "kad sam video šta sve ovde dobijem u odnosu na BMW nije više bilo dileme šta ću da uzmem" i sijaset sličnih.


Samo što se kao novi Audi, Mercedes, BMW, u klasi Giulie jako rijetko kupuju. Oni idu na popularnu "lizu". I to je ono gdje na nekim tržištima Alfa pati.

Gore opisana Giulia Veloce na alfisti.hr je leasana. I bila je povoljnija od 325d. Kaže da je dobar buy back.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Uto Jun 20, 2017 8:48 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1251
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Izvini ti druže Edine ako sam te mojom tvrdnjom uvredio, nije mi to bila namera... To je ionako samo moje mišljenje ili moj utisak a ne neka stvar merena lenjirom ili štopericom.

Ja jako volim 156 i mislim da je to verovatno najlepši velikoserijski automobil svih vremena, poželeo sam da ga imam iste sekunde kad sam video prvu fotografiju, ali eto igrom sudbine ga nikad nisam imao, već samo provozao 3 primerka i vozio se u još nekoliko.

Naravno da konfuzija može da nastane i zbog toga šta ti smatraš za vozne karakteristike a šta ja podrazumevam pod tim terminom.

Ne sporim da je 156 za Giuliettu aristokratsko vozilo više klase, ali ako pogledaš stvari na čisto racionalan način i recimo uporediš 156 2.5V6 i Giuliettu 1.4 MA, dođeš do toga da Giulietta sa 1100 ccm manje pruža vrlo uporedive performanse i ponašanje na putu sa gotovo prepolovljenom potrošnjom goriva i trivijalnim održavanjem koje može da se izvede sa jednom rukom u džepu. O aktivnoj i pasivnoj bezbednosti i da ne pričamo. Po meni je to ogromno unapređenje i odlična osnova da se napravi naslednik 156, makar u obliku karavana.

Druga stvar, kome god da sam od prijatelja dao da provoza Giuliettu, čak su i najzakletiji mrzitelji iz VW brigade izlazili iz auta sa kezom od uva do uva i rečenicom "jasno mi je sad..." zato mi uopšte nije jasno kako ovi magarci ne uspevaju da prodaju Giuliettu. Dovoljno je da čoveka ubaciš unutra i auto proda sam sebe posle 2 km.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1233 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 50  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: spin i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO