Alfa 147 1.6 105 konja ubacen motor 1.6 120 konja

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Nidzza
rookie
Garaža: Alfa Romeo 147
Lokacija: Zajcar
Postovi: 1
Pridružio se: Ned Mar 13, 2022 5:40 pm

Alfa 147 1.6 105 konja ubacen motor 1.6 120 konja

Ned Mar 13, 2022 5:53 pm

Zdravo svima nedavno sam kupio alfu 147 1.6ts 77kw a ono pod haubu 1.6 88kw auto se uredno registruje bez problema medjutim varijator je poceo da se cuje sada pri paljenju se javlja traktorski zvuk nekih 20 tak sekundi takodje ne postoji kabla da se taj varijator poveze motor radi lepo bez problema vuce lepo prima gas.Ja sam eksperimentisao da prespojim nekako taj varijator dao sam mu struju direktno sa akumulatora spojio zickama i motor radi mirnije,tise,lepse bolje prima gas ali je problem kad spojim kablama previse struje povuce i auto se zagusi krene da se gasi i posle par sekundi proradi kao juce iz fabrike da je izaso mene interesuje sledece da li taj varijator moze da se blokira zapusi prespoji ili da ga ostavim tako kao sto jeste kako on utice na rad motora i da li motor losije vuce zbog nepovezanog varijatora?
Korisnikov avatar
ForestGump
Garaža: MB W169 A170
Lokacija: Okolina Grada
Postovi: 461
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:01 am

Re: Alfa 147 1.6 105 konja ubacen motor 1.6 120 konja

Čet Mar 17, 2022 12:07 am

Može da se blokira tako što se zavari. To je već rađeno ali se zbog nestručnog varenja dešavalo da varijator pukne i da motor prezupči.
Opcija 2 je reparacija ili zamena varijatora. Opcija 3 je kupovina polovne usisne bregaste od 77kW-nog motora koja nema varijator i mislim da se menja konzola radilice na strani razvoda. Varijator poboljšava elastičnost motora u srednjim režimima jer se pomeranjem uglova otvaranja usisnih ventila poboljšava protok gasova kroz cilindre a u vršnim režimima on je ionako isključen. Tih 11kW vršne snage je dobijeno najviše zahvaljujući usisu i izduvu, možda drugim uglovima bregova na bregastim vratilima i setapom ubrizgavanja. Tebi je ubrizgavanje ionako iz ECO varijante od 77kW i cilj svega je ako dobro razumem da se eliminiše to traktorisanje nakon hladnog starta. A to se inače dešava i na 88kW verziji kada varijator ne valja, imao sam je pa znam.
Javiće se nadam se neko ko je majstor i ko više zna od mene, ja sam samo amater i vozač.

Povratak na “Area Servizio”