.
Temperatura koju prikazuje centralni displej (Infocentar displej) je bila 5,5° C, dok je temperatura, u isto vreme koju sam očitavao sa MES-om, bila 12,3° C. Otkuda tolika razlika?
Pretpostavljam da je temperatura na centralnom displeju ona koju ocitava senzor iz desnog retrovizora, dok je ona koju očitava MES sa MAF-a? Da li MAF sem protoka očitava i temperaturu?
I ako da, otkud tolika razlika? Do MAF-a vazduh prodje samo filter, a uvlači se od spolja. Merio sam gotovo tek upaljen motor tako da i motorni prostor nije baš bio nešto prezagrejan?
.
Temperature - neka pitanja.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Temperature - neka pitanja.
Na mafu je temperatura uvek visa. Ta razlika zavisi od temperature napolju, da li si u mestu ili ne, kao i od temperatura motora. Dok se usisa vazduh, negde pod haubom, dodje do maf-a zagreje se fino.
Ja sam sa CAI na Giulietti doveo razliku spoljne i usisane temp vazduha na 1.5° C u mestu.
Ja sam sa CAI na Giulietti doveo razliku spoljne i usisane temp vazduha na 1.5° C u mestu.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Temperature - neka pitanja.
.
Očitavano je na parkingu, ne u pokretu. I, sada sam gledao neki fajl koji sam očitavao neposredno pre čitanja tih temperatura, pa po proteklom vremenu iz tog prethodnog fajla vidim da je motor već radio nekih 5-8 minuta, dakle ne baš upaljen kako sam rekao u prvom postu.
.
Očitavano je na parkingu, ne u pokretu. I, sada sam gledao neki fajl koji sam očitavao neposredno pre čitanja tih temperatura, pa po proteklom vremenu iz tog prethodnog fajla vidim da je motor već radio nekih 5-8 minuta, dakle ne baš upaljen kako sam rekao u prvom postu.
.
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Temperature - neka pitanja.
Temperaturu usisanog vazduha očitava računar motora, nebitno da li je sa MAF-a, MAP-a ili je zaseban senzor. Taj parametar je uslov za kalkulaciju ubrizgavanja. Mislim da za razliku od 147-ce 156-ca nema umrežene računare tako da spoljnu temperaturu koju vidiš na instrum-panelu ne možeš očitati MES-om u motorskom računaru. Možda eventualno ako imaš pristup MES-om jedinici klimatizacije i ako program ima opciju prikaza parametara. Temperaturu spoljnog vazduha na primeru 147-ce dele preko mreže instrument-tabla i jedinica klimatizacije/grejanja. Isto kao što npr informaciju o brzini vozila preko mreže mogu da dele tabla, ubrizgavanje, BCM , ABS/ESP, automatski menjač,AirBag, radar ( ili RadCam, nebitno) , radio i navigacija . A signal brzine vozila generiše samo ABS i distribuira preko mreže svim ostalim računarima kojima je taj signal za nešto neophodan. Sve zavisi od elektronske arhitekture konkretnog vozila.