156 JTS 2.0 TI 2005 - trosi ulje (verovali ili ne :-) )
Poslato: Uto Dec 11, 2018 9:38 pm
poz ekipa, prica ide ovako:
kupim gorepomenutu alfu. predjem 300-400km i opalim dobro rupu na putu, upali se odmah greska/upozorenje vezano za katalizator. posjetim majstora i obzirom da je u autu bilo 10w40 ulje staro godinu dana, uradim odmah mali servise, gumice balans stangle, svjecice i dihtung. pri tome sipam selenia racing 10w60. krenem na put i nakon 400-500km se opet upali ista greska, nicim izazvana. nastavim dalje, nakon 100km prijavi gresku da je slab pritisak ulja u motoru na sekund i nakon toga nista. auto sve vrijeme radi savrseno. nakon 300km sidjem s auto puta i na prvom semaforu u leru opet prijavi gresku u vezi sa pritiskom ulja u motoru. provjerim ulje, izmedju min i max.vec sam presao ukupno 900km od servisa u tom trenu. istu noc krenem nazad za novi sad i kada god usporim/stanem na naplatnoj/granici greska se svaki tren oglasava, uzastopno, pritisak ulja u motoru nedovoljan. auto se sve vrijeme ponasa savrseno. odlucim da nastavim do NSa jer je nedelja, 3 ujutru, i nakon 1200km voznje, 5km prije Novog Sada pocinje se paliti i lampica za ulje. parkiram auto. iduci dan pogledam, na stapu ni mrve ulja. sipam 2 litre selenia racing 10w60 i provjerim ulje, malo ispod min crte. ostavim auto par sati, pomjerim, nema nikakvih fleka, nigdje ne curi. upalim auto i odvezem 5 km do mehanicara, tamo provjerimo ulje, nestale i 2 litre sto sam sipao :-)
ponavljam, auto sve vrijeme funkcionise normalno. vozen sve vrijeme na autoputu na tempomatu 120km/h na 3500rpm. potrosnja benzina: 700 km sa rezervoarom od 63 litre. auto je znao ujutru rano malo da dimi dok ne krene da dize temparaturu, poslije toga nikad nista. ide, vuce, prede, glat sve, jako miran i tih.
oprostite na duzem tekstu, nisam htio nista izostaviti ato moze da bude potencijalni faktor
p.s. ne psujte me sto nisam stao odmah poslije prve greske, imao sam svoje razloge
kupim gorepomenutu alfu. predjem 300-400km i opalim dobro rupu na putu, upali se odmah greska/upozorenje vezano za katalizator. posjetim majstora i obzirom da je u autu bilo 10w40 ulje staro godinu dana, uradim odmah mali servise, gumice balans stangle, svjecice i dihtung. pri tome sipam selenia racing 10w60. krenem na put i nakon 400-500km se opet upali ista greska, nicim izazvana. nastavim dalje, nakon 100km prijavi gresku da je slab pritisak ulja u motoru na sekund i nakon toga nista. auto sve vrijeme radi savrseno. nakon 300km sidjem s auto puta i na prvom semaforu u leru opet prijavi gresku u vezi sa pritiskom ulja u motoru. provjerim ulje, izmedju min i max.vec sam presao ukupno 900km od servisa u tom trenu. istu noc krenem nazad za novi sad i kada god usporim/stanem na naplatnoj/granici greska se svaki tren oglasava, uzastopno, pritisak ulja u motoru nedovoljan. auto se sve vrijeme ponasa savrseno. odlucim da nastavim do NSa jer je nedelja, 3 ujutru, i nakon 1200km voznje, 5km prije Novog Sada pocinje se paliti i lampica za ulje. parkiram auto. iduci dan pogledam, na stapu ni mrve ulja. sipam 2 litre selenia racing 10w60 i provjerim ulje, malo ispod min crte. ostavim auto par sati, pomjerim, nema nikakvih fleka, nigdje ne curi. upalim auto i odvezem 5 km do mehanicara, tamo provjerimo ulje, nestale i 2 litre sto sam sipao :-)
ponavljam, auto sve vrijeme funkcionise normalno. vozen sve vrijeme na autoputu na tempomatu 120km/h na 3500rpm. potrosnja benzina: 700 km sa rezervoarom od 63 litre. auto je znao ujutru rano malo da dimi dok ne krene da dize temparaturu, poslije toga nikad nista. ide, vuce, prede, glat sve, jako miran i tih.
oprostite na duzem tekstu, nisam htio nista izostaviti ato moze da bude potencijalni faktor
p.s. ne psujte me sto nisam stao odmah poslije prve greske, imao sam svoje razloge