Stranica 1 od 1

Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Uto Mar 26, 2019 6:15 pm
od darko qv
Ulazim u projekat novog seta kvacila,preslaganje mjenjaca,al pritom zelim da rijesi cuveni problem sa silom kocenja koju imaju 145/155. Znaci nedovoljna sila.
Ima li ko kakvog iskustva s tim? Radio upgrade neki?
Nacuo sam da odgovara sa Lancie Lybre i da daje ono sto treba. Kod mene je odavno tvrda kocnica, s tim da sad kad pritiskam kocnicu poceo je i neki zvuk to sve da prati.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Uto Mar 26, 2019 6:23 pm
od Falcon037
Pa pravo da ti kažem muke te čekaju ...

Isti problem imam na 156 euro2 ... promenio sam sve i stavio kočioni vakum i cilindar sa Crosswagona i opet ništa.

156 euro 3 koči normalno a euro 2 ne koči nikako ...

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Uto Mar 26, 2019 10:32 pm
od darko qv
:club:
Nisam pametan. Drug ima Lybru jtd. Identicno je sve kao kod mene. Lybra zakiva bukvalno.
Sto je najgore. Na Grande Punta 1.3mjtd od moje majke pozadi dobos naprijed nzm tacno al pofin disk isto ubija kako koci. :glare:

Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 8:26 am
od mali radojica
Moglo bi da se proveri po kataloskim brojevima delova u cemu se razlikuju kocioni sistemi na lybri i 145 pa da znas sta da juris.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 7:00 pm
od darko qv
Treba vidjet dal 156 v6 ima jaci. Dal pase.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 7:08 pm
od edin
Falkone ima 156 V6 euro 2, i ima isti problem sa kocenjem, o kome se prica u temi...

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 7:42 pm
od MiloshBg
Kat. broj servo pojacivaca za Euro3 konkretno 1.9 85kw je 60816996.
Kat. broj servo pojacivaca za Euro2 sve TS motore i 2.5 v6 je 60627989.
Kat. broj servo pojacivaca za Euro3 2.o TS i 2.5 v6 je 46736970 ali ovde nema razlike jer stari broj servo pojacivaca je isti kao kod Euro2 2.5 v6 motora, 60627989.

156 1.9 euro3 sabija kako koci. Vozio sam skoro 147 2.0 i kocila je kao ku... ali mislim da je to do krs plocica... Tako da nisam merodavan. Ako treba jos neka pomoc oko kataloskih brojeva tu sam.

Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 7:46 pm
od mali radojica
Sve se svodi na kombinaciju velicine vakuum aparata, precnika i hoda klip glavnog kocionig cilindra (ako su kociona klesta na tockovima ista).

Mozda je greska staviti sve od crosswagona jer on ima brembo napred i treba vise ulja da bi ih napunio pa moguce da je sam klip u glavnom kocionom veci.

Nisam siguran ali mislim da ima razlike i kod zadnjih kocnica u odnosu na 156, sportwagon, 147, GT. E sad pitanje je da li su samo veci diskovi ili ima razlike i u cilindrima.


Mozda bi Falcon bolje prosao da je stavio glavni kocioni od obicne 156 euro3.


Ovo je cisto teoretisanje jbg. Najbolje bi bilo naci po katalogu u cemu se razlikuju kocioni sistemi e2 i e3 modela.

Dare, kod mene na QV mislim da su prednja klesta ista kao i na mojoj 147, ne znam kako je kod tebe. Ali ako su ista onda mozda najblja varijanta servo i cilindar od neke 147 i cao.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 8:16 pm
od MiloshBg
156 147 i GT napred imaju iste kocnice. 156 2.0 TS euro3 pozadi ima vece celjusti i vece diskove (ja konkretno na 1.9 SW euro3 pozadi imam 251mm disk a 2.0 ts takodje SW i e3 ima 270 i neki mm disk). Kako je kod 147 i GT ne znam, nisu me zanimali.
Sto se tice gl kocionog cilindra, 156 euro2 i lybra euro3 imaju slican ako ne i potpuno isti.

Koliko se secam Falcon je svojevremeno uzeo servo i gl. kocioni od mene, sa euro3 156ice...
Bio sam ubedjen da je tom prepravkom resio problem kocnica...

Sa crosswagona mislim da je bespotrebno stavljati servo i ostalo jer fabricka 156 euro3, konkretno moja 1.9 jtd na tehnickom pregledu na kocenju izbacuje sile kao sto izbacuju auti sa preko 2t tezine...

Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 8:42 pm
od mali radojica
Znaci misterija se nastavlja. :D

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 8:50 pm
od MiloshBg
Alfa je to. :D

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 9:55 pm
od Falcon037
Kod mene je stavljeno sve sa q4 ostale su samo cevi i standardne prednje čeljusti (čak sam i njih stavio sa fl).

E sad razlika između e2 i e3 je drugacija abs centrala i instalacija. Ja mislim da udeo u kočionoj sili ima i to da li auto ima esp sistem.

Meni nije problem slaba kočiona sila nego onaj udar na kočenju. Kada sam probao fl 156 momentalno sam izleteo iz sedišta pri naglom kočenju, a kod mene i kod jos par ljudi sa e2 koje sam pitao takvog efekta nema.

Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 10:45 pm
od mali radojica
Onda se namece da je problem u abs centrali i modulu... :/

Sumnjam da tu ima leka.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 10:49 pm
od darko qv
Pa sta rijesismo?? Nista? hahaha
Nzm sta uraditi.
Probati vakuum sa Cross-a? Neke 156 v6 e3?

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Sre Mar 27, 2019 10:55 pm
od darko qv
Slika
Moze li ko da.pojasni malo?? Znaci glavni kocioni jaci? Ja imam nedje od Coupea 20 VT. Imam i vakuum aparat od 155 Super 2.0 16v iz 1995. Aaa po ovom br.isti je i kod mene na Qv.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Čet Mar 28, 2019 1:38 am
od Falcon037
Ovo što ti je Seb napisao je sa čega je sve identičan servo. Pitanje je koliko mesta ima da se uglavi veći. Ja sam dobio nekin 10% snage sa servom i cilindom sa Q4. Sa Coupea ti je isti kočioni cilindar kao kod tebe tako da nećeš ništa dobiti.

Moj savet je da staviš neke kvalitetnije diskove/pločice i da vežbaš krivljenje pedale kočnice :D

Napisao sam ti moja iskustva i kao što vidiš ništa pametno nisam uradio po pitanju sile kočenja a zamenio sam 90% kočionog mehanizma u autu.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Čet Mar 28, 2019 2:04 am
od Falcon037
mali radojica napisao:Onda se namece da je problem u abs centrali i modulu... :/
I ja sam tog mišljenja ali nisam expert pa da tvrdim. Postavio sam pinaje nekim iskusnim serviserima i niko nije znao da mi da konkretan odgovor.

Ulje iz kočionog cilindra prolazi kroz ABS modul pa ide dalje do čeljusti. E sad da li ABS modul reguliše nešto po pitanju distribucije pritiska ulja na standardnom kočenju ili reaguje samo kada se javi proklizavanje to pojma nemam.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Čet Mar 28, 2019 6:16 am
od darko qv
Hebem li ga omp buseno rezani diskovi i premier plocice. Ferodo. Pozadi novi diskovi i plocice. Sve novo.
Trebalo bi da je odlican set-up.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Čet Mar 28, 2019 6:33 am
od MiloshBg
Pored svega probanog izgleda da ostaje jos abs modul da se proba...

Falcon:
Nije do ESP ja ga nemam nit je postojao tad i auto koci odlicno.

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Čet Mar 28, 2019 6:38 am
od Zex
Vreme je da kupite druge alfe :lol:

Re: Servo-Vakuum aparat na 145/155 Upgrade

Poslato: Čet Mar 28, 2019 10:33 am
od Falcon037
Pa stvar je skroz nelogična ... gledao sam kakve cilindre i vakume imaju francuzi koji koče nenormalno jako i ništa posebno čak ispod poroseka po veličini.

Ima Zex jedan predlog da ti da :D ugradio ga je na 33ojci